|
Obecny czas: 25 Kwi 2024, 16:36
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 6 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
punciak19 |
#616915 Wysłany:
03 Paź 2012, 17:16; Temat postu: Pompa wysokiego cisnienia/reg. cisnienia paliwa |
|
|
Sympatyk kropek |
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.9 80KM JTD
Paliwo: ON
Wersja: ELX
Województwo: lubelskie [L]
Rejestracja: 16 Maj 2012, Posty: 12
|
Czy pompa wysokiego cisnienia w ukladzie common rail ma ustalony punkt na rozrzadzie jak np walek rozrzadu? Jak mozecie to wrzuccie zdjecia.
P.S. Czy regulator(zawor) cisnienia paliwa ma wplyw na rozruch silnika? Jak on wyglada? Gdzie sie znajduje?
|
|
Góra |
|
|
|
|
cichy866 |
#618199 Wysłany:
09 Paź 2012, 12:47; Temat postu: Re: Pompa wysokiego cisnienia/reg. cisnienia paliwa |
|
|
Sympatyk kropek |
Imię: Łukasz
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: SX
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 11 Mar 2012, Posty: 16
|
Widze, ze mam podobny problem....
|
|
Góra |
|
|
punciak19 |
#619963 Wysłany:
16 Paź 2012, 18:37; Temat postu: Re: Pompa wysokiego cisnienia/reg. cisnienia paliwa |
|
|
Sympatyk kropek |
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.9 80KM JTD
Paliwo: ON
Wersja: ELX
Województwo: lubelskie [L]
Rejestracja: 16 Maj 2012, Posty: 12
|
orientuje sie ktos moze czy od pompy wysokiego cisnienia zalezy jak dlugo auto odpala? czy sa tam jakies sterowniki i to one moga byc przyczyna dluzszego zaplonu? zwlaszcza zimnego
|
|
Góra |
|
|
Ramziii |
#620110 Wysłany:
17 Paź 2012, 09:20; Temat postu: Re: Pompa wysokiego cisnienia/reg. cisnienia paliwa |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.9 85KM JTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łask Rejestracja: 01 Maj 2010, Posty: 100 Pomógł: 5
|
Przyczyny dłuższego uruchamiania: 1.Padnięta któraś świeca żarowa, przekaźnik świec żarowych 2.Pompa wysokiego ciśnienia daje za małe ciśnienie 3.Regulator ciśnienia paliwa zabrudzony 4.Któryś wtryskiwacz się zawiesił i leje w przelew 5.Może filtr paliwa brudny 6.Złej jakości paliwo 7.Pompa paliwa w zbiorniku zabrudzona (padnięta?)
Ja bym najpierw zrobił probe przelewową wtrysków, jak wszystko będzie ok to rozebrał regulator i go wyczyścił. Za pompę i świece sie jeszcze nie brałem wiec nie wiem. A jak już silnik odpali to chodzi normalnie, ma normalną moc?
_________________
|
|
Góra |
|
|
punciak19 |
#620171 Wysłany:
17 Paź 2012, 12:41; Temat postu: Re: Pompa wysokiego cisnienia/reg. cisnienia paliwa |
|
|
Sympatyk kropek |
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.9 80KM JTD
Paliwo: ON
Wersja: ELX
Województwo: lubelskie [L]
Rejestracja: 16 Maj 2012, Posty: 12
|
tak chodzi normalnie, z tych opcji najbardziej mozliwe sa 2 i 3, reszta sprawdzona.
|
|
Góra |
|
|
Ramziii |
#620174 Wysłany:
17 Paź 2012, 12:48; Temat postu: Re: Pompa wysokiego cisnienia/reg. cisnienia paliwa |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.9 85KM JTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łask Rejestracja: 01 Maj 2010, Posty: 100 Pomógł: 5
|
Jeśli masz kabelek i program FES to zrób loga: 4bieg 1500obr/min pedał w podłoge i tak do 4000obr/min. Zloguj ciśnienie paliwa, docelowe ciśnienie paliwa i otwarcie regulatora ciśnienia. Ciśnienie paliwa powinno sie pokrywać z docelowym ciśnieniem paliwa. Jakie masz otwarcie regulatora ciśnienia paliwa na biegu jałowym? Zloguj też ciśnienie paliwa w czasie rozruchu.
_________________
|
|
Góra |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 6 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|