|
Obecny czas: 05 Cze 2024, 05:39
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
Hubik |
#586645 Wysłany:
03 Cze 2012, 20:19; Temat postu: Re: Chiptuning silnika |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Hubert
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Gent, Belgia Rejestracja: 23 Kwi 2008, Posty: 689 Pomógł: 5
|
CINEK_ napisał(a): Na kreski mojego pudła trzeba poczekać, szewc w dziurawych butach chodzi No ale z tego co pamiętam, to mówiłeś że ma coś koło 220 KM CINEK_ napisał(a): Kreski marianny za to można na stronie zobaczyć, wczoraj strzeliło foto licznik Jeszcze trochę i pęknie pół bańki CINEK_ napisał(a): Ad przeładowania - przy drugim i 3cim pomiarze serii auto dmuchało więcej przez co wykres serii był "z pikiem". Dopiero po modzie zauważyłem, że wcześniej było to jednak odczuwalne - auto zbierało się jakoś nierówno. Teraz przyspiesza bardzo płynnie. CINEK_ napisał(a): Powodem był przycinający się EGR Dobrze że pozbyłem się tego "ekologicznego" badziewia
_________________
od 03.2010: Grande Punto Dynamic 5D | 2005 | 1.3 MultiJet 16V | 6-speed | 75 650 - 136 000 km MOD by CINEK: 111 KM @ 231 Nm | Turbo VNT BorgWarner KKK BV35 @ 1.35 bar | EGR Off
Dołożone: tempomat, fabryczne radio CD z mp3, podłokietnik W planach: przyciemniane szyby tylne, fabryczny subwoofer, nagrzewnica elektryczna
04.2008 - 05.2009: Punto MK1 SX 3D | 1997 | 1.2 8V 75 KM | 187 000 - 201 350 km
|
|
Góra |
|
|
|
|
Sebooo |
#586891 Wysłany:
04 Cze 2012, 12:18; Temat postu: Re: Chiptuning silnika |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Seba
Samochód: Abarth Punto Evo
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa Rejestracja: 03 Sty 2010, Posty: 2570 Pomógł: 12
|
|
Góra |
|
|
Klimton |
#586895 Wysłany:
04 Cze 2012, 12:37; Temat postu: Re: Chiptuning silnika |
|
|
Puntoświr |
Imię: Daniel
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.3 90KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa/Radzymin Rejestracja: 04 Cze 2012, Posty: 120
|
Witam wszystkich, od kilku miesięcy anonimowo czytuję forum. Postanowiłem się zarejestrowac i działać już w bardziej oficjalnej formie. Niedługo zrobię prezentację swojego kropka, którego kupiłem niecały rok temu.
Na wstępie mam pytanie: czy zapisy do Cinka na modowanie są jeszcze aktualne i jaki jest przybliżony koszt takiej zabawy. Zwracam się tu głównie do Hubika, bo ma zrobiony mod, który mnie interesuje a mamy te same silniki.
Pozdrawiam
_________________ Mój kropek: http://fiatpunto.com.pl/topic37354.html
|
|
Góra |
|
|
Sebooo |
#586901 Wysłany:
04 Cze 2012, 13:01; Temat postu: Re: Chiptuning silnika |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Seba
Samochód: Abarth Punto Evo
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa Rejestracja: 03 Sty 2010, Posty: 2570 Pomógł: 12
|
|
Góra |
|
|
Hubik |
#586910 Wysłany:
04 Cze 2012, 13:45; Temat postu: Re: Chiptuning silnika |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Hubert
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Gent, Belgia Rejestracja: 23 Kwi 2008, Posty: 689 Pomógł: 5
|
Klimton napisał(a): Na wstępie mam pytanie: czy zapisy do Cinka na modowanie są jeszcze aktualne i jaki jest przybliżony koszt takiej zabawy. Zwracam się tu głównie do Hubika, bo ma zrobiony mod, który mnie interesuje a mamy te same silniki. Następne grupowe strojenie będzie pewnie na jesieni. Musisz śledzić tematy na forum Alfaholików - jak ruszy zbiórka to się do nich dołączysz tak jak ja i riDER ostatnio. Koszty wysłałem Ci na PW.
_________________
od 03.2010: Grande Punto Dynamic 5D | 2005 | 1.3 MultiJet 16V | 6-speed | 75 650 - 136 000 km MOD by CINEK: 111 KM @ 231 Nm | Turbo VNT BorgWarner KKK BV35 @ 1.35 bar | EGR Off
Dołożone: tempomat, fabryczne radio CD z mp3, podłokietnik W planach: przyciemniane szyby tylne, fabryczny subwoofer, nagrzewnica elektryczna
04.2008 - 05.2009: Punto MK1 SX 3D | 1997 | 1.2 8V 75 KM | 187 000 - 201 350 km
|
|
Góra |
|
|
fullxda |
#586941 Wysłany:
04 Cze 2012, 16:31; Temat postu: Re: Chiptuning silnika |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.3 90KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: śląsk Rejestracja: 26 Kwi 2010, Posty: 371 Pomógł: 5
|
hubik wyslij mi koszt jaki poniosles na priv mam tez znajomego magika elektronika ktory pracuje w magneti marelli kumplowi zrobil 1.3 75 na 90-95 i przejechał już 80 tys km i silniczek i turbinka smiga a stukło mu juz 200 tys,ale cinek pewniejszy on moduje dorywczo cinek to juz zawodowiec
_________________ Kiedy się rodziłem to płakałem a wszyscy się śmiali. Kiedy umrę to ja będę się śmiał a Wy będziecie płakali .. LOS AMIGOS
|
|
Góra |
|
|
Hubik |
#586948 Wysłany:
04 Cze 2012, 16:55; Temat postu: Re: Chiptuning silnika |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Hubert
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Gent, Belgia Rejestracja: 23 Kwi 2008, Posty: 689 Pomógł: 5
|
fullxda napisał(a): hubik wyslij mi koszt jaki poniosles na priv mam tez znajomego magika elektronika ktory pracuje w magneti marelli kumplowi zrobil 1.3 75 na 90-95 i przejechał już 80 tys km i silniczek i turbinka smiga a stukło mu juz 200 tys,ale cinek pewniejszy on moduje dorywczo cinek to juz zawodowiec Poszło PW. Te 95KM to już chyba max co może wydmuchać turbinka w 1.3 75. Z tego co mówił Marcin, 90 KM jest optymalne. Podobnie jak u mnie - niby można 115 wyciągnąć ale wtedy już kopci i turbina długo nie pociągnie. Zresztą Fiat też wypuszczał mocniejsze wersje: była swego czasu limitowana wersja Lancii Ypsilon MOMO Design i tam 1.3 miał 105 KM (na tej samej turbinie co nasza 90'tka).
_________________
od 03.2010: Grande Punto Dynamic 5D | 2005 | 1.3 MultiJet 16V | 6-speed | 75 650 - 136 000 km MOD by CINEK: 111 KM @ 231 Nm | Turbo VNT BorgWarner KKK BV35 @ 1.35 bar | EGR Off
Dołożone: tempomat, fabryczne radio CD z mp3, podłokietnik W planach: przyciemniane szyby tylne, fabryczny subwoofer, nagrzewnica elektryczna
04.2008 - 05.2009: Punto MK1 SX 3D | 1997 | 1.2 8V 75 KM | 187 000 - 201 350 km
|
|
Góra |
|
|
liferelax88 |
#587731 Wysłany:
06 Cze 2012, 14:33; Temat postu: Re: Chiptuning silnika |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Bartek
Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.3 70KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: warmińsko-mazurskie [N]
Miejscowość: 3miasto/ Elbląg Rejestracja: 25 Sie 2010, Posty: 947 Pomógł: 2
|
|
Góra |
|
|
Sebooo |
#588235 Wysłany:
08 Cze 2012, 12:37; Temat postu: Re: Chiptuning silnika |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Seba
Samochód: Abarth Punto Evo
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa Rejestracja: 03 Sty 2010, Posty: 2570 Pomógł: 12
|
|
Góra |
|
|
riDER |
#591323 Wysłany:
18 Cze 2012, 22:59; Temat postu: Re: Chiptuning silnika |
|
|
Puntoświr |
Rejestracja: 16 Wrz 2011, Posty: 162
|
Dołączam i ja - 166,5KM on board
_________________ Było Grande Punto Sport 1.9 mjtd - 166KM, 337Nm. Cinsoft.pl mod, EGR OFF Było Subaru Impreza WRX Jest Rodzinne Auto ;-) Ogłoszenia Samochody Osobowe - Fiat
|
|
Góra |
|
|
adrian1203 |
#591345 Wysłany:
19 Cze 2012, 00:23; Temat postu: Re: Chiptuning silnika |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Adrian
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.3 90KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: łódzkie [E]
Rejestracja: 08 Kwi 2012, Posty: 158 Pomógł: 1
|
A jak z bezpieczeństwem takiego moda dla samochodu, silnika? Trochę mojemu GP mocy brakuje, ale nie chce dobijać silnika - a moja jazda ewidentnie dobrze mu nie służy Czy zachowując umiar w +KM bardzo narażam się na jakieś awarie?
_________________ Grande Punto 1.3 90KM 2008r. - EGR OFF - Przyciemnione szyby - Nakładki progów/podstopnica - Czujniki parkowania Valeo - Skórzana kierownica/gałka zmiany biegów - Tempomat ToDo: - 110KM Mod
|
|
Góra |
|
|
Hubik |
#591409 Wysłany:
19 Cze 2012, 11:31; Temat postu: Re: Chiptuning silnika |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Hubert
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Gent, Belgia Rejestracja: 23 Kwi 2008, Posty: 689 Pomógł: 5
|
riDER napisał(a): Dołączam i ja - 166,5KM on board [ Dodano: 19 Cze 2012 10:30 ]adrian1203 napisał(a): A jak z bezpieczeństwem takiego moda dla samochodu, silnika? Trochę mojemu GP mocy brakuje, ale nie chce dobijać silnika - a moja jazda ewidentnie dobrze mu nie służy Czy zachowując umiar w +KM bardzo narażam się na jakieś awarie? Nie sądzę, żeby miało to jakiś wielki wpływ na sam silnik. Weź pod uwagę, że on (1.3) występował fabrycznie z wyższą mocą na tej samej turbinie, z tym samym sprzęgłem i skrzynią (np. w Lancia Y Momo Design), więc konstrukcyjnie na pewno jego podzespoły są na to przygotowane. Do tego dochodzi jeszcze rezerwa jaka jest zawsze zakładana przy projektowaniu każdego elementu. Modyfikując program można sobie pozwolić na więcej niż fabryka, chociażby z tego względu, że oni musieli dostosować się do obowiązujących wtedy norm EURO i oryginalne mapy nie zawsze efektywnie wykorzystują możliwości silnika z powodu tych "EKO" ograniczeń... Do tego dochodzi jeszcze fabryczny EGR, który można programowo usunąć, przez co podnosi się sprawność silnika. A tak naprawdę to każdy silnik, nawet bez moda, można zajeździć
_________________
od 03.2010: Grande Punto Dynamic 5D | 2005 | 1.3 MultiJet 16V | 6-speed | 75 650 - 136 000 km MOD by CINEK: 111 KM @ 231 Nm | Turbo VNT BorgWarner KKK BV35 @ 1.35 bar | EGR Off
Dołożone: tempomat, fabryczne radio CD z mp3, podłokietnik W planach: przyciemniane szyby tylne, fabryczny subwoofer, nagrzewnica elektryczna
04.2008 - 05.2009: Punto MK1 SX 3D | 1997 | 1.2 8V 75 KM | 187 000 - 201 350 km
|
|
Góra |
|
|
kazaa |
#591415 Wysłany:
19 Cze 2012, 11:40; Temat postu: Re: Chiptuning silnika |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw Rejestracja: 06 Kwi 2008, Posty: 2200 Pomógł: 10
|
riDER napisał(a): Dołączam i ja - 166,5KM on board ładnie, mi tyle nie udało się zrobić jaki niuton ?
