|
Obecny czas: 21 Maj 2024, 15:14
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
nestea |
#594159 Wysłany:
28 Cze 2012, 10:15; Temat postu: Re: Kompleksowa modyfikacja 1.1 SPI - pytania |
|
|
Puntomaniak |
Rejestracja: 23 Cze 2011, Posty: 73 Pomógł: 3
|
nie wpiszesz 7000 bo zapis jest 8bitowy i procek tego nie przeliczy, jego przelicznik konczy sie na pewnej wartosci. WOT - wide open throttle czyli przepustnica otwarta na full - czyli czas wtrysku jest wyliczany z mapy fuel main dla wartosci 102kPa + mapa WOT (w skrócie).
|
|
Góra |
|
|
|
|
STax |
#594161 Wysłany:
28 Cze 2012, 10:22; Temat postu: Re: Kompleksowa modyfikacja 1.1 SPI - pytania |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
nestea napisał(a): nie wpiszesz 7000 bo zapis jest 8bitowy i procek tego nie przeliczy, jego przelicznik konczy sie na pewnej wartosci. Tak podejrzewałem, że to będzie coś w tym stylu. nestea napisał(a): WOT - wide open throttle czyli przepustnica otwarta na full - czyli czas wtrysku jest wyliczany z mapy fuel main dla wartosci 102kPa + mapa WOT (w skrócie). Aha, dzięki.
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to!
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
|
Pawelec90 |
#594617 Wysłany:
29 Cze 2012, 19:50; Temat postu: Re: Kompleksowa modyfikacja 1.1 SPI - pytania |
|
|
Puntoświr |
Imię: Paweł
Samochód: Punto I 5d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sole
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Zabrze Rejestracja: 21 Maj 2011, Posty: 631 Pomógł: 9
|
Panowanie, zadam pewnie strasznie idiotyczne pytanie, ale jak już pisałem - nie mam żadnego pojęcia na ten temat, a kto pyta nie błądzi... Znalazłem na centomanii jakiś wsad i postanowiłem się trochę z nim zapoznać - domyślam się, że w mapach zapłonu, wartości podane są w stopniach - niezależnie czy jest to mapa WOT (zapłon tylko w odniesieniu do obrotów), czy w innych (obroty i podciśnienie), to się zgadza, tak? Jak to się ma do map paliwa? Podany tam jest czas otwarcia wtryskiwacza, tak? (UWAGA! Idiotyczne pytanie ) - w jakich jednostkach? Są tam wartości dodatnie, ujemne i zerowe - nie mam zielonego pojęcia jak to czytać .
|
|
Góra |
|
|
nestea |
#594820 Wysłany:
30 Cze 2012, 17:31; Temat postu: Re: Kompleksowa modyfikacja 1.1 SPI - pytania |
|
|
Puntomaniak |
Rejestracja: 23 Cze 2011, Posty: 73 Pomógł: 3
|
czas wtrysku jest wyliczany z danych w epromie Cytuj: Z autokacika: Paliwo = (FB1 + MAP)*((FB2 + FS) / 256) * (1 + FM/128) FB1(R) - fuel base 1 w funkcji obrotów, bardzo małe wartość (można z grubsza pominąć, nawet chyba tego w mapach nie uwzględniłem) FB2(R) - podobnie FS - fuel scaler MAP - warość ciśnienia w dolocie FM - korekta fuel main Zaplon jest w stopniach.
|
|
Góra |
|
|
Pawelec90 |
#594860 Wysłany:
30 Cze 2012, 20:10; Temat postu: Re: Kompleksowa modyfikacja 1.1 SPI - pytania |
|
|
Puntoświr |
Imię: Paweł
Samochód: Punto I 5d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sole
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Zabrze Rejestracja: 21 Maj 2011, Posty: 631 Pomógł: 9
|
Dzięki za odpowiedź, niestety z przykrością stwierdzam, że niewiele rozumiem... Tzn. rozumiem, że czas wtrysku należy wyliczyć ze wzoru - problem w tym, że nie potrafię nigdzie znaleźć części danych potrzebnych do wzoru. Chodzi konkretnie o FB1, FB2 i FM - chociaż z tym ostatnim wiem, że mam 2 mapy korekcji, jednak nie wiem o którą chodzi. Powyżej widać wszystkie mapy paliwa które mam do dyspozycji. Gdybyś miał chwilę i chciałoby Ci się rozpisać jeden przykład, byłbym naprawdę bardzo wdzięczny . Powiedzmy, zaznaczoną wartość -10 dla wartości MAP 78 i obrotów 2800. Jak obliczyć jaki to jest czas otwarcia wtryskiwacza no i skąd wziąć wszystkie niezbędne do wzoru dane . P.S. Wybacz tak idiotyczne pytanie, ale zależy mi żeby to zrozumieć - a stanie się to 100x szybciej, jeżeli ktoś znający się na rzeczy mi to wyłoży .
|
|
Góra |
|
|
STax |
#595188 Wysłany:
02 Lip 2012, 09:14; Temat postu: Re: Kompleksowa modyfikacja 1.1 SPI - pytania |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
|
Góra |
|
|
Pawelec90 |
#595285 Wysłany:
02 Lip 2012, 17:19; Temat postu: Re: Kompleksowa modyfikacja 1.1 SPI - pytania |
|
|
Puntoświr |
Imię: Paweł
Samochód: Punto I 5d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sole
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Zabrze Rejestracja: 21 Maj 2011, Posty: 631 Pomógł: 9
|
STax napisał(a): Przyłączam się do pytania, bo na pałę zwiększając wszystkie dawki pewnie daleko się nie zajdzie Wiesz, np. z zapłonem jest o tyle prościej, że jest podany w stopniach - więc od razu wiadomo, co to oznacza. Inna rzecz, żeby wiedzieć czego się spodziewać zmieniając kąt wyprzedzenia w tym miejscu, a czego w innym . Polecam Ci ten artykuł: http://7er.pl/showthread.php/22549-Chip ... !!!!/page3Sam to przeczytałem i kilka rzeczy choć trochę mi się wyklarowało - facet piszę w ciekawy i co najważniejsze, przystępny i zrozumiały sposób. Fajnie jest opisana m.in. zależność pomiędzy kątem wyp. zap. a podciśnieniem, obrotami i ogólnym obciążeniem silnika. Mam nadzieję, że doda kolejne posty . Warto też rzucić okiem, w jak łatwy i (zapewne) skuteczny sposób, możemy zrobić sobie knock-detector . P.S. STax, mógłbyś zerknąć na mój screen 2 posty wyżej i porównać, czy masz takim sam zestaw map u siebie? [ Dodano: 02 Lip 2012 17:17 ]
|
|
Góra |
|
|
STax |
#595305 Wysłany:
02 Lip 2012, 18:29; Temat postu: Re: Kompleksowa modyfikacja 1.1 SPI - pytania |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
|
Góra |
|
|
Pawelec90 |
#595366 Wysłany:
02 Lip 2012, 22:08; Temat postu: Re: Kompleksowa modyfikacja 1.1 SPI - pytania |
|
|
Puntoświr |
Imię: Paweł
Samochód: Punto I 5d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sole
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Zabrze Rejestracja: 21 Maj 2011, Posty: 631 Pomógł: 9
|
Masz już opanowane mapy Acceleration i Deceleration? Co one oznaczają? Bo ja nie bardzo to kapuje - oś X to temperatura (domyślam się, że powietrza), tyle że co ma do tego TPS? To dawka paliwa w odniesieniu do temp. powietrza i położenia przepustnicy? P.S. Gdybyś się natknął gdzieś na EPROM z 1.2 MPI (IAW 8F.5T) z definicją, to pamiętaj o mnie . Chciałbym móc pogrzebać w docelowym kompie, a stworzenie definicji jak na razie mnie przerasta .
|
|
Góra |
|
|
Angry_Us3r |
#595370 Wysłany:
02 Lip 2012, 22:17; Temat postu: Re: Kompleksowa modyfikacja 1.1 SPI - pytania |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Krzysztof
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: [CIN] Inowrocław Rejestracja: 26 Lip 2011, Posty: 5925 Pomógł: 35
|
Tak dzisiaj zajrzałem i mam kompa 8F chyba powinienem się cieszyć
_________________ Rany boskie, jeżdżę kioskiem
|
|
Góra |
|
|
STax |
#595426 Wysłany:
03 Lip 2012, 11:30; Temat postu: Re: Kompleksowa modyfikacja 1.1 SPI - pytania |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
Angry_Us3r napisał(a): Tak dzisiaj zajrzałem i mam kompa 8F chyba powinienem się cieszyć Tak jak większość posiadaczy 1.2 75 W końcowych rocznikach były inne. Pawelec90 napisał(a): Masz już opanowane mapy Acceleration i Deceleration? Co one oznaczają? Bo ja nie bardzo to kapuje - oś X to temperatura (domyślam się, że powietrza), tyle że co ma do tego TPS? Nie do końca. O ile acceleration jest w miarę jasne, to deceleration nie bardzo kapuję, pewnie chodzi o zwalnianie przy nie do końca zamkniętej przepustnicy, ale jak to się przekłada na resztę? [ Dodano: 03 Lip 2012 11:21 ]http://www.fiatforum.com/cinquecento-se ... -info.html tutaj są pliki BIN, ale xdf nie znalazłem do 1.2 75. Może są te same co do 1.1? BTW na tej stronie, wprawdzie po angielsku, ale chyba wszystko czego nam potrzeba jest opisane.
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to!
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
|
nestea |
#595483 Wysłany:
03 Lip 2012, 13:17; Temat postu: Re: Kompleksowa modyfikacja 1.1 SPI - pytania |
|
|
Puntomaniak |
Rejestracja: 23 Cze 2011, Posty: 73 Pomógł: 3
|
Jak sie wylicza czas wtrysku tego wam Panowie nie powiem, Definicji do 1.2 raczej nie znajdziecie, trzeba tworzyc ja samemu, zreszta dotyczy to takze np binarek zgranych z waszych kompow a ta ktora posiadacie z sieci, Ogolnie panowie jak pisalem wczesniej darujcie sobie mapy korekcyjne zajmijscie sie glownymi i WOT.. korekcyjne to trzeba najlepiej ustawiac przez emulator typu moates ostrich. Stax ten link co wrzuciles jest spoko, mozna wiele sie dowiedziec Wojtek ma zajebisty leb i dobrze rozpracowal sterownik 16F/8F/18F
|
|
Góra |
|
|
STax |
#595484 Wysłany:
03 Lip 2012, 13:26; Temat postu: Re: Kompleksowa modyfikacja 1.1 SPI - pytania |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
nestea napisał(a): trzeba tworzyc ja samemu, zreszta dotyczy to takze np binarek zgranych z waszych kompow a ta ktora posiadacie z sieci, to...? Nie dokończyłeś zdania?
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to!
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
|
nestea |
#595499 Wysłany:
03 Lip 2012, 14:41; Temat postu: Re: Kompleksowa modyfikacja 1.1 SPI - pytania |
|
|
Puntomaniak |
Rejestracja: 23 Cze 2011, Posty: 73 Pomógł: 3
|
definicje która teraz macie możecie wykorzystać do binarki która została dołączona, a jakbys chcial odpalic np swoja binarka z aktualnego kompa to bedzie problem bo definicja nie pokryje sie z tym co masz w binarce, inne adresy, wiec trzeba tworzyc wlasne definicje.
|
|
Góra |
|
|
STax |
#595501 Wysłany:
03 Lip 2012, 14:53; Temat postu: Re: Kompleksowa modyfikacja 1.1 SPI - pytania |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
nestea napisał(a): bo definicja nie pokryje sie z tym co masz w binarce, inne adresy, wiec trzeba tworzyc wlasne definicje. Nawet jeśli bin jest z tego samego modelu komputera? Każdy komp (egzemplarz) ma inaczej rozłożone definicje czy to tylko między modelami się różni?
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to!
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
|
nestea |
#595502 Wysłany:
03 Lip 2012, 15:01; Temat postu: Re: Kompleksowa modyfikacja 1.1 SPI - pytania |
|
|
Puntomaniak |
Rejestracja: 23 Cze 2011, Posty: 73 Pomógł: 3
|
Cytuj: Nawet jeśli bin jest z tego samego modelu komputera? Tak Cytuj: Każdy komp (egzemplarz) ma inaczej rozłożone definicje czy to tylko między modelami się różni? Roznice sa i tu i tu. PS: jak bedziesz miec willema daj znac, podpowiem Ci co i jak bo bywaja trudnosci przy odpalaniu. Pozdro.
|
|
Góra |
|
|
STax |
#595503 Wysłany:
03 Lip 2012, 15:03; Temat postu: Re: Kompleksowa modyfikacja 1.1 SPI - pytania |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
Dzięki. Wczoraj niby był wysłany kurierem, dziś albo jutro powinienem go mieć. Czy stworzenie definicji jest tak trudne jak się zapowiada?
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to!
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
|
nestea |
#595507 Wysłany:
03 Lip 2012, 15:25; Temat postu: Re: Kompleksowa modyfikacja 1.1 SPI - pytania |
|
|
Puntomaniak |
Rejestracja: 23 Cze 2011, Posty: 73 Pomógł: 3
|
No zanim ogarnalem definicje do 8f/18f to troszke minelo.. Do szukania map wykorzystaj winolsa jest wersja demo na stronie producenta.
|
|
Góra |
|
|
STax |
#595508 Wysłany:
03 Lip 2012, 15:30; Temat postu: Re: Kompleksowa modyfikacja 1.1 SPI - pytania |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
|
Góra |
|
|
nestea |
#595518 Wysłany:
03 Lip 2012, 16:17; Temat postu: Re: Kompleksowa modyfikacja 1.1 SPI - pytania |
|
|
Puntomaniak |
Rejestracja: 23 Cze 2011, Posty: 73 Pomógł: 3
|
Na tego typu pytania nie bede odpowiadal
|
|
Góra |
|
|
STax |
#595519 Wysłany:
03 Lip 2012, 16:18; Temat postu: Re: Kompleksowa modyfikacja 1.1 SPI - pytania |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
|
Góra |
|
|
Pawelec90 |
#595523 Wysłany:
10 Lip 2012, 22:00; Temat postu: Re: Kompleksowa modyfikacja 1.1 SPI - pytania |
|
|
Puntoświr |
Imię: Paweł
Samochód: Punto I 5d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sole
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Zabrze Rejestracja: 21 Maj 2011, Posty: 631 Pomógł: 9
|
STax napisał(a): Nie do końca. O ile acceleration jest w miarę jasne, to deceleration nie bardzo kapuję, pewnie chodzi o zwalnianie przy nie do końca zamkniętej przepustnicy, ale jak to się przekłada na resztę? Więc to było takie proste . Też o tym myślałem, ale wydawało mi się to zbyt oczywiste . STax napisał(a): http://www.fiatforum.com/cinquecento-se ... -info.html tutaj są pliki BIN, ale xdf nie znalazłem do 1.2 75. Może są te same co do 1.1? BTW na tej stronie, wprawdzie po angielsku, ale chyba wszystko czego nam potrzeba jest opisane. Fajny link, dzięki. Szkoda, że z tymi definicjami lipa - sądziłem, że w granicach jednego modelu sterownika, xdf. będzie taki sam. To dość mocno skomplikuje całośc - ale będzie bardziej kształcące . STax, jak ogarniesz znaczenie jednostek w Fuel Main, to mogę liczyć, że podzielisz się wiedzą? Bo zatrzymałem się niestety i nie mogę ruszyć . [ Dodano: 10 Lip 2012 22:00 ]Panie i Panowie - przedstawiam gwiazdę wieczoru Zdjęcia robione niestety kalkulatorem, także jakość niespecjalna, ale najważniejsze widać - jest duuuuuużo szerzej niż w 1.1
|
|
Góra |
|
|
STax |
#597435 Wysłany:
11 Lip 2012, 07:39; Temat postu: Re: Kompleksowa modyfikacja 1.1 SPI - pytania |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
|
Góra |
|
|
Angry_Us3r |
#597439 Wysłany:
11 Lip 2012, 08:19; Temat postu: Re: Kompleksowa modyfikacja 1.1 SPI - pytania |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Krzysztof
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: [CIN] Inowrocław Rejestracja: 26 Lip 2011, Posty: 5925 Pomógł: 35
|
To teraz zrzucaj kol. dolotowy i głowicę na powiększanie gniazd
_________________ Rany boskie, jeżdżę kioskiem
|
|
Góra |
|
|
STax |
#597445 Wysłany:
11 Lip 2012, 09:01; Temat postu: Re: Kompleksowa modyfikacja 1.1 SPI - pytania |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
|
Góra |
|
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|