You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 12 Gru 2017, 10:11

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #814405 Wysłany: 05 Lis 2016, 20:45; 
 Temat postu: swap 1.4 T jet punto II
Offline
Sympatyk kropek
Awatar użytkownika

Imię: Mateusz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Go!
Województwo: dolnośląskie [D]
Miejscowość: Oleśnica
Rejestracja: 28 Wrz 2012,
Posty: 12
witam jest ktos w stanie pomoc mi ogarnac swapa z 1.2 8v na 1.4 t jeta ??;] jesli ktos by chcial sie podjac wspolpracy przy projekcie zapraszam na priv :P


Góra
 Profil  
 

 
 Post #817756 Wysłany: 14 Sty 2017, 00:46; 
 Temat postu: Re: swap 1.4 T jet punto II
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: S
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: chrzanów
Rejestracja: 20 Gru 2011,
Posty: 267
Pomógł: 3
jakbyś był bliżej to bardzo chętnie...

_________________
Rzeczy niemożliwe wykonuje od razu
Cuda zajmują mi trochę czasu
West Coast Custom Fenix Garage - by Ortes
Mechanika, Elektryka, Diagnostyka, Tuning Mechaniczny i Optyczny - priv
MultiEcuScan & IawScan2 Club


Góra
 Profil  
 
 
 Post #817762 Wysłany: 14 Sty 2017, 07:34; 
 Temat postu: Re: swap 1.4 T jet punto II
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Piotr
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: SX
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 02 Wrz 2011,
Posty: 2128
Zobacz sobie, jak swoje auto składa Axor . Jestem pewien, że będzie on wstanie dać Ci kilka pomocnych wskazówek :)

_________________
Mój kropek 1.2 8v >>> >>> CO RAZ BLIŻEJ 300 <<<


Góra
 Profil  
 
 
 Post #817768 Wysłany: 16 Sty 2017, 21:59; 
 Temat postu: Re: swap 1.4 T jet punto II
Offline
Sympatyk kropek

Imię: Kamil
Samochód: Abarth Punto Evo
Silnik: 1.4 16V 185KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Rejestracja: 01 Maj 2016,
Posty: 39
To nie będzie takie proste. Ogólnie próbowałbym odpalać to na kompie seryjnym + DET. Nie wiem jak tam komunikacja wygląda z licznikiem. Chyba, że komp nie jest sprzęgnięty z licznikiem po CAN to próbowałbym Easy ECU. Mechanicznie to nic trudnego - najważniejsze to znaleźć DOBRY słupek, bo jak się okazuje to nie takie łatwe :). A i licz koszty realne (nie druciane) na poziomie 10k. Zaraz pewnie gro ludzi na mnie wskoczy, ale jak chcesz to zrobić raz i zacząć jeździć to zrób konkretnie - z doświadczenia wiem, że stosowanie półśrodków kosztuje 2 razy ;). Trochę w tym siedziałem i zawsze stara zasada się sprawdza - oszczędny płaci 2 razy.

[ Dodano: 16 Sty 2017, 21:58 ]

Jakbyś jednak chciał to mogę Ci polecić w Krakowie gościa, który na pewno się podejmie i zrobi Ci to dobrze. A Ty też masz niedaleko do ETS Performance - tam pogadaj z chłopakami.

Chyba, że masz jakieś pytania natury ogólnej to wal na priv - jak będę w stanie to pomogę.


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 4 posty(ów) ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2013
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO