You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 29 Mar 2024, 01:22

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #810008 Wysłany: 14 Sie 2016, 18:28; 
 Temat postu: Jaki polecacie smartfon do korzystania z wi-fi za granicą?
Offline
Puntomaniak

Imię: Piotr
Samochód: Punto 2012
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Zawiercie
Rejestracja: 18 Cze 2014,
Posty: 94
Witam. Jestem kierowcą autobusu miejskiego, ale za tydzień zmieniam pracę na kierowcę autokaru turystycznego (wyjazdy głównie za granicę Polski, ale tylko Europa). Do tej pory z Internetu korzystałem tylko w domu na laptopie, a telefon miałem jedynie do dzwonienia i wysyłania SMS-ów (zasłużona Nokia bez ekranu dotykowego). Przyszła jednak chyba pora na zaopatrzenie się w smartfona i tutaj proszę Was o pomoc. Potrzebuję czegoś do korzystania z Internetu za granicą (głównie poprzez wi-fi dostępne w hotelach czy w innych miejscach publicznych). Smartfon ma mi głównie służyć do korzystania z Internetu, bo z mojej Nokii nie zamierzam rezygnować i dalej dzwonić i SMS-ować z niej. Nie znam się zupełnie na smartfonach. Siostra poleca mi bardzo Huawei P8, ponieważ jej koleżanka z pracy jest gadżeciarą jeśli chodzi o telefony i miała już podobno wiele modeli telefonów i jego sobie podobno najbardziej chwali, choć ma już kolejny. Sprawdzałem ceny, to około 800 zł. trzeba liczyć na Huwawei P8 Lite (ta koleżanka miała pewnie P8, a nie P8 Lite, ale ten jest o połowę tańszy od tego drugiego). Pytanie, czy warto inwestować 800 zł, jeśli poszukuję jedynie urządzenia do korzystania z Internetu z wi-fi? Czy może kupić jakiegoś smartfona za 400 zł.? Nie chcę wydawać na to dużo pieniędzy, ale chcę też, żeby mi to w miarą sprawnie chodziło (płynnie, w miarę szybko i bez zacięć), miało wi-fi, aparat, GPS. Do rozmów i pisania SMS-ów zamierzam nadal używać zwykłego telefonu.