You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 26 Kwi 2024, 12:35

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 12 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #52050 Wysłany: 08 Paź 2007, 21:16; 
 Temat postu: przerazilwy stukot w silniku PUNTO 1.2 8V
Offline
Sympatyk kropek

Rejestracja: 08 Paź 2007,
Posty: 8
Witam wszystkich. Posiadam Punto 2 1.2 8V z 2002r. i do tej pory nie mialem z nim najmniejszych problemow, az do chwili obecnej. Nie jestem laikiem jezeli chodzi o motoryzacje i cos tam w glowie psiadam, ale to mnie przerasta. Otoz od kilku dni slysze stukot w silniku, i z dnia na dzien staje sie on coraz glosniejszy. Jestem obecnie tym autkiem w Wielkiej Brytani i za dwa tgodnie zamierzam zjechac do Polski. Mam jednak pewne obawy obawy... Wroce do tematu. Otoz na wycieczce krajoznawczej w potworny upal zwiedzalismy safari park, poruszajac sie przez ponad 2 godziny na pierwszym biegu...!!! wiatrak sie praktycznie nie wylaczal, i ze zbiornika wyrownawczego ubylo mi z dobre 0.2 litra plynu. Od tamtego czasu zaczely sie stuki. Podejrzewalem przegrzanie oleju wiec go natychmiast wymienilem. Bylo ciszej przez jakies 2 dni, ale stuk powrocil i stal sie glosniejszy... Slychac go wtedy kiedy dodaje gazu, albo pedal jest zwolniony(wtedy jest glosniej) podczas normalnej pracy jest prawie nieslyszalny. Na biegu jalowym nie slychac nic...! Co to moze byc Panowie? Naprawde sie martwie! Z gory dziekuje za wszystkie odpowiedzi i porady!


Góra
 Profil  
 

 
 Post #52164 Wysłany: 09 Paź 2007, 00:43; 
 Temat postu:
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Samochód: Bravo
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Skierniewice
Rejestracja: 26 Mar 2007,
Posty: 1176
Pomógł: 1
nie ten dział przenoszę

_________________
witam i zapraszam na topic922.html http://hubimar.wrzuta.pl/

- pierwszy był Fiat 126p około roku używany,