You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 25 Kwi 2024, 13:48

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #826508 Wysłany: 30 Lip 2017, 18:42; 
 Temat postu: 1.9 multijet lekki czarny dym i spadek mocy
Offline
Sympatyk kropek

Imię: Mateusz
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.9 130KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Sport
Województwo: podkarpackie [R]
Rejestracja: 13 Lip 2016,
Posty: 17
Witam, jak wyżej wydaje mi się, że moje auto od początku nie jedzie tak jak powinno. Mam je 2 miesiące z czego jeżdże dopiero miesiąc. Auto dostaje pełny moment dopiero powyżej 2000rpm i po wciśnięciu pedału gazu na maxa w przedziale 2000-2200rpm puszcza czarny dymek, czasem zdarzy mu sie szarpać przy normalnej jeździe (przykładowo jade 100km/h i sobie kilka razy leciutko szarpnie) Przy otwartych oknach słychać dość mocny świst powietrza kiedy turbina pracuje, turbo po regeneracji miesiąc temu. Nieszczelny dolot czy egr? A może przepływka? Na komputerze 0 błędów, prosze o pomoc bo już kompletnie sie poddaje :/


Góra
 Profil  
 

 
 Post #826582 Wysłany: 02 Sie 2017, 23:12; 
 Temat postu: Re: 1.9 multijet lekki czarny dym i spadek mocy
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Imię: Mariusz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź
Rejestracja: 28 Lip 2016,
Posty: 72
Pomógł: 1
Jeżeli słychać świst to trzeba od tego zacząć i wyeliminować nieszczelności układu doładowania, będzie widać zapocenie olejem w miejscu nieszczelności. Najlepiej było by zrobić diagnozę układu doładowania i całej reszty na komputerze, bez tego ciężko będzie zgadnąć .

_________________
Mały ale wariat ;)
1.3 mjt => 1.4 8V Lepszy Power Gamoniu ;)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #827181 Wysłany: 19 Sie 2017, 00:40; 
 Temat postu: Re: 1.9 multijet lekki czarny dym i spadek mocy
Offline
Sympatyk kropek

Imię: Mateusz
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.9 130KM mJTD
Paliwo: ON
Wersja: Sport
Województwo: podkarpackie [R]
Rejestracja: 13 Lip 2016,
Posty: 17
wszystko ogarnięte,gumowa rura mięzy turbo a coolerem pęknięta, skróciłem jątroszkę i kopcenie oraz spadek mocy ustało, syczenie też kompletnie wyeliminowane ;)


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3 posty(ów) ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO