Gienek1312 napisał(a):
Myślałem że zatkał sie filter paliwa ale okazuje sie że go nie ma
Jesteś w błędzie. Filtr paliwa został zintegrowany z pompą paliwa, tak sobie wymyślił FIAT w Punto 2, że będzie do końca dni pompy. Być może właśnie pompy paliwa szlag trafiają przez zatkane filtry paliwa, których nie można wymienić? To są pompy zanurzeniowe, jak sama nazwa wskazuje, powinny być zanurzone w paliwie
To dlatego nie powinno dopuszczać się do jazdy blisko rezerwy, aby syfy nie były zaciągane przez pompkę, oraz w przypadku instalacji LPG również powinno mieć się zalany bak, aby pompka też była zalana. W szczególności ważne jest to w zimie, gdzie wilgoć odkłada się w baku w postaci wody, przez zimę staram się mieć nie mniej niż połowę baku zalany, potem tylko dolewki do pełna.
Filtr paliwa w Punto 2 to siateczka -
topic8263.html ("Wymiana/Wyjęcie Pompy Paliwa, czyszczenie Filtra i Baku:))").
Gienek1312 napisał(a):
padła mi poma paliwa ta w baku ;p
Jesteś kolejną osobą, u której pompka paliwa odmówiła posłuszeństwa, objawy podobne do tych które opisałem w samochodzie żony, mogą się innym przydać -
post685375.html#p685375