You Tube • eLearn • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 



Obecny czas: 16 Cze 2025, 12:25

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 33 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 
 Post #529483 Wysłany: 16 Gru 2011, 09:05; 
 Temat postu: Czerwona dioda temperatury cieczy
Offline
Forumowicz

Imię: Darek
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 16 Gru 2011,
Posty: 1
Witam
mam następujący problem
przy odpalaniu zimnego silnika zapala się czerwona dioda temperatury chłodzenia silnika,
czasmi odpali z 2-3 razem i słychać zgrzyt
w czym może być prblem???


Góra
 Profil  
 

 
 Post #529490 Wysłany: 16 Gru 2011, 10:31; 
 Temat postu: Re: Czerwona dioda temperatury cieczy
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: 360*
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Mysłowice
Rejestracja: 03 Paź 2008,
Posty: 160
Pomógł: 3
Zgrzyt przy odpalaniu to efekt słabego akumulatora (choć niektórzy upierają się przy padającym rozruszniku).
Słaby akumulator może też powodować wariacje kontrolek na desce, więc jest szansa że wymiana akumulatora rozwiąże obydwa problemy.

_________________
Grande Punto 360° 1.4 77KM (2007)

Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #529544 Wysłany: 16 Gru 2011, 16:29; 
 Temat postu: Re: Czerwona dioda temperatury cieczy
Offline
Puntoświr

Miejscowość: łódź
Rejestracja: 25 Mar 2010,
Posty: 106
miałem to samo słaby akumulator na 100%


Góra
 Profil  
 
 
 Post #529548 Wysłany: 16 Gru 2011, 16:46; 
 Temat postu: Re: Czerwona dioda temperatury cieczy
Offline
Ekstremista
Awatar użytkownika

Imię: Marek
Samochód: Inny Fiat
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 13 Cze 2007,
Posty: 1614
Pomógł: 9
Daropi, zacznij od sprawdzenia przewodu masowego łączącego nadwozie z silnikiem (a raczej ze skrzynią). Są to też objawy jego zrywania się. W moim były identyczne "cyrki". Wymiana akumulatora pomogła na dwa :E tygodnie, po czym problemy wróciły, a zniknęły po wymianie przewodu. To coś lubi urywać się przy uchu, przy belce. Może się trzymać na kilku "włoskach".

_________________
FIAT 500X Lounge 2016 brązowy magnetico, 1.4 MultiAir II Turbo 140KM
FIAT Grande Punto Emotion 2007 czarny crossover, 1.4 8V 77KM - był od 29.05.2007 do 03.03.2024
FIAT UNO 1993 45 MKII czerwona strzała - był
Peugeot 206 Pop Art 2005 1.4 8V 75KM - żonkowóz - był


Góra
 Profil  
 
 
 Post #537602 Wysłany: 15 Sty 2012, 12:16; 
 Temat postu: Re: Czerwona dioda temperatury cieczy
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Wielkopolska
Rejestracja: 20 Paź 2007,
Posty: 100
Koledzy a co powiecie na opisaną przeze mnie niżej sytuację.

Rano odpalam zimnego kropka za pierwszym razem bez problemu. Potem przejadę załóżmy ok. 5 kilometrów, gaszę silnik i pojawia się PROBLEM...nie można od razu odpalić samochodu. Silnik zaskakuje dopiero po dłuższym kręceniu za 4-5 razem. Towarzyszy temu jakże irytujący komunikat NADMIERNA TEMPERATURA PŁYNU CHŁODNICZEGO (czy coś w ten deseń). Zapala się czerwona kontrolka, wskazówka od temp. leci w górę i opada. Potem kontrolka gaśnie i wszystko wraca do normy...Czy taki objaw świadczy o słabym aku??

_________________
Było: GP 5d 1,4 8v Active + pakiet Comfort, czarny Crossover

Jest: GP 3d SPORT 1,9 MultiJet, czerwony


Góra
 Profil  
 
 
 Post #537620 Wysłany: 15 Sty 2012, 12:51; 
 Temat postu: Re: Czerwona dioda temperatury cieczy
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.3 90KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: śląsk
Rejestracja: 26 Kwi 2010,
Posty: 357
Pomógł: 5
tak przy słabym akmulatorze w grande świruje elektryka i pokazuje różne dziwne komunikaty nie mające nic wspólnego z prawdą :)

_________________
Kiedy się rodziłem to płakałem a wszyscy się śmiali. Kiedy umrę to ja będę się śmiał a Wy będziecie płakali .. LOS AMIGOS


Góra
 Profil  
 
 
 Post #544493 Wysłany: 04 Lut 2012, 23:15; 
 Temat postu: Re: Czerwona dioda temperatury cieczy
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Polska
Rejestracja: 18 Paź 2008,
Posty: 257
Pomógł: 1
5 km to za mało aby doładować aku, zwłaszcza przy dieslu.

_________________
Było: Grande Punto 1.3 16V 90KM MultiJet
Powrót po 3 latach: Grande Punto 1.4 8V 77KM Estiva Blue&Me


Góra
 Profil  
 
 
 Post #544505 Wysłany: 04 Lut 2012, 23:45; 
 Temat postu: Re: Czerwona dioda temperatury cieczy
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Piekary Śląskie
Rejestracja: 07 Mar 2011,
Posty: 411
Pomógł: 1
kropekGP napisał(a):
5 km to za mało aby doładować aku, zwłaszcza przy dieslu.


Dlaczego szczególnie przy dieslu ?

_________________

17 cali i gleba, nic mi więcej nie potrzeba :
)
GP 1.4 8v Estiva Blue&Me


Góra
 Profil  
 
 
 Post #544507 Wysłany: 04 Lut 2012, 23:49; 
 Temat postu: Re: Czerwona dioda temperatury cieczy
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Wojtek
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Lounge
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Zamość k/Bydgoszczy
Rejestracja: 15 Paź 2010,
Posty: 380
Pomógł: 7
Przy benzynie nie naładujesz, a co dopiero przy dieslu. Jest mocniejszy (większy maksymalny prąd rozruchu możesz z niego pociągnąć), po to choćby aby pociągnąć świece żarowe.

_________________
był grafitowy był pomarańczowy jest TIPO
Image
http://www.endomondo.com/challenges/33622310
http://www.endomondo.com/challenges/36167071
http://www.endomondo.com/challenges/37324598


Góra
 Profil  
 
 
 Post #544509 Wysłany: 04 Lut 2012, 23:54; 
 Temat postu: Re: Czerwona dioda temperatury cieczy
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Piekary Śląskie
Rejestracja: 07 Mar 2011,
Posty: 411
Pomógł: 1
wojtek1967 napisał(a):
Przy benzynie nie naładujesz, a co dopiero przy dieslu. Jest mocniejszy (większy maksymalny prąd rozruchu możesz z niego pociągnąć), po to choćby aby pociągnąć świece żarowe.


No niby tak, ale wyłączasz wszystko, zostawiasz tylko światła i dmuchawę i masz mniejszy pobór prądu niż przy benzynie, no chyba że się myle
Diesel nie potrzebuje iskry

_________________

17 cali i gleba, nic mi więcej nie potrzeba :
)
GP 1.4 8v Estiva Blue&Me


Góra
 Profil  
 
 
 Post #545092 Wysłany: 06 Lut 2012, 10:01; 
 Temat postu: Re: Czerwona dioda temperatury cieczy
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Norbert
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: dolnośląskie [D]
Miejscowość: Lubin
Rejestracja: 15 Kwi 2011,
Posty: 106
Mam podobny problem. Po zimnej i wilgotnej nocce u mnie też pojawia się ten komunikat o nadmiernym przekroczeniu temp płynu. Wskazówka leci do góry i na dół, zapala się czerwona kontrolka. Jak się silnik chociaż trochę rozgrzeje to przy ponownym rozruchu nie ma już tego komunikatu... Chociaż dzisiaj przy -19 stopniach i dwóch próbach odpalenia auta (na zimnym i rozgrzanym silniku) dwa razy się on pojawił? Co sugerujecie? Padnięty aku? Dodam, że rozruch silnika jest bez zarzutu. Nie słychać jakiś opóźnień przy kręceniu rozrusznikiem... Myślałem, że to może jakaś wilgoć przy czujniku od temp płynu chłodzącego (na wtyczce)...


Góra
 Profil  
 
 
 Post #545806 Wysłany: 07 Lut 2012, 17:56; 
 Temat postu: Re: Czerwona dioda temperatury cieczy
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Polska
Rejestracja: 18 Paź 2008,
Posty: 257
Pomógł: 1
Akumulator w dieslu ma większą pojemność - dłużej się ładuje, po drugie rozrusznik jest mocniejszy - bardziej obciążą akumulator, i po trzecie świece żarowe biorą dużo prądu, dlatego dopiero po 10, 15 km akumulator się dołąduje.
norbert_p, przy dużych mrozach normalna sprawa, wywala błąd temp. płyny chłodzącego, dlatego że podczas odpalania rozrusznik bierze dużo prądu, a pojemność akumulatora wraz ze spadkiem temp spada prawie logarytmicznie. Jak zrobi się cieplej to komunikaty znikną, ewentualnie można podładować aku jak słabo kręci.

_________________
Było: Grande Punto 1.3 16V 90KM MultiJet
Powrót po 3 latach: Grande Punto 1.4 8V 77KM Estiva Blue&Me


Góra
 Profil  
 
 
 Post #547433 Wysłany: 11 Lut 2012, 14:46; 
 Temat postu: Re: Czerwona dioda temperatury cieczy
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Norbert
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: dolnośląskie [D]
Miejscowość: Lubin
Rejestracja: 15 Kwi 2011,
Posty: 106
Akumulator kręci normalnie. Nie słychać jakiś oporów. I dlatego zastanawiał mnie fakt tego komunikatu... Profilaktycznie doładuję go i zobaczymy co się będzie dalej działo.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #547984 Wysłany: 12 Lut 2012, 18:13; 
 Temat postu: Re: Czerwona dioda temperatury cieczy
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw
Rejestracja: 06 Kwi 2008,
Posty: 2125
Pomógł: 10
kropekGP napisał(a):
Akumulator w dieslu ma większą pojemność - dłużej się ładuje, po drugie rozrusznik jest mocniejszy - bardziej obciążą akumulator, i po trzecie świece żarowe biorą dużo prądu, dlatego dopiero po 10, 15 km akumulator się dołąduje.
norbert_p, przy dużych mrozach normalna sprawa, wywala błąd temp. płyny chłodzącego, dlatego że podczas odpalania rozrusznik bierze dużo prądu, a pojemność akumulatora wraz ze spadkiem temp spada prawie logarytmicznie. Jak zrobi się cieplej to komunikaty znikną, ewentualnie można podładować aku jak słabo kręci.



tttm we fiatach , to że kręci jeszcze to nie znaczy ,że aku słaby , u ojca w stilo to samo , w pandzie też to raz miałem , doładować aku koniecznie i odpalać bez włączonych odbiorników w mrozy

_________________
Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek
Były user grande punto szprot 160ps :(
www.punto.glodzik.com


Góra
 Profil  
 
 
 Post #548185 Wysłany: 13 Lut 2012, 01:30; 
 Temat postu: Re: Czerwona dioda temperatury cieczy
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.3 70KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: dolnośląskie [D]
Rejestracja: 02 Lut 2007,
Posty: 977
Pomógł: 3
Daropi napisał(a):
przy odpalaniu zimnego silnika zapala się czerwona dioda temperatury chłodzenia silnika,
czasmi odpali z 2-3 razem i słychać zgrzyt
w czym może być prblem???


Podepne sie do tematu, choc to nie "moje" forum.

Po parotygodniowym postoju odpalilem w sobote Multijeta (P2FL). Zaraz po odpaleniu wskazowka temperatury cieczy chlodzacej (natychmiast, nie ze po krotkiej chwili) pojechala do konca skali jednoczesnie zapalajac czerwona lampke alarmujaca o nadmiernej temperaturze chlodziwa. Jak tylko dobila do konca, wrocila na dol skali i dalej wszystko bylo juz normalnie jak zawsze. Wygladalo to tak jak w niektorych autach liczniki po przekreceniu kluczyka jada do konca skali i wracaja do pozycji wyjsciowej. Po prostu wskazowka zrobila "docel - powrot" po skali.

Widzial ktos juz cos podobnego przy odpalaniu?

Poza ta anomalia, wszystko w jak najlepszym porzadku.

_________________
Dlugodystansowy test Fiat Punto IIFL 1.3 Multijet '06 wersja specjalna "Miś". ;) Stan zaawansowania: 126.80%
(317000km)

Czasonieokreslony test Fiat Punto II 1.2/60KM '01 "Grzechotnik" ;) Stan zaawansowania: 228000km

Fiat Punto I 75SX: tournee po Polsce 1997-2001: 112000km

Góra
 Profil  
 
 
 Post #548188 Wysłany: 13 Lut 2012, 01:51; 
 Temat postu: Re: Czerwona dioda temperatury cieczy
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Hubert
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Gent, Belgia
Rejestracja: 23 Kwi 2008,
Posty: 632
Pomógł: 5
Zdarza się, prawdopodobne powody miałeś opisane powyżej.

U mnie czasem (ale b. rzadko) dzieje się tak z prędkościomierzem podczas jazdy - skacze do końca skali i wraca do normalnego wskazania.

Może nie zawsze bym zwrócił na to uwagę ale jak jest włączone radio to od razu słychać bo gra głośniej (włączona opcja dostosowania głośności do prędkości jazdy).

Słowem: TTTM ale przynajmniej już kilka razy widziałem jak moje Grande zamyka szafę :mrgreen:

_________________
Image

od 03.2010:
Grande Punto Dynamic 5D | 2005 | 1.3 MultiJet 16V | 6-speed | 75 650 - 136 000 km
MOD by CINEK: 111 KM @ 231 Nm | Turbo VNT BorgWarner KKK BV35 @ 1.35 bar | EGR Off

Dołożone: tempomat, fabryczne radio CD z mp3, podłokietnik
W planach:
przyciemniane szyby tylne, fabryczny subwoofer, nagrzewnica elektryczna

04.2008 - 05.2009:
Punto MK1 SX 3D | 1997 | 1.2 8V 75 KM | 187 000 - 201 350 km


Góra
 Profil  
 
 
 Post #548203 Wysłany: 13 Lut 2012, 09:36; 
 Temat postu: Re: Czerwona dioda temperatury cieczy
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Norbert
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: dolnośląskie [D]
Miejscowość: Lubin
Rejestracja: 15 Kwi 2011,
Posty: 106
Czy ten skok wskazówki oraz czerwona kontrolka może mieć jakiś związek ze zużytymi świecami zapłonowymi lub uszkodzonymi kablami WN, bo dzieje się to tylko podczas uruchamiania auta?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #548281 Wysłany: 13 Lut 2012, 15:09; 
 Temat postu: Re: Czerwona dioda temperatury cieczy
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw
Rejestracja: 06 Kwi 2008,
Posty: 2125
Pomógł: 10
norbert_p napisał(a):
Czy ten skok wskazówki oraz czerwona kontrolka może mieć jakiś związek ze zużytymi świecami zapłonowymi lub uszkodzonymi kablami WN, bo dzieje się to tylko podczas uruchamiania auta?


nie , pisałem przecież że przez aku , na mrozach masz połowę pojemności , a rozrusznik sporo zabierze prądu kręcąc silnikiem z gęstym olejem

_________________
Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek
Były user grande punto szprot 160ps :(
www.punto.glodzik.com


Góra
 Profil  
 
 
 Post #548495 Wysłany: 14 Lut 2012, 00:19; 
 Temat postu: Re: Czerwona dioda temperatury cieczy
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Polska
Rejestracja: 18 Paź 2008,
Posty: 257
Pomógł: 1
Moja propozycja do admina może zrobić przy odpalaniu forum wyskakujące okienko, że przy słabym aku wskazówka od temp. płynu idzie na max i wraca - opisując że to normalna rzecz, bo ile można pisać tematów na ten sam temat. Panowie kłania się opcja SZUKAJ.

_________________
Było: Grande Punto 1.3 16V 90KM MultiJet
Powrót po 3 latach: Grande Punto 1.4 8V 77KM Estiva Blue&Me


Góra
 Profil  
 
 
 Post #548523 Wysłany: 14 Lut 2012, 00:58; 
 Temat postu: Re: Czerwona dioda temperatury cieczy
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw
Rejestracja: 06 Kwi 2008,
Posty: 2125
Pomógł: 10
kropekGP napisał(a):
Moja propozycja do admina może zrobić przy odpalaniu forum wyskakujące okienko, że przy słabym aku wskazówka od temp. płynu idzie na max i wraca - opisując że to normalna rzecz, bo ile można pisać tematów na ten sam temat. Panowie kłania się opcja SZUKAJ.


wystarczy, że będą czytać ze zrozumieniem , a nie pytać się w jednym temacie 20 razy o to samo

_________________
Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek
Były user grande punto szprot 160ps :(
www.punto.glodzik.com


Góra
 Profil  
 
 
 Post #548792 Wysłany: 14 Lut 2012, 22:47; 
 Temat postu: Re: Czerwona dioda temperatury cieczy
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Norbert
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: dolnośląskie [D]
Miejscowość: Lubin
Rejestracja: 15 Kwi 2011,
Posty: 106
Po doładowaniu akumulatora objawy, jak na razie zniknęły. Dodam, że czasami nie mogłem otworzyć przyciskiem bagażnika. Musiałem włożyć kluczyk do stacyjki i przekręcić w stacyjce. Wtedy bagażnik się otwierał przyciskiem. Teraz i ten objaw zniknął. Ktoś gdzieś napisał, że podczas odpalania auta słychać jakieś strzały (detonacje?). Miałem wrażenie, że i u mnie czasami taki objaw występował. Teraz silnik odpala znacznie łatwiej. Doładowanie odniosło jak najbardziej pożądany i pozytywny skutek.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #550667 Wysłany: 20 Lut 2012, 16:25; 
 Temat postu: Re: Czerwona dioda temperatury cieczy
Offline
Forumowicz

Imię: Damian
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Van
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 20 Lut 2012,
Posty: 3
Witam
Dość dokładnie przeszukałem dotychczasowe posty ale nie spotkałem się z problemem z jakim boryka się moje GP a mianowicie od czasu do czasu "skacze" wskazówka temperatury na max i wraca do poprzedniego poziomu, zapala się czerwona dioda a na wyświetlaczu komunikat "nadmierna temp. płynu chłodniczego" z tym, że w przeciwieństwie do opisywanych wyżej przypadków u mnie dzieje się to w trakcie jazdy bez względu na to czy silnik jest zupełnie zimny czy rozgrzany. To też wina rozładowanego akumulatora?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #550753 Wysłany: 20 Lut 2012, 19:37; 
 Temat postu: Re: Czerwona dioda temperatury cieczy
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw
Rejestracja: 06 Kwi 2008,
Posty: 2125
Pomógł: 10
DamianMal napisał(a):
Witam
Dość dokładnie przeszukałem dotychczasowe posty ale nie spotkałem się z problemem z jakim boryka się moje GP a mianowicie od czasu do czasu "skacze" wskazówka temperatury na max i wraca do poprzedniego poziomu, zapala się czerwona dioda a na wyświetlaczu komunikat "nadmierna temp. płynu chłodniczego" z tym, że w przeciwieństwie do opisywanych wyżej przypadków u mnie dzieje się to w trakcie jazdy bez względu na to czy silnik jest zupełnie zimny czy rozgrzany. To też wina rozładowanego akumulatora?


Doładowałeś aku ?

_________________
Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek
Były user grande punto szprot 160ps :(
www.punto.glodzik.com


Góra
 Profil  
 
 
 Post #550832 Wysłany: 20 Lut 2012, 21:49; 
 Temat postu: Re: Czerwona dioda temperatury cieczy
Offline
Forumowicz

Imię: Damian
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Van
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 20 Lut 2012,
Posty: 3
Doładowałem ale nie wiele to pomogło. Przynajmniej tak mi się wydaje. Co ciekawe czasami taka wariacja wskaźników zdarza się kilka razy na odcinku 10km (trasa do pracy) a czasami kilka dni jest spokój. Spotkałeś się z czymś takim??


Góra
 Profil  
 
 
 Post #550892 Wysłany: 20 Lut 2012, 23:15; 
 Temat postu: Re: Czerwona dioda temperatury cieczy
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Tomasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Bielsko-Biała/Sosnowiec
Rejestracja: 28 Lip 2007,
Posty: 415
Pomógł: 2
Może kabel przy czujniku się "ukiwał"... jakość instalacji elektrycznej w GP na prawdę woła o pomstę do nieba - jakby chcieli bardziej zredukować ilość miedzi to już sama izolacja by została, która swoją drogą jest tak genialnej jakości, że na -10*C łamie się jakby miała ze 30 lat. Popatrzcie sobie na przewody w lampach - cieńszych już nie można było dać bo zaczęłyby świecić.

_________________
IAW Scan 2 - oprogramowanie diagnostyczne dla starszych FIATów, Alfa-Romeo i Lancii | Polskie multimetry - parametry, schematy, instrukcje


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 33 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000 - 2025 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2025
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO