|
Obecny czas: 25 Kwi 2024, 19:45
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
WLBN |
#236606 Wysłany:
05 Kwi 2009, 19:24; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Biecz/Kraków Rejestracja: 16 Wrz 2008, Posty: 495 Pomógł: 4
|
Po pierwsze- zadnych pseudoksenonow, bo dowód pójdzie;) Po drugie- standardowa Hella za 16 zl swieci dobrze, po trzecie mam Puntko siódmy miesiąc, zaraz po kupnie zmieniłem H7 od drogowych po stronie pasażera,pozostale sa starsze niż 7 miesięcy zatem i żadna się nie spaliła. Żeby śmieszniej było odpalam samochód na światłach (po prostu ich nie wyłączam), a idzie mi trzynasty tysiąc kilometrów;)
_________________ WLBN
|
|
Góra |
|
|
|
|
falcon-r |
#247990 Wysłany:
01 Maj 2009, 20:30; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
|
Imię: Krzysztof
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: lubelskie [L]
Miejscowość: LLE Rejestracja: 31 Paź 2008, Posty: 26
|
Witam, jeśli ktoś wie to może mnie "oświeci" ...
piszecie że żaróweczki H7, a mi właśnie padła jedna i chcąc wymienić nabyłem na najbliższej stacji "TUNGSRAM H7 12V 55W". Do tej pory dobrze, ale ta wymontowana to "BOSCH H7U 12V 55W".
I ty moje pytania: Jaka jest różnica pomiędzy H7 a H7U? Czy jak zamontuje tę H7 co kupiłem to nie uszkodzę czego (reflektora lub elektryki)?
_________________ Pierwsza miłość: fiat 126p - tęsknię
Sentyment: Polonez Caro 1,6 GLI - lubiłem
Posiadam: Punto II 1,2 elx 16V (2000) - szanuje
|
|
Góra |
|
|
_wladimir_ |
#248057 Wysłany:
01 Maj 2009, 22:47; Temat postu: |
|
|
Moderator |
|
Imię: janek
Samochód: Doblo
Silnik: 1.3 85KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: CTR / CT Rejestracja: 19 Sie 2008, Posty: 3780 Pomógł: 5
|
|
Góra |
|
|
falcon-r |
#248118 Wysłany:
02 Maj 2009, 08:12; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
|
Imię: Krzysztof
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: lubelskie [L]
Miejscowość: LLE Rejestracja: 31 Paź 2008, Posty: 26
|
Ha, niby racja ale...
Wyglądają nie tak samo a podobnie (H7 mają w środku dodatkowy szklany wspornik trzymający żarnik, a H7U nie). Złącze i moc jest ta sama. A po demontażu drugiej okazało się że druga to nie BOSCH a jakaś NARVIA (czy jakoś tam jej).
W sklepie (z którego właśnie wróciłem) otrzymałem informacje, że:
Dopisek U bądź UV (to to samo) oznacza filtr "uv" i jest to ważna różnica. Podobno mniej razi naprzeciw jadących oraz nie powoduje stopniowego "okopcenia" soczewek i kloszy (cokolwiek to znaczy?). Podobno H7 są starszej generacji i nie powinno się ich stosować w reflektorach plastikowych i soczewkowych. A na koniec to H7U/H7UV są trwalsze od zwykłych H7.
Niby logiczne, ale czy prawdziwe ... i co o tym sądzicie ?
_________________ Pierwsza miłość: fiat 126p - tęsknię
Sentyment: Polonez Caro 1,6 GLI - lubiłem
Posiadam: Punto II 1,2 elx 16V (2000) - szanuje
|
|
Góra |
|
|
_wladimir_ |
#248272 Wysłany:
02 Maj 2009, 17:50; Temat postu: |
|
|
Moderator |
|
Imię: janek
Samochód: Doblo
Silnik: 1.3 85KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: CTR / CT Rejestracja: 19 Sie 2008, Posty: 3780 Pomógł: 5
|
|
Góra |
|
|
pawelll |
#251019 Wysłany:
08 Maj 2009, 20:45; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: dolnośląskie [D]
Miejscowość: Wrocław Rejestracja: 05 Maj 2009, Posty: 186 Pomógł: 1
|
remind napisał(a): Ja używam Philips Premium +30%.
W Focusie (a wcześniej w Astrze) mam takie już chyba od 3 lat. Żywotność ok. 1 roku (40 tys km), świecą wyraźnie lepiej od standardu, a cena jest b. rozsądna. W którymś z ostatnich AutoŚwiatów były w teście w czołówce.
_________________ P2012 1.4 2014 -właściwie żony Volvo V70 D5 163KM automat Octavia 4 mHEV 150KM DSG
|
|
Góra |
|
|
dan626 |
#749897 Wysłany:
08 Lis 2014, 22:55; Temat postu: Re: Słabe światła mijania |
|
|
Sympatyk kropek |
|
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: łódzkie [E]
Rejestracja: 31 Paź 2014, Posty: 5
|
W każdym aucie po włączeniu świateł, połączcie +akumulatora z + w kostce żarówki. Jeśli będzie widoczna różnica w świeceniu, to spadki napięć. Wtedy radzę założyć przekaźniki, jeden na mijania, drugi na drogowe.
Druga sprawa to mycie kloszy i odbłyśników. Suszarką lub opalarką rozkleja się go i delikatnie przemywa. Skleić można na silikon lub na ten sam rozgrzany klej. Tylko nie myć gorącą wodą bo szlag trafi odbłyśnik. W soczewkowych niestety prawie pewne będzie, że odbłyśnik jest wypalony gdyż jest tam za mała powierzchnia na odprowadzania ciepła.
Temat przerabiałem już od dawna w "bobku", potem w Golfie MKI, Carinie w międzyczasie i znajomych auta i zawsze po przemyciu lamp i założeniu przekaźników światełka bielutkie na zwykłych (oczywiście nie za 5zł) żarówkach. Od zewnątrz warto też zrobić polerkę pastą TEMPO nawet tylnych kloszy. Wtedy miło błyszczą;)
Polecam zainwestować w światła do jazdy dziennej.
|
|
Góra |
|
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|