|
Obecny czas: 16 Maj 2024, 19:36
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 4 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
dawido03 |
#722727 Wysłany:
25 Mar 2014, 09:19; Temat postu: Przy skręcaniu puka coś z prawym tylnim kole |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Dawid
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Wola Rzędzińska, Tarnów Rejestracja: 07 Sie 2011, Posty: 495 Pomógł: 7
|
Witam, obecnie jestem za granicą a dopiero po powrocie do polski się będe tym przejmować ale mamuśka jak jezdzi puntem to mówi że coś szczela, stuka w prawym tylnik kole przy skręcie , miał już ktoś coś takiego ?
_________________ MÓJ KROPEK http://fiatpunto.com.pl/topic42807.html
|
|
Góra |
|
|
|
|
czech22 |
#722949 Wysłany:
26 Mar 2014, 00:45; Temat postu: Re: Przy skręcaniu puka coś z prawym tylnim kole |
|
|
Puntoświr |
Imię: Czesław
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Lubliniec Rejestracja: 13 Kwi 2008, Posty: 3103 Pomógł: 50
|
Warto jechać na szarpaki i wszystko wyjdzie. koszt niewielki.
|
|
Góra |
|
|
dawido03 |
#722952 Wysłany:
26 Mar 2014, 01:01; Temat postu: Re: Przy skręcaniu puka coś z prawym tylnim kole |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Dawid
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Wola Rzędzińska, Tarnów Rejestracja: 07 Sie 2011, Posty: 495 Pomógł: 7
|
nie no wiesz dla mnie to koszt zerowy bo robie w skodzie i mamy stacje diagnostyczna ale nie ma mnie teraz w polsce i się pytam bo moze ktos mial taki przypadek
_________________ MÓJ KROPEK http://fiatpunto.com.pl/topic42807.html
|
|
Góra |
|
|
czech22 |
#722954 Wysłany:
26 Mar 2014, 01:11; Temat postu: Re: Przy skręcaniu puka coś z prawym tylnim kole |
|
|
Puntoświr |
Imię: Czesław
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Lubliniec Rejestracja: 13 Kwi 2008, Posty: 3103 Pomógł: 50
|
Z tyłu może stukać wyrobione [ zardzewiałe] łożyska wahacza, tuleje metalowo-gumowe. Zazwyczaj w przypadku wyrobionych łożysk koło nie stoi prosto ale pod kątem.
|
|
Góra |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 4 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|