You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 02 Maj 2024, 04:10

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 25 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #43595 Wysłany: 07 Wrz 2007, 13:12; 
 Temat postu: CODE nie gaśnie
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Wrz 2007,
Posty: 26
Witam.
W moim punczo ELX 75 od jakiegoś czasu nie gaśnie CODE, czyli to chyba immobilizer i nie moge odpalić grata. Trzeba kilka razy wyjmować kluczyć, wkładać i wyjmować, aż w końcu zaskoczy. Myślałem, że po prostu kluczyć sie zużył i zacząłem używać zapasowego, ale z nim jest tak samo.
Czego to jest wina, kluczyka, stacyjki?


Góra
 Profil  
 

 
 Post #43599 Wysłany: 07 Wrz 2007, 13:46; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Paweł
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: ELX
Województwo: lubelskie [L]
Miejscowość: lublin
Rejestracja: 04 Sie 2007,
Posty: 256
mi tez code czasami nie gasnie ale normalnie zapala gasze go i jeszcze raz zapale (zeby nie odcieło paliwa) i jest ok dzieje sie tak raz na 20 razy

_________________
punto 1.2 75 ELX 214000km
subaru legacy outback AWD 2,5B

**ZAPRASZAM ** topic2522.html **ZAPRASZAM**


Góra
 Profil  
 
 
 Post #43607 Wysłany: 07 Wrz 2007, 14:40; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 22 Cze 2007,
Posty: 20
ale wiesz czemu tak się dzieje? bo mojemu kumplowi też to się robi, był u mechanika ale nie wiedzial, chyba taki mechanik ;/


Góra
 Profil  
 
 
 Post #43610 Wysłany: 07 Wrz 2007, 15:06; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Wrz 2007,
Posty: 26
mój mechanik powiedział że to wina immobilajzera w kluczyku, bo niby kluczyk zużyty, ale jak pisałem wziąłem zapasowy, który nie był używany i też dzisiaj tak mi sie zdażyło, nawet na badaniach technicznych nie mogłem odpalić grata :D


Góra
 Profil  
 
 
 Post #43630 Wysłany: 07 Wrz 2007, 17:17; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Krzysiek
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: podkarpackie [R]
Rejestracja: 08 Paź 2006,
Posty: 2789
Pomógł: 3
ale badania przeszedł i tak :P może komp żle zczytuje kod z immobilisera?

_________________
byłe mk2 FL : topic38980.html
obecne: w trakcie przygotowania :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #43650 Wysłany: 07 Wrz 2007, 19:32; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Wrz 2007,
Posty: 26
Badanie przeszedł, ale zanim go odpaliłem to troche minęło.
Podobno był badany na kompie i żadnych błędów nie wyrzucał. Chyba kolega mechanik nie jest dobrym rozwiązaniem. Ten immobilizer mógłby sie i palić, ale gdy sie pali nie chce silnik zapalić.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #43651 Wysłany: 07 Wrz 2007, 19:41; 
 Temat postu: Mi tez sie czasami zapala, ale w niczym mi to nie przeszkadz
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Miejscowość: płock
Rejestracja: 03 Wrz 2007,
Posty: 83
Mi tez sie czasami zapala, ale w niczym mi to nie przeszkadza, moze sie palic a i tak autko moge odpalic i jezdzic.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #43677 Wysłany: 07 Wrz 2007, 21:31; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 17 Lip 2007,
Posty: 221
czesc,
czy ktoś moze mi po krótce przybliżyć zaplecze praktycznego działania code/imobilisera w punto?
Dotychczas jako takie doświadczenia mialem z citroenem saxo, tyle, że tam pod pojęciem imobilisera jest mały komputer (jak kalkulator) przy lewarku skrzyni biegów gdzie wprowadza sie kod (PIN) po przekręceniu kluczyka. Tutaj? coś z kluczem, ale co? uruchamiam i tyle.

