|
Obecny czas: 18 Kwi 2024, 13:38
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 11 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
seed |
#497582 Wysłany:
14 Sie 2011, 12:20; Temat postu: Wymiana "rurki" prowadzącej płyn chłodzący do siln |
|
|
Sympatyk kropek |
Imię: Łukasz
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Stile
Województwo: świętokrzyskie [T]
Miejscowość: CK/LDZ Rejestracja: 02 Sie 2011, Posty: 8
|
Witam,
Chciałem zapytać czy ktoś z was wymieniał tą rurkę prowadzącą płyn chłodzący do silnika, znajduje się ona pod kolektorem, jak widać na foto niżej jest w fatalnym stanie.
Korzystając z okazji iż kolektor już mam zdjęty chciałem się dowiedzieć czy ktoś z was już to wymieniał i jak się do tego zabrać, najbardziej interesuje mnie sposób w jaki ta "rurka" jest wmontowana w silnik w miejscu pokazanym na foto.
Jeśli ktoś się tym zajmował, to poproszę o szczegóły na temat montażu tej części, zwłaszcza że nie chciałbym żeby mi w trasie ta rurka pękła i znów musiałbym się męczyć z demontażem kolektora, więc teraz gdy mam chwilę i dostęp chciałbym się tym zająć.
Za wszystkie informacje dziękuję
Pozdrawiam.
|
|
Góra |
|
|
|
|
ipIV |
#497626 Wysłany:
14 Sie 2011, 16:03; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13051 Pomógł: 54
|
Nic nie pęknie, po prostu pomaluj ją hamerajdem czy czymś innym i bedzie ok. Prędzej gumowe węże strzelą niż to. Nie słyszałem o przypadku pekania tej rury. Ewentualnie możesz wymienić oring czy taka gumowa tulejka który uszczelnia ją w gnieździe pompy. (do dostania tylko w aso bo w żadnym katalogu go nie widziałem) Ale jak nic nie cieknie w sumie mozna zostawic.
[ Dodano: 14 Sie 2011 16:03 ]
seed napisał(a): interesuje mnie sposób w jaki ta "rurka"
szarpniesz to imho powinna wyjść.
Ale jak już chcesz się babrać w jej wciąganie to uszczelke trzeba zmienic
Tylko spuść płyn najpierw
Ale ja bym tego poza pomalowaniem nie ruszał.
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
mariuz |
#497695 Wysłany:
15 Sie 2011, 00:07; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Van
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Konstancin-Jeziorna Rejestracja: 11 Mar 2009, Posty: 1772 Pomógł: 13
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#497699 Wysłany:
15 Sie 2011, 00:39; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13051 Pomógł: 54
|
mariuz napisał(a): Mechanior ją uszkodził przy wymianie skrzyni biegów ale nie poleciała sama z siebie [ Dodano: 15 Sie 2011 00:39 ]mariuz napisał(a): 1 śrubka
gdzie ona jest tak swoją droga?
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
mariuz |
#497700 Wysłany:
15 Sie 2011, 00:48; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Van
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Konstancin-Jeziorna Rejestracja: 11 Mar 2009, Posty: 1772 Pomógł: 13
|
ipIV napisał(a): mariuz napisał: 1 śrubka
gdzie ona jest tak swoją droga?
Z tego co pamiętam to na blaszce pod trójnikiem albo przy prawym końcu tej rurki. W każdym razie gdzieś jest przygrzana blaszka mocująca rurkę do bloku silnika jedną śrubką. zobaczysz albo wymacasz w razie potrzeby P.S. ja zamiast oringu mam wciśniętą taśmę teflonową do rur [ Dodano: 15 Sie 2011 00:47 ]Już widzę. między jednym łukiem a drugim po prawej stronie jest ta blaszka. [ Dodano: 15 Sie 2011 00:48 ]ipIV napisał(a): ale nie poleciała sama z siebie
Ciekłą już wcześniej. Z tego powodu wymieniłem prawie nowy rozrząd wraz z pompą wody.
_________________ 210000km Mój czarno-biały kropas - ostatnia zmiana 15.06.2013 A ja mam filtr paliwa w 1.2 8V http://biuro-ekspert.com/ ||Sirio Snake 27 + TTI TCB-771
|
|
Góra |
|
|
dawsie |
#631464 Wysłany:
15 Gru 2012, 17:34; Temat postu: Re: Wymiana "rurki" prowadzącej płyn chłodzący do siln |
|
|
Puntomaniak |
|
Imię: Dawid
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Włocławek ---> CW Rejestracja: 06 Lis 2008, Posty: 81
|
|
Góra |
|
|
mariuz |
#631468 Wysłany:
15 Gru 2012, 17:49; Temat postu: Re: Wymiana "rurki" prowadzącej płyn chłodzący do siln |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Van
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Konstancin-Jeziorna Rejestracja: 11 Mar 2009, Posty: 1772 Pomógł: 13
|
|
Góra |
|
|
dawsie |
#631506 Wysłany:
15 Gru 2012, 19:32; Temat postu: Re: Wymiana "rurki" prowadzącej płyn chłodzący do siln |
|
|
Puntomaniak |
|
Imię: Dawid
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Włocławek ---> CW Rejestracja: 06 Lis 2008, Posty: 81
|
|
Góra |
|
|
mariuz |
#631585 Wysłany:
16 Gru 2012, 00:11; Temat postu: Re: Wymiana "rurki" prowadzącej płyn chłodzący do siln |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Van
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Konstancin-Jeziorna Rejestracja: 11 Mar 2009, Posty: 1772 Pomógł: 13
|
|
Góra |
|
|
marcin186 |
#631687 Wysłany:
16 Gru 2012, 16:57; Temat postu: Re: Wymiana "rurki" prowadzącej płyn chłodzący do siln |
|
|
Moderator |
|
Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Pyrlandia/PO Rejestracja: 31 Lip 2008, Posty: 3527 Pomógł: 22
|
|
Góra |
|
|
SinneR |
#643577 Wysłany:
05 Lut 2013, 23:21; Temat postu: Re: Wymiana "rurki" prowadzącej płyn chłodzący do siln |
|
|
Sympatyk kropek |
|
Imię: Łukasz
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Świętochłowice Rejestracja: 24 Lis 2010, Posty: 16
|
W Aso za tą rułe dałem 139zł sprawdzal po numerze Vin pojazdu. Kupilem 2 dni wcześniej w sklepie za 90zł to nie pasowała Miejsce przykręcenia śrobki nie pasował i latała jak sie ją włożyło.
|
|
Góra |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 11 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|