|
Obecny czas: 21 Wrz 2024, 03:32
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
Grzyws |
#7139 Wysłany:
12 Lut 2007, 11:00; Temat postu: Wyciek (pokrywa zaworów & oring) |
|
|
Przyjaciel |
|
Imię: Grzegorz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Będzin Rejestracja: 23 Cze 2006, Posty: 1324
|
Witam
Przed wczoraj podczas przeglądu zauważyłem że na tej komorze gdzie znajdują się tłoki i zawory widać olej.
Foto :
Czy w waszych kropkach tez występują takie wycieki ??
_________________ Anonima Lombarda Fabricca Automobili
Fan włoszczyzny
|
|
Góra |
|
|
|
|
Liper |
#7145 Wysłany:
12 Lut 2007, 12:25; Temat postu: |
|
|
Przyjaciel |
|
Miejscowość: Bytów Rejestracja: 18 Gru 2006, Posty: 930
|
|
Góra |
|
|
Grzyws |
#7147 Wysłany:
12 Lut 2007, 12:35; Temat postu: |
|
|
Przyjaciel |
|
Imię: Grzegorz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Będzin Rejestracja: 23 Cze 2006, Posty: 1324
|
A jaki masz przebieg ??
_________________ Anonima Lombarda Fabricca Automobili
Fan włoszczyzny
|
|
Góra |
|
|
golab |
#7150 Wysłany:
12 Lut 2007, 12:39; Temat postu: |
|
|
Przyjaciel |
|
Miejscowość: Morąg Rejestracja: 11 Lip 2006, Posty: 1997
|
Pomocna może się okazać dyskusja przeprowadzona w SB:
X E [Nie 21:45] Grzyws: ipIV mam pytanie
X E [Nie 21:46] ipIV: no
X E [Nie 21:46] Grzyws: o kurde ostatni zajżałem pod maskę i okzałało się że tam gdzie są tłoki jest mokro.
X E [Nie 21:46] Grzyws: ty też masz jakieś wycieki
X E [Nie 21:47] ipIV: Nie czaje gdzie konkretnie
X E [Nie 21:47] ipIV: miałem
X E [Nie 21:47] ipIV: wspornik cewek ciekł
X E [Nie 21:47] Grzyws: kirde jak by ci to wytłumaczyć
X E [Nie 21:47] ipIV: koszt wymiany 60zł z robocizną
X E [Nie 21:47] ipIV: chwila
X E [Nie 21:47] Grzyws: sekunda
X E [Nie 21:48] ipIV: Weź zapisz ten obrazek: http://fiatpunto.com.pl/galeria/albums/ ... C_0042.JPG
X E [Nie 21:48] ipIV: i zaznacz gdzie
X E [Nie 21:49] ipIV: Podejrzewam, że to będzie to samo co u mnie, Bo wątpię, żeby Ci uszczelkę pod głowicą wydmuchało
X E [Nie 21:49] ipIV: No jeszcze uszczelka pod pokrywa zaworów
X E [Nie 21:50] Grzyws: ale kurde dziwne bo mam tylko 25 tyś przebiegu
X E [Nie 21:50] Grzyws: http://img442.imageshack.us/my.php?image=dsc0042ex8.jpg
X E [Nie 21:53] ipIV: To co zaznaczyłeś to jest pokrywa zaworów. Jak ona jest mokra, to jest to dziwne
X E [Nie 21:54] ipIV: ale jak to coś pod nią czyli głowica, to jest to wyciek z pokrywy zaworów czyli uszczelka do wymiany
X E [Nie 21:54] Grzyws: no własnie
X E [Nie 21:54] Grzyws: chodzi o tą pokrywę zaworów
X E [Nie 21:54] ipIV: ona jest mokra?
X E [Nie 21:55] ipIV: LoL
X E [Nie 21:55] ipIV: To dziwne może poprostu woda to była? Czy jest umazana z oleju?
X E [Nie 21:56] ipIV: Fotkę najlepiej zapodaj
X E [Nie 21:56] Grzyws: to jest olej na bank
X E [Nie 21:56] Grzyws: spoko jak zrobie fotke to zapodam
X E [Nie 21:56] ipIV: Okolice korka mogą byż mokre, ale żeby cała pokrywa?
X E [Nie 21:57] Grzyws: tu widać dobrze o co mi chodzi i co jest mokre
X E [Nie 21:57] Grzyws: http://img126.imageshack.us/my.php?imag ... 672bm3.jpg
X E [Nie 21:57] ipIV: Może jest pęknięta od góry? Idź do auta i zrób fotkę A jak zrobisz to zrób nowy temat ;P
X E [Nie 21:58] Grzyws: nawet w podobnych miejscach jest mokre
X E [Nie 21:58] ipIV: A to jest na 110% uszczelka pod pokrywą zaworów ;>
X E [Nie 21:58] Grzyws: czyli czeka mnie wydatek
X E [Nie 21:59] Grzyws: jutro rano się przejde i porobie dokładne foto
X E [Nie 21:59] ipIV: ~40zł sama uszczelka Jak sam wymienisz to nic wiecej, ale jak w ASO, to może nawet 100zł
X E [Nie 22:00] Grzyws: za niedługo jade na przegląd więc powiem im co i jak
X E [Nie 22:01] Grzyws: w sumie nie jest jeszcze tak źle narazie tylko się trochę moczy, gorzej jak by były wieksze wycieki
X E [Nie 22:03] ipIV: Ja miałem mokry tylko bok głowicy pod rozdzielaczem?
X E [Nie 22:03] ipIV: http://ipiv.pl/images/1.jpg
X E [Nie 22:07] Grzyws: u mnie sprawa wyglada mniej wiecej tak jak na tej fotce...zresztą jutro porobie fotki....
X E [Nie 22:13] golab: o widze że coś pociekło
X E [Nie 22:14] golab: ty nie czekaj do przeglądu tylko zajmij sie tym
X E [Nie 22:14] golab: wyciek to poważna sprawa
X E [Nie 22:15] ipIV: Fajnie musi w aucie śmierdzieć jak kolektor wydechowy jest usmarowany z oleju
X E [Nie 23:36] Wojtas_BB: " Ja miałem mokry tylko bok głowicy pod rozdzielaczem?" jakim rodzielaczem, to nie maluch , to są cewki zapłonowe a przepuszcza oring... std ból w tych silnikach, mi jeszcze na gwarancji robili
X E [Nie 23:37] Wojtas_BB: [Nie 21:58] ipIV: A to jest na 110% uszczelka pod pokrywą zaworów ;> aja powiem 1000%, tam puszcza tylko uszczelka
X E [Nie 23:38] Wojtas_BB: [Nie 21:58] Grzyws: nawet w podobnych miejscach jest mokre - bo to obok oringa cewek 2 i ostania bolączka silników Fire
X E [Nie 23:38] ipIV: A nie ma rozdzielacza eletronicznego?
