|
Obecny czas: 21 Wrz 2024, 03:01
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
BartekP |
#613242 Wysłany:
18 Wrz 2012, 20:09; Temat postu: Re: Chiptuning silnika |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto 2012
Silnik: 1.4 16V 135KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Lounge
Województwo: dolnośląskie [D]
Miejscowość: Wrocław Rejestracja: 15 Lip 2012, Posty: 912
|
Nie no nie będę na pewno z kosiarki robił Enterprise'a. Powtarzam jeszcze raz. Takie rzeczy usłyszałem w salonie fiata...Oprócz turbo trzeba by było intercooler pewnie wymienić. Nie mam zdania co do 200 KM z tego wypierdaska 1.4
_________________ Punto 1,4 2012 Multiair Turbo 135 KM Lounge
Mój szrot
topic41590.html
|
|
Góra |
|
|
|
|
kazaa |
#613418 Wysłany:
19 Wrz 2012, 12:49; Temat postu: Re: Chiptuning silnika |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw Rejestracja: 06 Kwi 2008, Posty: 2200 Pomógł: 10
|
lakikwap napisał(a): Noo 400nm, życzę Ci takich wyników Ja słyszałem że na seryjnym setupie maks bezpieczeństwa to 200km/300nm, i to jest maks ile można wyciągnąć bez wymiany turbo na większe (ss). Zobaczymy. Choociaż za granicą robią z ss'a grubo powyżej 200 koni i sprzęgła nie wymieniają, a tam chyba to samo co seryjnie w agp NO musi się różnić skoro ja mam 355nm od 3 lat , ba nawet skrzynia musi się różnić, wiadomo przełożenia , nawet wsteczny inaczej jest z tego co pamiętam, 400nm daleko nie trzeba szukać , jeździł kolega Johny jak dobrze pamiętam, białe gps po zmianie ic i T, ponad 190PS i 400nm [ Dodano: 19 Wrz 2012 12:49 ]BartekP napisał(a): Nie no nie będę na pewno z kosiarki robił Enterprise'a. Powtarzam jeszcze raz. Takie rzeczy usłyszałem w salonie fiata...Oprócz turbo trzeba by było intercooler pewnie wymienić. Nie mam zdania co do 200 KM z tego wypierdaska 1.4 w salonie fiata to.... oni nigdy nic nie wiedzą
_________________ Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek Były user grande punto szprot 160ps www.punto.glodzik.com
|
|
Góra |
|
|
BartekP |
#613445 Wysłany:
19 Wrz 2012, 15:02; Temat postu: Re: Chiptuning silnika |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto 2012
Silnik: 1.4 16V 135KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Lounge
Województwo: dolnośląskie [D]
Miejscowość: Wrocław Rejestracja: 15 Lip 2012, Posty: 912
|
I kolejny news z salonu fiata. "zagadałem z mechanikiem i na 99 % jest dwumasa " więc już po prostu nie wiem już nie wiem. Chcę się dowiedzieć z czystej ciekawości a tu jak po grudzie. Chyba zadzwonie do Turynu hehe...
_________________ Punto 1,4 2012 Multiair Turbo 135 KM Lounge
Mój szrot
topic41590.html
|
|
Góra |
|
|
Hubik |
#613446 Wysłany:
19 Wrz 2012, 15:08; Temat postu: Re: Chiptuning silnika |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Hubert
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Gent, Belgia Rejestracja: 23 Kwi 2008, Posty: 689 Pomógł: 5
|
BartekP napisał(a): I kolejny news z salonu fiata. "zagadałem z mechanikiem i na 99 % jest dwumasa " więc już po prostu nie wiem już nie wiem. Chcę się dowiedzieć z czystej ciekawości a tu jak po grudzie. Chyba zadzwonie do Turynu hehe... Napisz bezpośrednio do FAP to Ci powiedzą prawdę (oddzwaniają). Mi w ASO też wciskali, że nie mam dwumasy. Po kontakcie z FAP okazało się, że to nie do końca prawda, bo dwumasy nie ma jeśli masz skrzynię 5-biegową. Przy 6-biegowej już jest... (dot. silnika 1.3 Multijet 1.3 90 KM)
_________________
od 03.2010: Grande Punto Dynamic 5D | 2005 | 1.3 MultiJet 16V | 6-speed | 75 650 - 136 000 km MOD by CINEK: 111 KM @ 231 Nm | Turbo VNT BorgWarner KKK BV35 @ 1.35 bar | EGR Off
Dołożone: tempomat, fabryczne radio CD z mp3, podłokietnik W planach: przyciemniane szyby tylne, fabryczny subwoofer, nagrzewnica elektryczna
04.2008 - 05.2009: Punto MK1 SX 3D | 1997 | 1.2 8V 75 KM | 187 000 - 201 350 km
|
|
Góra |
|
|
kazaa |
#613482 Wysłany:
19 Wrz 2012, 17:33; Temat postu: Re: Chiptuning silnika |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw Rejestracja: 06 Kwi 2008, Posty: 2200 Pomógł: 10
|
BartekP napisał(a): I kolejny news z salonu fiata. "zagadałem z mechanikiem i na 99 % jest dwumasa " więc już po prostu nie wiem już nie wiem. Chcę się dowiedzieć z czystej ciekawości a tu jak po grudzie. Chyba zadzwonie do Turynu hehe... Przecież pisałem, że jest 2 mas ...
