|
Obecny czas: 29 Mar 2024, 14:15
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 13 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
bo89 |
#60184 Wysłany:
03 Lis 2007, 20:54; Temat postu: POMOC PILNIE POTRZEBNA !! Proszę o pomoc - katalizator |
|
|
Puntoświr |
|
Rejestracja: 01 Paź 2007, Posty: 163
|
Witam, dzisiaj byłem na działce. Już światło zgaszone, rzeczy pochowane do samochodu , więc można jechać. A tutaj...
punto2 nie chce załapać przy odpalaniu , zegar się wyzerował. Więc sobie pomyślałem że to pewnie mi akumulator padł
No ale szkoda że w okolicy nikogo nie ma, my w środku lasu , ciemno. Więc samochód (wiedząc że nie można , ale co miałem zrobić?) poszedł na popych. Z 2 metry do przodu , z 2 do tylu , z 3 do przodu , z 5 do tylu i odpalił.
I teraz się głowie i obawiam że katalizator mogłem uszkodzić
Jakie mogą być konsekwencje takiego przepychania (łącznie ok 10 metrów).
Bo w instrukcji jest napisane że nie można...
A co mam w tej sytuacji zrobić? Udać się do jakiejś stacji obsługi pojazdów żeby mi ten katalizator sprawdzili?
Czy po prostu może nie ma co przesadzać i wszystko powinno być OK ?
Będę wdzięczny za odpowiedzi
|
|
Góra |
|
|
|
|
Thomas |
#60215 Wysłany:
03 Lis 2007, 21:52; Temat postu: |
|
|
Monkey Mod |
|
Imię: Tomasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Ustka/Słupsk Rejestracja: 11 Mar 2007, Posty: 9760 Pomógł: 34
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#60232 Wysłany:
03 Lis 2007, 22:16; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13044 Pomógł: 54
|
katalizator to najmniejsze zmartwienie
Pasek rozrządu może przeskoczyć a nawet pęknąć.
Warto sprawdzić jego stan, naciąg i ustawienie
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
mwas |
#60246 Wysłany:
03 Lis 2007, 22:52; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Maciek
Samochód: Linea
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdańsk Rejestracja: 03 Kwi 2007, Posty: 359
|
bo89, nie masz się co przejmować Mi się chyba z 2 razy zdarzyło, że trzeba było na pych odpalić i na szczęście (odpukać) nic się niedobrego nie stało. Rozumiem, że odplaiłes auto na pych a potem dojechałeś w miejsce przeznaczenia i jeśli nie działo się podczas jazdy nic niepokojącego, to nie masz się co przejmować
_________________ Aktualnie:
Fiat Linea Dynamic 1.4 8V '2007
Poprzednio:
Punto II S 1.2 8V '2000
W niektórych kręgach zwany TEODOREM
|
|
Góra |
|
|
bo89 |
#60248 Wysłany:
03 Lis 2007, 22:55; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Rejestracja: 01 Paź 2007, Posty: 163
|
Cytuj: Rozumiem, że odplaiłes auto na pych a potem dojechałeś w miejsce przeznaczenia i jeśli nie działo się podczas jazdy nic niepokojącego Nic niepokojącego się nie działo
_________________ _________________________________________________________________________
Black Kropek - 1,2 - 8v - 5d - 2002 - 110kkm
Piszę poprawnie po polsku.
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#60252 Wysłany:
03 Lis 2007, 23:01; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13044 Pomógł: 54
|
Ja odpalałem z holu i też sie nic nie stało Ale np. Rome przeskoczył pasek o 3 ząbki i kropek zamiast 60KM miał 49. Więej niż 140 nie chciał lecieć.
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
bo89 |
#60258 Wysłany:
03 Lis 2007, 23:24; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Rejestracja: 01 Paź 2007, Posty: 163
|
|
Góra |
|
|
mwas |
#60276 Wysłany:
03 Lis 2007, 23:48; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Maciek
Samochód: Linea
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdańsk Rejestracja: 03 Kwi 2007, Posty: 359
|
bo89, Ja mam Centrę+ i jestem mega zadowolony Miałem podobny problem jak ty, i właśnie przed wymiana aku byłem zmuszony odpalić auto "na pych"
_________________ Aktualnie:
Fiat Linea Dynamic 1.4 8V '2007
Poprzednio:
Punto II S 1.2 8V '2000
W niektórych kręgach zwany TEODOREM
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#60311 Wysłany:
04 Lis 2007, 02:31; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13044 Pomógł: 54
|
bo89 napisał(a): ipIV , ale to chyba jak przeskoczy pasek , to się jakoś da odczuć? Np. jakąś dziwną pracą, nie odpala za 1. kopem ?
Tylko na hamowni, przy vmax i przyspieszeniu
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
Thomas |
#60313 Wysłany:
04 Lis 2007, 02:53; Temat postu: |
|
|
Monkey Mod |
|
Imię: Tomasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Ustka/Słupsk Rejestracja: 11 Mar 2007, Posty: 9760 Pomógł: 34
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#60596 Wysłany:
04 Lis 2007, 23:41; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13044 Pomógł: 54
|
Thomas napisał(a): sam pasek jak pasek przeciez przy zakladaniu i tak nie patrzy sie jak sie pasek zaklada tylko jak ustawione sa kola Very Happy
Jak jest dobry pasek to ma znaki i pokryją się z ustawieniem kół wtedy jest pewność idealna
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
niedziu |
#60642 Wysłany:
05 Lis 2007, 08:56; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Marcin
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Rejestracja: 26 Wrz 2007, Posty: 1844 Pomógł: 2
|
|
Góra |
|
|
E.T. |
#60646 Wysłany:
05 Lis 2007, 09:02; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Warszawa Rejestracja: 21 Paź 2007, Posty: 965
|
niedziu napisał(a): przeskoczenie o 1 ząbek paska można nie odczuć , ale ten jeden ząbek może okazać sie zabójczy w momencie jego pęknięcia, bezkolizyjność silnika przy przesuniętych ząbkach paska nie ma istnienia... widziałem efekty "bezkolizyjnego" kropka u mojego mechhanika...
a właśnie, któreś kropki mają "bezkolizyjnął głowicę"?
|
|
Góra |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 13 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|