X E [Nie 23:41] Wojtas_BB: nie, jest centralka wtyrysków, ona wszystkim steruje a to skąd Ci cieknie to oring pod cewkami puszcza - oring chyba 4 czy 5 czy 8 zł w ASO
X E [Nie 23:41] Wojtas_BB: wymiana to dla nie doświadoczych grzebaczy ok 30 min , baaardzo nie doświadocznych
X E [Nie 23:43] ipIV: Moje doświatczenie kończy się na wymianie żarówek
X E [Nie 23:44] Wojtas_BB: to całkiem sporo, bo to też czeba umieć zrobić, szczególnie jeśli chodzi o lewą żarówkę
X E [Nie 23:44] Wojtas_BB: ja takich doświadczeń nie mam, przez 2 lata nie musiałem tego robić, a po 2 latach wymienione zostały całe lampy wiec pewnie znowu 2 lata spokoju
X E [Nie 23:45] ipIV: Jest sposób: odkręcić skrzynkę z bezpiecznikami
X E [Nie 23:46] Wojtas_BB: wiem, widziałem nawet akcje, że w została odkręcona donica z akumulatorem, a wymiana trwała ponad 2 godziny bo osoba co rozpoczęła wymiane, nie zwróciła przy zakłądaniu jak jest ustawina żarówka
X E [Nie 23:46] ipIV: Hmmm w takim razie dlaczego te cewki są tam i ta skrzynka ma jakieś połączenie z wałkiem rozrzadu? Bo nie czaję tego
X E [Nie 23:46] Wojtas_BB: i przez 2 godz zakładała ją obrócona o 180* <lol2>
X E [Nie 23:47] ipIV: Wystarczy odkręcić i przesunąć 2cm, wtedy bez problemu można otworzyć reflektor
X E [Nie 23:50] Wojtas_BB: http://punto.autokacik.pl/puntofire/zdj ... j_podl.jpg
X E [Nie 23:50] Wojtas_BB: tu masz przekrój 8V
X E [Nie 23:50] Wojtas_BB: nie ma połaczenia jak widzisz wałka z cewkami, po prostu tam jest tylko uszczelnienie
X E [Nie 23:52] ipIV: O widzę
X E [Nie 23:53] ipIV: Wkurza mnie książka naprawa fiat punto II
X E [Nie 23:53] ipIV: np przy ustawieniu rozrządu w 16V
X E [Nie 23:53] Wojtas_BB: WKiŁ jest do mk2 beznadziejna
X E [Nie 23:53] Wojtas_BB: w zasadzie instrukcja inaczej opisana i tyle
X E [Nie 23:54] ipIV: Włożyć w otwór świecy przyrząd fiat#1111
X E [Nie 23:54] ipIV: a co to jest to fiat#1111
X E [Nie 23:55] ipIV: i normalnie wiadomo o co chodzi....
X E [Nie 23:55] Wojtas_BB: co w tym dziwnego, jak dłubiesz powinieneś sie zaopatrzyć w sepcjalistyczne przrządy
_________________ Grande Punto 1.4 77KM Energy
5-drzwiowy .:. dziki wąż piaskowy .:. szybki i wściekły!
|
|
Góra |
|
|
Liper |
#7151 Wysłany:
12 Lut 2007, 12:39; Temat postu: |
|
|
Przyjaciel |
|
Miejscowość: Bytów Rejestracja: 18 Gru 2006, Posty: 930
|
|
Góra |
|
|
Grzyws |
#7153 Wysłany:
12 Lut 2007, 12:45; Temat postu: |
|
|
Przyjaciel |
|
Imię: Grzegorz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Będzin Rejestracja: 23 Cze 2006, Posty: 1324
|
acha czyli masz dwa razy więcej ode mnie i u ciebie suchutko a u mnie już coś się zaczyna dziać No nic trzeba bedzie troche podłubać i powymieniać to co doradzili ipIV i Wojtas_BB
_________________ Anonima Lombarda Fabricca Automobili
Fan włoszczyzny
|
|
Góra |
|
|
WojtasBB |
#7164 Wysłany:
12 Lut 2007, 14:46; Temat postu: |
|
|
Grzyws napisał(a): Przed wczoraj podczas przeglądu zauważyłem że na tej komorze gdzie znajdują się tłoki i zawory widać olej. jest to jak pisaliśmy w SB typowa usterka silników FIRE. Puszcza uszczelka pod pokrywą zaworów. Jak zaradzić?? kupujesz nową uszczelkę - koszt ok 20-30 zł zdejmujesz pokrywę zaworów, piłujesz stopki nóżek pokrywy... wartość ustala sie eksperymentalnie najczęściej ok 1 mm wystarcza i zakładasz nową uszczelkę Ważne jest odpowiednie dokręcenie pokrywy, tak, żeby dociągnąć dobrze pokrywę, ale również, żeby nie ukręcić śruby, to to już problem sie robi ale z tego co widzę, to spod oringa cewek też Ci sie leje, wiec chyba też trzeba go bedzie wymienić. oring koszt pare złotych Grzyws napisał(a): acha czyli masz dwa razy więcej ode mnie
generalnie nie ma na to reguły, mi oring cewek puścił przy 19 tys km
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#7167 Wysłany:
12 Lut 2007, 15:13; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13068 Pomógł: 54
|
Wojtas_BB napisał(a): ale z tego co widzę, to spod oringa cewek też Ci sie leje
To samo chciałem powiedzieć
-----------
Ja uszczelkę pod pokrywą miałem wymienianą przy 39000km nie ciekła ale trzeba było wyregulować zawory, więc trzeba było otworzyć pokrywę, a wiąże się z tym wymiana uszczelki. Oring puścił przy około 50 000km
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
WojtasBB |
#7169 Wysłany:
12 Lut 2007, 15:16; Temat postu: |
|
|
ipIV napisał(a): więc trzeba było otworzyć pokrywę, a wiąże się z tym wymiana uszczelki
ja sie powoli przymierzam do tego też, i prawdopodobnie od razu bedzie piłowanie stopek pokrywy co by mieć święty spokój
|
|
Góra |
|
|
Grzyws |
#7181 Wysłany:
12 Lut 2007, 15:41; Temat postu: |
|
|
Przyjaciel |
|
Imię: Grzegorz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Będzin Rejestracja: 23 Cze 2006, Posty: 1324
|
Dzięki za pomoc.
_________________ Anonima Lombarda Fabricca Automobili
Fan włoszczyzny
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#7184 Wysłany:
12 Lut 2007, 15:45; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13068 Pomógł: 54
|
Przykleiłem temat, bo to jest typowa usterka
Wojtas_BB: Napisz jeszcze w jakiej kolejności należy śruby dokręcać Bo z tego co wiem jest to ważne
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
Grzyws |
#7193 Wysłany:
12 Lut 2007, 16:10; Temat postu: |
|
|
Przyjaciel |
|
Imię: Grzegorz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Będzin Rejestracja: 23 Cze 2006, Posty: 1324
|
Gadałem z ojcem, mówi że jeszcze spróbujemy troszkę dokręcić tą pokrywę. Jezeli to nie poskutkuje to będziemy wymieniać...
_________________ Anonima Lombarda Fabricca Automobili
Fan włoszczyzny
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#7196 Wysłany:
12 Lut 2007, 16:15; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13068 Pomógł: 54
|
Grzyws napisał(a): Gadałem z ojcem, mówi że jeszcze spróbujemy troszkę dokręcić tą pokrywę. Jezeli to nie poskutkuje to będziemy wymieniać... To akurat na 99% Nic nie da
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
Grzyws |
#7197 Wysłany:
12 Lut 2007, 16:17; Temat postu: |
|
|
Przyjaciel |
|
Imię: Grzegorz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Będzin Rejestracja: 23 Cze 2006, Posty: 1324
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#7198 Wysłany:
12 Lut 2007, 16:20; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13068 Pomógł: 54
|
Jak zerwie śrubę, to nawet nie dojedzie do warsztatu Bo po drodze straci większość oleju. A śruby już są dokręcone w maksymalnym dopuszczalnym momentem.