_________________
Kropek 55s 97r, 1.1, 55KM
Astra II, 98r, 1.8 16v, 116 KM


Góra
 Profil  
 
 
 Post #43729 Wysłany: 08 Wrz 2007, 00:54; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Wrz 2007,
Posty: 26
Ale jak sie zapala to znaczy że coś jest nie halo. U mnie jak nie gaśnie to nie moge odpalić. Tu jest pies pogrzebany. Nie chodzi mi o to czy komuś sie zapala czy nie. Pytam czy ktoś zna przyczyne i lekarstwo na to.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #43776 Wysłany: 08 Wrz 2007, 13:25; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Miejscowość: Włocławek
Rejestracja: 07 Sie 2007,
Posty: 30
Są spece od obejścia imobilajzera , wpinają się , robią pętlę na obwodzie i już po kłopocie ; no i 150zł się im należy... tak to działa.

_________________
Jest dobrze,ale nie beznadziejnie!!!


Góra
 Profil  
 
 
 Post #44081 Wysłany: 10 Wrz 2007, 08:33; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Wrz 2007,
Posty: 26
a naprawa immo? Jak to sie naprawia i ile to moze kosztować? Wczoraj jechałem i chyba odcięło mi zapłon. Wyłączył sie silnik sam z siebie i włączyły sie lampki oleju i akumulatora tak jakbym wyłączył silnik. I tak dwa razy.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #44197 Wysłany: 10 Wrz 2007, 18:03; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Miejscowość: Włocławek
Rejestracja: 07 Sie 2007,
Posty: 30
Immobilajzera nikt nie naprawia , to tak jakbyś próbował naprawić układ scalony... nie ma sensu!
No chyba że masz farta i to tylko zwykły brak połączenia na złączach.
Jeżeli będzie z tym więcej problemów , to jednak proponuję pana "Kazia" od obejść i innych skrótów myślowych , raz zapłacisz i zapomnisz o takich duperelach jak immobiłajzery!

_________________
Jest dobrze,ale nie beznadziejnie!!!


Góra
 Profil  
 
 
 Post #44238 Wysłany: 10 Wrz 2007, 20:49; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Wrz 2007,
Posty: 26
Nie ma sprawozdania, tylko, czy da sie jeździć bez takiego czegoś?
Będę jeszcze musiał wyjebać filtr przeciwpyłkowy, bo tylko szyby parują od tego;o(


Góra
 Profil  
 
 
 Post #44400 Wysłany: 11 Wrz 2007, 14:33; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Miejscowość: Włocławek
Rejestracja: 07 Sie 2007,
Posty: 30
Spoko! bez tego ustrojstwa można spokojnie jechać , a filtr można wymienić i wtedy umrzesz zdrowszy , bez parujących szyb.

_________________
Jest dobrze,ale nie beznadziejnie!!!


Góra
 Profil  
 
 
 Post #44405 Wysłany: 11 Wrz 2007, 14:50; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Wrz 2007,
Posty: 26
kecaJ napisał(a):
Spoko! bez tego ustrojstwa można spokojnie jechać , a filtr można wymienić i wtedy umrzesz zdrowszy , bez parujących szyb.

A jeszcze może jakiś schemat jak sie dostać do tego filtra? Bo z tego co pamiętam tam jest cholernie trudno sie dostać.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #44464 Wysłany: 11 Wrz 2007, 19:36; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Miejscowość: Lublin
Rejestracja: 04 Lip 2007,
Posty: 14
Miałem kiedyś podobny problem CODE mi nie gasło i nie chciał odpalić po ściągnięciu plastikowej obudowy okazało się że przy stacyjce jest taka plastikowa antenka od immobilajzera i była lekko pęknięta przez co nie łączyła po wymianie nigdy mi się problem nie powtórzył:)Koszt niestety jak na taką drobną rzecz duży sama część z tego co pamiętam ok.100zł :(

_________________
Fiat Punto I "Krążownik" 1.1 SX 55 KM 97 r.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #44466 Wysłany: 11 Wrz 2007, 19:53; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Wrz 2007,
Posty: 26
Gawor napisał(a):
Miałem kiedyś podobny problem CODE mi nie gasło i nie chciał odpalić po ściągnięciu plastikowej obudowy okazało się że przy stacyjce jest taka plastikowa antenka od immobilajzera i była lekko pęknięta przez co nie łączyła po wymianie nigdy mi się problem nie powtórzył:)Koszt niestety jak na taką drobną rzecz duży sama część z tego co pamiętam ok.100zł :(

Ale ściągnięcie plastikowej obudowy z kierownicy? Tam przy stacyjce jest ten cały immobilizer?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #44512 Wysłany: 11 Wrz 2007, 21:42; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: zielona góra
Rejestracja: 30 Maj 2007,
Posty: 326
jak zdejmiesz plastiki z kierownicy to na stacyjce jest nalozony taki plastikowy pierscien... a do niego idzie przewod (zdaje sie ze w srodku sa trzy ale jest to zamaskowane cos na styl takiej materialowej plecionki koloru czarno bialego... przynajmniej u mnie...) dalej wspomniany przewod idzie sobie pod kierownica az w koncu dochodzi do wtyczki... ta plastikowa petla + przewod maja dlugosc ok 40cm
ta petla przy stacyjce "odczytuje" immobilaiser(pastylke) w kluczyku
mozliwe ze to jest cos na zasadzie cewki i magnesu... w kazdym razie kluczyk musi sie zblizyc do tego plastiku bo inaczej nie rozkoduje immo


Góra
 Profil  
 
 
 Post #44568 Wysłany: 12 Wrz 2007, 07:53; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 17 Lip 2007,
Posty: 221
pastylka w kluczyku...no no nie doceniam swojej kropki, tym bardziej nie zauważyłem takich cudów przy moich kluczach.

_________________
Kropek 55s 97r, 1.1, 55KM
Astra II, 98r, 1.8 16v, 116 KM


Góra
 Profil  
 
 
 Post #44575 Wysłany: 12 Wrz 2007, 08:29; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Wrz 2007,
Posty: 26
wampir_wawelski napisał(a):
pastylka w kluczyku...no no nie doceniam swojej kropki, tym bardziej nie zauważyłem takich cudów przy moich kluczach.

Bo nie zobaczysz...chyba ze go rozłożysz na czynniki pierwsze a sam klucz stopisz :P


Góra
 Profil  
 
 
 Post #44614 Wysłany: 12 Wrz 2007, 12:37; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr

Miejscowość: zielona góra
Rejestracja: 30 Maj 2007,
Posty: 326
pastylka... cos na ksztalt tic taca zatopiona w gumie... miesci sie w czesci blizej oczka...wyciagalem to przy zmianie zamkow...


Góra
 Profil  
 
 
 Post #44986 Wysłany: 14 Wrz 2007, 10:14; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Miejscowość: Włocławek
Rejestracja: 07 Sie 2007,
Posty: 30
Trzeba wymontować wycieraczki , zdjąć plastyk i pod nim jest filtr.

_________________
Jest dobrze,ale nie beznadziejnie!!!


Góra
 Profil  
 
 
 Post #45031 Wysłany: 14 Wrz 2007, 13:48; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Wrz 2007,
Posty: 26
No i dałem do mechanika, niech ten immobilizer wytnie. Bo już nie daje sie jeździć podczas jazdy odcina zapłon :x
Cena 220:(


Góra
 Profil  
 
 
 Post #46998 Wysłany: 23 Wrz 2007, 23:52; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Miejscowość: Suwałki
Rejestracja: 23 Wrz 2007,
Posty: 12
w moim autku mam odciety immobilizer i CODE pali sie caly czas.i nigdy nie mialem przypadku zeby mi zgasl albo nie mogl zapalic.

_________________
PUNTO 1.7 TD :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #52964 Wysłany: 11 Paź 2007, 11:58; 
 Temat postu:
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 11 Paź 2007,
Posty: 8
z tym immo to nie taka prosta sprawajezeli silnik sie wylacza w drodze to radze od razu pana kazia albo nowe immo bo jak bedziesz zaperdzielal w trasie i sie silnik wylaczy bedziesz mial problem z hamulcem . sztywny pedal bo pomka nie pomoze troche sie nameczysz zeby zahamowac i mozesz wyladowac komus w bagazniku


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 25 posty(ów) ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO