|
Obecny czas: 21 Maj 2024, 17:54
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
Piechuxt |
#756766 Wysłany:
01 Sty 2015, 21:48; Temat postu: Re: T-Jet w mkI - konkrety |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Marcin
Samochód: Bravo
Silnik: 1.4 16V 185KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: warmińsko-mazurskie [N]
Miejscowość: Olsztyn Rejestracja: 01 Mar 2011, Posty: 3413 Pomógł: 17
|
Robisz konkret projekt na naszych oczach, to i sie zagląda :3 I sie napatrzyłem na te twoje silikony wielkie ( ) i sam niebawem pozbywam się chociaż części kibelrur na poczet ,,poprawnego" dolotu
_________________ "Kiedyś wyrwe się z tego 1.2 padołu, i was wszystkich objade..." Paul Coelho No i na chwile sie wyrwałem : 1.2 8vT 2000r 5d S+ [*] a brat jego: Punto Evo Mylife 2011 1.2 69km A teraz ewolucja pod tyłkiem: Bravo 1.4 T-jet Sport TDP 230+KM 295+Nm
|
|
Góra |
|
|
|
|
Pawelec90 |
#758282 Wysłany:
31 Sty 2015, 06:41; Temat postu: Re: T-Jet w mkI - konkrety |
|
|
Puntoświr |
Imię: Paweł
Samochód: Punto I 5d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sole
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Zabrze Rejestracja: 21 Maj 2011, Posty: 631 Pomógł: 9
|
Dzisiaj będzie trochę z innej beczki, bo blacharsko... Jako, że pogoda ostatnio zrobiła się odrobinę łaskawsza, a ja już nie mogłem się doczekać, aż popróbuję cynowania na kropku, skorzystałem z okazji... ... na początku zaciągnięte pastą, wygrzane i jazda i po pierwszym szlifowaniu, konieczne były poprawki Tu już na gotowo, wyszlifowane, przemyte i zaciągniete smarem, co by w spokoju do malowania doczekało. Ogólnie, to kiedy Kolega dzikidaniel podrzucił tą metodę, to po pierwszych zdjęciach/filmach zakochałem sie w niej i uczucie nie słabnie... Metoda wymaga sporo pracy, ale odwdzięcza się efektem, którego przynajmniej moim zdaniem, nawet nie ma co porównywać, ze szpachlą. No i na koniec klasycznie, czyli kolejna wydumka... - dokończyłem łapke alternatora i wstępnie przymierzyłem na blok: Tutaj już z alternatorem - wyszło bardzo fajnie, altek mija się łapą tak, jak chciałem . No i ze wstepnych pomiarów wynika, że odsadzony teraz alternator, dogada się z ori kołem pasowym . [ Dodano: 13 Sty 2015 19:39 ]Wreszcie środkową poduszke też udało się dokończyć - tzn. obudowę, teraz jeszcze tylko boczna silnika i można gumy składać I tak na szybko redukcja wydechu na v-bandzie [ Dodano: 17 Sty 2015 01:38 ]Poprzednia customowa łapa alternatora wymusiła też dorobienie drugiej - chciałem już to mieć z głowy, żeby móc powiesić alternator w 100% o własnych siłach, ale nie sądziłem, że tak się upypram przy tym niby taka pierdoła, a poprawki chyba ze cztery robiłem - przez to wszystko wygląda syfnie , ale działa i najważniejsze, że już to z czapki mam Potem, tak dla "relaksu" już, dosztukowałem wieszaki wydechu [ Dodano: 31 Sty 2015 06:41 ]... chyba nikt tu już nie zagląda... no nic, będę sobie dziennik prowadził, też dobrze... Tutaj takie zaczątki dolotu... I taki ogólny zarys, że powoli się będziemy budzić, ze snu zimowego - coraz więcej gratów na miejscach... No i rzecz, która sprawiła mi dużo frajdy - czyli panel sterowania tym promem kosmicznym... ... niby mała rzecz, a cieszy (i wygląda moim zdaniem)... nie no, już od pewnego czasu mało co sprawiło mi w tym projekcie tyle frajdy, takiej zwykłej przyjemności...
|
|
Góra |
|
|
STax |
#761118 Wysłany:
31 Sty 2015, 12:58; Temat postu: Re: T-Jet w mkI - konkrety |
|
|
Rabarbar |
|
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24031 Pomógł: 128
|
|
Góra |
|
|
Piechuxt |
#761124 Wysłany:
31 Sty 2015, 13:55; Temat postu: Re: T-Jet w mkI - konkrety |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Marcin
Samochód: Bravo
Silnik: 1.4 16V 185KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: warmińsko-mazurskie [N]
Miejscowość: Olsztyn Rejestracja: 01 Mar 2011, Posty: 3413 Pomógł: 17
|
Ten panel wygląda jak stara rajdówa i myśle, że 2-3 followersów masz, nie jest źle :3
_________________ "Kiedyś wyrwe się z tego 1.2 padołu, i was wszystkich objade..." Paul Coelho No i na chwile sie wyrwałem : 1.2 8vT 2000r 5d S+ [*] a brat jego: Punto Evo Mylife 2011 1.2 69km A teraz ewolucja pod tyłkiem: Bravo 1.4 T-jet Sport TDP 230+KM 295+Nm
|
|
Góra |
|
|
dzikidaniel |
#761130 Wysłany:
31 Sty 2015, 14:26; Temat postu: Re: T-Jet w mkI - konkrety |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto I 3d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: GT
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Stara Kiszewa Rejestracja: 04 Mar 2007, Posty: 4202 Pomógł: 11
|
Czemu puściłeś tak szeroko rury od IC? Tam nie było miejsca czy co to spowodowało? Szerokość IC to 450 czy 550 mm?
_________________ Nie kłóć się z głupim. Pierw ściągnie Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem...
Sprzedam części do Punto GT --> link
|
|
Góra |
|
|
Qbek |
#761139 Wysłany:
31 Sty 2015, 15:43; Temat postu: Re: T-Jet w mkI - konkrety |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Jakub
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 28 Gru 2013, Posty: 1014 Pomógł: 8
|
Apropos dziennika to nie wiem czemu mimo po dodaniu tematu do śledzonych nie wysyłało mi powiadomień i nie zaglądałem tu. No projekt się pięknie rozwija i coraz bliżej końca Trzymam kciuki za efekt końcowy!!!
_________________ MÓJ KROPEK
|
|
Góra |
|
|
Angry_Us3r |
#761167 Wysłany:
31 Sty 2015, 18:04; Temat postu: Re: T-Jet w mkI - konkrety |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Krzysztof
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: [CIN] Inowrocław Rejestracja: 26 Lip 2011, Posty: 5925 Pomógł: 35
|
Pawelec90, Trzymam kciuki, mam nadzieję, że zrobisz tutek z tego cynowania kiedyś. Mam zamiar oddać 126p tylko do spawania i zapodkładowania, ubytkami zajmę się ja Przynajmniej jeden problem na przyszłość z głowy.
_________________ Rany boskie, jeżdżę kioskiem
|
|
Góra |
|
|
Pawelec90 |
#761339 Wysłany:
02 Lut 2015, 01:02; Temat postu: Re: T-Jet w mkI - konkrety |
|
|
Puntoświr |
Imię: Paweł
Samochód: Punto I 5d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sole
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Zabrze Rejestracja: 21 Maj 2011, Posty: 631 Pomógł: 9
|
STax napisał(a): Map to od map sensora, czy mapy będziesz zmieniał? Kiedy wyjazd planujesz? EMU ma dwa pełne zestawy map do dyspozycji, więc żal nie wykorzystać Piechuxt napisał(a): Ten panel wygląda jak stara rajdówa i myśle, że 2-3 followersów masz, nie jest źle :3 No, taki zamiar był nie wiem, czy wszystkie opcje od razu zostana wykorzystane, ale to wszystko kwestia zaprogramowania ecu, także jakieś rocket science to nie jest i wolałem knefle do wszystkich smaków umieścić dzikidaniel napisał(a): Czemu puściłeś tak szeroko rury od IC? Tam nie było miejsca czy co to spowodowało? Szerokość IC to 450 czy 550 mm? Mus niestety - chłodnica jest od TD i ona jest jakieś ~10cm szersza, niż ta od GT i z jednej strony niewiele miejsca na rure zostaję i trzeba minąć podłużnice. Można by to rozwiązać zakładając chłodnice z GT, ale ona nawet w zamienniku kupe siana kosztuje, a tą z TD, to po zniżkach chyba za jakąś stówe kupowałem IC 550 i to chyba jakiś standard w tych uniwersalnych jest - przynajmniej jak kupowałem, to ciężko o co innego było Qbek napisał(a): Apropos dziennika to nie wiem czemu mimo po dodaniu tematu do śledzonych nie wysyłało mi powiadomień i nie zaglądałem tu. No projekt się pięknie rozwija i coraz bliżej końca Trzymam kciuki za efekt końcowy!!! Zapraszam do zaglądania - aktualizacje może niezbyt częste, bo pogoda aktualnie nie sprzyja, ale coś się dzieje Angry_Us3r napisał(a): Pawelec90, Trzymam kciuki, mam nadzieję, że zrobisz tutek z tego cynowania kiedyś. Mam zamiar oddać 126p tylko do spawania i zapodkładowania, ubytkami zajmę się ja Przynajmniej jeden problem na przyszłość z głowy. Jak tylko pogoda będzie łaskawsza, to będę jeszcze klape rzeźbił, to spróbuje coś skleić, ale najfajniej, to by operatora do zdjęć było mieć - tym się trochę jak tigiem pracuje i nie zostaje wolna ręka na aparat . Co do spawani, to polecam od razu w maga się zaopatrzyć - ja to kleje elektrodą, ale to masakra jest
|
|
Góra |
|
|
Angry_Us3r |
#761344 Wysłany:
02 Lut 2015, 08:28; Temat postu: Re: T-Jet w mkI - konkrety |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Krzysztof
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: [CIN] Inowrocław Rejestracja: 26 Lip 2011, Posty: 5925 Pomógł: 35
|
Pawelec90 napisał(a): kleje elektrodą, ale to masakra jest Jeśli udaje Ci się spawać te blaszki elektrodą to i tak nieźle
_________________ Rany boskie, jeżdżę kioskiem
|
|
Góra |
|
|
Pawelec90 |
#761499 Wysłany:
03 Lut 2015, 02:56; Temat postu: Re: T-Jet w mkI - konkrety |
|
|
Puntoświr |
Imię: Paweł
Samochód: Punto I 5d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sole
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Zabrze Rejestracja: 21 Maj 2011, Posty: 631 Pomógł: 9
|
Angry_Us3r napisał(a): Pawelec90 napisał(a): kleje elektrodą, ale to masakra jest Jeśli udaje Ci się spawać te blaszki elektrodą to i tak nieźle Wiesz, jak trza, to wszystko się da... ale wkurzające, bo połowe czasu na chłodzenie blachy marnujesz... gdybym jeszcze miał do dyspozycji zasadówki w stosownej średnicy, to OK - a tak robię rutylem, a to wiesz... fajnie się lage na kątowniku układa, ale do precyzyjnych prac, to to się średnio nadaje
|
|
Góra |
|
|
Qbek |
#763802 Wysłany:
17 Lut 2015, 16:13; Temat postu: Re: T-Jet w mkI - konkrety |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Jakub
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 28 Gru 2013, Posty: 1014 Pomógł: 8
|
Cały czas jestem pod wrażeniem tego co robisz Jakieś postępy?
_________________ MÓJ KROPEK
|
|
Góra |
|
|
Pawelec90 |
#763904 Wysłany:
03 Mar 2015, 02:52; Temat postu: Re: T-Jet w mkI - konkrety |
|
|
Puntoświr |
Imię: Paweł
Samochód: Punto I 5d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sole
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Zabrze Rejestracja: 21 Maj 2011, Posty: 631 Pomógł: 9
|
Qbek napisał(a): Cały czas jestem pod wrażeniem tego co robisz Jakieś postępy? Pogoda... Jak się robi "-" na dworze, to praca w garażu ogrzewanym tylko elektrycznie staje się wątpliwą przyjemnością . Mały oddech na podreperowanie budżetu . Z racji wolnego czasu, czynie ostre starania, żeby dołożyć do projektu jeszcze jeden "smaczek" firmowy zestaw nie mieści się niestety w budżecie, ale może jakoś inaczej dam rade [ Dodano: 03 Mar 2015 02:52 ]Takie dwa smaki do kropka dziś dojechały: ... nic wielkiego, ale cieszy...
|
|
Góra |
|
|
Angry_Us3r |
#765669 Wysłany:
03 Mar 2015, 08:28; Temat postu: Re: T-Jet w mkI - konkrety |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Krzysztof
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: [CIN] Inowrocław Rejestracja: 26 Lip 2011, Posty: 5925 Pomógł: 35
|
Ważne, że do przodu
_________________ Rany boskie, jeżdżę kioskiem
|
|
Góra |
|
|
SOMEONE007 |
#765675 Wysłany:
03 Mar 2015, 09:28; Temat postu: Re: T-Jet w mkI - konkrety |
|
|
Szaman |
|
Imię: Przemek
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.3 75KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Rybnik Rejestracja: 03 Mar 2008, Posty: 5567 Pomógł: 34
|
|
Góra |
|
|
Piechuxt |
#765693 Wysłany:
03 Mar 2015, 15:17; Temat postu: Re: T-Jet w mkI - konkrety |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Marcin
Samochód: Bravo
Silnik: 1.4 16V 185KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: warmińsko-mazurskie [N]
Miejscowość: Olsztyn Rejestracja: 01 Mar 2011, Posty: 3413 Pomógł: 17
|
Ta gąbka, to fajna, jakaś specjalna zgarniara wilgoci do szyb w samochodach tjuningowanych? :v
_________________ "Kiedyś wyrwe się z tego 1.2 padołu, i was wszystkich objade..." Paul Coelho No i na chwile sie wyrwałem : 1.2 8vT 2000r 5d S+ [*] a brat jego: Punto Evo Mylife 2011 1.2 69km A teraz ewolucja pod tyłkiem: Bravo 1.4 T-jet Sport TDP 230+KM 295+Nm
|
|
Góra |
|
|
Pawelec90 |
#765739 Wysłany:
03 Mar 2015, 21:59; Temat postu: Re: T-Jet w mkI - konkrety |
|
|
Puntoświr |
Imię: Paweł
Samochód: Punto I 5d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sole
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Zabrze Rejestracja: 21 Maj 2011, Posty: 631 Pomógł: 9
|
Piechuxt napisał(a): Ta gąbka, to fajna, jakaś specjalna zgarniara wilgoci do szyb w samochodach tjuningowanych? :v Cenię Twoje poczucie humoru ... surowizna poliuretanowa na poduszki Powoli idzie do przodu - ostatnio wolniej, ze względu na splot niekorzystnych okoliczności, ale jednak do przodu i to jest ważne
|
|
Góra |
|
|
mikey_one |
#766252 Wysłany:
07 Mar 2015, 10:09; Temat postu: Re: T-Jet w mkI - konkrety |
|
|
Sympatyk kropek |
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 12 Lip 2014, Posty: 10
|
Surówka na poduszki pójdzie pod CNC? Tak zajrzałem sobie z ciekawości, temat nie zapowiadał czegoś specjalnego, a tu BUM... Trzymam kciuki
|
|
Góra |
|
|
Pawelec90 |
#766872 Wysłany:
11 Mar 2015, 02:45; Temat postu: Re: T-Jet w mkI - konkrety |
|
|
Puntoświr |
Imię: Paweł
Samochód: Punto I 5d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sole
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Zabrze Rejestracja: 21 Maj 2011, Posty: 631 Pomógł: 9
|
mikey_one napisał(a): Surówka na poduszki pójdzie pod CNC? Tak zajrzałem sobie z ciekawości, temat nie zapowiadał czegoś specjalnego, a tu BUM... Trzymam kciuki Za wysokie progi... nie moja liga A tak poważnie, to takie wydumki wg. mnie tylko manualem
|
|
Góra |
|
|
tomek103 |
#767033 Wysłany:
12 Mar 2015, 11:08; Temat postu: Re: T-Jet w mkI - konkrety |
|
|
Puntomaniak |
Imię: Tomasz
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Rybnik Rejestracja: 01 Lip 2014, Posty: 51
|
Ile dałeś za poliuretan ? muszę tuleje sobie porobić a potrzebuję dobre źródło z poliuretanem.
|
|
Góra |
|
|
srbenda |
#767058 Wysłany:
12 Mar 2015, 15:19; Temat postu: Re: T-Jet w mkI - konkrety |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Silesia Rejestracja: 15 Paź 2010, Posty: 767 Pomógł: 3
|
Deuter Olkusz - zamawiasz twardość jaką chcesz i ci robią
_________________ GT2256S
|
|
Góra |
|
|
Pawelec90 |
#767342 Wysłany:
16 Mar 2015, 02:25; Temat postu: Re: T-Jet w mkI - konkrety |
|
|
Puntoświr |
Imię: Paweł
Samochód: Punto I 5d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sole
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Zabrze Rejestracja: 21 Maj 2011, Posty: 631 Pomógł: 9
|
tomek103 napisał(a): Ile dałeś za poliuretan ? muszę tuleje sobie porobić a potrzebuję dobre źródło z poliuretanem. Równo dwie stówy i to jest zupełnie normalna cena, w sensie nie po znajomości czy cuś Na allegro jest chyba tylko jeden gość, co PU handluje, więc specjalnego wyboru nie ma... sensowny gość, konkretnie można się dogadać na wszystko co chcesz. Do czego te tuleje? Tzn. chodzi mi o to, czy to na pewno tuleje są...bo umownie to się na każdą gume tak mówi, a jeśli to nie będzie owal, to może być ciężko... tzn. wszystko się da, ale jeśli to nie będzie owal, no to już raczej tylko cnc, a wtedy jak pisałem powyżej - koszty mogą zamordować... srbenda napisał(a): Deuter Olkusz - zamawiasz twardość jaką chcesz i ci robią Dzięki - warto wiedzieć kiedyś coś próbowałem gadać z jakąś firmą o gumy do kropka, ale ostatecznie zrobili cene ze 3x taką, jak strongflex, więc odpuściłem temat , ale tego nie znałem - a stabilizatory też bym chciał zrobić, więc kontakt cenny [ Dodano: 16 Mar 2015 02:25 ]Niby coś dziś porobiłem... powyginałem podpórki pod icka, zrobiłem dolot... ... ale zgodnie z mottem, że "niedzielna praca w g***o się obraca", dolot będzie raczej do poprawki, bo nie mine się z dp tak, jak chciałem... strasznie się wk*rwiam na siebie, za takie fuckupy
|
|
Góra |
|
|
Edimixer |
#767632 Wysłany:
16 Mar 2015, 02:32; Temat postu: Re: T-Jet w mkI - konkrety |
|
|
Puntoświr |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Inne
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 11 Sie 2011, Posty: 1308 Pomógł: 32
|
Dzień święty święcić. Akumulator się zmieści?
|
|
Góra |
|
|
Piechuxt |
#767705 Wysłany:
16 Mar 2015, 17:50; Temat postu: Re: T-Jet w mkI - konkrety |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Marcin
Samochód: Bravo
Silnik: 1.4 16V 185KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: warmińsko-mazurskie [N]
Miejscowość: Olsztyn Rejestracja: 01 Mar 2011, Posty: 3413 Pomógł: 17
|
Na paluszki będzie odpalał :v Fajny wąż sie robi do dolotu, chyba najbardziej urodziwa część turbospasu I ciesze się, że ktoś robi t-jeta, i do tego z chęcią sie tym dzieli.....będe znał możliwości silnika względem turbodziur, przyrostów itp....
_________________ "Kiedyś wyrwe się z tego 1.2 padołu, i was wszystkich objade..." Paul Coelho No i na chwile sie wyrwałem : 1.2 8vT 2000r 5d S+ [*] a brat jego: Punto Evo Mylife 2011 1.2 69km A teraz ewolucja pod tyłkiem: Bravo 1.4 T-jet Sport TDP 230+KM 295+Nm
|
|
Góra |
|
|
Pawelec90 |
#767825 Wysłany:
17 Mar 2015, 00:31; Temat postu: Re: T-Jet w mkI - konkrety |
|
|
Puntoświr |
Imię: Paweł
Samochód: Punto I 5d
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sole
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Zabrze Rejestracja: 21 Maj 2011, Posty: 631 Pomógł: 9
|
Edimixer napisał(a): Dzień święty święcić. Akumulator się zmieści? Nic dodać, nic ująć - mam za swoje... Ori aku to maleństwo, zaledwie 44ah, także gdzieś go tam upchnę... na razie się tym nie martwie Piechuxt napisał(a): Na paluszki będzie odpalał :v Fajny wąż sie robi do dolotu, chyba najbardziej urodziwa część turbospasu I ciesze się, że ktoś robi t-jeta, i do tego z chęcią sie tym dzieli.....będe znał możliwości silnika względem turbodziur, przyrostów itp.... Fakt, jakby jeszcze spawy szlifnąć i wypolerować Projektów z t-jetem jest akurat sporo, także jest co podpatrywać - głównie cc/sc, ale motor, to motor... jedne lepiej, inne gorzej pomyślane i nie na wszystkich warto się wzorować, ale to już moje prywatne zdanie... Ja mam swój pomysł i staram się go konsekwentnie realizować - z lepszym, lub gorszym skutkiem, co widać powyżej... tym razem uległem euforii dużej przestrzeni w komorze kropka... ale tak czy siak, nie uważam, że należy z tego robić tajemnice P.S. Chociaż może taka tajemniczość, podniosła by poziom całego projektu większość nic nie mówi, wkleja zdjęcia efektów i chyba to lepsza droga - a ja to nawet swoje fuckupy pokazuje bezwstydnie...
|
|
Góra |
|
|
Angry_Us3r |
#767838 Wysłany:
17 Mar 2015, 08:21; Temat postu: Re: T-Jet w mkI - konkrety |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Krzysztof
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: [CIN] Inowrocław Rejestracja: 26 Lip 2011, Posty: 5925 Pomógł: 35
|
Pawelec90 napisał(a): - a ja to nawet swoje fuckupy pokazuje bezwstydnie... I dobrze, chociaż człowiek wie, że nie jest w tym sam i nie myli się tylko ten, co nic nie robi
_________________ Rany boskie, jeżdżę kioskiem
|
|
Góra |
|
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|