_________________ Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek Były user grande punto szprot 160ps www.punto.glodzik.com
|
|
Góra |
|
|
lakikwap |
#613630 Wysłany:
20 Wrz 2012, 00:02; Temat postu: Re: Chiptuning silnika |
|
|
Puntoświr |
|
Rejestracja: 27 Sie 2008, Posty: 5186 Pomógł: 1
|
No tak jak pisze Łukasz 2masa jest.. Tylko na h.., z tego co wiem ma zmniejszać drgania itp.. w ON rozumiem, ale w benzynie? Lepiej w 1.4 nie ma, w 1.4t już jest.. Lepiej jak kolega pisze powyżej w skrzyni 5 nima w 6 jest..
|
|
Góra |
|
|
Hubik |
#613678 Wysłany:
20 Wrz 2012, 11:26; Temat postu: Re: Chiptuning silnika |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Hubert
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Gent, Belgia Rejestracja: 23 Kwi 2008, Posty: 689 Pomógł: 5
|
lakikwap napisał(a): z tego co wiem ma zmniejszać drgania itp.. w ON rozumiem, ale w benzynie? Głównym zadaniem dwumasu jest łagodniejsze przeniesienie dużego momentu obrotowego na skrzynię biegów, szczególnie przy niskiej prędkości obrotowej. Stąd zaczęły się pojawiać nawet w mocniejszych wersjach nawet dość małych silników.
_________________
od 03.2010: Grande Punto Dynamic 5D | 2005 | 1.3 MultiJet 16V | 6-speed | 75 650 - 136 000 km MOD by CINEK: 111 KM @ 231 Nm | Turbo VNT BorgWarner KKK BV35 @ 1.35 bar | EGR Off
Dołożone: tempomat, fabryczne radio CD z mp3, podłokietnik W planach: przyciemniane szyby tylne, fabryczny subwoofer, nagrzewnica elektryczna
04.2008 - 05.2009: Punto MK1 SX 3D | 1997 | 1.2 8V 75 KM | 187 000 - 201 350 km
|
|
Góra |
|
|
kazaa |
#614748 Wysłany:
25 Wrz 2012, 14:47; Temat postu: Re: Chiptuning silnika |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw Rejestracja: 06 Kwi 2008, Posty: 2200 Pomógł: 10
|
lakikwap napisał(a): No tak jak pisze Łukasz 2masa jest.. Tylko na h.., z tego co wiem ma zmniejszać drgania itp.. w ON rozumiem, ale w benzynie? Lepiej w 1.4 nie ma, w 1.4t już jest.. Lepiej jak kolega pisze powyżej w skrzyni 5 nima w 6 jest.. w prawie każdym nowym aucie masz 2 mas, obojętnie czy on czy pb, także nic nowego... btw VW 1.8T np w golfie 4 też ma 2 mas , także w uturbionych to częsty zabieg
_________________ Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek Były user grande punto szprot 160ps www.punto.glodzik.com
|
|
Góra |
|
|
srbenda |
#614766 Wysłany:
25 Wrz 2012, 17:19; Temat postu: Re: Chiptuning silnika |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Silesia Rejestracja: 15 Paź 2010, Posty: 767 Pomógł: 3
|
lakikwap napisał(a): Ja słyszałem że na seryjnym setupie maks bezpieczeństwa to 200km/300nm, i to jest maks ile można wyciągnąć bez wymiany turbo na większe (ss). Zobaczymy. Choociaż za granicą robią z ss'a grubo powyżej 200 koni i sprzęgła nie wymieniają, a tam chyba to samo co seryjnie w agp Sprzęgło sprzęgłem - skrzynia nie wytrzyma ZTCW Skrzynia w AGP to konstrukcja GM, bliźniacza z tą z Corsy OPC i jej kres wytrzymałości to ~320Nm. Wytrzyma i 400Nm, ale jak długo Z drugiej strony, dobór takiej sprężarki która utrzyma 300Nm do 7000rpm da ~300KM na wale. Chociaż nie wiem czy by się lag mierzył w sekundach czy minutach
_________________ GT2256S
|
|
Góra |
|
|
lakikwap |
#614859 Wysłany:
25 Wrz 2012, 21:17; Temat postu: Re: Chiptuning silnika |
|
|
Puntoświr |
|
Rejestracja: 27 Sie 2008, Posty: 5186 Pomógł: 1
|
srbenda napisał(a): Sprzęgło sprzęgłem - skrzynia nie wytrzyma ZTCW Skrzynia w AGP to konstrukcja GM, bliźniacza z tą z Corsy OPC i jej kres wytrzymałości to ~320Nm. Wytrzyma i 400Nm, ale jak długo Z drugiej strony, dobór takiej sprężarki która utrzyma 300Nm do 7000rpm da ~300KM na wale. Chociaż nie wiem czy by się lag mierzył w sekundach czy minutach Ojj myślałem że skrzynia to wytrzyma sporo więcej niż 320nm, no wiadomo że żeby było cały czas 300nm to locha niezła musiała by siedzieć a i lag by był w godzinach liczony Waaażny jest wykres i pik gdziee po programie samym jest w agp 285nm także kurde program w ss i skrzynia rozsypana w mak! Bo pewno wyszło by powyżej 320nm spokojnie.
|
|
Góra |
|
|
kazaa |
#614946 Wysłany:
26 Wrz 2012, 00:24; Temat postu: Re: Chiptuning silnika |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw Rejestracja: 06 Kwi 2008, Posty: 2200 Pomógł: 10
|
srbenda napisał(a): Z drugiej strony, dobór takiej sprężarki która utrzyma 300Nm do 7000rpm da ~300KM na wale. Chociaż nie wiem czy by się lag mierzył w sekundach czy minutach true do tego już widzę jak pięknie wywiewa upg takie duże T
_________________ Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek Były user grande punto szprot 160ps www.punto.glodzik.com
|
|
Góra |
|
|
fullxda |
#621882 Wysłany:
25 Paź 2012, 13:58; Temat postu: Re: Chiptuning silnika |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.3 90KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: śląsk Rejestracja: 26 Kwi 2010, Posty: 371 Pomógł: 5
|
ja troszke z innym tematem ale wczoraj postanowilem sprawdzic swoje 1.3 90 6 biegow po programie i egr off i zaskoczyl mnie in plus mierzone stoperem w telefonie na prostej drodze z katowic do bierunia przez imielin 80-120 5 bieg dwa pomiary tylko bo ruch duzy 9,7 i 9,9 sek czyli extra a fabryka podaje dla tego silnika i mocy 90 km 13,1 albo 14,1 czyli elastycznosc po chipie znacznie lepsza nawet niektóre benzynki 2.0 150 km nie schodzą do 10 sek na 5 biegu a spalanie takie samo ale przy oszczędzaniu nawet lepsze o 0,2 0,3 litra ,mam prośbe do hubika azeby sprawdzil swojego po programie albo jakiegoś forumowicza co ma serię bo pomiar napwno jest lekko przekłamany bo stoper w ręce a licznik zawyza predkosc
_________________ Kiedy się rodziłem to płakałem a wszyscy się śmiali. Kiedy umrę to ja będę się śmiał a Wy będziecie płakali .. LOS AMIGOS
|
|
Góra |
|
|
Hubik |
#622803 Wysłany:
29 Paź 2012, 14:54; Temat postu: Re: Chiptuning silnika |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Hubert
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Gent, Belgia Rejestracja: 23 Kwi 2008, Posty: 689 Pomógł: 5
|
fullxda napisał(a): ja troszke z innym tematem ale wczoraj postanowilem sprawdzic swoje 1.3 90 6 biegow po programie i egr off i zaskoczyl mnie in plus mierzone stoperem w telefonie na prostej drodze z katowic do bierunia przez imielin 80-120 5 bieg dwa pomiary tylko bo ruch duzy 9,7 i 9,9 sek czyli extra a fabryka podaje dla tego silnika i mocy 90 km 13,1 albo 14,1 czyli elastycznosc po chipie znacznie lepsza nawet niektóre benzynki 2.0 150 km nie schodzą do 10 sek na 5 biegu a spalanie takie samo ale przy oszczędzaniu nawet lepsze o 0,2 0,3 litra ,mam prośbe do hubika azeby sprawdzil swojego po programie albo jakiegoś forumowicza co ma serię bo pomiar napwno jest lekko przekłamany bo stoper w ręce a licznik zawyza predkosc Sprawdzę w wolnym czasie bo wyniki ciekawe. Chociaż i bez tego czuję różnicę właśnie w tym zakresie
_________________
od 03.2010: Grande Punto Dynamic 5D | 2005 | 1.3 MultiJet 16V | 6-speed | 75 650 - 136 000 km MOD by CINEK: 111 KM @ 231 Nm | Turbo VNT BorgWarner KKK BV35 @ 1.35 bar | EGR Off
Dołożone: tempomat, fabryczne radio CD z mp3, podłokietnik W planach: przyciemniane szyby tylne, fabryczny subwoofer, nagrzewnica elektryczna
04.2008 - 05.2009: Punto MK1 SX 3D | 1997 | 1.2 8V 75 KM | 187 000 - 201 350 km
|
|
Góra |
|
|
fullxda |
#622953 Wysłany:
29 Paź 2012, 23:54; Temat postu: Re: Chiptuning silnika |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.3 90KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: śląsk Rejestracja: 26 Kwi 2010, Posty: 371 Pomógł: 5
|
teraz hubik slisko sprawdzaj jak pogoda sie poprawi ,a tak propo jezdzi teraz lepiej niz latem bo pewnie intercooler nie wyrabial teraz ma fajne chłodne powietrze i dość fajnie pomyka
_________________ Kiedy się rodziłem to płakałem a wszyscy się śmiali. Kiedy umrę to ja będę się śmiał a Wy będziecie płakali .. LOS AMIGOS
|
|
Góra |
|
|
kazaa |
#622968 Wysłany:
30 Paź 2012, 01:07; Temat postu: Re: Chiptuning silnika |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw Rejestracja: 06 Kwi 2008, Posty: 2200 Pomógł: 10
|
fullxda napisał(a): teraz hubik slisko sprawdzaj jak pogoda sie poprawi ,a tak propo jezdzi teraz lepiej niz latem bo pewnie intercooler nie wyrabial teraz ma fajne chłodne powietrze i dość fajnie pomyka Dokładnie, tttm w każdym doładowanym
_________________ Nuova Bravo 2.0 mj sport 217PS @ 424 nm by Cinek Były user grande punto szprot 160ps www.punto.glodzik.com
|
|
Góra |
|
|
Hubik |
#623423 Wysłany:
01 Lis 2012, 02:22; Temat postu: Re: Chiptuning silnika |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Hubert
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Gent, Belgia Rejestracja: 23 Kwi 2008, Posty: 689 Pomógł: 5
|
fullxda napisał(a): 80-120 5 bieg dwa pomiary tylko bo ruch duzy 9,7 i 9,9 sek Mi wyszło 10,0 i 9,8 no ale to tylko pomiary stoperem
_________________
od 03.2010: Grande Punto Dynamic 5D | 2005 | 1.3 MultiJet 16V | 6-speed | 75 650 - 136 000 km MOD by CINEK: 111 KM @ 231 Nm | Turbo VNT BorgWarner KKK BV35 @ 1.35 bar | EGR Off
Dołożone: tempomat, fabryczne radio CD z mp3, podłokietnik W planach: przyciemniane szyby tylne, fabryczny subwoofer, nagrzewnica elektryczna
04.2008 - 05.2009: Punto MK1 SX 3D | 1997 | 1.2 8V 75 KM | 187 000 - 201 350 km
|
|
Góra |
|
|
fullxda |
#623431 Wysłany:
01 Lis 2012, 09:42; Temat postu: Re: Chiptuning silnika |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.3 90KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: śląsk Rejestracja: 26 Kwi 2010, Posty: 371 Pomógł: 5
|
dzieki! czyli osiagi porównywalne po chipsie ,fakt rakieta to nie jest ale tira teraz blyskawicznie sie polyka nawet na 6 biegu od 1800 obrotow dosc szybko sie wkreca ,do 160 szybko a potem z pół minuty ażeby pokazalo sie 185 najwięcej mialem 187 wg licznika ale mi drogi brakło,podejrzewam iż do 190 by poszedl ale chyba 3800-3900 obrotow i na szóstce ani trochę więcej nie chce sie rozkrecic ;pojemnosc mala,opory powietrza duże,szkoda bo do 4500 obr/min daleko a najlepsze w tym wszystkim jest to że teraz cięzko go zdławic,zgasic podczas ruszania i normalnie sie rozpędza po włączeniu klimy a wcześniej trzeba było troszkę więcej gazu;ale i tak niekiedy zgasł taka była turbodziura dziwię się w fabryce iz w sofcie nie poprawili ruszania choć mam stary autoświat i tam jest test długodystansowy takiego grandziaka w którym pisze iz fiat opracowal dwie aktualizacje softu poprawiajace charakterystykę ruszania i wgrywa na prośbe klienta,to taki mały chiptuning fabryczny hehe;i pomyslec iz jak ludzie dopiero się skarżyli na muła przy ruszaniu to dopiero poszli po rozum do glowy a nieszlo tego zrobic juz na etapie projektowania silnika? chyba że normy euro 4 są tak juz wysokie że małe zmiany parametrów i homologacji na silnik fiat by nie dostal?
Załączniki: |
HPIM1319.JPG [ 98.78 KiB | Obejrzany 19627 razy ]
|
HPIM1318.JPG [ 94.45 KiB | Obejrzany 19627 razy ]
|
HPIM1317.JPG [ 100.32 KiB | Obejrzany 19627 razy ]
|
HPIM1316.JPG [ 94.2 KiB | Obejrzany 19628 razy ]
|
_________________ Kiedy się rodziłem to płakałem a wszyscy się śmiali. Kiedy umrę to ja będę się śmiał a Wy będziecie płakali .. LOS AMIGOS
|
|
Góra |
|
|
Hubik |
#624073 Wysłany:
04 Lis 2012, 02:11; Temat postu: Re: Chiptuning silnika |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Hubert
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Gent, Belgia Rejestracja: 23 Kwi 2008, Posty: 689 Pomógł: 5
|
Przetestuj go na porządnej, długiej prostej - mojego ostatnio wg licznika udało rozpędzić się na niemieckiej autostradzie do 205 km/h (przed remapem max 180km/h) ale trochę to potrwało Ta poprawka o której pisze AŚ rzeczywiście poprawiała coś tam przy ruszaniu ale jednocześnie powodowała wzrost spalania o ok. litr na 100km, więc wielu klientów wracało na wgranie starego softu (info od kumpla z ASO).
_________________
od 03.2010: Grande Punto Dynamic 5D | 2005 | 1.3 MultiJet 16V | 6-speed | 75 650 - 136 000 km MOD by CINEK: 111 KM @ 231 Nm | Turbo VNT BorgWarner KKK BV35 @ 1.35 bar | EGR Off
Dołożone: tempomat, fabryczne radio CD z mp3, podłokietnik W planach: przyciemniane szyby tylne, fabryczny subwoofer, nagrzewnica elektryczna
04.2008 - 05.2009: Punto MK1 SX 3D | 1997 | 1.2 8V 75 KM | 187 000 - 201 350 km
|
|
Góra |
|
|
Sebooo |
#624092 Wysłany:
04 Lis 2012, 10:33; Temat postu: Re: Chiptuning silnika |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Seba
Samochód: Abarth Punto Evo
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warszawa Rejestracja: 03 Sty 2010, Posty: 2570 Pomógł: 12
|
|
Góra |
|
|
fullxda |
#624103 Wysłany:
04 Lis 2012, 11:57; Temat postu: Re: Chiptuning silnika |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.3 90KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: śląsk Rejestracja: 26 Kwi 2010, Posty: 371 Pomógł: 5
|
HUBIK ciekawe ile obrotów miałeś przy 205 km/h
_________________ Kiedy się rodziłem to płakałem a wszyscy się śmiali. Kiedy umrę to ja będę się śmiał a Wy będziecie płakali .. LOS AMIGOS
|
|
Góra |
|
|
Hubik |
#624485 Wysłany:
06 Lis 2012, 10:57; Temat postu: Re: Chiptuning silnika |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Hubert
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Gent, Belgia Rejestracja: 23 Kwi 2008, Posty: 689 Pomógł: 5
|
fullxda napisał(a): HUBIK ciekawe ile obrotów miałeś przy 205 km/h Nie zarejestrowałem tego faktu bo skupiałem się na drodze - wiało trochę wtedy z boku i nosiło mnie już po pasie Prędkość max to narzeczona zapamiętała [ Dodano: 06 Lis 2012 09:57 ]Sebooo napisał(a): Jak tam, znalazłeś to o co pytałem Tak, mam - dam Ci znać na PW
_________________
od 03.2010: Grande Punto Dynamic 5D | 2005 | 1.3 MultiJet 16V | 6-speed | 75 650 - 136 000 km MOD by CINEK: 111 KM @ 231 Nm | Turbo VNT BorgWarner KKK BV35 @ 1.35 bar | EGR Off
Dołożone: tempomat, fabryczne radio CD z mp3, podłokietnik W planach: przyciemniane szyby tylne, fabryczny subwoofer, nagrzewnica elektryczna
04.2008 - 05.2009: Punto MK1 SX 3D | 1997 | 1.2 8V 75 KM | 187 000 - 201 350 km
|
|
Góra |
|
|
nissanek_3 |
#650053 Wysłany:
06 Mar 2013, 22:39; Temat postu: Re: Chiptuning silnika |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Robert
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.3 90KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Emotion
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Mielec Rejestracja: 26 Sie 2009, Posty: 251 Pomógł: 3
|
i kolejny kropek po wizycie u Cinka- 1.3 110 KM- 230Nm- EGR OFF
_________________ GP 1.3 MultiJet 110 KM ; 230 Nm EGR OFF Dołożone : dodatkowe ogrzewanie PTC, ogrzewanie przednich foteli, czujniki parkowania PDC , ABS/ESP/ASR/MSR/HBA/HHC-w trakcie P II 1.2 8V
|
|
Góra |
|
|
Hubik |
#650080 Wysłany:
07 Mar 2013, 00:06; Temat postu: Re: Chiptuning silnika |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Hubert
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Gent, Belgia Rejestracja: 23 Kwi 2008, Posty: 689 Pomógł: 5
|
nissanek_3 napisał(a): i kolejny kropek po wizycie u Cinka- 1.3 110 KM- 230Nm- EGR OFF Wyszło niemal identycznie jak w moim - wrzucisz wykresy?
_________________
od 03.2010: Grande Punto Dynamic 5D | 2005 | 1.3 MultiJet 16V | 6-speed | 75 650 - 136 000 km MOD by CINEK: 111 KM @ 231 Nm | Turbo VNT BorgWarner KKK BV35 @ 1.35 bar | EGR Off
Dołożone: tempomat, fabryczne radio CD z mp3, podłokietnik W planach: przyciemniane szyby tylne, fabryczny subwoofer, nagrzewnica elektryczna
04.2008 - 05.2009: Punto MK1 SX 3D | 1997 | 1.2 8V 75 KM | 187 000 - 201 350 km
|
|
Góra |
|
|
sokol_93 |
#650104 Wysłany:
07 Mar 2013, 09:16; Temat postu: Re: Chiptuning silnika |
|
|
Puntoświr |
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.3 90KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Rejestracja: 31 Gru 2011, Posty: 285
|
nissanek_3, ile taka przyjemnośc kosztuje?
|
|
Góra |
|
|
kazaa |
#651108 Wysłany:
11 Mar 2013, 13:46; Temat postu: Re: Chiptuning silnika |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Warsaw Rejestracja: 06 Kwi 2008, Posty: 2200 Pomógł: 10
|
|
Góra |
|
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|