You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 28 Mar 2024, 13:50

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 13 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #719819 Wysłany: 05 Mar 2014, 18:58; 
 Temat postu: 1.2 8v turbo
Offline
Forumowicz

Imię: Jakub
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 05 Mar 2014,
Posty: 3
Witam
mam do was parę spraw odnośnie uturbiania tego silniczka a mianowicie:
-jaka najlepsza turbina k03 k04
-gdzie podłączyć się pod pompę oleju i gdzie dać jej powrót
-kolektor przerabiał bym sam tylko pytanie odnośnie filtra FAP co z nim dać go niżej wywalić
-jakie wtryski od czego by pasowały?
-pytanie odnośnie odprężania silnika co lepsze tłoki z 16v, podkładka pod głowicę(ile mm) czy coś innego nie liczę zakuwania silnika bardziej bym poszedł w stronę podkładki pod głowicę
-jeżeli zastosowałbym podkładkę pod głowicę to na obydwu jej stronach musiałbym dać uszczelki ?

autko to punciak 2 fl ma 45 tyś przejechane jest z 2009 :D


Góra
 Profil  
 

 
 Post #719874 Wysłany: 05 Mar 2014, 23:21; 
 Temat postu: Re: 1.2 8v turbo
Offline
Paparazzi

Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdańsk/Malbork
Rejestracja: 12 Sty 2009,
Posty: 3082
Pomógł: 17
ArcWolFF napisał(a):
-kolektor przerabiał bym sam tylko pytanie odnośnie filtra FAP co z nim dać go niżej wywalić



A od kiedy benzyniak ma filtr FAP :?: :shock:

_________________
Jest kraj, gdzie od wieków wolność ma barwę krwi
Jest miasto, magia dziejów w jego murach tkwi
Jest klub w tym mieście w barwach bieli i zieleni
Jest wiara i tradycja której nic nie zmieni.

----

Odpowiedni ludzie
mówią o tym cudzie
kiedy Punta się zjeżdżają
VW się kłaniają


Góra
 Profil  
 
 
 Post #719880 Wysłany: 06 Mar 2014, 00:12; 
 Temat postu: Re: 1.2 8v turbo
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13043
Pomógł: 54
Jak takie pytania zadajesz, to daj sobie spokój ;)

[ Dodano: 05 Mar 2014 23:07 ]

ArcWolFF napisał(a):
-kolektor przerabiał bym sam tylko pytanie odnośnie filtra FAP co z nim dać go niżej wywalić
Może kolega pomylił z katalizatorem :E

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #719902 Wysłany: 06 Mar 2014, 07:46; 
 Temat postu: Re: 1.2 8v turbo
Offline
Forumowicz

Imię: Jakub
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 05 Mar 2014,
Posty: 3
to takie pytanie co to jest za pucha za kolektorami ?
i od czego ona jest ?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #719938 Wysłany: 06 Mar 2014, 12:51; 
 Temat postu: Re: 1.2 8v turbo
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott
Rejestracja: 07 Lip 2008,
Posty: 1416
za wydechowym (tym blizej zderzaka ) masz to http://pl.wikipedia.org/wiki/Reaktor_katalityczny
za ssacym (tym za silnikiem patrząc od przodu auta) masz .... sciane grodziową :E

_________________
Było Punto II 1.9 DS 2001
topic9241.html
Bylo Punto Classic 2010
topic24657.html
Jest Punto EVO 2010
topic47874.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #719981 Wysłany: 06 Mar 2014, 16:59; 
 Temat postu: Re: 1.2 8v turbo
Offline
Forumowicz

Imię: Jakub
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 05 Mar 2014,
Posty: 3
tak o to mi chodziło dzięki wielkie
tak raczej zabrałbym turbinę k03

i zostają mi 2 pytania do was
gdzie podłączyć się pod pompę
i jakie wtryski
silnik z wielopunktowym wtryskiem


