You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 29 Mar 2024, 01:05

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 9 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #784320 Wysłany: 12 Wrz 2015, 13:31; 
 Temat postu: 1.2 16v - swap konkrety
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Kamil
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Grojec koło Oświęcimia
Rejestracja: 14 Mar 2011,
Posty: 319
Pomógł: 5
Witam
Kumpel chce swapnąć 1.2 16v a ma teraz 1.2 75 i moje pytanie brzmi czy uda się 16v uruchomić na elektryce z 8v. Wtryski są chyba nisko omowe ale to nie problem dopasuje sobie coś. Tak to wszystko chyba jest to samo. Jak się z czymś mylę macie jakieś sugestię proszę pisać.
Z góry Dzięki
Pozdrawiam

_________________
Punto mk1 1.2 75KM SX 97 r.
http://fiatpunto.com.pl/topic28539.html


Góra
 Profil  
 

 
 Post #784548 Wysłany: 16 Wrz 2015, 11:11; 
 Temat postu: Re: 1.2 16v - swap konkrety
Offline
Sympatyk kropek

Imię: Piotr
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sporting
Województwo: dolnośląskie [D]
Miejscowość: Strzelin
Rejestracja: 17 Mar 2015,
Posty: 20
Dwa lata temu robiłem swap z 8v mono na 16v, oczywiście zmieniałem wszystko. Oprócz tego, co napisałem na PW, to w 16v jest inna przepustnica z osprzętem (wtyczki nie będą pasować), jeżeli w ogóle odpali, to 16v posiada inne fazy rozrządu i kąty wtrysku więc jechać to nie będzie, bo po prostu komp. się zgubi. Jedyne co to wtryski będą pasować, ale oczywiście na kolektorze ssącym z 16v (inne otwory w głowicy).
Wydaje mi się, że pompa paliwa w 16V daje inne ciśnienie na wtryski, ale nie jestem pewien. Jak znajdę papiery, w których to mam to dopiszę.
Jako że wiem o czym mowa, szczerze życzę powodzenia i sukcesów.

_________________
Prędkość nie zabija, zabija nagła jej utrata.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #784551 Wysłany: 16 Wrz 2015, 12:14; 
 Temat postu: Re: 1.2 16v - swap konkrety
Offline
Monkey Mod
Awatar użytkownika

Imię: Tomasz
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: pomorskie [G]
Miejscowość: Ustka/Słupsk
Rejestracja: 11 Mar 2007,
Posty: 9760
Pomógł: 34
FUFU, dlaczego chcce takiej zmiany ? przecież mocy dużo wyższej nie ma poniżej 10KM ...

_________________
Fiat Punto 1.1 '97 Green Butterfly :) <-- Klik :D
"A passion for perfection"
Punto II FL 1.2 16V Butterfly II :) <-- KLIK :E
Image<-- Punto II FL 1.2 16V
:E Essence Of Shine :E
https://www.facebook.com/EssenceOfShine/


Góra
 Profil  
 
 
 Post #784634 Wysłany: 17 Wrz 2015, 20:20; 
 Temat postu: Re: 1.2 16v - swap konkrety
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Kamil
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Grojec koło Oświęcimia
Rejestracja: 14 Mar 2011,
Posty: 319
Pomógł: 5
piotr95 napisał(a):
Dwa lata temu robiłem swap z 8v mono na 16v, oczywiście zmieniałem wszystko. Oprócz tego, co napisałem na PW, to w 16v jest inna przepustnica z osprzętem (wtyczki nie będą pasować), jeżeli w ogóle odpali, to 16v posiada inne fazy rozrządu i kąty wtrysku więc jechać to nie będzie, bo po prostu komp. się zgubi. Jedyne co to wtryski będą pasować, ale oczywiście na kolektorze ssącym z 16v (inne otwory w głowicy).
Wydaje mi się, że pompa paliwa w 16V daje inne ciśnienie na wtryski, ale nie jestem pewien. Jak znajdę papiery, w których to mam to dopiszę.
Jako że wiem o czym mowa, szczerze życzę powodzenia i sukcesów.


Wszystkim steruje czujnik położenia wału dlaczego miał by się komp zgubić ?? Na forum sc przerabiają wiązkę z spi do 16v i nie ma z tym problemów niekiedy występuje jakieś "tyrkotanie" i poprawiają to mapą i jest ok

Thomas napisał(a):
FUFU, dlaczego chcce takiej zmiany ? przecież mocy dużo wyższej nie ma poniżej 10KM ...


U niego siadła głowica po przegrzaniu i załatwił za grosze 16v jak dobrze pójdzie to w kosztach naprawy zrobimy swapa ale się zobaczy :)

_________________
Punto mk1 1.2 75KM SX 97 r.
http://fiatpunto.com.pl/topic28539.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #784721 Wysłany: 18 Wrz 2015, 22:41; 
 Temat postu: Re: 1.2 16v - swap konkrety
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Bravo
Silnik: 1.4 16V 185KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sport
Województwo: warmińsko-mazurskie [N]
Miejscowość: Olsztyn
Rejestracja: 01 Mar 2011,
Posty: 3413
Pomógł: 17
FUFU, dobra, ale wydajność wtrysku jak i jego kąt jest inny w silniku pracującym na dwóch wałkach. Zawsze wydawało mi sie że przekładają też ECU od silnika który SWAPują, a mimo to im tyrkoli....pomijając już różnice charki 8v i 16v, przerabianie wiązki SPI na full grupe 4 wtrysków, gdzie SPI pryska wache o spory kąt obrotu wału wcześniej niż wtrysk w kolektorze.....chwile się zastanów :D

_________________
"Kiedyś wyrwe się z tego 1.2 padołu, i was wszystkich objade..." Paul Coelho
No i na chwile sie wyrwałem :
1.2 8vT 2000r 5d S+ [*]
a brat jego: Punto Evo Mylife 2011 1.2 69km
A teraz ewolucja pod tyłkiem:
Bravo 1.4 T-jet Sport TDP 230+KM 295+Nm


Góra
 Profil  
 
 
 Post #784837 Wysłany: 20 Wrz 2015, 21:40; 
 Temat postu: Re: 1.2 16v - swap konkrety
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Kamil
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Grojec koło Oświęcimia
Rejestracja: 14 Mar 2011,
Posty: 319
Pomógł: 5
spróbuje to uruchomić jak nie będzie chodzić to znajomy zrobi mi mapę i będzie po problemie

_________________
Punto mk1 1.2 75KM SX 97 r.
http://fiatpunto.com.pl/topic28539.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #786963 Wysłany: 23 Paź 2015, 23:43; 
 Temat postu: Re: 1.2 16v - swap konkrety
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Imię: Paweł
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Grudziądz
Rejestracja: 12 Lip 2014,
Posty: 60
wkładasz 1.2 16v, komp od 16v bez immo, a wiazke przerabiasz pod 4 wtryski, wszystkie pozostałe wtyczki we wiązce takie same jak w 8v, przepustnice można dać od marea/multipla 1.6 na wciskane czujniki. trykolenie wystepuje w CC/SC ale generalnie nie ma konkretnego patentu jak sie tego pozbyć na osprzęcie MM, chyba ze odpalać na nowszym osprzęcie z Bravo np wtedy trykolenie nie grozi. chociaż w punto nie powinno trykolić nawet z MM :D


Góra
 Profil  
 
 
 Post #787524 Wysłany: 02 Lis 2015, 00:14; 
 Temat postu: Re: 1.2 16v - swap konkrety
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Kamil
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.2 8V 73KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Grojec koło Oświęcimia
Rejestracja: 14 Mar 2011,
Posty: 319
Pomógł: 5
tam już jest mpi to w sumie nic nie trzeba rzeźbić z wiązką podłubiemy zobaczymy :)

_________________
Punto mk1 1.2 75KM SX 97 r.
http://fiatpunto.com.pl/topic28539.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #787537 Wysłany: 02 Lis 2015, 14:41; 
 Temat postu: Re: 1.2 16v - swap konkrety
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto Bertone
Silnik: 1.6 8V 90KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 30 Cze 2013,
Posty: 105
Pomógł: 1
Kolega Edimixer wkłada 16v do swojego to możesz zapytać, ale chyba nie ma już tutaj konta

_________________
http://fiatpunto.com.pl/topic42789.html <--- Moje niebieskie Bertone :)


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 9 posty(ów) ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO