Kermit36 napisał(a):
Na tym silniku chyba jest wszystko z osprzętu, wiec teraz nie wiem czy dokupić reszte (to co jest potrzebne z GP ) czy zmieniać na osprzęt z mk1 ( niekoniecznie z mojego obecnego silnika ).
Ja bym wywalił cały osprzęt o dał ten z mkI - jeżeli zostawisz ten z GP, czeka Cię trylion więcej roboty, której możesz już nigdy nie ogarnąć.
Kermit36 napisał(a):
No właśnie chce zrobić większość sam, i liczę na porady z waszej strony. Czyli najłatwiej by bylo wykorzystać osprzęt z 1.2 8v ? działało by to wql?
Wiesz, rady radami...
Ja nie należę do grupy specjalnie uszczypliwych użytkowników i jak sam widzisz, staram Ci się pomóc, ale... no właśnie, ALE!
... ale staram Ci się też cały czas dać do zrozumienia, żebyś jednak znalazł kogoś, kto Ci na miejscu pomoże i to nie tylko radami, ale będzie przy całej robocie. Jasne, forum jest po to aby pytać i jakieś poszczególne wątpliwości możesz próbować tu rozwiązywać, ale nikt przez neta z Tobą silnika nie przełoży...
Do tego wepchałeś się w jakąś dziwną, zupełnie niepotrzebną rzeźbe, przy której pojawi się jeszcze sto dodatkowych problemów, niż przy zwykłej przekładce, a których nikt teraz nie przewidzi i nie odpowie za wczasu.
Poza tym, wnioskując z dotychczasowej wymiany zdań/zadanych przez Ciebie pytań, że nie bardzo masz pojęcie za co się zabierasz i co zrobić z tym całym bajzlem na foto...
Wybacz, sorry, przepraszam - może to nie było miłe, ale uwierz - mam całkowicie pozytywne przesłanie
. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, to śmiało - wal... ale równolegle poszukaj kogoś "koło siebie". Zważywszy na to, że wybrałeś konfigurację buda/silnik, której chyba nikt nie przerabiał, to dobrze by było, gdyby był to ktoś ogólnie "biegły w fiatach"... a jeżeli nie, to chociaż ktoś, kto już choć raz przekładał jakiś motor
.