Góra
 Profil  
 
 
 Post #720072 Wysłany: 07 Mar 2014, 00:47; 
 Temat postu: Re: 1.2 8v turbo
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott
Rejestracja: 07 Lip 2008,
Posty: 1416
olej mozna pociagnac stosując cos ala "trójnik" pod filtr oleju a spływ do miski

nie zapomnij o sterowaniu waste gate :wink:

_________________
Było Punto II 1.9 DS 2001
topic9241.html
Bylo Punto Classic 2010
topic24657.html
Jest Punto EVO 2010
topic47874.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #828517 Wysłany: 22 Wrz 2017, 16:54; 
 Temat postu: Re: 1.2 8v turbo
Offline
Sympatyk kropek

Imię: Antek
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 8V 65KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 22 Wrz 2017,
Posty: 7
Cześć

Czy udało się komuś założyć turbo do tego silnika?

Pozdrawiam


Góra
 Profil  
 
 
 Post #828521 Wysłany: 22 Wrz 2017, 19:26; 
 Temat postu: Re: 1.2 8v turbo
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice
Rejestracja: 25 Maj 2008,
Posty: 14373
Pomógł: 128
Tu na forum się z tym nie spotkałem. Panuje opinia, że taniej (stosunek kosztów do przyrostu mocy) zrobić swapa np. na 16v, bądź w ogóle zmienić na 1.2 16v., 1.4 16v (FL), bądź jakieś JTD, w które mają turbinę i można się bawić w podkręcanie, jeśli nadal mało mocy :)
Jeśli zależy Ci mimo wszystko na informacjach dot. uturbienia tej jednostki, to prędzej bym poszukał na forum centomaniaków, którzy do swoich samochodów CC/SC wkładają jednostki z Punto, a i tego im mało :)

_________________
PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 117 327 km GRIGIO STEEL
Gorąca Szesnastka Club


Góra
 Profil  
 
 
 Post #828525 Wysłany: 22 Wrz 2017, 20:37; 
 Temat postu: Re: 1.2 8v turbo
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 13 Sie 2008,
Posty: 1336
Pomógł: 7
1,2 16v łatwiej uturbić bo można zapodać kolektor z 1,4 tjeta z chociażby małym ihi z wersji 120km (145km ogarnie) lub z 150km (175km max) , pewnie wtryski też spasują (nówki nie są drogie) , wtedy dorzucić fmic i silikony z fmic.eu i jest baza , tylko by to wystroić to albo jakiś ecumajster albo stand alone - chyba.
1,2 8v też było kiedyś popularne w CC , ale od paru lat wolą swapować 1,4 tjet rozwojowy silnik z easy 250km do zrobienia po względnej taniości.

_________________
K&N - 3" - GT1446 - 3" DP - sport kat 100cpsi - 2,5"
310ccm CorsaOPC , 550x180x65 fmic

209KM@5650rpm & 289Nm@3915rpm by cinsoft.pl & moto-race.pl


Góra
 Profil  
 
 
 Post #828865 Wysłany: 02 Paź 2017, 12:58; 
 Temat postu: Re: 1.2 8v turbo
Offline
Forumowicz

Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 02 Paź 2017,
Posty: 2
A właśnie że u mnie jeden gościu zrobił swapa ósemki do seicento i właśnie zakłada turbo na 160 km, podpytam może jak on to dokładnie widzi :)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #828900 Wysłany: 03 Paź 2017, 11:43; 
 Temat postu: Re: 1.2 8v turbo
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
domin45670 napisał(a):
Tu na forum się z tym nie spotkałem.

Piechu wkładał do mk II turbinkę i nawet to jakoś jeździło ;)

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #849678 Wysłany: 08 Wrz 2019, 20:21; 
 Temat postu: Re: 1.2 8v turbo
Offline
Puntomaniak

Imię: Marcin
Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sound
Województwo: lubelskie [L]
Rejestracja: 20 Paź 2012,
Posty: 51
czy ktoś jest albo ma czas żeby ogarnac kolektor pod turbo k03 ,punto 1,2 8v?Ewentualnie jak go w miarę ogarnąć samemu i z jakiego materiału ?


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 13 posty(ów) ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO