You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 16 Kwi 2024, 23:02

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 2 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #791916 Wysłany: 30 Gru 2015, 21:33; 
 Temat postu: Problemy jeden po drugim
Offline
Forumowicz

Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sporting
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 30 Gru 2015,
Posty: 1
Cześć.

W moim Punto II FL Sporting z silnikiem 1.4 16V zakupionym jeszcze dziś od razu zaczęły dziać się dziwne rzeczy, kolejno:
1. W drodze do domu zauważyłem że auto bardzo wolno się grzeje i po przejechaniu ok 50km wskaźnik temp. lekko się podniósł - pomyślałem pewnie termostat;
2. Kolejna trasa do wydz. komunikacji i utrata wspomagania plus kontrolka na desce, po zgaszeniu i odpaleniu auta wróciło do normy - sytuacja przez cały dzień powtórzyła się jeszcze dwa razy;
3. Droga do ubezpieczalni ok., ruszam z powrotem i błąd ESP i HH razem;
4. Na koniec auto zaczęło nierówno pracować, jakby na 2 cylindry, brak mocy i reakcji na dod. gazu - objaw jakby była uszkodzona cewka albo kable.

Próbowałem podmienić akumulator i bez rezultatu. Teraz przy każdym odpaleniu silnika od razu błąd ESP i HH oraz błąd silnika + palenie na 2 cylindry, wspomaganie już działa.

Biorąc te wszystkie rzeczy do kupy i fakt że na raz wystąpiły praktycznie w jednym momencie, sądzę że są to wspólne objawy jakiejś jednej przyczyny.

Wiem żeby dowiedzieć się czegoś więcej muszę podłączyć auto do komputera.

Może ktoś z Was już teraz ma jakieś pomocne rady?


Góra
 Profil  
 

 
 Post #791917 Wysłany: 30 Gru 2015, 22:32; 
 Temat postu: Re: Problemy jeden po drugim
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice
Rejestracja: 25 Maj 2008,
Posty: 14377
Pomógł: 128
matjez napisał(a):
1. W drodze do domu zauważyłem że auto bardzo wolno się grzeje i po przejechaniu ok 50km wskaźnik temp. lekko się podniósł - pomyślałem pewnie termostat;

Odpal zimny silnik i sprawdzaj kiedy się grzeje górny wąż dochodzący do chłodnicy. Nie powinien być ciepły przed osiągnięciem 87*C, czyli prawie środka skali (aktualnie przerabiam ten problem).

matjez napisał(a):
utrata wspomagania plus kontrolka na desce, po zgaszeniu i odpaleniu auta wróciło do normy

topic1114.html

Ogólnie tak jak napisałeś: bez podpięcia pod kompa się nie obejdzie.

_________________
PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 117 327 km GRIGIO STEEL
Gorąca Szesnastka Club


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 2 posty(ów) ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO