|
Obecny czas: 25 Kwi 2024, 15:12
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 5 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Driver_ |
#69982 Wysłany:
06 Gru 2007, 01:25; Temat postu: Warto?(rozrząd 16V) |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Tarnowskie Góry Rejestracja: 02 Gru 2007, Posty: 299
|
_________________ PII BLACK 3D SOUND SUPERFIRE EDITION NISKO,SZEROKO,GŁOŚNO CLUB
|
|
Góra |
|
|
|
|
ipIV |
#69993 Wysłany:
06 Gru 2007, 08:28; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13053 Pomógł: 54
|
w drogim intercarsie dostaniesz lepsze części w tej samej cenie...
pompa hepu albo skf
napinacz skf
pasek contitech lub gates też może być.
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
Driver_ |
#70034 Wysłany:
06 Gru 2007, 11:31; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Tarnowskie Góry Rejestracja: 02 Gru 2007, Posty: 299
|
a powiedz mi do 16V jest tylko jeden rodzaj paska i pompy czy zaś fiat pojechał po całości i wymyślił 2 rodzaje??
_________________ PII BLACK 3D SOUND SUPERFIRE EDITION NISKO,SZEROKO,GŁOŚNO CLUB
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#70042 Wysłany:
06 Gru 2007, 12:38; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13053 Pomógł: 54
|
Do Twojego silnika czy do każdego jest raczej jeden.
Idziesz do sklepu z rocznikiem, wersją silnika i numerem silnika, gadasz jakiej firmy chcesz mieć części i tyle.
[ Dodano: 06 Gru 2007 11:32 ]
A jak chcesz robić to sam i robisz pierwszy raz w życiu... to bym nie ryzykował robić 16V samemu....
Wszystko niby wygląda tak samo jak w 8V ale.... przed zrzuceniem paska trzeba zablokować wał korbowy i wałki rozrządu.... są do tego jakieś dziwactwa fiata, ale ja bym to zablokował wbijając kilka klinów pomiędzy koła pasowe a blok + oznaczenie farbką położenia kół.
[ Dodano: 06 Gru 2007 11:37 ]
ipIV napisał(a): w drogim intercarsie dostaniesz lepsze części w tej samej cenie... Smile
Nie wiem ale ja nie zauważyłem 280, tylko 200....
Czyli w drogim intercarsie dostaniesz lepsze części około 100zł taniej
[ Dodano: 06 Gru 2007 11:38 ]
warto przy okazji wymienić płyn chłodniczy - 30-35zł
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
Adamh |
#70119 Wysłany:
06 Gru 2007, 17:04; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
|
Rejestracja: 22 Lis 2007, Posty: 7
|
Jesli chodzi o czesci to do 16V nie dostaniesz taniej (sprawdzalem Fota, IC, JC, Allegro). Najtanszy dobry zestaw rozrzadu - Pasek Gates + napinacz SKF znalazlem za ok 200 -210 pln a pompa to ok 150. Wiem bo zastanawialem sie nad tym samym zestawem
W koncu zmienialem rozrzad w ASO i tam tez kupilem sam rozrzad by miec pelna gwarancje (nie zmienialem pompy bo powiedzieli bym sobie odpuscil - byla w dobrym stanie). Rozrzad w ASO to koszt 265 chyba (pasek + napinacz) + chyba niecale 200 za wymiane. Fakt, ze to ASO w Elku na Mazurach wiec ceny zupelnie inne niz w Warszawie np.
[ Dodano: 06 Gru 2007 16:04 ] Jeszcze do samej wymiany rozrzadu. Tak jak mowi ipIV bez blokad rozrzadu sie nie obejdzie. Widzialem jak to robil mechanik - sa 3 blokady, dwie wklada sie w miejsce dwoj pierwszych swiec od lewej a trzecia w srube w bloku silnika (od frontu, trzeba ja odkrecic). Do tego musi to byc zrobione w odpowiedni sposob (rowna sie jakos te blokady w trakcie)
|
|
Góra |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 5 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|