|
Obecny czas: 03 Maj 2024, 16:09
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
Cycu |
#687667 Wysłany:
26 Sie 2013, 20:42; Temat postu: Re: Cięzko pali gdy silnik jest zimny [film] |
|
|
Puntomaniak |
Imię: Tomek
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Tychy Rejestracja: 07 Lis 2012, Posty: 55
|
mario1978 napisał(a): He.... tego to nawet ja nie wiem. Gdyż samochód jest zarejestrowany na teścia, jeździ nim żona, i teściu był tam załatwiać sprawy. Z tego co mówił, to 1rbh kosztuje 80 zł brutto. Tyle wiem, nie pytałem o więcej, gdyż już tyle kasy władował w samochód żony "funkiel nówka, kobieta jeździła panie tym samochodem, okazja", że każde zapytanie o koszty jakie poniósł, powoduje niepotrzebny stres... Najlepiej jak tam zadzwonisz, opiszesz problem, telefonicznie coś się dogadasz, umówisz i tyle. Samochód stał od żony tydzień w serwisie, miała poważniejszy problem, długa historia. ASO oferuje samochód zastępczy na czas naprawy, więc możesz oddać swój a wziąć zastępczy. Zadzwonisz pogadasz, będziesz wiedział więcej. Najważniejsze jest to, że to ASO, a jak wiadomo ASO ma dostęp do "wiedzy tajemnej" producenta. W przypadkach beznadziejnych, warto zapłacić ASO, bo coś będzie w zamian za wydaną kasę No też tak właśnie myśle...bo i tak już sporo kasy władowałem, chcąc to wyeliminować. Jeszcze spróbuje umówić się z kimś na podmiane pompy, może akurat. Człowiek ma pecha do auta, drugi kropek, drugi z usterką nie do usunięcia...Ręce opadają
|
|
Góra |
|
|
|
|
mario1978 |
#687670 Wysłany:
26 Sie 2013, 20:48; Temat postu: Re: Cięzko pali gdy silnik jest zimny [film] |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Mariusz
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 09 Gru 2011, Posty: 1063 Pomógł: 33
|
Cycu napisał(a): Człowiek ma pecha do auta, drugi kropek, drugi z usterką nie do usunięcia...Ręce opadają Na pocieszenie powiem Ci, że w naszych kropkach jeszcze coś można samodzielnie zrobić. W nowych samochodach, gdzie elektronika "opanowała wszystko", dochodzi do tego, że można samemu koło zmienić he... Nie wspominając o cenach napraw. Dlatego czasem warto zainwestować w ASO, aby nie płacić mechanikom "od wszystkiego". Zgodnie z powiedzieniem "jeżeli coś jest do wszystkiego, to jest do niczego". Ma dużo wspólnego z mechanikami "od wszystkiego", jeżeli trafi im się coś, z czym nie mieli okazji się sprawdzić, rozkładają ręce.
_________________ "Diagnostyka samochodu - Multiecuscan poradnik" - post632868.html#p632868
|
|
Góra |
|
|
czzaro |
#692691 Wysłany:
26 Wrz 2013, 14:28; Temat postu: Re: Cięzko pali gdy silnik jest zimny [film] |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Patryk
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: S
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: Ciechanów Rejestracja: 02 Sty 2010, Posty: 118
|
U mnie problem rozwiazany wymiana ecu
|
|
Góra |
|
|
Cycu |
#746851 Wysłany:
13 Paź 2014, 14:05; Temat postu: Re: Cięzko pali gdy silnik jest zimny [film] |
|
|
Puntomaniak |
Imię: Tomek
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Tychy Rejestracja: 07 Lis 2012, Posty: 55
|
czzaro napisał(a): U mnie problem rozwiazany wymiana ecu U mnie niestety po wymianie Ecu dalej to samo, ciężko pali gdy zimny.
|
|
Góra |
|
|
danek-94 |
#749072 Wysłany:
01 Lis 2014, 22:32; Temat postu: Re: Cięzko pali gdy silnik jest zimny [film] |
|
|
Puntomaniak |
|
Imię: Daniel
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Gdańsk Rejestracja: 14 Kwi 2014, Posty: 70
|
U mnie zaczął lepiej palić po przetarciu szczotką drucianą klem od akumulatora.
|
|
Góra |
|
|
steyr |
#749201 Wysłany:
02 Lis 2014, 22:55; Temat postu: Re: Cięzko pali gdy silnik jest zimny [film] |
|
|
Puntoświr |
Imię: Paweł
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Lounge
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kalwaria Z. Rejestracja: 19 Cze 2014, Posty: 1298 Pomógł: 44
|
kolego a zrobiłeś taki test jak Ci pisali w komentarzach na YT? zgaś auto na PB przed kolejnym odpaleniem, czyli na koniec dnia jeśli wiesz że nie bedziesz dalej jeździł w danym dniu. Dla pewności bym zakrecił wielozawór na butli i wypalił cały gaz z przewodów na koniec dnia, sprawdzisz w ten sposób czy czasem elektrozawór przy reduktorze nie puszcza lpg w nocy. Jakby się tak działo to wtedy rano auto odpalasz na PB i na LPG i w ten sposób zalewasz silnik.
|
|
Góra |
|
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|