|
Obecny czas: 28 Kwi 2025, 08:22
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 8 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
kcainam |
#630092 Wysłany:
08 Gru 2012, 14:21; Temat postu: wymiana żarówki mijania h4 - wtyczka nie idzie |
|
 |
Sympatyk kropek |
Imię: Witold
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.3 75KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Van
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 05 Cze 2012, Posty: 35
|
Hej, Próbuję wymienić żarówkę i zdurniałem. Dostęp jest, wtyczka czarna jest, nie idzie jej wyrwać z żarówki... Sprężynę już chyba wygiąłem od ciągnięcia. Już próbowałem ciągnąć jedną ręką, drugą trzymając żarówkę, żeby się nie podnosiła ze sprężyną. Czy też w tej kostce jest jakiś zatrzask, którego nie widać? Bo to masakra jakaś jest... Wszędzie w necie pisze tylko "wyciągnij kostkę". Jak będę mocniej ciągnął to chyba urwę mocowanie sprężyny... A tak się cieszyłem, że pierwsze auto z dobrym dojściem do żarówek mam  pzdr WW
|
|
Góra |
|
 |
|
|
gorbash |
#630101 Wysłany:
08 Gru 2012, 14:44; Temat postu: Re: wymiana żarówki mijania h4 - wtyczka nie idzie |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: warmińsko-mazurskie [N]
Miejscowość: NML Rejestracja: 18 Wrz 2009, Posty: 734 Pomógł: 1
|
ciezko sie te kostki sciaga,sprobuj rozruszac ja na boki,sukcesywnie powinno pojsc...jak zarowka po stronie aku-wyciagnij aku-lepszy dostep...
|
|
Góra |
|
 |
Accent |
#630164 Wysłany:
08 Gru 2012, 21:14; Temat postu: Re: wymiana żarówki mijania h4 - wtyczka nie idzie |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 09 Mar 2011, Posty: 41
|
Ja mam też ten problem. Kostkę ściągnąłem a żarówka zostaje. Jak sie ją wyciąga? Pierwszy raz wymieniam żarówkę w tym aucie.
|
|
Góra |
|
 |
gorbash |
#630175 Wysłany:
08 Gru 2012, 22:03; Temat postu: Re: wymiana żarówki mijania h4 - wtyczka nie idzie |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: warmińsko-mazurskie [N]
Miejscowość: NML Rejestracja: 18 Wrz 2009, Posty: 734 Pomógł: 1
|
kazda zarowka jest przytrzymywana przez taki drucik wystarczy go lekko odchylic i zarowka ladnie schodzi 
|
|
Góra |
|
 |
krowka |
#630412 Wysłany:
10 Gru 2012, 10:34; Temat postu: Re: wymiana żarówki mijania h4 - wtyczka nie idzie |
|
 |
Ekstremista |
 |
Imię: Marek
Samochód: Inny Fiat
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 13 Cze 2007, Posty: 1614 Pomógł: 9
|
Ja wymieniając żarówki pomagam sobie śrubokrętem, którym od dołu przytrzymuję cokół żarówki. Kostkę wyciągam ruchami góra-dół.
_________________ FIAT 500X Lounge 2016 brązowy magnetico, 1.4 MultiAir II Turbo 140KM FIAT Grande Punto Emotion 2007 czarny crossover, 1.4 8V 77KM - był od 29.05.2007 do 03.03.2024 FIAT UNO 1993 45 MKII czerwona strzała - był Peugeot 206 Pop Art 2005 1.4 8V 75KM - żonkowóz - był
|
|
Góra |
|
 |
kcainam |
#630912 Wysłany:
12 Gru 2012, 11:33; Temat postu: Re: wymiana żarówki mijania h4 - wtyczka nie idzie |
|
 |
Sympatyk kropek |
Imię: Witold
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.3 75KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Van
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 05 Cze 2012, Posty: 35
|
krowka - tak sie w koncu udalo  tylko kciuka rozciąłem perfidnie o tą kostkę cholerną. nie wiem co za ekspert to zaprojektował...  w innych autach te kostki schodziły bez oporów, dojście było problemem, ale kostka już bez problemów... a tu jest masakra jakaś.
|
|
Góra |
|
 |
ka-8 |
#631067 Wysłany:
13 Gru 2012, 03:48; Temat postu: Re: wymiana żarówki mijania h4 - wtyczka nie idzie |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.3 70KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: dolnośląskie [D]
Rejestracja: 02 Lut 2007, Posty: 977 Pomógł: 3
|
|
Góra |
|
 |
rafal-and-anusiak |
#642027 Wysłany:
30 Sty 2013, 23:38; Temat postu: Re: wymiana żarówki mijania h4 - wtyczka nie idzie |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Rafał
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Wyszków Rejestracja: 06 Sty 2013, Posty: 103
|
Nom kostki najlepiej rozruszać jak są jeszcze na miejscu, potem odpinamy drucik i już. ka-8, jeśli chodzi o kostki to taki urok fiata, w moim wcześniejszym aucie, seicento no stop paliły się żarówki a kostki wraz z przewodami topiły się tak, aż kable wyskakiwały, więc już na koniec miałem same metalowe zaciski na żarówkach  Tak samo zresztą jak w seicento zgubiłem zatyczki kostek, tych czarnych. Nie wiem czemu to też trzyma się na słowo honoru tylko. Kostki swoją droga są tanie wiec można śmiało wymienić jak ktoś ma potopione czy coś. Nie wiem jak w GP, ale w seicento wystarczyło zdjąć tył kostki wyjąc kabelki włożyć w obudowę nowej, po wyjęciu zacisków z tej nowej również i tyle. Tylko nie pomylić kabli, więc lepiej wyjmować i wkładać pojedynczo. Ja jeszcze tylko chciałbym dodać, że o ile dostęp jest dobry to na drucie już przyoszczędzili i przewody są bardzo bardzo krótkie. A wystarczyło dać parę centymetrów więcej. 
|
|
Góra |
|
 |
|
Strona 1 z 1
|
[ 8 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|