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
Grzyws |
#7199 Wysłany:
12 Lut 2007, 16:27; Temat postu: |
|
|
Przyjaciel |
|
Imię: Grzegorz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Będzin Rejestracja: 23 Cze 2006, Posty: 1324
|
Musze mu to powiedzieć
_________________ Anonima Lombarda Fabricca Automobili
Fan włoszczyzny
|
|
Góra |
|
|
Pitersen |
#7200 Wysłany:
12 Lut 2007, 16:59; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Kępno Rejestracja: 22 Cze 2006, Posty: 483
|
Po pierwsze - jaki masz olej, wlej taki jaki jest zalecany, prawdopodobnie polsyntetyk
Po drugie - wymień uszczelke i gitara, czasami dokrecenie pokrywy zalatwia sprawe
i nad czym sie tu tak rozpisywać
_________________ Fiat Punto I SX 1.2 8V 60 KM 5D czarna rakieta
|
|
Góra |
|
|
WojtasBB |
#7215 Wysłany:
12 Lut 2007, 17:44; Temat postu: |
|
|
ipIV napisał(a): Wojtas_BB: Napisz jeszcze w jakiej kolejności należy śruby dokręcać Smile Bo z tego co wiem jest to ważne
nie wiem, ja tylko kiedyś przy tym byłem ale nie zwróciłem na to uwagi
|
|
Góra |
|
|
WojtasBB |
#7216 Wysłany:
12 Lut 2007, 17:45; Temat postu: |
|
|
Pitersen napisał(a): Po pierwsze - jaki masz olej, wlej taki jaki jest zalecany, prawdopodobnie polsyntetyk nie ma najmniejszego znaczenia Pitersen napisał(a): czasami dokrecenie pokrywy zalatwia sprawe i nad czym sie tu tak rozpisywać Question
jest coś takiego jak max moment dokręcania, jeśli on ma fabryczną uszczelke, to na pewno jest dokręcone z odpowiednią siłą, dokręcaniem można se tylko więcej kłopotu narobić
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#7218 Wysłany:
12 Lut 2007, 17:47; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13068 Pomógł: 54
|
Wojtas_BB napisał(a): nie wiem, ja tylko kiedyś przy tym byłem ale nie zwróciłem na to uwagi Mr. Yellow
Poszukam w książce naprawa, ale nie gwarantuję, że to będzie dziś
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
Pitersen |
#7222 Wysłany:
12 Lut 2007, 17:52; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Kępno Rejestracja: 22 Cze 2006, Posty: 483
|
Wojtas_BB napisał(a): nie ma najmniejszego znaczenia
jak kupilem moje punto to na kartce bylo napisane ze jest wlany pelny syntetyk, a od nowosci zaleca sie polsyntetyk no i lało sie z niego , nowe uszczelki, nowy olej i juz suchutko
mialem identyczne wycieki co tu sa na zdjeciu przedstawione :]
_________________ Fiat Punto I SX 1.2 8V 60 KM 5D czarna rakieta
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#7225 Wysłany:
12 Lut 2007, 18:24; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13068 Pomógł: 54
|
Pitersen napisał(a): Wojtas_BB napisał(a): nie ma najmniejszego znaczenia jak kupilem moje punto to na kartce bylo napisane ze jest wlany pelny syntetyk, a od nowosci zaleca sie polsyntetyk no i lało sie z niego , nowe uszczelki, nowy olej i juz suchutko mialem identyczne wycieki co tu sa na zdjeciu przedstawione :]
Może miałeś motodoktora w oleju?
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
golab |
#7229 Wysłany:
12 Lut 2007, 18:34; Temat postu: |
|
|
Przyjaciel |
|
Miejscowość: Morąg Rejestracja: 11 Lip 2006, Posty: 1997
|
Pitersen napisał(a): nowe uszczelki, nowy olej i juz suchutko
Gdybyś wymienił tylko uszczelki, to zapewne też by przestało wyciekać... :]
_________________ Grande Punto 1.4 77KM Energy
5-drzwiowy .:. dziki wąż piaskowy .:. szybki i wściekły!
|
|
Góra |
|
|
Grzyws |
#7232 Wysłany:
12 Lut 2007, 19:08; Temat postu: |
|
|
Przyjaciel |
|
Imię: Grzegorz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Będzin Rejestracja: 23 Cze 2006, Posty: 1324
|
Olej leje taki jaki jest lany od nowosci czyli Selenia. P.S nie ja go leje tylko servis więc z olejem nie ma to związku. Przyczyną wycieku jest tak jak móią ipIV i Wojtas_BB uszczelka i oringi
_________________ Anonima Lombarda Fabricca Automobili
Fan włoszczyzny
|
|
Góra |
|
|
Pitersen |
#7240 Wysłany:
12 Lut 2007, 20:22; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Kępno Rejestracja: 22 Cze 2006, Posty: 483
|
golab napisał(a): Gdybyś wymienił tylko uszczelki, to zapewne też by przestało wyciekać... Oj na pewno nie... ja juz swoje wiem i swoje widzialem to sama wymiana nie pomoze Grzyws napisał(a): uszczelka i oringi
wimienic i po sprawie
_________________ Fiat Punto I SX 1.2 8V 60 KM 5D czarna rakieta
|
|
Góra |
|
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|