You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 19 Mar 2024, 05:27

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 121 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5
Autor Wiadomość
 
 Post #681467 Wysłany: 18 Lip 2013, 23:39; 
 Temat postu: Re: Wymiana/Wyjęcie Pompy Paliwa, czyszczenie Filtra i Baku:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Van
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Konstancin-Jeziorna
Rejestracja: 11 Mar 2009,
Posty: 1772
Pomógł: 13
talsen, Coś podobnego mieli, tylko chyba na trzy ramiona i regulowany:
Image

Dźwignię mieli na tyle długą, że ten co napierał to stał na zewnątrz samochodu przy przednich drzwiach. I nieźle się zapierał :P


Daj linka do pierścienia za 37zł, bo mi czasem podśmierduje paliwem i podejrzewam że przez ten pierścień...

_________________
210000km Mój czarno-biały kropas - ostatnia zmiana 15.06.2013
A ja mam filtr paliwa w 1.2 8V
http://biuro-ekspert.com/ ||Sirio Snake 27 + TTI TCB-771


Góra
 Profil  
 

 
 Post #681604 Wysłany: 19 Lip 2013, 22:59; 
 Temat postu: Re: Wymiana/Wyjęcie Pompy Paliwa, czyszczenie Filtra i Baku:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Grzegorz
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.2 8V 65KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Poznań
Rejestracja: 31 Paź 2007,
Posty: 237
Witam
Produkt/Usługa Nr katalogowy Cena (brutto) Ilość Wartość (brutto)
Pierścień mocowania pompy paliwa Fiat, Alfa, Lancia - 46523405, 60816344 46523405 37,00 zł 1.00 37,00 zł
Wartość zamówionych towarów 37,00 zł
Kurier DPD - Dostawa 24 h (płatność przy odbiorze przesyłki) (Kraj dostawy i Waga zamówienia - Poland: 0.6 kg) 14,50 zł
Razem wartość zamówienia brutto 51,50 zł
To jest firma Unto.pl. Skopiowałem ci cenę i numer katalogowy tego pierścienia.Stary pierścień ostatecznie musiałem przeciąć wąską piłką do metalu i szczypcami.Klucz uniwersalny do pomp ,wyskakiwał z ząbków pierścienia i skaleczyłem sobie nawet palec, 67 zł + plus koszt przesyłki wyrzucone w błoto.Teraz już wiem ,że cały zespół pompy, jest dopychany do pierścienia ,dwoma sprężynami i dlatego jest go tak trudno odkręcić. Przy ewentualnym cięciu ,radzę uważać, by nie uszkodzić uszczelki, bo kosztuje tyle co pierścień ,a może i więcej, już nie pamiętam. Pozdrawiam


Góra
 Profil  
 
 
 Post #681638 Wysłany: 20 Lip 2013, 11:14; 
 Temat postu: Re: Wymiana/Wyjęcie Pompy Paliwa, czyszczenie Filtra i Baku:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Van
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Konstancin-Jeziorna
Rejestracja: 11 Mar 2009,
Posty: 1772
Pomógł: 13
A to dlatego tak mało zapłaciłeś - bo bez uszczelki :D

Mogłeś dać o tak:
http://www.unto.pl/pierscien-mocowania- ... -3519.html
http://www.unto.pl/uszczelka-pompy-pali ... -3379.html

_________________
210000km Mój czarno-biały kropas - ostatnia zmiana 15.06.2013
A ja mam filtr paliwa w 1.2 8V
http://biuro-ekspert.com/ ||Sirio Snake 27 + TTI TCB-771


Góra
 Profil  
 
 
 Post #681713 Wysłany: 20 Lip 2013, 22:40; 
 Temat postu: Re: Wymiana/Wyjęcie Pompy Paliwa, czyszczenie Filtra i Baku:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok
Rejestracja: 02 Maj 2007,
Posty: 2625
I jak sytuacje w baku, taka jak u mnie u autora tematu ?:). Powiem, szczerze, że po tym co widziałem u siebie w punto 2 to coraz częściej myślę by w alfie wyjąć pompę, i wyczyścić bak. Aczkolwiek punto śmiga nadal i ma się dobrze, w zasadzie po wszelkich moich naprawach od 3 lat się nim tylko jeździ i jeździ i jest bezawaryjne ;)

_________________
Mk2 ForEver ? :> <LOL>

Moja obecna "Kropka" :mrgreen: >>

Grande Punto 1.4 8v 77km od poniedziałku do piątku
i mały uzupełniacz Ssangyong Actyon 2.0XDI na weekendowe wypady i inne szaleństwa!

1. Moja była kropka najlepsza zielona kropka.

Autko Nr1. >> Punto 2 1.2 8V 60KM 2001r. + LPG

topic1438.html

Moja była Alfa 156 Sportwagon - Autko Nr 2

Autko Nr2. Czarna jak Hell, Włoszka. >> Alfa 156 SportWagon 1.9 JTD 115KM :)

http://adas.w.tkb.pl/Alfa156/

Dla osób z forum służę darmową diagnostyką Fiat EcuScan - OBD2, oraz diagnostyką każdego innego auta posiadam uniwersalny dobry skaner.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #681722 Wysłany: 20 Lip 2013, 23:05; 
 Temat postu: Re: Wymiana/Wyjęcie Pompy Paliwa, czyszczenie Filtra i Baku:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Grzegorz
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.2 8V 65KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Poznań
Rejestracja: 31 Paź 2007,
Posty: 237
W Punto II zbiornik był prawie czysty,jakieś drobiny ,jakby piasek i to wszystko.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #685396 Wysłany: 13 Sie 2013, 21:56; 
 Temat postu: Re: Wymiana/Wyjęcie Pompy Paliwa, czyszczenie Filtra i Baku:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 09 Gru 2011,
Posty: 1063
Pomógł: 33
Podsumowując powyższe wpisy:
talsen napisał(a):
Kupiłem odpowiedni klucz uniwersalny w firmie sprzedającej narzędzia specjalistyczne do samochodów i co? 65 zł + kurier wyrzucone w błoto. Nakrętki nie dało się nawet tym kluczem ruszyć. Wyskakiwał i poranił mi ręce.
mariuz napisał(a):
Dźwignię mieli na tyle długą, że ten co napierał to stał na zewnątrz samochodu przy przednich drzwiach. I nieźle się zapierał :P
talsen napisał(a):
Teraz już wiem ,że cały zespół pompy, jest dopychany do pierścienia ,dwoma sprężynami i dlatego jest go tak trudno odkręcić.
Z tego wszystkiego to najlepszym rozwiązaniem jest po prostu, rozwalenie plastikowego pierścienia, kupno nowego i zakręcenie. Chyba tak postępują w ASO, przeliczają koszty roboczogodziny, do ceny wymienianej części. Roboczogodzina jest droższa niż pierścień, być może również go rozwalają bo jest szybciej i taniej, oraz mniej problemowo.

Raz wydana kasa na nowy pierścień, w przeciwnym wypadku trzeba: odkręcić stary pierścień, nie uszkodzić go i zamontować stary pierścień. Przy okazji nieźle się namęczyć, jak to odkręcić i nie uszkodzić ;)

_________________
"Diagnostyka samochodu - Multiecuscan poradnik" - post632868.html#p632868
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #685460 Wysłany: 14 Sie 2013, 10:50; 
 Temat postu: Re: Wymiana/Wyjęcie Pompy Paliwa, czyszczenie Filtra i Baku:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Van
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Konstancin-Jeziorna
Rejestracja: 11 Mar 2009,
Posty: 1772
Pomógł: 13
Możliwe, że tak robią w nieuczciwych ASO - w końcu pierścień u nich to ponad 100zł.
Ale Ci, co dali radę u mnie siedzieli w aucie 3 minuty, z czego dwie to było złorzeczenie na kratkę w bagażniku ;)

_________________
210000km Mój czarno-biały kropas - ostatnia zmiana 15.06.2013
A ja mam filtr paliwa w 1.2 8V
http://biuro-ekspert.com/ ||Sirio Snake 27 + TTI TCB-771


Góra
 Profil  
 
 
 Post #686909 Wysłany: 22 Sie 2013, 16:24; 
 Temat postu: Re: Wymiana/Wyjęcie Pompy Paliwa, czyszczenie Filtra i Baku:
Offline
Forumowicz

Imię: Łukasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 22 Sie 2013,
Posty: 3
Witam. Mam podobny problem. Po odpaleniu na benzynie szarpie tak jakby paliwo nie dochodziło. Na LPG bez zarzutu
Pompę odkręciłem, i sprawdziłem wydajność na jałowym pompowaniu. Wszystko OK.
To co zwróciło moją uwagę to przetarte ( skorodowane) uszczelki na spodzie pompy i na (chyba) mechaniźmie reduktora ciśnienia w baku. Czy to może być powodem szarpania?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #686983 Wysłany: 22 Sie 2013, 22:22; 
 Temat postu: Re: Wymiana/Wyjęcie Pompy Paliwa, czyszczenie Filtra i Baku:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Van
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Konstancin-Jeziorna
Rejestracja: 11 Mar 2009,
Posty: 1772
Pomógł: 13
Może, bo wtedy mniejsze ciśnienie idzie na listwę. Pomiar ciśnienia na listwie da Ci odpowiedź.

_________________
210000km Mój czarno-biały kropas - ostatnia zmiana 15.06.2013
A ja mam filtr paliwa w 1.2 8V
http://biuro-ekspert.com/ ||Sirio Snake 27 + TTI TCB-771


Góra
 Profil  
 
 
 Post #687064 Wysłany: 23 Sie 2013, 13:08; 
 Temat postu: Re: Wymiana/Wyjęcie Pompy Paliwa, czyszczenie Filtra i Baku:
Offline
Forumowicz

Imię: Łukasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 22 Sie 2013,
Posty: 3
Usterka opanowana.Faktycznie ten oring ma bardzo duży wpływ na prace silnika. Bez tego oringa wiekszość paliwa idzie na przelew do baku. Niby pompa pracuje, pompuje paliwo ale ciśnienie na listwie nie te. wymieniłem przy okazji dwa oringi na spodzie pompy (też były skorodowane). Koszt 8 zł :) Autko pracuje idealnie.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #687067 Wysłany: 23 Sie 2013, 13:36; 
 Temat postu: Re: Wymiana/Wyjęcie Pompy Paliwa, czyszczenie Filtra i Baku:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 29 Sty 2010,
Posty: 3614
Pomógł: 31
cichy1981 napisał(a):
Usterka opanowana.Faktycznie ten oring ma bardzo duży wpływ na prace silnika. Bez tego oringa wiekszość paliwa idzie na przelew do baku. Niby pompa pracuje, pompuje paliwo ale ciśnienie na listwie nie te. wymieniłem przy okazji dwa oringi na spodzie pompy (też były skorodowane). Koszt 8 zł :) Autko pracuje idealnie.

A jakieś poglądowe foto chociaż? Mój też ma czasami skoki mocy, w sensie że się zamuli, po czym za chwilę jedzie jak dziki. Miałem już dawno do pompy zajrzeć, tylko zawsze zanim to zrobię to zdążę zatankować :E Jakbym wiedział gdzie tego szukać, to może w końcu bym się zmobilizował :)

_________________
Było: Fiat Punto II 1,2 16V HLX
Było: Fiat Stilo 1,6 Trofeo
Było: Fiat Grande Punto Sport 1,4 t-jet
Jest: Fiat Tipo Easy 1,4 t-jet


Góra
 Profil  
 
 
 Post #687082 Wysłany: 23 Sie 2013, 14:26; 
 Temat postu: Re: Wymiana/Wyjęcie Pompy Paliwa, czyszczenie Filtra i Baku:
Offline
Forumowicz

Imię: Łukasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 22 Sie 2013,
Posty: 3
U nas pompka jest ciut inna niż w 8V. Zdjęć niestety nie zrobiłem w pośpiechu. Jakieś tylko pogladowe słabej jakości
Po wyjęciu pompki będziesz miał wszystko jasne. Ten regulator to taka blaszka w plastikowej obudowie która jest wsadzona do trójnika. jeśli w układzie jest za wysokie ciśnienie to przelewa do baku
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #710579 Wysłany: 12 Sty 2014, 21:28; 
 Temat postu: Re: Wymiana/Wyjęcie Pompy Paliwa, czyszczenie Filtra i Baku:
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Miejscowość: Wawa
Rejestracja: 07 Wrz 2009,
Posty: 71
Odgrzeje stary temat, bo ostatnio i ja się siłowałem z tą nakrętką. Poszło mlotkiem i przecinakiem tępym. Pomógł mi docisk kolanem na pompę, bo ona opierając się na dnie sprężynuje i utrudnia odkręcenie. (Chyba, że moja teoria jest błędna, ale mi pomogło)

_________________
Fix It Again Tomorrow

Fehler In Allen Teilen


Góra
 Profil  
 
 
 Post #735409 Wysłany: 29 Cze 2014, 20:44; 
 Temat postu: Re: Wymiana/Wyjęcie Pompy Paliwa, czyszczenie Filtra i Baku:
Offline
Forumowicz

Imię: pawel
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 29 Cze 2014,
Posty: 1
witam chciałbym prosić o pomoc a mianowicie wymieniam pompe paliwa w punto II ale mam problem z pierścieniem a dokładnie pompe kupiłem w inter carsie zaś uszczelkę i pierścień kupiłem w ASO pompe wyjąlem nie ma problemu stary pierścień poszedł do kosza ale nie mogę dokrecic tego nowego czy ktoś może mi poradzić co jest nie tak ???? zauwazylem iż na starej pompie był numer 514 2 zas na nowej jest 514 3 czy to może mieć jakies znaczenie ??? proszę o pomoc bo punciak stoi i nie może jezdzic z góry dziekuje


Góra
 Profil  
 
 
 Post #806921 Wysłany: 08 Cze 2016, 11:14; 
 Temat postu: Re: Wymiana/Wyjęcie Pompy Paliwa, czyszczenie Filtra i Baku:
Offline
Forumowicz

Imię: wacław
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 65KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: podlaskie [B]
Rejestracja: 08 Cze 2016,
Posty: 1
aby odkrecic nakretke popryskaj ja preparatem do odkrecania zardzewiałych srub poczekaj a nastepnie mały młotek i srubokret postukac raz z jednej strony raz z drugiej i powoli pusci . gorszy problem jest z zakreceniem


Góra
 Profil  
 
 
 Post #809053 Wysłany: 26 Lip 2016, 11:46; 
 Temat postu: Re: Wymiana/Wyjęcie Pompy Paliwa, czyszczenie Filtra i Baku:
Offline
Forumowicz

Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: lubelskie [L]
Rejestracja: 09 Lip 2016,
Posty: 3
Może mi ktoś napisać, jak ściągnąć Ten filterek co jest na ssaniu pompki? Kręci się w koło a zejść nie chce.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #809194 Wysłany: 29 Lip 2016, 10:09; 
 Temat postu: Re: Wymiana/Wyjęcie Pompy Paliwa, czyszczenie Filtra i Baku:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Krzysztof
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.9 130KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Sport
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 12 Mar 2016,
Posty: 414
Pomógł: 3
Ja, akurat w innym aucie, ale taką nakrętkę odkręcałem w ten sposób, że użyłem do tego tzw. kombinerek, kleszczy czy też jak kto nazywa.
Rozszerzasz ramiona kombinerek i zakładasz na nakrętkę po średnicy. Z drugiej strony w tej pozycji są rozszerzone szczęki kleszczy, wkładasz w nie kawałek 50cm rurki, przedłużki do kluczy nasadowych etc.
Zapierasz się mocno i działając na rurkę, ramiona kleszczy zakleszczają się na ząbkach nakrętki i spokojnie ją - ODKRĘCISZ i ..... ZAKRĘCISZ ! :)
Polecam.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #819676 Wysłany: 21 Lut 2017, 08:09; 
 Temat postu: Re: Wymiana/Wyjęcie Pompy Paliwa, czyszczenie Filtra i Baku:
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Imię: Damian
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Tymce/ Lublin
Rejestracja: 09 Mar 2013,
Posty: 18
Jak ten filterek odkręcić od pompy i go wyczyścić?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #819683 Wysłany: 21 Lut 2017, 10:32; 
 Temat postu: Re: Wymiana/Wyjęcie Pompy Paliwa, czyszczenie Filtra i Baku:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok
Rejestracja: 02 Maj 2007,
Posty: 2625
Ja go tylko wymyłem, i to tu wystarcza, najważniejsze to kupno "pompka na wkrętarkę" w Auchan nza 20zł. Trochę przewodu, wypompowanie resztek paliwa(czyli robimy gdy już prawie nie ma paliwa w baku), wytarcie baku suchą szmatką, nalanie nowego czystego paliwa ;). To samo zrobiłem w punto, to samo zrobiłem w Alfie z 1.9JTD diesel :). p.s. Punto dalej w rodzinie, nic nowego o nim nie pisze, bo odkąd go porobiłem, to w zasadzie nic w nim się nie psuje ;) W sumie z oryginału mało co zostało, fotele i podłogę ma z Punto Classic hehe;)

_________________
Mk2 ForEver ? :> <LOL>

Moja obecna "Kropka" :mrgreen: >>

Grande Punto 1.4 8v 77km od poniedziałku do piątku
i mały uzupełniacz Ssangyong Actyon 2.0XDI na weekendowe wypady i inne szaleństwa!

1. Moja była kropka najlepsza zielona kropka.

Autko Nr1. >> Punto 2 1.2 8V 60KM 2001r. + LPG

topic1438.html

Moja była Alfa 156 Sportwagon - Autko Nr 2

Autko Nr2. Czarna jak Hell, Włoszka. >> Alfa 156 SportWagon 1.9 JTD 115KM :)

http://adas.w.tkb.pl/Alfa156/

Dla osób z forum służę darmową diagnostyką Fiat EcuScan - OBD2, oraz diagnostyką każdego innego auta posiadam uniwersalny dobry skaner.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #819700 Wysłany: 21 Lut 2017, 15:50; 
 Temat postu: Re: Wymiana/Wyjęcie Pompy Paliwa, czyszczenie Filtra i Baku:
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Imię: Damian
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Tymce/ Lublin
Rejestracja: 09 Mar 2013,
Posty: 18
Adas napisał(a):
Ja go tylko wymyłem, i to tu wystarcza, najważniejsze to kupno "pompka na wkrętarkę" w Auchan nza 20zł. Trochę przewodu, wypompowanie resztek paliwa(czyli robimy gdy już prawie nie ma paliwa w baku), wytarcie baku suchą szmatką, nalanie nowego czystego paliwa ;). To samo zrobiłem w punto, to samo zrobiłem w Alfie z 1.9JTD diesel :). p.s. Punto dalej w rodzinie, nic nowego o nim nie pisze, bo odkąd go porobiłem, to w zasadzie nic w nim się nie psuje ;) W sumie z oryginału mało co zostało, fotele i podłogę ma z Punto Classic hehe;)


Ja mam plan tylko wyczyścić pompkę bo pod blokiem nie mam za bardzo możliwości czyszczenia baku... A chcę dokładnie wyczyścić pompkę i filtr bo przerywa mi i ma muła. Kiedyś miałem to samo i czyszczenie pompki pomogło. Podłączyłem 2 kable, i na lewe obroty do aku na krótko 3 razy wypluło taką mazią ale w ten filtr i nie wiem jak go zdjąć żeby się pozbyć. Teraz zrobię tak samo ale pasuje wymienić ten filtr albo chociaż go wyczyścić z tego syfu, który wypluje pompka.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #841440 Wysłany: 08 Wrz 2018, 12:55; 
 Temat postu: Re: Wymiana/Wyjęcie Pompy Paliwa, czyszczenie Filtra i Baku:
Do wachlarza metod można dorzucić polanie nakrętki gorącą wodą, cienki strumyk precyzyjnie na nakrętkę, aby ją podgrzać i rozkurczyć. Powinno pomóc. W 20-letnim P1 tak wymieniałem i poszło. Jak nie idzie, to cykl nagrzewanie-chłodzenie trzeba powtórzyć 2-3 razy.


Góra
  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 121 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO