|
Obecny czas: 18 Kwi 2024, 04:11
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 8 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Lupus |
#761904 Wysłany:
05 Lut 2015, 11:47; Temat postu: 1,2 8v gaśnie nie trzyma obrotów po nagrzaniu i nie pali |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Van
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Pabianice Rejestracja: 29 Maj 2007, Posty: 536
|
No i się kropek spsuł. Skubaniec gaśnie i nie trzyma obrotów po nagrzaniu. Występują też problemy z ponownym odpaleniem, Co wywróżycie?
_________________ Tu był podpis
|
|
Góra |
|
|
|
|
lemigo |
#761936 Wysłany:
05 Lut 2015, 15:59; Temat postu: Re: 1,2 8v gaśnie nie trzyma obrotów po nagrzaniu i nie pali |
|
|
Puntomaniak |
|
Imię: Leszek
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Active
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 23 Maj 2013, Posty: 69 Pomógł: 2
|
To typowy objaw zepsutego czujnika położenia wału.
|
|
Góra |
|
|
Lupus |
#762068 Wysłany:
06 Lut 2015, 17:08; Temat postu: Re: 1,2 8v gaśnie nie trzyma obrotów po nagrzaniu i nie pali |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Van
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Pabianice Rejestracja: 29 Maj 2007, Posty: 536
|
lemigo napisał(a): To typowy objaw zepsutego czujnika położenia wału. Pudło, czujnik wału i wałka rozrządu wymienione i dalej. Nie jest to też cewka zapłonowa, czyściłem tez przepustnice. Czekam na dalsze sugestie.
_________________ Tu był podpis
|
|
Góra |
|
|
PawełG |
#762069 Wysłany:
06 Lut 2015, 17:13; Temat postu: Re: 1,2 8v gaśnie nie trzyma obrotów po nagrzaniu i nie pali |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Paweł
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Active
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 29 Cze 2011, Posty: 713 Pomógł: 29
|
Lupus napisał(a): Co wywróżycie? Z objawów nic nie wywróżymy ale jakbyś podał jakie błędy były na komputerze to może uda się coś wyczarować
_________________ '05 Punto IIFL 1.2 8V with Diego G3 LPG
|
|
Góra |
|
|
Lupus |
#762081 Wysłany:
06 Lut 2015, 19:12; Temat postu: Re: 1,2 8v gaśnie nie trzyma obrotów po nagrzaniu i nie pali |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Van
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Pabianice Rejestracja: 29 Maj 2007, Posty: 536
|
PawełG napisał(a): Lupus napisał(a): Co wywróżycie? Z objawów nic nie wywróżymy ale jakbyś podał jakie błędy były na komputerze to może uda się coś wyczarować No właśnie problem w tym, że błędów brak
_________________ Tu był podpis
|
|
Góra |
|
|
karasek38 |
#762092 Wysłany:
06 Lut 2015, 20:31; Temat postu: Re: 1,2 8v gaśnie nie trzyma obrotów po nagrzaniu i nie pali |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Robert
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Ostroróg Rejestracja: 29 Wrz 2012, Posty: 1004 Pomógł: 4
|
To może paliwa nie dostaje tyle ile trzeba... Z tego co wiem to nie zawsze skutkuje to błędem zapisanym w kompie
_________________
"Idę swoją własną drogą, możliwe jednak, że wasza droga przez jakiś czas będzie równoległa do mojej." Było wiśniowe Punto I 1.1 8v 55KM w wersji S [Rozbite 17.11.2014]
|
|
Góra |
|
|
lemigo |
#762102 Wysłany:
06 Lut 2015, 21:07; Temat postu: Re: 1,2 8v gaśnie nie trzyma obrotów po nagrzaniu i nie pali |
|
|
Puntomaniak |
|
Imię: Leszek
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Active
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 23 Maj 2013, Posty: 69 Pomógł: 2
|
Moja czarodziejska kula mówi, że powinieneś podłączyć kabel albo jechać na porządną diagnostykę, z czujnikami włącznie. To, że czyściłeś przepustnicę nie oznacza, że jest na pewno sprawny TPS i krokowiec. Jest po prostu czysta przepustnica. Skrzaty za stołem i Wiedźma Orchea pytają: Jak sonda lambda? kiedy były regulowane zawory? nie przestawił Ci się rozrząd? pompa paliwa/ filtr sprawna/czysty? Ciśnienie na listwie wtryskowej prawidłowe? kompresja ok? dolot szczelny? Świece i kable w jakim stanie? Jeśli nie wierzysz w czary, zostaje wizyta u mechanika, konsultacja z lekarzem lub farmaceutą albo modlitwa do św. Judy Tadeusza!
|
|
Góra |
|
|
Lupus |
#762116 Wysłany:
28 Lut 2015, 22:17; Temat postu: Re: 1,2 8v gaśnie nie trzyma obrotów po nagrzaniu i nie pali |
|
|
Puntoświr |
|
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Van
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Pabianice Rejestracja: 29 Maj 2007, Posty: 536
|
karasek38 napisał(a): To może paliwa nie dostaje tyle ile trzeba... Z tego co wiem to nie zawsze skutkuje to błędem zapisanym w kompie I dlatego na obrotach jest ok a na wolnych obrotach gaśnie... Jak by miał ograniczony przepływ paliwa to by raczej na odwrót było... [ Dodano: 06 Lut 2015 21:01 ]lemigo napisał(a): Moja czarodziejska kula mówi, że powinieneś podłączyć kabel albo jechać na porządną diagnostykę, z czujnikami włącznie. To, że czyściłeś przepustnicę nie oznacza, że jest na pewno sprawny TPS i krokowiec. Jest po prostu czysta przepustnica. Skrzaty za stołem i Wiedźma Orchea pytają: Jak sonda lambda? kiedy były regulowane zawory? nie przestawił Ci się rozrząd? pompa paliwa/ filtr sprawna/czysty? Ciśnienie na listwie wtryskowej prawidłowe? kompresja ok? dolot szczelny? Świece i kable w jakim stanie? Jeśli nie wierzysz w czary, zostaje wizyta u mechanika, konsultacja z lekarzem lub farmaceutą albo modlitwa do św. Judy Tadeusza! cała głowica była robiona nie dalej niż 5-6 kkm temu wraz z UPG, rozrządem, świecami i kablami. Tu bym raczej faila nie podejrzewał. Rozrząd nie przeskoczył. Jakie napięcie muszą być na lambdzie i tps? [ Dodano: 08 Lut 2015 13:45 ]No więc specjaliści wszelakiej maści: błędy: P0300 wysoki sygnał P0300 niski sygnał co ciekawe wykasowałem je i nie pojawiają się znowu. telemetria (ciekawe zaznaczone na żółto) w trakcie jazdy po wysprzęgleniu gaśnie, puszczam sprzegło na drugim biegu - zaskakuje silnik, natomiast z rozrusznika trzeba czasem i minutę kręcić klik[ Dodano: 28 Lut 2015 21:17 ]Problem rozwiązany- Winnym okazało się wyrobione koło pasowe - otwory na śruby zamiast okrągłych zrobiły się owalne i koło pasowe przekręciło się o ok 10 stopni w związku z czym czujnik położenia wału który bierze sygnał z ww koła pasowego dawał błędne dane do kompa i stąd cyrki.
_________________ Tu był podpis
|
|
Góra |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 8 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|