_________________ Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek Były user grande punto szprot 160ps www.punto.glodzik.com
|
|
Góra |
|
|
riDER |
#591419 Wysłany:
19 Cze 2012, 12:14; Temat postu: Re: Chiptuning silnika |
|
|
Puntoświr |
Rejestracja: 16 Wrz 2011, Posty: 162
|
kazaa napisał(a): riDER napisał(a): Dołączam i ja - 166,5KM on board ładnie, mi tyle nie udało się zrobić jaki niuton ? Wedle ostatniego pomiaru 337,6Nm. Ogólnie teraz ucze sie jazdy punciakiem od nowa - to inny samochod. Marcin "Cinek" jest zdecydowanie odpowiednim czlowiekiem na odpowiednim miejscu - smialo polecam! A kto nie skorzystal z grpowego modu, ten trąba
_________________ Było Grande Punto Sport 1.9 mjtd - 166KM, 337Nm. Cinsoft.pl mod, EGR OFF Było Subaru Impreza WRX Jest Rodzinne Auto ;-) Ogłoszenia Samochody Osobowe - Fiat
|
|
Góra |
|
|
adrian1203 |
#591433 Wysłany:
19 Cze 2012, 13:23; Temat postu: Re: Chiptuning silnika |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Adrian
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.3 90KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: łódzkie [E]
Rejestracja: 08 Kwi 2012, Posty: 158 Pomógł: 1
|
a jak sama praca silnika po modzie? poza spalaniem są jakieś zmiany w pracy? chodzi głośniej, ciszej, spala mniej, więcej?
_________________ Grande Punto 1.3 90KM 2008r. - EGR OFF - Przyciemnione szyby - Nakładki progów/podstopnica - Czujniki parkowania Valeo - Skórzana kierownica/gałka zmiany biegów - Tempomat ToDo: - 110KM Mod
|
|
Góra |
|
|
riDER |
#591435 Wysłany:
19 Cze 2012, 16:44; Temat postu: Re: Chiptuning silnika |
|
|
Puntoświr |
Rejestracja: 16 Wrz 2011, Posty: 162
|
- Chodzi ciszej na jałowym - podniesione obroty o jakas mala niezauwazalna dla mnie wartość - tak zeby sie nie telepal - Chodzi głosniej przy pełnym bucie - Chodzi "inaczej" w normalnej jezdzie - nie wiem czy lepiej czy gorzej, na pewno żwawiej - nie wspominajac o osiagach. - Spala na moje oko mniej - narazie przetestowana trasa Gliwice->Warszawa - Dodatkowo zaslepiony i programowo usuniety EGR. Tak jak napisałem, teraz mam wrażenie, że to delikatnie inny samochod - inaczej reaguje na pewne rzeczy, stad całe odczucie związane z prowadzeniem auta jest inne niż poprzednio. Jest dobrze
_________________ Było Grande Punto Sport 1.9 mjtd - 166KM, 337Nm. Cinsoft.pl mod, EGR OFF Było Subaru Impreza WRX Jest Rodzinne Auto ;-) Ogłoszenia Samochody Osobowe - Fiat
|
|
Góra |
|
|
kazaa |
#591485 Wysłany:
19 Cze 2012, 16:51; Temat postu: Re: Chiptuning silnika |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw Rejestracja: 06 Kwi 2008, Posty: 2200 Pomógł: 10
|
riDER napisał(a): Wedle ostatniego pomiaru 337,6Nm. Ogólnie teraz ucze sie jazdy punciakiem od nowa - to inny samochod. Marcin "Cinek" jest zdecydowanie odpowiednim czlowiekiem na odpowiednim miejscu - smialo polecam! A kto nie skorzystal z grpowego modu, ten trąba Co do Cinka mam takie same zdanie ale moment słabiutki wyszedł, mówił Marcin czemu tak wyszło ?
_________________ Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek Były user grande punto szprot 160ps www.punto.glodzik.com
|
|
Góra |
|
|
adrian1203 |
#591486 Wysłany:
19 Cze 2012, 16:52; Temat postu: Re: Chiptuning silnika |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Adrian
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.3 90KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: łódzkie [E]
Rejestracja: 08 Kwi 2012, Posty: 158 Pomógł: 1
|
a jeśli wszystko wyjdzie dobrze na chamowni to mniej więcej jakich wynikow sie spodziewac? nie jestem jakims maniakiem, dlatego wole mniej "urwac" niz przekombinować, jestem tylko ciekaw mniej wiecej o jakim wyniku mowimy.
GP 2008 1.3mJTD, 5 biegowa skrzynia.
_________________ Grande Punto 1.3 90KM 2008r. - EGR OFF - Przyciemnione szyby - Nakładki progów/podstopnica - Czujniki parkowania Valeo - Skórzana kierownica/gałka zmiany biegów - Tempomat ToDo: - 110KM Mod
|
|
Góra |
|
|
Hubik |
#591487 Wysłany:
19 Cze 2012, 17:01; Temat postu: Re: Chiptuning silnika |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Hubert
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Gent, Belgia Rejestracja: 23 Kwi 2008, Posty: 689 Pomógł: 5
|
kazaa napisał(a): riDER napisał(a): Wedle ostatniego pomiaru 337,6Nm. Ogólnie teraz ucze sie jazdy punciakiem od nowa - to inny samochod. Marcin "Cinek" jest zdecydowanie odpowiednim czlowiekiem na odpowiednim miejscu - smialo polecam! A kto nie skorzystal z grpowego modu, ten trąba Co do Cinka mam takie same zdanie ale moment słabiutki wyszedł, mówił Marcin czemu tak wyszło ? Może sprzęgło się ślizgało przy mocnym obciążeniu na 5 lub 6 biegu? [ Dodano: 19 Cze 2012 16:01 ]adrian1203 napisał(a): a jeśli wszystko wyjdzie dobrze na chamowni to mniej więcej jakich wynikow sie spodziewac? nie jestem jakims maniakiem, dlatego wole mniej "urwac" niz przekombinować, jestem tylko ciekaw mniej wiecej o jakim wyniku mowimy.
GP 2008 1.3mJTD, 5 biegowa skrzynia. W moim podpisie masz wszystko co Cię interesuje, mod Cinka w moim GP był właśnie takim bezpiecznym kompromisem więc te 110 KM można śmiało wyciągnąć.
_________________
od 03.2010: Grande Punto Dynamic 5D | 2005 | 1.3 MultiJet 16V | 6-speed | 75 650 - 136 000 km MOD by CINEK: 111 KM @ 231 Nm | Turbo VNT BorgWarner KKK BV35 @ 1.35 bar | EGR Off
Dołożone: tempomat, fabryczne radio CD z mp3, podłokietnik W planach: przyciemniane szyby tylne, fabryczny subwoofer, nagrzewnica elektryczna
04.2008 - 05.2009: Punto MK1 SX 3D | 1997 | 1.2 8V 75 KM | 187 000 - 201 350 km
|
|
Góra |
|
|
Sebooo |
#591666 Wysłany:
20 Cze 2012, 10:07; Temat postu: Re: Chiptuning silnika |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Seba
Samochód: Abarth Punto Evo
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa Rejestracja: 03 Sty 2010, Posty: 2570 Pomógł: 12
|
|
Góra |
|
|
kazaa |
#591680 Wysłany:
20 Cze 2012, 10:44; Temat postu: Re: Chiptuning silnika |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw Rejestracja: 06 Kwi 2008, Posty: 2200 Pomógł: 10
|
Sebooo napisał(a): riDER, musimy się spotkać bo jestem ciekaw jak teraz chodzi Twe autko. Dasz rade wpaść w niedzielę? i znowu się minę a też chciałbym sprawdzić się a może za tydzień
_________________ Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek Były user grande punto szprot 160ps www.punto.glodzik.com
|
|
Góra |
|
|
riDER |
#591682 Wysłany:
20 Cze 2012, 10:56; Temat postu: Re: Chiptuning silnika |
|
|
Puntoświr |
Rejestracja: 16 Wrz 2011, Posty: 162
|
kazaa napisał(a): Sebooo napisał(a): riDER, musimy się spotkać bo jestem ciekaw jak teraz chodzi Twe autko. Dasz rade wpaść w niedzielę? i znowu się minę a też chciałbym sprawdzić się a może za tydzień heh, chętnie Panowie porównam nasze zabawki - w ten weekend jesli nie pojade do Lublina, postaram się zawitać na zlot. Za tydzień też powinno dać radę, więc jak coś kazaa, pisz. S.
Załączniki: |
Komentarz do pliku: wykres przed i po
FINAL.jpg [ 84.51 KiB | Obejrzany 7089 razy ]
|
_________________ Było Grande Punto Sport 1.9 mjtd - 166KM, 337Nm. Cinsoft.pl mod, EGR OFF Było Subaru Impreza WRX Jest Rodzinne Auto ;-) Ogłoszenia Samochody Osobowe - Fiat
Ostatnio edytowany przez riDER, 22 Cze 2012, 11:28, edytowano w sumie 1 raz
|
|
Góra |
|
|
kazaa |
#591690 Wysłany:
20 Cze 2012, 11:22; Temat postu: Re: Chiptuning silnika |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw Rejestracja: 06 Kwi 2008, Posty: 2200 Pomógł: 10
|
aa moc na silniku 160 z poślizgiem też miałem dokładnie tyle samo ale parę lat temu ostatnio wyszło mniej trochę, a dość ciepło mieliście 30^C w garażu
_________________ Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek Były user grande punto szprot 160ps www.punto.glodzik.com
|
|
Góra |
|
|
riDER |
#591694 Wysłany:
20 Cze 2012, 11:30; Temat postu: Re: Chiptuning silnika |
|
|
Puntoświr |
Rejestracja: 16 Wrz 2011, Posty: 162
|
kazaa napisał(a): aa moc na silniku 160 z poślizgiem też miałem dokładnie tyle samo ale parę lat temu ostatnio wyszło mniej trochę, a dość ciepło mieliście 30^C w garażu Podeślij, możebyć i na priv, wykres proszę - chętnie porównam
_________________ Było Grande Punto Sport 1.9 mjtd - 166KM, 337Nm. Cinsoft.pl mod, EGR OFF Było Subaru Impreza WRX Jest Rodzinne Auto ;-) Ogłoszenia Samochody Osobowe - Fiat
|
|
Góra |
|
|
adrian1203 |
#591710 Wysłany:
20 Cze 2012, 12:30; Temat postu: Re: Chiptuning silnika |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Adrian
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.3 90KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: łódzkie [E]
Rejestracja: 08 Kwi 2012, Posty: 158 Pomógł: 1
|
o właśnie mam pytanie, nie tyle o chiptuning co o temperaturę.. wydaje mi sie ze gdy auto postoi na duzym sloncu jakis czas i bardzo sie nagrzeje, to "zimny" silnik jest strasznie mułowaty...
_________________ Grande Punto 1.3 90KM 2008r. - EGR OFF - Przyciemnione szyby - Nakładki progów/podstopnica - Czujniki parkowania Valeo - Skórzana kierownica/gałka zmiany biegów - Tempomat ToDo: - 110KM Mod
|
|
Góra |
|
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|