Qbek napisał(a):
podciśnienie panujące w kolektorze dolotowym, które dodatkowo wysysa paliwo z wtrysków
Cooooo? Jak wtrysk się zamyka to nic nie ma prawa już mu tam ,,wysysać"...nawet gdyby tam panowała próżnia idealna.
Qbek napisał(a):
miałbyś maksymalne ciśnienie na listwie
Nie maksymalne tylko ustalone przez regulator ciśnienia. A stałe ciśnienie jest niezbędne bo sterownik otwiera na milisekundy wtrysk.
Qbek napisał(a):
otwarcie i zamknięcie wtryskiwacza musiało by być bardzo krótkie
I jest krótkie, np. u mnie na wolnych 0,8ms..ale nie jest to faktyczne otwarcie tylko czas trwania impulsu napięciowego ze sterownika.
Qbek napisał(a):
spuścić z listwy ciśnienie w celu wydłużenia czasu otwarcia wtryskiwacza
Za czas otwarcia-impulsu odpowiadają:
-czujnik temperatury płynu
-czujnik temperatury powietrza zasysanego lub przepływomierz jeżeli jest
-kąt otwarcia przepustnicy
-częściowo czujnik prędkości(położenia) wału
- i także map-sensor..ale on tylko wysyła sygnał napięciowy do sterownika o ciśnieniu lub podciśnieniu(jak wolisz) za przepustnicą które zależne jest od kąta jej uchylenia i nic nikomu ani niczemu nie,,wysysa".
[ Dodano: 11 Gru 2014, 19:20 ]Qbek napisał(a):
aby spuścić z listwy ciśnienie w celu wydłużenia czasu otwarcia wtryskiwacza
Ale to już są naprawdę ułamki milisekund w stosunku do np. 1ms wtrysku na jałowym.