|
Obecny czas: 21 Wrz 2024, 02:52
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
ipIV |
#220650 Wysłany:
19 Lut 2009, 21:11; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13068 Pomógł: 54
|
Nie no... dla kropka to jestem w stanie ten palec wsadzić w rozpędzony do 500000 *10^-4 rpm wirnik turbiny
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
|
|
E.T. |
#220653 Wysłany:
19 Lut 2009, 21:23; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Warszawa Rejestracja: 21 Paź 2007, Posty: 965
|
ipIV Wracając do sedna tematu, skoro aktualnie korek mam na zamek z ząbkami, to winienem zanabyć sobie taki na rowek i przełożyć zapadki (4) z poduszki?! Wkładka poduszki też by śmigała na pozostałych 4 zapadkach?!
_________________ Tomaszowe, żółte Punto!
Pwr 138,7 KM @ 6319,0 rpm Tq 169,8 Nm @ 4826,0 rpm
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#220654 Wysłany:
19 Lut 2009, 21:31; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13068 Pomógł: 54
|
E.T. napisał(a): to winienem zanabyć sobie taki na rowek i przełożyć zapadki (4) z poduszki?! Yes E.T. napisał(a): Wkładka poduszki też by śmigała na pozostałych 4 zapadkach?!
Yes
Dokładnie tak jak myślisz.
Z tym, że wkładka "nabyta" musi być koniecznie na kluczyk z rowkiem
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
E.T. |
#220659 Wysłany:
19 Lut 2009, 21:40; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Warszawa Rejestracja: 21 Paź 2007, Posty: 965
|
ipIV napisał(a): Z tym, że wkładka "nabyta" musi być koniecznie na kluczyk z rowkiem
tylko czemu takowych na allegro nie ma?!
_________________ Tomaszowe, żółte Punto!
Pwr 138,7 KM @ 6319,0 rpm Tq 169,8 Nm @ 4826,0 rpm
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#220663 Wysłany:
19 Lut 2009, 21:54; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13068 Pomógł: 54
|
http://www.allegro.pl/item550365886_fia ... ladki.html Hop
Tylko cena taka trochę Ale za to scyzor jest
Inna metoda -> szukać rozwalonych wytrzeszczy! (tylko nie wiem czy wszystkie miały płaski kluczyk) ale po 2004r na pewno! Można się zawsze zapytać czy kluczyk jest na rowek i czy nie odsprzeda pół korka baku
[ Dodano: 19 Lut 2009 20:54 ]
Albo jeszcze możesz się zapytać tego gościa czy nie ma czasem jednej takiej wkładki Bo czy jest sens kupowania tylu wkładek? Ale jakby ktoś mi znowu chciał otworzyć kropka śrubokrętem, to mam dostatecznie dużo części do reanimacji wkładki!
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
E.T. |
#220688 Wysłany:
19 Lut 2009, 22:42; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Warszawa Rejestracja: 21 Paź 2007, Posty: 965
|
ipIV napisał(a): Ale za to scyzor jest nie lubie scyzorów! ipIV napisał(a): Inna metoda -> szukać rozwalonych wytrzeszczy! (tylko nie wiem czy wszystkie miały płaski kluczyk) ale po 2004r na pewno!
zapewny siebie jesteś i musze Cię na ziemie sprowadzić! ;P
wytrzeszcz, z którego szabrowałem był z 2008 r, a korek miał bezkluczykowy!!
tak czy inaczej wici rozesłałem i czekam na odzew!
_________________ Tomaszowe, żółte Punto!
Pwr 138,7 KM @ 6319,0 rpm Tq 169,8 Nm @ 4826,0 rpm
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#220689 Wysłany:
19 Lut 2009, 22:45; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13068 Pomógł: 54
|
E.T. napisał(a): zapewny siebie jesteś i musze Cię na ziemie sprowadzić! ;P wytrzeszcz, z którego szabrowałem był z 2008 r, a korek miał bezkluczykowy!!
buuuuu Czy to ten? http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7450599
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
E.T. |
#220692 Wysłany:
19 Lut 2009, 22:49; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Warszawa Rejestracja: 21 Paź 2007, Posty: 965
|
ipIV napisał(a): nie! [ Dodano: 19 Lut 2009 21:49 ]ipIV napisał(a): http://www.allegro.pl/item550365886_fiat_stilo_stacyjka_2_klucze_4_nowe_wkladki.html
mimo iż ostatniego mejla wysłałem tam, to odpowiedź dostałem pierwszą!
_________________ Tomaszowe, żółte Punto!
Pwr 138,7 KM @ 6319,0 rpm Tq 169,8 Nm @ 4826,0 rpm
|
|
Góra |
|
|
wałek |
#226938 Wysłany:
10 Mar 2009, 00:50; Temat postu: |
|
|
Mr Schaft |
|
Imię: Sławek
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Pszczyna Rejestracja: 29 Wrz 2008, Posty: 1691
|
Mi sie udało coś takiego zdziałać:
Mój oryginalny kluczyk był trochę pęknięty i zniszczony, kupiłem na allegro scyzoryk za 25zł, grot trochę przerobiłem, a org elektronikę przełożyłem tak że działa na 1 guzik (mi to wystarczy)
Pzdr
|
|
Góra |
|
|
mrider |
#226954 Wysłany:
10 Mar 2009, 03:13; Temat postu: |
|
|
E.T. wlew był bezkluczykowy bo Fiat traktuje to jako luksus i każe sobie za to płacić. Tylko bogatsze wersje mają wlew na kluczyk.
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#283030 Wysłany:
28 Sie 2009, 12:25; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13068 Pomógł: 54
|
Jeszcze jedna sprawa Autocasco Trzeba powiedzieć przy odnowieniu a nawet lepiej wcześniej ze mamy nieoryginalne kluczyki. Bo ktoś auto zwinie i jak to bywa z TU jeszcze się dowiemy, ze odszkodowanie się nie należy
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
w5minut |
#449431 Wysłany:
07 Mar 2011, 01:10; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
|
Miejscowość: Łódź Rejestracja: 02 Mar 2011, Posty: 21
|
ipIV napisał(a): (Jak widać wkładka świeżo wyjęta z korka ma tylko 4 zapadki a ta moja 8 )
Ktoś wcześniej wspominał o ratowaniu tyłka?? Bo tu go właśnie dano.
Tych zapadek jest tylko połowa nie z oszczędności ale w celu utrudnienia złodziejom życia. Proszę się jednak nie przejmować, bo moda na ten sposób kradzieży odeszła wraz ze skodami favorit.
Do dziś jednak spora część aut wszystkie zapadki ma jedynie w stacyjce, w drzwiach jest ich mniej a w korku tylko kilka.
|
|
Góra |
|
|
RallyKrzysiek |
#479079 Wysłany:
03 Cze 2011, 13:07; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Krzysiek
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Świętochłowice Rejestracja: 23 Wrz 2010, Posty: 210
|
A ja mam takie pytanko, może wyda się trochę głupie, ale trudno Jak immobiliser tam działa? Bo na filmiku z manuala przed przekładką immo zbliżałeś tylko stary kluczyk do stacyjki. Wystarczy że odpowiednio zakodowana pastylka jest zbliżona do stacyjki? Bo w nowym kluczyku tylko ją przykleiłeś do tej płytki tak? Też bym się chciał za to zabrać, ale boje się, żeby sobie właśnie sprawy z immobiliserem nie zwalić...
_________________ Fiat Punto II 1,2 8V rocznik 2000
|
|
Góra |
|
|
w5minut_pl |
#481035 Wysłany:
10 Cze 2011, 23:52; Temat postu: |
|
|
Sympatyk kropek |
|
Rejestracja: 08 Kwi 2011, Posty: 5
|
RallyKrzysiek napisał(a): Wystarczy że odpowiednio zakodowana pastylka jest zbliżona do stacyjki?
Wystarczy zbliżyć puki kontrolka nie zgaśnie. Potem nie jest potrzebna aż do następnego uruchomienia.
|
|
Góra |
|
|
ipIV |
#481041 Wysłany:
11 Cze 2011, 00:03; Temat postu: |
|
|
Admin ds. technicznych forum. |
|
Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA Rejestracja: 21 Cze 2006, Posty: 13068 Pomógł: 54
|
w5minut napisał(a): Tych zapadek jest tylko połowa nie z oszczędności ale w celu utrudnienia złodziejom życia. Proszę się jednak nie przejmować, bo moda na ten sposób kradzieży odeszła wraz ze skodami favorit. Do dziś jednak spora część aut wszystkie zapadki ma jedynie w stacyjce, w drzwiach jest ich mniej a w korku tylko kilka. ipIV napisał(a): [ Dodano: 19 Lut 2009 17:25 ] Dobra Szczerbol Już się domyśliłem dlaczego z jednej strony w korku zapadek nie było.... (zaraz lecę do auta wyjąć je!) Otóż! Korek można łatwo i szybko gwizdnąć!!! Jeśli wkładka ma wszystkie zapadki a nie co drugą to bez problemu można sobie zrobić pod nią kluczyk! A tak bez połowy zapadek nie da się! Więc dorobiony kluczyk drzwi nie otworzy!
_________________ Focus 1.0 Ecoboost 92kW & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r. <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r. <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r. <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r. <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r. <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r. <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r. AM, B, BE, C, CE, T
|
|
Góra |
|
|
jokerek |
#485735 Wysłany:
28 Cze 2011, 15:30; Temat postu: wymiana wkładek |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Adrian
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Osobnica Rejestracja: 28 Cze 2011, Posty: 252
|
|
Góra |
|
|
marcin186 |
#485846 Wysłany:
28 Cze 2011, 20:50; Temat postu: |
|
|
Moderator |
|
Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Pyrlandia/PO Rejestracja: 31 Lip 2008, Posty: 3527 Pomógł: 22
|
|
Góra |
|
|
jokerek |
#486007 Wysłany:
29 Cze 2011, 09:37; Temat postu: odp |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Adrian
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: podkarpackie [R]
Miejscowość: Osobnica Rejestracja: 28 Cze 2011, Posty: 252
|
czytałem
tylko ze tam jest korek od punta 2
i nie ma pokazanego od bagaznika i stacyjki
_________________ topic47441.html
|
|
Góra |
|
|
ziutek997 |
#587811 Wysłany:
06 Cze 2012, 20:24; Temat postu: Re: Wymiana wkładek zamków, przekładka immobilaizera. |
|
|
Puntoświr |
|
Imię: Paweł
Samochód: Punto Evo 3d
Silnik: 1.2 8V 69KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Gliwice Rejestracja: 27 Lut 2012, Posty: 502 Pomógł: 2
|
Odkurzam trochę temat Czy rzeczywiście ryzyko uszkodzenia pastylki immobilizera jest takie duże? W sieci znalazłem że jest on zrobiony ze szkła i bardzo łatwo go ukruszyć. Przymierzam się właśnie do montażu sterowania radiowego do centralnego zamka, ale ponieważ moje klucze są w fatalnym stanie biorę od razu pod uwagę pilot typu scyzoryk, ale obawiam się nie jest zbyt ryzykowne rozbieranie starego kluczyka.
|
|
Góra |
|
|
sirapacz |
#603961 Wysłany:
12 Sie 2012, 15:49; Temat postu: Re: Wymiana wkładek zamków, przekładka immobilaizera. |
|
|
Sympatyk kropek |
Imię: Michał
Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.3 75KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Van
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 18 Paź 2011, Posty: 6
|
ziutek997 napisał(a): Odkurzam trochę temat Czy rzeczywiście ryzyko uszkodzenia pastylki immobilizera jest takie duże? W sieci znalazłem że jest on zrobiony ze szkła i bardzo łatwo go ukruszyć. Przymierzam się właśnie do montażu sterowania radiowego do centralnego zamka, ale ponieważ moje klucze są w fatalnym stanie biorę od razu pod uwagę pilot typu scyzoryk, ale obawiam się nie jest zbyt ryzykowne rozbieranie starego kluczyka. wyjecie pastylki jest proste i jesli robisz to z glowa to nie ma zadnego ryzyka. ja mialem inny komplet kluczy i wkladek. Scinasz po plasterku plastik jak w manualu i w koncu dojdziuesz do koncowki immo. Poniewaz kluczykarz (ponoc jeden z lepszych w wawie) na wiesc jaki chce samochod do niego zawiezc wyrazal sie z duza doza niepewnosci w glosie i 'sie nie da' 'kluczyki musza byc sprowadzone pod konkretny vin z aso' olalem temat i zorbilem to sam: pastylka wydlubana, zdjalem pierscien anteny immo (ten dookola wkladki stacyjki), wkleilem pastylke w pierscien (wazne- prostopadle do plaszczyzny pierscienia - sprawdz przykladajac pastylke do zdjetego pierscienia i uruchamiaj stacyjke nowym kluczykiem po wymianie wkladki). Wklej pastylke do pierscienia i owin najlepiej materiałową taśmą do kabli (taka włochata izolacja). caly pierscien idelanie wchodzi pod kolumne (dziura pod ECU wspomagania). Tak zmontowany zestaw zawsze ma odblokowane immo, nie ma potrzeby kasowac immo z kompa a zlodziej probujacy podmienic komputer zeby odpalic punciaka sie zdziwi (bo podmieniony komputer bedzie dostawal informacje od starej pastylki niezaleznie co wlozy co stacyjki). Ma to plusy i ma minusy - ja mam akurat starego wylatanego trupa z 2004r (van) wiec nikt go nie ruszy:) zaleta to mozliwosc latwego i wygodnego dorobienia zdalnego sterowania do silnika - np. nagrzewanie w zimie bez wychodzenia z domu.
_________________ -- Punto 1 75SX 1997 LPG+NoPB 280kkm Punto 2 FL 1.3 multijet VAN ON 220kkm
|
|
Góra |
|
|
punto1995 |
#617817 Wysłany:
07 Paź 2012, 19:09; Temat postu: Re: Wymiana wkładek zamków, przekładka immobilaizera. |
|
|
Forumowicz |
Imię: artur
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: S
Województwo: małopolskie [K]
Rejestracja: 07 Paź 2012, Posty: 2
|
witam czy taki zestaw jak jest pokazany na pierwszej stronie będzie pasował do puntoI głównie chodzi mi o wkładke stacyjki
|
|
Góra |
|
|
arvath |
#621248 Wysłany:
22 Paź 2012, 11:18; Temat postu: Re: Wymiana wkładek zamków, przekładka immobilaizera. |
|
|
Puntomaniak |
Imię: Artur
Samochód: Punto I 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Cult
Województwo: dolnośląskie [D]
Rejestracja: 28 Sie 2011, Posty: 96 Pomógł: 1
|
Witam, da się przystosować wkładkę korka paliwa bez rozbierania drugiej wkładki pod docelowy kluczyk? W mk1 dokupiłem korek paliwa na kluczyk, bo nie miałem razem z autem. Podszedł taki od mk2, ale trochę wkurzające jest otwieranie korka zupełnie innym kluczykiem niż drzwi/stacyjki. Pomijam, że jak kupiłem auto to miało inny klucz od stacyjki a inny od drzwi, więc stacyjka wymieniana pewne. Trochę głupio mieć 3 klucze do jednego auta
_________________ Niebieski zrywacz asfaltu 1.2 8V
|
|
Góra |
|
|
Rolce |
#719927 Wysłany:
06 Mar 2014, 15:28; Temat postu: Re: Wymiana wkładek zamków, przekładka immobilaizera. |
|
|
Puntoświr |
Imię: Radek
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Londyn Rejestracja: 10 Sty 2011, Posty: 278
|
Witam ostatnio zauwazylem problem polegajacy na tym ze jak przekrecam kluczyk stacyjki to na poczatku zamek stawia drobny opor. Poki co nasmarowalem zamek bez zadnego demontazu. Ponadto nie krece kluczykiem na sile tylko lekko nim pokiwam i wtedy zalapie latwiej przy mniejszym nacisku. Dodam tylko ze mam tylko 1 kluczyk a inne zamki dzialaja dobrze. Klucz jest juz troche wytarty ale jego stan oceniam na dobry. Mysle ze glowna przyczyna problemow to ze wkladki do zamka stacyjki sie juz rozkalibrowaly byc moze sa tez zanieczyszczenia. Co radzicie? Kupic na Ebay kluczyk z zamkiem i przelozyc wylad i miec osobny kluczyk do stacyjki? Czy skapletowac raczej zapadki do wkladu?
Czy majac stary kluczyk spiety kolkiem z "nowym" immobilizer pobierze kod od tego starego, czy "nowy" nie spowoduje zaklocen?
[ Dodano: 06 Mar 2014 12:36 ]
Teraz mam spory problem bo przekrecilem kluczyk lewa strone w pozycje na swiatla postojowe I nie moge tego wylaczyc. Zadko uzywalem tej pozycji I nigdy nie dzialalo to zbyt dobrze.
[ Dodano: 06 Mar 2014 14:27 ]
Po kilkunastu minutach zmagan udalo mi sie wylaczyc pozycje PARK, wniosek jest taki ze jak sa problemy z zamkiem to lepiej na to nie przelaczac. Probowalem wysunac wkladke w pozycji MAR ale nie wychodzi, sadze ze musi byc gdzies jakas blokada. ?????
[ Dodano: 06 Mar 2014 14:28 ]
Jedyne co zrobilem to przeciscilem i nasmarowalem zamek we wszystkich mozliwych miejscach.
|
|
Góra |
|
|
Kasiam |
#790128 Wysłany:
14 Gru 2015, 21:33; Temat postu: Re: Wymiana wkładek zamków, przekładka immobilaizera. |
|
|
Forumowicz |
Imię: Katarzyna
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 65KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: dolnośląskie [D]
Rejestracja: 06 Gru 2015, Posty: 1
|
Witam. Potrzebuje wymienić w punto 2 lift 3D zamek przedni lewy, oraz bębenki do wkładki(ta tuleja z wąsami w którą wchodzi wkładka). Zastanawiam się czy zamki z punto 2 (nie lift) będą kompatybilne ewentualnie z punto 5D i czy bębenek prawy i lewy są identyczne ("mechanik" wyrzucił prawy więc nie mam możliwości porównania).
|
|
Góra |
|
|
t0mmy |
#815986 Wysłany:
01 Gru 2016, 11:30; Temat postu: Re: Wymiana wkładek zamków, przekładka immobilaizera. |
|
|
Forumowicz |
|
Samochód: Punto II FL 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Active
Województwo: małopolskie [K]
Rejestracja: 22 Lis 2016, Posty: 4
|
Mam taki problem, w moim aucie (patrz profil, rocznik 2003'), była wymieniana stacyjka prawdopodobnie, bo kluczyk nie pasuje do żadnych drzwi, ani do klapy bagażnika.
Auto otwieram pilocikiem... Gorzej jak siądą baterie albo akumulator...
Serwis ślusarski polecił, aby przerobić wkładkę, pod obecny klucz - koszt do 100 zł. Ewentualnie dorobić klucz pod wkładkę, ale koszt podobny(i wtedy będę miał na bryloku 2 klucze - bez sensu)...
Na allegro są same wkładki, ale po 1 - z przesyłką 135 pln, a po drugie one są do wersji przed FL...
Jakiś pomysł, jak taniej to ogarnąć? Albo jakiś tańszy serwis ślusarski w małopolsce?
_________________
Kyokushin Army Soldier
|
|
Góra |
|
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|