|
Obecny czas: 17 Cze 2025, 09:52
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
kox |
#593739 Wysłany:
26 Cze 2012, 19:43; Temat postu: Re: Szarpanie na niskich obrotach. 1,9 multijet 130km |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Tomasz
Samochód: Croma
Silnik: 1.9 120KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SZ //\\ STA Rejestracja: 15 Sie 2007, Posty: 4866 Pomógł: 39
|
jak się nie myle to w piwnicy mam tą rurke po wywalaniu EGR ze swojego. Jak coś to daj znać za 4ro pak oddam 
_________________ Jest sadza - jest zabawa
|
|
Góra |
|
 |
|
|
Pozeczkowy |
#729638 Wysłany:
12 Maj 2014, 11:46; Temat postu: Re: Szarpanie na niskich obrotach. 1,9 multijet 130km |
|
 |
Sympatyk kropek |
 |
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.9 120KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Potsdam Rejestracja: 19 Mar 2012, Posty: 24
|
jakie powinny byc prawidlowe wartosci korekty paliwa dla GP 1,9 mJet 120Km? Mam problem z odpalaniem auta (jak poczekam z 10 sekund z przekreconym zaplonem to pali lepiej) oraz przerywa podczas przyspieszania.
moje to: Korekta Paliwa (cylinder 1) -0.51mm3/w Korekta Paliwa (cylinder 2) -0.47mm3/w Korekta Paliwa (cylinder 3) 1.11mm3/w rozumiem ze ten jest do wymiany? Korekta Paliwa (cylinder 4) -0.12mm3/w ten ten powoli zaczyna sie konczyc?
lepiej regenerowac czy kupowac nowke?
|
|
Góra |
|
 |
DeviLL |
#729640 Wysłany:
12 Maj 2014, 11:47; Temat postu: Re: Szarpanie na niskich obrotach. 1,9 multijet 130km |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 13 Sie 2008, Posty: 1336 Pomógł: 7
|
Nie wiem jakie korekty ,ale na początek spróbuj przeczyścić wtryski , najtaniej wychodzi zalać np tko diesel czy też injector clean z kleen-flo. Jak mi jtd kopcił , to 2 tankowania + po pół tko i przestał , znajomemu po zalaniu injector cleana przestał wtrysk stukać I ogólnie niektóre firmy naprawiające wtryski w tdi-kach używają tko diesel do czyszczenia ale to tajemnica bo kasują XX razy więcej
_________________ K&N - 3" - GT1446 - 3" DP - sport kat 100cpsi - 2,5" 310ccm CorsaOPC , 550x180x65 fmic
209KM@5650rpm & 289Nm@3915rpm by cinsoft.pl & moto-race.pl
|
|
Góra |
|
 |
Pozeczkowy |
#740292 Wysłany:
14 Sie 2014, 12:37; Temat postu: Re: Szarpanie na niskich obrotach. 1,9 multijet 130km |
|
 |
Sympatyk kropek |
 |
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.9 120KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Potsdam Rejestracja: 19 Mar 2012, Posty: 24
|
Update:
Wtryski były sprawdzane w firmie zajmującej się regeneracja. Ponoć wszystkie zdrowe ale po podpięciu pod kompa wynik teraz jest jeszcze wyższy niż ostatnio:
Korekta Paliwa (cylinder 1) -0.67mm3/w Korekta Paliwa (cylinder 2) -0.93mm3/w Korekta Paliwa (cylinder 3) 1.73mm3/w Korekta Paliwa (cylinder 4) -0.12mm3/w
Jednak ten 3ci nadaje się do wymiany czy jak? Skoro wtryski zdrowe to gdzie jeszcze można szukać problemu?
|
|
Góra |
|
 |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|