You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 26 Kwi 2024, 04:58

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #680095 Wysłany: 10 Lip 2013, 21:54; 
 Temat postu: Nie równa praca silnika
Offline
Sympatyk kropek

Imię: Grzesiek
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: HGT
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Wieliczka
Rejestracja: 09 Lip 2013,
Posty: 8
Witam!
Nie mogę znaleźć odpowiedzi na mój problem więc zakładam nowy temat, jeśli już taki problem występował na forum to przepraszam za bałagan :)
Mój problem wygląda tak: jak dzień wcześniej przyjechałem do domu autko śmigało elegancko, nic sie nie działo. Odstawiłem je do domu a następnego dnia rano chce jechać a tu d***, nie chce zapalić. wkońcu odpala ale chodzi jak gdyby nie na wszystkie gary, sieje i nie może wbić sie na obroty, zaraz gaśnie, za drógim razem odpala i chodzi normalnie równo, ale jak dodam gazu muli go. A jeszcze jak przełączy sie na gaz (mam sekwencyjny) to jak gdyby wszystko ręką odjoł, autko jak nowe. Dodam że przebieg mam już sporawy bo 240 tyś ale wszystko było wpożądku... Myślałem że zatkał sie filter paliwa ale okazuje sie że go nie ma :shock:
Jestem posiadaczem Punta 2 z wersji Abarth z silnikiem 1.8 HGT
Pomóznie co sie może z nim dziać bo autko potrzebne a nie wiem za co mam sie łapać :(
Z góry dzięki za rady :D


Góra
 Profil  
 

 
 Post #680143 Wysłany: 11 Lip 2013, 09:20; 
 Temat postu: Re: Nie równa praca silnika
Offline
Puntoświr

Imię: Wojtek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Miejscowość: SZCZECIN
Rejestracja: 10 Gru 2009,
Posty: 4596
Pomógł: 56
Gienek1312 napisał(a):
Punta 2 z wersji Abarth z silnikiem 1.8 HGT

nie było nigdy wersji abarth jedynie można było dokupić pakiet stylistyczny, jest to po prostu Fiat punto 2 HGT z pakietem stylistycznym abarth


Góra
 Profil  
 
 
 Post #680183 Wysłany: 11 Lip 2013, 14:00; 
 Temat postu: Re: Nie równa praca silnika
Offline
Sympatyk kropek

Imię: Grzesiek
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: HGT
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Wieliczka
Rejestracja: 09 Lip 2013,
Posty: 8
Dzieki za objaśnienie...
Ale temat otwarłem z innego powodu, pomoże ktoś? :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #680239 Wysłany: 11 Lip 2013, 19:40; 
 Temat postu: Re: Nie równa praca silnika
Offline
Puntoświr

Imię: Radek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Londyn
Rejestracja: 10 Sty 2011,
Posty: 278
Sprobuj zrobic najpierw diagnostyke silnika. Kabel KKL - Fiat Ecu Scan.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #685890 Wysłany: 17 Sie 2013, 12:38; 
 Temat postu: Re: Nie równa praca silnika
Offline
Sympatyk kropek

Imię: Grzesiek
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: HGT
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Wieliczka
Rejestracja: 09 Lip 2013,
Posty: 8
Mam już padła mi poma paliwa ta w baku ;p


Góra
 Profil  
 
 
 Post #685893 Wysłany: 17 Sie 2013, 12:57; 
 Temat postu: Re: Nie równa praca silnika
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 09 Gru 2011,
Posty: 1063
Pomógł: 33
Gienek1312 napisał(a):
Myślałem że zatkał sie filter paliwa ale okazuje sie że go nie ma :shock:
Jesteś w błędzie. Filtr paliwa został zintegrowany z pompą paliwa, tak sobie wymyślił FIAT w Punto 2, że będzie do końca dni pompy. Być może właśnie pompy paliwa szlag trafiają przez zatkane filtry paliwa, których nie można wymienić? To są pompy zanurzeniowe, jak sama nazwa wskazuje, powinny być zanurzone w paliwie ;) To dlatego nie powinno dopuszczać się do jazdy blisko rezerwy, aby syfy nie były zaciągane przez pompkę, oraz w przypadku instalacji LPG również powinno mieć się zalany bak, aby pompka też była zalana. W szczególności ważne jest to w zimie, gdzie wilgoć odkłada się w baku w postaci wody, przez zimę staram się mieć nie mniej niż połowę baku zalany, potem tylko dolewki do pełna.

Filtr paliwa w Punto 2 to siateczka - topic8263.html ("Wymiana/Wyjęcie Pompy Paliwa, czyszczenie Filtra i Baku:))").

Gienek1312 napisał(a):
padła mi poma paliwa ta w baku ;p
Jesteś kolejną osobą, u której pompka paliwa odmówiła posłuszeństwa, objawy podobne do tych które opisałem w samochodzie żony, mogą się innym przydać - post685375.html#p685375

_________________
"Diagnostyka samochodu - Multiecuscan poradnik" - post632868.html#p632868
Image


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 6 posty(ów) ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO