Witam.
Tak jak w temacie-mam zamiar wymienić wał kolumny kierowniczej z powodu luzów na krzyżakach/przegubach.
Z tego co udało m się ustalić moment dokręcenia śrub powinien być następujący:
śruba dolna (koło pedałów nr 1) 50-60 Nm
śruba górna (nr 2) 18-22Nm
Chociaż z tematów,które tutaj czytałem wynikało,że dolna śruba powinna być dokręcona z siła 30Nm-temat o akcji nawrotowej fiata.
W zasadzie wymiana wydaje się być prosta,lecz martwi mnie ostrzeżenie z eLearn:
"- Unikać bezwzględnie odłączenia wałka górnego podczas wymontowywania kolumny kierownicy z odpowiedniego gniazda"Czy wymieniając wał kolumny kierowniczej muszę potem coś ustawiać?
Czy ma ktoś już tę operację za sobą?
Na co zwrócić uwagę?
Do dziś myślałem,że ta wymiana jest typu-wyciągnij stare/włóż nowe
Pozdrawiam