You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 28 Mar 2024, 17:25

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 8 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #761904 Wysłany: 05 Lut 2015, 11:47; 
 Temat postu: 1,2 8v gaśnie nie trzyma obrotów po nagrzaniu i nie pali
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Van
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Pabianice
Rejestracja: 29 Maj 2007,
Posty: 536
No i się kropek spsuł. Skubaniec gaśnie i nie trzyma obrotów po nagrzaniu. Występują też problemy z ponownym odpaleniem, Co wywróżycie?

_________________
Tu był podpis


Góra
 Profil  
 

 
 Post #761936 Wysłany: 05 Lut 2015, 15:59; 
 Temat postu: Re: 1,2 8v gaśnie nie trzyma obrotów po nagrzaniu i nie pali
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Imię: Leszek
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Active
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 23 Maj 2013,
Posty: 69
Pomógł: 2
To typowy objaw zepsutego czujnika położenia wału.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #762068 Wysłany: 06 Lut 2015, 17:08; 
 Temat postu: Re: 1,2 8v gaśnie nie trzyma obrotów po nagrzaniu i nie pali
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Van
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Pabianice
Rejestracja: 29 Maj 2007,
Posty: 536
lemigo napisał(a):
To typowy objaw zepsutego czujnika położenia wału.

Pudło, czujnik wału i wałka rozrządu wymienione i dalej. Nie jest to też cewka zapłonowa, czyściłem tez przepustnice. Czekam na dalsze sugestie.

_________________
Tu był podpis


Góra
 Profil  
 
 
 Post #762069 Wysłany: 06 Lut 2015, 17:13; 
 Temat postu: Re: 1,2 8v gaśnie nie trzyma obrotów po nagrzaniu i nie pali
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Paweł
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Active
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok
Rejestracja: 29 Cze 2011,
Posty: 713
Pomógł: 29
Lupus napisał(a):
Co wywróżycie?


Z objawów nic nie wywróżymy ale jakbyś podał jakie błędy były na komputerze to może uda się coś wyczarować :wink:

_________________
'05 Punto IIFL 1.2 8V with Diego G3 LPG


Góra
 Profil  
 
 
 Post #762081 Wysłany: 06 Lut 2015, 19:12; 
 Temat postu: Re: 1,2 8v gaśnie nie trzyma obrotów po nagrzaniu i nie pali
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Van
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Pabianice
Rejestracja: 29 Maj 2007,
Posty: 536
PawełG napisał(a):
Lupus napisał(a):
Co wywróżycie?


Z objawów nic nie wywróżymy ale jakbyś podał jakie błędy były na komputerze to może uda się coś wyczarować :wink:

No właśnie problem w tym, że błędów brak :E

_________________
Tu był podpis


Góra
 Profil  
 
 
 Post #762092 Wysłany: 06 Lut 2015, 20:31; 
 Temat postu: Re: 1,2 8v gaśnie nie trzyma obrotów po nagrzaniu i nie pali
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Robert
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Ostroróg
Rejestracja: 29 Wrz 2012,
Posty: 1004
Pomógł: 4
To może paliwa nie dostaje tyle ile trzeba... Z tego co wiem to nie zawsze skutkuje to błędem zapisanym w kompie

_________________
Image
"Idę swoją własną drogą, możliwe jednak, że wasza droga przez jakiś czas będzie równoległa do mojej."
Było wiśniowe Punto I 1.1 8v 55KM w wersji S [Rozbite 17.11.2014]


Góra
 Profil  
 
 
 Post #762102 Wysłany: 06 Lut 2015, 21:07; 
 Temat postu: Re: 1,2 8v gaśnie nie trzyma obrotów po nagrzaniu i nie pali
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Imię: Leszek
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Active
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 23 Maj 2013,
Posty: 69
Pomógł: 2
Moja czarodziejska kula mówi, że powinieneś podłączyć kabel albo jechać na porządną diagnostykę, z czujnikami włącznie. To, że czyściłeś przepustnicę nie oznacza, że jest na pewno sprawny TPS i krokowiec. Jest po prostu czysta przepustnica. Skrzaty za stołem i Wiedźma Orchea pytają: Jak sonda lambda? kiedy były regulowane zawory? nie przestawił Ci się rozrząd? pompa paliwa/ filtr sprawna/czysty? Ciśnienie na listwie wtryskowej prawidłowe? kompresja ok? dolot szczelny? Świece i kable w jakim stanie? Jeśli nie wierzysz w czary, zostaje wizyta u mechanika, konsultacja z lekarzem lub farmaceutą albo modlitwa do św. Judy Tadeusza! :E


Góra
 Profil  
 
 
 Post #762116 Wysłany: 28 Lut 2015, 22:17; 
 Temat postu: Re: 1,2 8v gaśnie nie trzyma obrotów po nagrzaniu i nie pali
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Van
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Pabianice
Rejestracja: 29 Maj 2007,
Posty: 536
karasek38 napisał(a):
To może paliwa nie dostaje tyle ile trzeba... Z tego co wiem to nie zawsze skutkuje to błędem zapisanym w kompie



I dlatego na obrotach jest ok a na wolnych obrotach gaśnie... Jak by miał ograniczony przepływ paliwa to by raczej na odwrót było...

[ Dodano: 06 Lut 2015 21:01 ]

lemigo napisał(a):
Moja czarodziejska kula mówi, że powinieneś podłączyć kabel albo jechać na porządną diagnostykę, z czujnikami włącznie. To, że czyściłeś przepustnicę nie oznacza, że jest na pewno sprawny TPS i krokowiec. Jest po prostu czysta przepustnica. Skrzaty za stołem i Wiedźma Orchea pytają: Jak sonda lambda? kiedy były regulowane zawory? nie przestawił Ci się rozrząd? pompa paliwa/ filtr sprawna/czysty? Ciśnienie na listwie wtryskowej prawidłowe? kompresja ok? dolot szczelny? Świece i kable w jakim stanie? Jeśli nie wierzysz w czary, zostaje wizyta u mechanika, konsultacja z lekarzem lub farmaceutą albo modlitwa do św. Judy Tadeusza! :E



cała głowica była robiona nie dalej niż 5-6 kkm temu wraz z UPG, rozrządem, świecami i kablami. Tu bym raczej faila nie podejrzewał. Rozrząd nie przeskoczył. Jakie napięcie muszą być na lambdzie i tps?

[ Dodano: 08 Lut 2015 13:45 ]

No więc specjaliści wszelakiej maści:
błędy:
P0300 wysoki sygnał
P0300 niski sygnał
co ciekawe wykasowałem je i nie pojawiają się znowu.
telemetria (ciekawe zaznaczone na żółto) w trakcie jazdy po wysprzęgleniu gaśnie, puszczam sprzegło na drugim biegu - zaskakuje silnik, natomiast z rozrusznika trzeba czasem i minutę kręcić
klik

[ Dodano: 28 Lut 2015 21:17 ]

Problem rozwiązany- Winnym okazało się wyrobione koło pasowe - otwory na śruby zamiast okrągłych zrobiły się owalne i koło pasowe przekręciło się o ok 10 stopni w związku z czym czujnik położenia wału który bierze sygnał z ww koła pasowego dawał błędne dane do kompa i stąd cyrki.

_________________
Tu był podpis


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 8 posty(ów) ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO