|
Obecny czas: 29 Mar 2024, 02:36
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 3 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Piechuxt |
#681700 Wysłany:
20 Lip 2013, 21:55; Temat postu: Dziwny odgłos szurania ze skrzyni biegów na zapiętym biegu |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Marcin
Samochód: Bravo
Silnik: 1.4 16V 185KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: warmińsko-mazurskie [N]
Miejscowość: Olsztyn Rejestracja: 01 Mar 2011, Posty: 3413 Pomógł: 17
|
Na luzie jest przyjemna cisza. Po załączeniu dowolnego biegu pojawia się te szuranie adekwatne prędkością obrotową do załączonego biegu+na liczniku pokazuje mi prędkość, także zależną od wbitego biegu. Same biegi wchodzą bezproblemowo. Przy ręcznym obmacywaniu mechanizm różnicowy pracował jak należy...ale to jego obstawiałbym jako winnego, gdyż awaria wystąpiła przy skręcaniu na skrzyżowaniu. Samochód dzięki tej awarii dostał nowe sprzęgło, lecz dalej stoi w miejscu, ino sprawniejszy o nie. Filmik bez staników, panienek: http://www.youtube.com/watch?v=wQ_HhPITRG4&feature=youtu.beTaaak, ja wiem, że te szuranie to ledwo słychać....cholerny wyciszony samochód Właśnie-szuranie słychać dobrze tylko w kabinie, w komorze silnika słychać je dopiero na wyższych biegach.
_________________ "Kiedyś wyrwe się z tego 1.2 padołu, i was wszystkich objade..." Paul Coelho No i na chwile sie wyrwałem : 1.2 8vT 2000r 5d S+ [*] a brat jego: Punto Evo Mylife 2011 1.2 69km A teraz ewolucja pod tyłkiem: Bravo 1.4 T-jet Sport TDP 230+KM 295+Nm
|
|
Góra |
|
|
|
|
_marcin00_ |
#681724 Wysłany:
20 Lip 2013, 23:13; Temat postu: Re: Dziwny odgłos szurania ze skrzyni biegów na zapiętym bie |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 29 Sty 2010, Posty: 3619 Pomógł: 31
|
|
Góra |
|
|
Piechuxt |
#681727 Wysłany:
30 Lip 2013, 22:47; Temat postu: Re: Dziwny odgłos szurania ze skrzyni biegów na zapiętym bie |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Marcin
Samochód: Bravo
Silnik: 1.4 16V 185KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: warmińsko-mazurskie [N]
Miejscowość: Olsztyn Rejestracja: 01 Mar 2011, Posty: 3413 Pomógł: 17
|
Na razie celuje w opcje wymiany samego mechanizmu...zawsze pół roboty mniej, raptem dziadowskie półosie, zwrotnice, terefere....może inaczej-nie musze zrzucać skrzyni [ Dodano: 21 Lip 2013 11:42 ]http://www.youtube.com/watch?v=t-kLDPQuoxw,,co to kufa może być?" No ale, to potwierdza diagnoze, temat zostaje dla potomnych [ Dodano: 30 Lip 2013 22:47 ]Diagnoza internetu w moim przypadku była błędna. Mechanizm różnicowy po wyjęciu był w doskonałym stanie. Przyczyna szurania-półoś wypadła z przegubu zewnętrznego, powód-pęknięty pierścień zabezpieczający przed wypadnięciem w przegubie. Potwierdzenie-zjechany frez na końcu półosi
_________________ "Kiedyś wyrwe się z tego 1.2 padołu, i was wszystkich objade..." Paul Coelho No i na chwile sie wyrwałem : 1.2 8vT 2000r 5d S+ [*] a brat jego: Punto Evo Mylife 2011 1.2 69km A teraz ewolucja pod tyłkiem: Bravo 1.4 T-jet Sport TDP 230+KM 295+Nm
|
|
Góra |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 3 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|