|
Obecny czas: 04 Maj 2024, 10:00
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 9 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
ganci |
#65733 Wysłany:
20 Lis 2007, 19:34; Temat postu: Wymiana klocków hamulcowych |
|
|
Forumowicz |
Miejscowość: Gdansk/Dublin Rejestracja: 20 Lis 2007, Posty: 2
|
czesc mam pytanie odnosnie wymiany klockow hamucowych we Fiacie Punto 2 1.2 8V 2001r
Otoz wymienilem klocki hamulcowe,(zrobilem wszystko jak nalezy-tak mi sie wydaje)
Odkrecilem korek od zbiorniczka plynu hamulcowego i zlalem troche plynu zeby sie nie przelal,gdyz trzeba docisnac tloczek do srodka zeby moc spowrotem zalozyc zacisk na klocki.
Po skonczonej pracy sprawdzam hamulce-dzialaja ale nie z taka sila jak wczesniej(nie iwem moze potrzeba czasu zeby sie dotarly rowno z tarcza)
Pozostalo mi rowniez troche plynu z tego co wczesniej zlalem, po przejechaniu sie i sprawdzeniu hamulcow dolalem go ale czesc jednak zostala.
Nie jestem mechanikiem i nie wiem czy te objawy sa normalne czy moze cos jest nie tak?
Dzieki za wasza pomoc!!!
Pozdrawiam
|
|
Góra |
|
|
|
|
STax |
#65737 Wysłany:
20 Lis 2007, 19:43; Temat postu: |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
To że płynu wchodzi mniej, to raczej normalne, w końcu przedtem na startych klockach tłoczki były dalej niż teraz, więc poziom płynu się podniósł...
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to!
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
|
ganci |
#65751 Wysłany:
20 Lis 2007, 20:16; Temat postu: |
|
|
Forumowicz |
Miejscowość: Gdansk/Dublin Rejestracja: 20 Lis 2007, Posty: 2
|
Dzieki logicznie myslac to normlane z tym plynem.Klocki faktycznie mialem starte prawie do zera:)
A czy objaw slabszego hamowania to tez normalne?? Tarcze sa troche porysowane wiec moze to ma wplyw na sile hamowania i potrzeba czasu na dotarcie sie klocka do tarczy? Wczesniej hamulec lapal mi odrazu na poczatku ,teraz po wymianie tak w polowie wciesnietego pedala ale juz nie z taka sila jak pisalem o tym wczesniej wczesniej
Dzieki za kolejne wskazowki!!!
|
|
Góra |
|
|
EDi |
#65893 Wysłany:
21 Lis 2007, 08:31; Temat postu: |
|
|
Przyjaciel |
|
Miejscowość: Dębica Rejestracja: 10 Maj 2007, Posty: 1516
|
|
Góra |
|
|
Hubi |
#66024 Wysłany:
21 Lis 2007, 22:19; Temat postu: |
|
|
Przyjaciel |
|
Samochód: Bravo
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Skierniewice Rejestracja: 26 Mar 2007, Posty: 1176 Pomógł: 1
|
|
Góra |
|
|
STax |
#66026 Wysłany:
21 Lis 2007, 22:27; Temat postu: |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
Płynu zlewać nie trzeba, ale jeśli jakiś czas wcześniej dolałeś do pełna, to przy zakładaniu klocków, jak cofniesz tłoczki to może ci się wylać. A słabsze hamowanie to z początku normalka, tak jak pisze Edi, klocki muszą się po prostu "ułożyć".
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to!
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
|
marcin r. |
#78529 Wysłany:
06 Sty 2008, 12:10; Temat postu: |
|
|
Puntomaniak |
Miejscowość: Warszawa Rejestracja: 07 Sie 2007, Posty: 78
|
No i po bólu - nabyłem Lucasa cena 70 zł, wymiana 40 zł. Zero piszczenia itp. Hamuje pięknie i sprawnie. Dzięki Edi.
|
|
Góra |
|
|
toom |
#79795 Wysłany:
09 Sty 2008, 11:01; Temat postu: |
|
|
Puntomaniak |
Miejscowość: Słupsk Rejestracja: 10 Maj 2007, Posty: 94
|
Sprobowalbym jeszcze odpowietrzyc hamulce, szczerze tez nigdy nie kombinowalem z plynem przy wymianie klockow a pare kompletow juz wymienilem i zawsze bylo ok
|
|
Góra |
|
|
PUNCIACHO |
#86096 Wysłany:
28 Sty 2008, 21:29; Temat postu: KLOCKI CHAMULCOWE |
|
|
Puntomaniak |
|
Miejscowość: Brzeziny Rejestracja: 25 Sty 2008, Posty: 66
|
KLOCKI SA Z rożnych materjałow i nie chamuja jednakowo FIRMA MA TEŻ ZNACZENIE JA KOPIŁEM KIEDYŚ WŁOSKIE I CHOĆ DOPIERO CO JE ZAŁOŻYŁEM MUSIAŁEM ZARAZ WYMIENIC BO CHAMOWALEM OCZAMI
POZDRAWIAM
_________________ punto 1.2 8v FAIERV12
|
|
Góra |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 9 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|