|
Obecny czas: 29 Mar 2024, 09:05
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 7 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
steyr |
#777428 Wysłany:
04 Cze 2015, 22:48; Temat postu: 1.2 16v wymiana uszczelniaczy zaworowych |
|
|
Puntoświr |
Imię: Paweł
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Lounge
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kalwaria Z. Rejestracja: 19 Cze 2014, Posty: 1298 Pomógł: 44
|
Witam,
wymieniał ktoś kiedyś uszczelniacze zaworowe w silniku 1.2 16v bez ściagania UPG? Jest taka możliwość, przy użyciu kompresora czy może są jakieś problemy i taka "partyzantka" będzie ciężka do wykonania? Wałki rozrządu są demontowalne od góry, czy wysuwane z gniazd łożyskowych są na bok? pozdrawiam
|
|
Góra |
|
|
|
|
Adas |
#777681 Wysłany:
07 Cze 2015, 21:44; Temat postu: Re: 1.2 16v wymiana uszczelniaczy zaworowych |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Adam
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 02 Maj 2007, Posty: 2625
|
|
Góra |
|
|
steyr |
#777705 Wysłany:
08 Cze 2015, 07:50; Temat postu: Re: 1.2 16v wymiana uszczelniaczy zaworowych |
|
|
Puntoświr |
Imię: Paweł
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Lounge
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kalwaria Z. Rejestracja: 19 Cze 2014, Posty: 1298 Pomógł: 44
|
zużycie oleju nie mam takie tragiczne 1l/8kkm oleju 5W-40 kompresor o jakiej pojemności uzywałeś? niestety mam dostęp do małego kompresora o pojamności ~50l, nie wiem czy on podoła
|
|
Góra |
|
|
PawełG |
#777723 Wysłany:
08 Cze 2015, 11:56; Temat postu: Re: 1.2 16v wymiana uszczelniaczy zaworowych |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Paweł
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Active
Województwo: podlaskie [B]
Miejscowość: Białystok Rejestracja: 29 Cze 2011, Posty: 713 Pomógł: 29
|
Ja zamiast pompować powietrze pod ciśnieniem do cylindra napychałem przez otwór świecy sznurek gdy tłok jest w GMP. I wtedy dawało rade rozpiąć zawór.
_________________ '05 Punto IIFL 1.2 8V with Diego G3 LPG
|
|
Góra |
|
|
steyr |
#777727 Wysłany:
08 Cze 2015, 12:04; Temat postu: Re: 1.2 16v wymiana uszczelniaczy zaworowych |
|
|
Puntoświr |
Imię: Paweł
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Lounge
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kalwaria Z. Rejestracja: 19 Cze 2014, Posty: 1298 Pomógł: 44
|
słyszałem o metodzie na sznurka właśnie, jakieś rozwiązanie jest
|
|
Góra |
|
|
czech22 |
#777864 Wysłany:
09 Cze 2015, 21:08; Temat postu: Re: 1.2 16v wymiana uszczelniaczy zaworowych |
|
|
Puntoświr |
Imię: Czesław
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Lubliniec Rejestracja: 13 Kwi 2008, Posty: 3103 Pomógł: 50
|
Metoda na sznurek sprawdza się znakomicie. Tylko czy w 16 zaworówce można tak samo wymienić jak w 8 zaworowym.
|
|
Góra |
|
|
steyr |
#777885 Wysłany:
09 Cze 2015, 22:36; Temat postu: Re: 1.2 16v wymiana uszczelniaczy zaworowych |
|
|
Puntoświr |
Imię: Paweł
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Lounge
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kalwaria Z. Rejestracja: 19 Cze 2014, Posty: 1298 Pomógł: 44
|
jest inna głowica, wiecej rozbierania ale da się podobno póki co przestałem hamowac silnikiem z większych wzniesień, i zużycie oleju spadło znacznie. przez weekend machłem 1000km łącznie, po bieszczadach i 100km A4 z prędkością ~150km/h, praktycznie po bagnecie nie widać żeby coś ubyło. Więc uszczelniacze przepuszczają olej
|
|
Góra |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 7 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|