|
Obecny czas: 21 Maj 2024, 18:40
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 14 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Zyguś |
#688685 Wysłany:
01 Wrz 2013, 21:52; Temat postu: ile splanowac glowice jesli chodzi o osiagi ? |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Przemek
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Oświęcim :) Rejestracja: 06 Sie 2011, Posty: 1757 Pomógł: 7
|
|
Góra |
|
|
|
|
Piechuxt |
#688690 Wysłany:
01 Wrz 2013, 22:25; Temat postu: Re: ile splanowac glowice jesli chodzi o osiagi ? |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Marcin
Samochód: Bravo
Silnik: 1.4 16V 185KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: warmińsko-mazurskie [N]
Miejscowość: Olsztyn Rejestracja: 01 Mar 2011, Posty: 3413 Pomógł: 17
|
Zyguś, a ja ujme sprawe inaczej-,,splanować głowice, CZY dać uszczelke z GP" Jak zrobisz obydwie rzeczy, to będziesz miał mega kompresje i stuki. Tj oczywiście pomijam fakt planowania które ma tylko wyrównać powierzchnie głowicy, bo to jest akurat konieczna sprawa. Uszczelke z GP jest ,,trudniej" dobrze założyć-jest metalowa i cienka-jakakolwiek niedoskonałość szybko może się obrócić w wyciek lub nawrót choroby. Gruba standardowa uszczelka powiedzmy że ma większy margines błędu. Ale....cienka uszczelka jest ,,odporniejsza" na wydmuchanie, jak sie to sie mówi. No i nie trzeba planować ostro głowicy-coś będzie nie tak, to wymieniasz uszczelke na grubą, i masz standardową kompreche. Ja u siebie doprężyłem uszczelką z GP A jakbyś jednak chciał skracać głowice....1mm będzie akurat
_________________ "Kiedyś wyrwe się z tego 1.2 padołu, i was wszystkich objade..." Paul Coelho No i na chwile sie wyrwałem : 1.2 8vT 2000r 5d S+ [*] a brat jego: Punto Evo Mylife 2011 1.2 69km A teraz ewolucja pod tyłkiem: Bravo 1.4 T-jet Sport TDP 230+KM 295+Nm
|
|
Góra |
|
|
Zyguś |
#688696 Wysłany:
01 Wrz 2013, 22:36; Temat postu: Re: ile splanowac glowice jesli chodzi o osiagi ? |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Przemek
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Oświęcim :) Rejestracja: 06 Sie 2011, Posty: 1757 Pomógł: 7
|
|
Góra |
|
|
Piechuxt |
#688702 Wysłany:
01 Wrz 2013, 22:45; Temat postu: Re: ile splanowac glowice jesli chodzi o osiagi ? |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Marcin
Samochód: Bravo
Silnik: 1.4 16V 185KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: warmińsko-mazurskie [N]
Miejscowość: Olsztyn Rejestracja: 01 Mar 2011, Posty: 3413 Pomógł: 17
|
Zyguś, weź idź na kurs czytania ze zrozumieniem Robisz albo jedno, albo drugie. A kopa pewnie, że poczułem! W końcu wcześniej jeździłem na jakby nie patrzeć uszkodzonym silniku...
_________________ "Kiedyś wyrwe się z tego 1.2 padołu, i was wszystkich objade..." Paul Coelho No i na chwile sie wyrwałem : 1.2 8vT 2000r 5d S+ [*] a brat jego: Punto Evo Mylife 2011 1.2 69km A teraz ewolucja pod tyłkiem: Bravo 1.4 T-jet Sport TDP 230+KM 295+Nm
|
|
Góra |
|
|
Pawelec90 |
#688706 Wysłany:
01 Wrz 2013, 23:02; Temat postu: Re: ile splanowac glowice jesli chodzi o osiagi ? |
|
|
Puntoświr |
Imię: Paweł
Samochód: Punto I 5d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sole
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Zabrze Rejestracja: 21 Maj 2011, Posty: 631 Pomógł: 9
|
Piechuxt napisał(a): Zyguś, a ja ujme sprawe inaczej-,,splanować głowice, CZY dać uszczelke z GP" Jak zrobisz obydwie rzeczy, to będziesz miał mega kompresje i stuki.
Ja mam głowicę opuszczoną chyba jakieś 0,4mm + uszczelkę z GP i wszystko śmiga jak należy, więc już tak nie strasz...
|
|
Góra |
|
|
Piechuxt |
#688717 Wysłany:
02 Wrz 2013, 00:08; Temat postu: Re: ile splanowac glowice jesli chodzi o osiagi ? |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Marcin
Samochód: Bravo
Silnik: 1.4 16V 185KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: warmińsko-mazurskie [N]
Miejscowość: Olsztyn Rejestracja: 01 Mar 2011, Posty: 3413 Pomógł: 17
|
Pawelec90, 0,4mm to nie jest mimo wszystko ten 1mm który standardowo sie poleca planować do zwykłej uszczelki, c'nie? Zreeeesztąąą, to jest Zyguś, on dużo pyta, i trzeba bardzo dokładnie i z zapasem bezpieczeństwa chłopaka prowadzić
_________________ "Kiedyś wyrwe się z tego 1.2 padołu, i was wszystkich objade..." Paul Coelho No i na chwile sie wyrwałem : 1.2 8vT 2000r 5d S+ [*] a brat jego: Punto Evo Mylife 2011 1.2 69km A teraz ewolucja pod tyłkiem: Bravo 1.4 T-jet Sport TDP 230+KM 295+Nm
|
|
Góra |
|
|
Pawelec90 |
#688721 Wysłany:
02 Wrz 2013, 00:22; Temat postu: Re: ile splanowac glowice jesli chodzi o osiagi ? |
|
|
Puntoświr |
Imię: Paweł
Samochód: Punto I 5d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sole
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Zabrze Rejestracja: 21 Maj 2011, Posty: 631 Pomógł: 9
|
Piechuxt napisał(a): Pawelec90, 0,4mm to nie jest mimo wszystko ten 1mm który standardowo sie poleca planować do zwykłej uszczelki, c'nie? Z tego co pamiętam, to uszczelka z GP jest trochę >1mm cieńsza, niż ori, do tego planowanie 0,4mm - w zaokrągleniu można przyjąć, że mam -1,5mm, a nie uważam, żeby to było jakieś ekstremalne doprężenie. Zyguśzapytał "ile" planować i czy dawać uszczelkę z GP, a nie, że chce uciąć od razu 1mm i dać metal. Nie zrozum mnie źle, nie chce się czepiać - chodzi mi tylko o to, że napisałeś to tak, jakby można tylko zabielić głowicę, albo od razu ściągać ten 1mm . Ja bym uciął na początek 0,2-0,3mm i dał metal, zamiast szmaty - dla spokoju sumienia można zakręcić wałem po złożeniu, ale szczerze wątpie, żeby była kolizja, nie mówiąc o jakimkolwiek stuku... na centomanii był gościu, który miał tak doprężony motor, że musiał dorabiać tulejke na napinacz paska rozrządu, bo był "za długi"... , a stuków żadnych nie miał... P.S. Napiszę oczywistą oczywistość (jak mawiał mistrz ), ale po samym planowaniu, nawet jakbyś ściągnał 3mm, cudów się nie spodziewaj... .
|
|
Góra |
|
|
Piechuxt |
#688724 Wysłany:
02 Wrz 2013, 00:38; Temat postu: Re: ile splanowac glowice jesli chodzi o osiagi ? |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Marcin
Samochód: Bravo
Silnik: 1.4 16V 185KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: warmińsko-mazurskie [N]
Miejscowość: Olsztyn Rejestracja: 01 Mar 2011, Posty: 3413 Pomógł: 17
|
Zależy, uszczelki wychodziły w różnych grubościach, przynajmniej różne są na stronie intercarsu, może sie je dobierało w zależności od planowania, ale ogólnie różnica w wysokości kręciła się koło 1mm. I prawda, jego pytanie nie było konkretne, troche sam je zbyt okroiłem Głowice zaś miałem swoją ścinaną jakoś o 0,08mm chyba, bo fakt, chciałem tylko ją dobrze wyrównać. Pawelec90 napisał(a): ale po samym planowaniu, nawet jakbyś ściągnał 3mm, cudów się nie spodziewaj może też troche temu temat uogólniłem, bo wiele to się na tym nie ugra i tak, czy siak, więc po co to kłaść nie wiadomo jak nisko Ale, teraz myśle że Zyguś po tej dyskusji ma już w miare temat ukazany, a czyż nie o to chodzi?
_________________ "Kiedyś wyrwe się z tego 1.2 padołu, i was wszystkich objade..." Paul Coelho No i na chwile sie wyrwałem : 1.2 8vT 2000r 5d S+ [*] a brat jego: Punto Evo Mylife 2011 1.2 69km A teraz ewolucja pod tyłkiem: Bravo 1.4 T-jet Sport TDP 230+KM 295+Nm
|
|
Góra |
|
|
Zyguś |
#688831 Wysłany:
02 Wrz 2013, 16:36; Temat postu: Re: ile splanowac glowice jesli chodzi o osiagi ? |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Przemek
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Oświęcim :) Rejestracja: 06 Sie 2011, Posty: 1757 Pomógł: 7
|
Piechuxt, mam sie niby obrazic ? tez byles w moim wieku ze pracy nie bylo to sie bales robic cokolwiek teraz jest praca i zaczynam sie bawic z puniakiem... i wgl kto powiedzial ze na samym planowaniu glowicy sie skonczy ? bo nie widze zebym tak napisal panie Piechuxt,
_________________ Mój punciak ===> topic32422.html
http://carsteamosw.phorum.pl
|
|
Góra |
|
|
Piechuxt |
#688853 Wysłany:
02 Wrz 2013, 18:19; Temat postu: Re: ile splanowac glowice jesli chodzi o osiagi ? |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Marcin
Samochód: Bravo
Silnik: 1.4 16V 185KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: warmińsko-mazurskie [N]
Miejscowość: Olsztyn Rejestracja: 01 Mar 2011, Posty: 3413 Pomógł: 17
|
Zyguś, a skąd wiesz, że ja nie jestem w twoim wieku? I nie chodzi o to, że na samym planowaniu miałoby sie kończyć, tylko jednak ogólnie planowanie samo w sobie wielkiego przyrostu nie da, porównałbym to do wypolerowania kanałów w głowicy, a nie założenia turbo Zresztą, tu nie ma o co się obrażać-dużo pytasz, więc wyciągam wniosek, że ogarnięcia ani wyczucia nie masz wyrobionego w tej robocie, temu uogólniam, upraszczam itp...to nie jest chamstwo z mojej strony A jeżeli chcesz poczuć kopa, to bądź cierpliwy, i załóż wszystko za jednym posiedzeniem przy silniku-kolektory, terefere. Bo wielu z nas nie dane było zaznać pełnego pokazu przyrostu mocy po modach, bo dłubaliśmy to na raty Acz czujemy go po przesiadce do fabrycznego silnika
_________________ "Kiedyś wyrwe się z tego 1.2 padołu, i was wszystkich objade..." Paul Coelho No i na chwile sie wyrwałem : 1.2 8vT 2000r 5d S+ [*] a brat jego: Punto Evo Mylife 2011 1.2 69km A teraz ewolucja pod tyłkiem: Bravo 1.4 T-jet Sport TDP 230+KM 295+Nm
|
|
Góra |
|
|
Zyguś |
#688885 Wysłany:
02 Wrz 2013, 20:44; Temat postu: Re: ile splanowac glowice jesli chodzi o osiagi ? |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Przemek
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Oświęcim :) Rejestracja: 06 Sie 2011, Posty: 1757 Pomógł: 7
|
|
Góra |
|
|
STax |
#689037 Wysłany:
03 Wrz 2013, 20:55; Temat postu: Re: ile splanowac glowice jesli chodzi o osiagi ? |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
Zyguś napisał(a): ta uszczelka z GP to jest z 1.4 77km ? Tak. Zyguś, z tobą jest ten problem że pytasz, pytasz i... na pytaniu się kończy Kupiłeś w końcu przepustnicę z 75? Bo tyle pytałeś o nią
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to!
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
|
Angry_Us3r |
#689038 Wysłany:
03 Wrz 2013, 21:05; Temat postu: Re: ile splanowac glowice jesli chodzi o osiagi ? |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Krzysztof
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: [CIN] Inowrocław Rejestracja: 26 Lip 2011, Posty: 5925 Pomógł: 35
|
Cytuj: Zyguś, z tobą jest ten problem że pytasz, pytasz i... na pytaniu się kończy Nareszcie ktoś to zauważył [ Dodano: 03 Wrz 2013 21:05 ]Ciekawe, jak tam wydech, skrupulatnie wypytywany od ponad roku Bez hejtu
_________________ Rany boskie, jeżdżę kioskiem
|
|
Góra |
|
|
Zyguś |
#689051 Wysłany:
03 Wrz 2013, 22:00; Temat postu: Re: ile splanowac glowice jesli chodzi o osiagi ? |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Przemek
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Oświęcim :) Rejestracja: 06 Sie 2011, Posty: 1757 Pomógł: 7
|
Angry_Us3r, jaki niby wydech ? [ Dodano: 03 Wrz 2013 21:00 ]a po drugie forum jest od tego zeby pytac nie ? wiec o ch*ja sie czepiasz... nie pasuje to sie nie wypowiadaj a to ze sie pytalem o wydech z kanta to nie znaczy ze go chcialem miec..interesowal mnie dzwiek jak to pisalem juz wczesniej
_________________ Mój punciak ===> topic32422.html
http://carsteamosw.phorum.pl
|
|
Góra |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 14 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|