Witam, chciałbym podzielić się spostrzeżeniami z innymi "elektrykami" na forum.
Ostatnio przeglądając schematy i kostki w poszukiwaniu złącza czujnika pasów natrafiłem na kostki od podgrzewanych foteli, a właściwie podgrzewanego fotela kierowcy.
Po kolorach kabli skakałem od kostki do kostki i w taki sposób dotarłem od maty grzewczej do skrzynki bezpieczników.
Chciałbym, aby temat był w formie "luźnej rozmowy" i zwykłej wymiany spostrzeżeń, w przyszłości temat może komuś pomóc. Jeśli trafiłem do złego działu, proszę o przeniesienie do odpowiedniego.
Zaczynając od skrzynki bezpieczników - przewodu zasilającego dodatkową centralkę (el. szyby, zamek itp.)
Załącznik:
5.jpg
Następnie bezpiecznik o wartości 15A i przekaźnik. Prawdopodobnie są umieszczone po prawej stronie pod deską, o czym świadczy masa prawa przednia (N 17).
Załącznik:
4.jpg
Załącznik:
3.jpg
Z przekaźnika przewód fioletowo żółty (ZG) biegnie do złącza koło nóg kierowcy łączącego wiązkę tylną z wiązką deski.
Załącznik:
2.jpg
Następnie do przełącznika sterującego podgrzewaniem fotela, który znajdował się prawdopodobnie na tunelu, pod ręcznym (nie ma kostki odłączającą cały fotel).
Do przełącznika dochodzi także przewód żółto czarny, czyli podświetlenie przycisku po włączeniu świateł pozycyjnych.
Z przełącznika do fotela biegnie przewód niebiesko żółty, czyli zasilanie maty.
Masa przycisku i maty jest po prawej stronie z tyłu, czyli w bagażniku (N 52)
Załącznik:
1.jpg
Proszę o wyrażenie swoich spostrzeżeń.