You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 18 Kwi 2024, 13:02

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 7 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #727565 Wysłany: 27 Kwi 2014, 18:21; 
 Temat postu: Przyczyny wysokiego cisnienia ssania 1.2 8v
Offline
Sympatyk kropek

Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 65KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: SX
Województwo: lubelskie [L]
Rejestracja: 24 Kwi 2014,
Posty: 6
Powitać cisnienie w kolektorze ssącym u mnie to 450mbr na biegu jałowym a prawidłowe jest 320-350mbr dla tego silnika
i tu pojawia sie moje pytanie co za to odpowiada na pierwszym miejscu jest nieszczelność w układzie dolotowym tylko co w przypadku gdy układ jest szczeny a map dalej wysoki ? czy sa jakies inne przyczyny wysokiego cisnienia w dolocie ? pozdrawiam



aha i takie jeszcze małe info map był podmieniany i wskazania są prawidłowe a rozrząd ustawiony idealnie :)


Góra
 Profil  
 

 
 Post #727579 Wysłany: 27 Kwi 2014, 20:04; 
 Temat postu: Re: Przyczyny wysokiego cisnienia ssania 1.2 8v
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 29 Sty 2010,
Posty: 3624
Pomógł: 31
A przepustnica? Może się nie domyka i przez to jest podwyższone ciśnienie.

_________________
Było: Fiat Punto II 1,2 16V HLX
Było: Fiat Stilo 1,6 Trofeo
Było: Fiat Grande Punto Sport 1,4 t-jet
Jest: Fiat Tipo Easy 1,4 t-jet


Góra
 Profil  
 
 
 Post #727586 Wysłany: 27 Kwi 2014, 20:36; 
 Temat postu: Re: Przyczyny wysokiego cisnienia ssania 1.2 8v
Offline
Sympatyk kropek

Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 65KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: SX
Województwo: lubelskie [L]
Rejestracja: 24 Kwi 2014,
Posty: 6
przepustnica jest czysta i domyka się chyba ze jest już owal ale nie sprawdzałem :) choć wątpię czy uchylona przepustnica mogła by powodować duże ciśnienie ponieważ gdy dodajemy gazu ciśnienie w kolektorze spada wiec w przypadku uchylonej powinny być wyższe obroty biegu jałowego a są 750 i mniejsze ciśnienie niż powinno chyba ze się mylę :D

dodam ze jeśli FEsem zrobie reset autoadaptacji silniczek pracuje idealnie cisnienie ssania dalej wysokie ale chodzi super przez 100km później to samo domyślam się ze komp po resecie działa z map wtrysku zaprogramowanych i stałych wtedy jest ok powoli adoptuje się do pracy z takim cisnieniem ssania rozjazd map i tak to sie kończy


Góra
 Profil  
 
 
 Post #816928 Wysłany: 27 Gru 2016, 16:11; 
 Temat postu: Re: Przyczyny wysokiego cisnienia ssania 1.2 8v
Offline
Puntomaniak

Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: podlaskie [B]
Rejestracja: 01 Lis 2013,
Posty: 88
Odświeżam temat.
Tydzień temu mój punciak został zdiagnozowany Examinerem i ciśnienie ssania 1022 mbar. Nikt mi nic nie powiedział, że ma być na poziomie 300 mbar. Jaka może być przyczyna aż tak dużego ciśnienia?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #816938 Wysłany: 27 Gru 2016, 19:27; 
 Temat postu: Re: Przyczyny wysokiego cisnienia ssania 1.2 8v
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 29 Sty 2010,
Posty: 3624
Pomógł: 31
1022mbar jest możliwe jedynie na wyłączonym silniku, albo przy uszkodzonym map sensorze.

_________________
Było: Fiat Punto II 1,2 16V HLX
Było: Fiat Stilo 1,6 Trofeo
Było: Fiat Grande Punto Sport 1,4 t-jet
Jest: Fiat Tipo Easy 1,4 t-jet


Góra
 Profil  
 
 
 Post #816940 Wysłany: 27 Gru 2016, 19:33; 
 Temat postu: Re: Przyczyny wysokiego cisnienia ssania 1.2 8v
Offline
Puntomaniak

Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: podlaskie [B]
Rejestracja: 01 Lis 2013,
Posty: 88
A to możliwe, kropka była też diagnozowana Examinerem przy wyłączonym silniku. Na wydruku też jest wyprzedzenie zapłonu, itd. a to już się robi chyba na odpalonym silniku. Być może przy wydruku wyniki można mieszać z pracy silnik i bez odpalonego silnika.
Uszkodzony map sensor jakie daje objawy?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #816943 Wysłany: 27 Gru 2016, 20:04; 
 Temat postu: Re: Przyczyny wysokiego cisnienia ssania 1.2 8v
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Marcin
Samochód: Fiat Tipo II
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Easy
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 29 Sty 2010,
Posty: 3624
Pomógł: 31
Tryb awaryjny, brak mocy, świecąca kontrolka awarii silnika.

_________________
Było: Fiat Punto II 1,2 16V HLX
Było: Fiat Stilo 1,6 Trofeo
Było: Fiat Grande Punto Sport 1,4 t-jet
Jest: Fiat Tipo Easy 1,4 t-jet


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 7 posty(ów) ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO