|
Obecny czas: 27 Kwi 2024, 02:53
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
mikull600 |
#564357 Wysłany:
28 Mar 2012, 01:33; Temat postu: Re: plucie olejem do filtra powietrza |
|
|
Sympatyk kropek |
Imię: Krzysiek
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: S
Województwo: podkarpackie [R]
Rejestracja: 14 Gru 2011, Posty: 20
|
jeśli ogarniasz mechanikę to nie ma się czego bać bo serwisówka pomoże lub ludzie na forum... Tylko podstawowym problemem są narzędzia bez których bardziej zaawansowanych czynności nie zrobisz.
|
|
Góra |
|
|
|
|
Rafal124jdm |
#564808 Wysłany:
29 Mar 2012, 09:21; Temat postu: Re: plucie olejem do filtra powietrza |
|
|
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 17 Cze 2011, Posty: 18
|
jakiej firmy pierścienie montowałeś,bo zamierzam u mnie wymienić niedługo i szukam jakichś dobrych pierścieni?
|
|
Góra |
|
|
nionio944912 |
#564850 Wysłany:
29 Mar 2012, 12:13; Temat postu: Re: plucie olejem do filtra powietrza |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Krzysiek
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: zachodniopomorskie [Z]
Rejestracja: 25 Lut 2012, Posty: 493 Pomógł: 12
|
szczerze to nie wiem, mechanik mi zakupił ale wiem że drogie były, w przybliżeniu ~ 300zł za komplet na wszystkie tłoki
_________________ W czarnej Kropie jest MOC ! około 59KM 5,5-6L - 100km topic34110.html
|
|
Góra |
|
|
Lotos |
#568306 Wysłany:
07 Kwi 2012, 12:48; Temat postu: Re: plucie olejem do filtra powietrza |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Wrocław Rejestracja: 04 Sty 2007, Posty: 817
|
raxor19 napisał(a): STax napisał(a): Leble99 napisał(a): hmm..odma?? odma co? Wiadomo, że z odmy leci, bo tylko tamtędy może się olej dostawać, pytanie brzmi dlaczego raxor19, a jaki masz poziom oleju? Nie nalałeś aby ponad max? Hmm To pytanie nie do mnie chyba ;d No z odmy walic może przez zużyte pierscienie tłokowe. Wcześniej miałem fiata uno 1.1 i mial 240k przebiegu i właśnie też mu waliło olej w filtr powietrza i mechanik (jeżdzę do niego 2 lata a moj tata 20lat więc mechanik zaufany) i pierwsze co powiedział to pierścienie do wymiany albo silnik. po takiej poradzie zmieniłbym mechanika i nawet klocków hamulcowych nie dałbym mu do wymiany. Niech sobie mózg wymieni lepiej
|
|
Góra |
|
|
dan626 |
#777747 Wysłany:
08 Cze 2015, 15:01; Temat postu: Re: plucie olejem do filtra powietrza |
|
|
Sympatyk kropek |
|
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: łódzkie [E]
Rejestracja: 31 Paź 2014, Posty: 5
|
Jeżeli silnik ma zużyte pierścienie, to kopci na niebiesko albo podczas dużego obciążenia silnika lub jeśli bardzo zużyte to cały czas (mowa o pierścieniach olejowych, które też czasami się zapiekają). To przez zużyte uszczelniacze zaworowe następuje przedmuch i olej spod pokrywy zaworów jest wdmuchiwany w odmę. Drugim objawem zużytych uszczelniaczy jest kopcenie na niebiesko po uruchomieniu silnika po kilkugodzinnym postoju. Wówczas olej spływa na tłoki.
Jeżeli w ciemno wymieni się same uszczelniacze, a pozostawi zużyte pierścienie zbierające (czyli doszczelnimy górę) wówczas auto zacznie kopcić cały czas jak parowóz. I rozbiórka od nowa.
Lepiej od razu się przyszykować do wymiany góry i dołu.
|
|
Góra |
|
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|