You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 21 Lut 2018, 03:37

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 96 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
 
 Post #830619 Wysłany: 08 Lis 2017, 21:16; 
 Temat postu: Re: Problem z szarpaniem silnikiem na biegu jałowym, brak mo
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 19 Gru 2014,
Posty: 112
adamcior, Napinacz wymienię w tą sobotę, ponieważ jak na złość, nie mogłem dostać u siebie w miejscowości nowego od ręki, a musiałem wracać do stolicy, a wymiana paska była nie planowana i bardzo spontaniczna. Ale po obejrzeniu obecnego napinacza uważam, że niestety nie w nim leży problem. Tylko fakt faktem przy moim przebiegu alternator może się powoli poddawać, w sumie wiele osób wymieniało już po 5 latach użytkowania a u mnie 9 i 235tys nalotu i nadal ładuje :)

_________________
Chcesz zobaczyć zadbane autko? Zapraszam do mojej galerii:)

topic49781.html


Góra
 Profil  
 

 
 Post #830620 Wysłany: 08 Lis 2017, 21:18; 
 Temat postu: Re: Problem z szarpaniem silnikiem na biegu jałowym, brak mo
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Krzysztof
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Emotion
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Nowy Targ
Rejestracja: 02 Lis 2011,
Posty: 824
Pomógł: 13
adamcior, oj tam 105 amperowy idzie wyrwać za nie całe 500 nie jest tak źle 8) http://twojeczesci24.pl/produkt/DENSO-DAN599-Alternator

_________________
topic57539.html <---- moje Grande Punto z rzeszy
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #830621 Wysłany: 08 Lis 2017, 21:24; 
 Temat postu: Re: Problem z szarpaniem silnikiem na biegu jałowym, brak mo
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 19 Gru 2014,
Posty: 112
Plus zawsze można rozważyć regenerację, jeżeli obudowa nie jest pęknięta :)

_________________
Chcesz zobaczyć zadbane autko? Zapraszam do mojej galerii:)

topic49781.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #830624 Wysłany: 08 Lis 2017, 21:28; 
 Temat postu: Re: Problem z szarpaniem silnikiem na biegu jałowym, brak mo
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Imię: Adam
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź
Rejestracja: 17 Kwi 2010,
Posty: 641
Pomógł: 4
cedec1, a w evo ze S&S nie jest ten 120A ? a ten to już koszt bliższy tysiąca...
Szybko by ten alternator poleciał, 6 lat i 76 tyś ?
Rafal1995, Od góry patrzyłem to obudowa cała :D nie wiem jak od dołu

_________________
MOJE PUNTO EVO http://fiatpunto.com.pl/topic55029.html
MOJA BYŁE GP http://fiatpunto.com.pl/topic45699.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #830626 Wysłany: 08 Lis 2017, 21:33; 
 Temat postu: Re: Problem z szarpaniem silnikiem na biegu jałowym, brak mo
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Krzysztof
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Emotion
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Nowy Targ
Rejestracja: 02 Lis 2011,
Posty: 824
Pomógł: 13
nie wiem jak w evo ale gp najmocniejszy jest 105A mój jest tak pęknięty że tylko z kanału widać od spodu auta na alternatory nie ma reguły jednemu wytrzyma 2 lata a drugiemu 10 i przebieg ma tu małe znaczenie on po prostu gnije od środka i rozsadza obudowę

_________________
topic57539.html <---- moje Grande Punto z rzeszy
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #830645 Wysłany: 09 Lis 2017, 09:07; 
 Temat postu: Re: Problem z szarpaniem silnikiem na biegu jałowym, brak mo
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto Evo 3d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: MyLive
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 22 Paź 2014,
Posty: 629
Pomógł: 17
Jak już zdejmiesz ten pasek to pokręć ręcznie kołami pasowymi, z wyjątkiem wału korbowego :lol: (napinaczem też).
Sprawdź czy nie mają oporów i luzów.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #830650 Wysłany: 09 Lis 2017, 11:12; 
 Temat postu: Re: Problem z szarpaniem silnikiem na biegu jałowym, brak mo
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 19 Gru 2014,
Posty: 112
misci, A sam alternator powinien stawiać spory opór, czy nie?

_________________
Chcesz zobaczyć zadbane autko? Zapraszam do mojej galerii:)

topic49781.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #830654 Wysłany: 09 Lis 2017, 12:04; 
 Temat postu: Re: Problem z szarpaniem silnikiem na biegu jałowym, brak mo
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto Evo 3d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: MyLive
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 22 Paź 2014,
Posty: 629
Pomógł: 17
Alternator przy pokręcaniu ręką nie powinien dawać większego oporu niż opór w łożyskach i bezwładność wirnika. Jednym słowem powinien się kręcić swobodnie. Podkręcony mocniej powinien pokręcić się jeszcze rozpędem. Powinien kręcić się dość cicho, ale z uwzględnieniem tarcia szczotek.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #830664 Wysłany: 09 Lis 2017, 14:31; 
 Temat postu: Re: Problem z szarpaniem silnikiem na biegu jałowym, brak mo
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 19 Gru 2014,
Posty: 112
No to chyba szczerze mogę uznać, że mój nadaje się już do śmieci :(

[ Dodano: 09 Lis 2017, 13:31 ]

No to chyba szczerze mogę uznać, że mój nadaje się już do śmieci :(

_________________
Chcesz zobaczyć zadbane autko? Zapraszam do mojej galerii:)

topic49781.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #830671 Wysłany: 09 Lis 2017, 17:26; 
 Temat postu: Re: Problem z szarpaniem silnikiem na biegu jałowym, brak mo
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Imię: Adam
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź
Rejestracja: 17 Kwi 2010,
Posty: 641
Pomógł: 4
Pasek zdjąłem dzisiaj, niestety chyba nie tutaj pies pogrzebany. Alternator jak i wszystkie łożyska chodzą beż zadnego oporu i nie mają luzów, sprężarka klimatyzacji również. Bez altka komputer automatycznie podnosi obroty na 1100 i na postoju może tego nie odczuwa się, ale podczas jazdy tak jak wcześniej czuć szarpnięcia, tak samo przy wydechu nasłuchiwałem to tak jak by wypadał zapłon. Gdzie tu szukać dalej ? Czujnik spalania stukowego w drodze...

_________________
MOJE PUNTO EVO http://fiatpunto.com.pl/topic55029.html
MOJA BYŁE GP http://fiatpunto.com.pl/topic45699.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #830684 Wysłany: 09 Lis 2017, 23:17; 
 Temat postu: Re: Problem z szarpaniem silnikiem na biegu jałowym, brak mo
Offline
Sympatyk kropek

Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.2 8V 65KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: małopolskie [K]
Rejestracja: 02 Lis 2017,
Posty: 17
Pomógł: 1
Ile to auto ma przejechane? Jak można to zrób wykresy pozycji wałka/wariatora itp. Potem na spokojnie możesz je przeanalizować czy w czasie szarpniecia nie ma jakiegoś skoku któregoś parametru.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #830688 Wysłany: 10 Lis 2017, 03:13; 
 Temat postu: Re: Problem z szarpaniem silnikiem na biegu jałowym, brak mo
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Imię: Adam
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź
Rejestracja: 17 Kwi 2010,
Posty: 641
Pomógł: 4
marceli2, 76 tys przejechane, wróce z pracy to popoludniu wrzuce wykresy

_________________
MOJE PUNTO EVO http://fiatpunto.com.pl/topic55029.html
MOJA BYŁE GP http://fiatpunto.com.pl/topic45699.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #830921 Wysłany: 14 Lis 2017, 23:59; 
 Temat postu: Re: Problem z szarpaniem silnikiem na biegu jałowym, brak mo
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 19 Gru 2014,
Posty: 112
adamcior, I co tam jak tam?

_________________
Chcesz zobaczyć zadbane autko? Zapraszam do mojej galerii:)

topic49781.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #830926 Wysłany: 16 Lis 2017, 21:01; 
 Temat postu: Re: Problem z szarpaniem silnikiem na biegu jałowym, brak mo
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Imię: Adam
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź
Rejestracja: 17 Kwi 2010,
Posty: 641
Pomógł: 4
Prace chwilowo stanęły z braku czasu, dzisiaj postaram się coś podziałać, wymienię na początek czujnik spalania stukowego i dodatkowo mam problem z czujnikiem położenia biegu jałowego ( błąd P1305 - nie dzała S&S i wywala check silnika) , dzisiaj też do niego zajrzę to tak na rozgrzewkę :D jak to nie przyniesie efektów będę kombinował cewki na podmianę :D

[ Dodano: 15 Lis 2017 18:21 ]

Wymieniłem czujnik spalania stukowego, bez zmian, stary był sprawny, na nowym tak samo nie pokazuje żadnego napięcia w FESie. Dobrałem się również do czujnika położenia lewarka, nie wiem na jakiej zasadzie to działa, ale mam wrażenie że jakiś części brakuje na tym czujniku czy się rozsypały czy co :D wstawię potem zdjęcie, póki co wyjąłem i czas przeszukać allegro w poszukiwaniu nowego jednakże myślę że ten błąd, nie ma nic wspólnego z szarpaniem silnikiem, jedynie S&S nie działa i wywala przez to check

[ Dodano: 16 Lis 2017 20:59 ]

Dzisiaj podmieniłem cewki, niestety efekt taki sam :D Zmierzyłem również napięcie ładowania bo może i regulator napięcia powodowałby takie szarpnięcia ale cały czas 14V. Jakieś pomysły jeszcze poza centralką wtrysku ? :mrgreen:


Załączniki:


_________________
MOJE PUNTO EVO http://fiatpunto.com.pl/topic55029.html
MOJA BYŁE GP http://fiatpunto.com.pl/topic45699.html
Góra
 Profil  
 
 
 Post #831064 Wysłany: 18 Lis 2017, 17:53; 
 Temat postu: Re: Problem z szarpaniem silnikiem na biegu jałowym, brak mo
Offline
Sympatyk kropek

Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.2 8V 65KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: małopolskie [K]
Rejestracja: 02 Lis 2017,
Posty: 17
Pomógł: 1
Ja dzisiaj też wymieniłem czujnik spalania stukowego i dalej jest tak samo. Raczej już wszystkie czujniki i elementy wykonawcze przeglądnąłem lub podmieniłem i pozostaje mi tylko wymiana softu w ecu. Co od początku ale po cichu chodziło mi po głowie, tylko że tego nie zrobię sam. Mam magika co by mi to zrobił ale w swoich "zbiorach" nie miał mapy do takiego sterownika. Wstępnie jestem umówiony do innego na czwartek i zobaczymy co z tego wyjdzie.
adamcior u Ciebie podejrzewam że "bajzel" robi bardziej to przestawienie wałka niż centralka. Wcześniej już chyba pisałeś że wariator już był czyszczony. Może on się w pewnym momencie przestawia i ecu próbuje wyrównać obroty i stąd to szarpnięcie. Ja bym zaczął od analizy wykresów danych związanych z wałkiem, regulatorem faz rozrządu itp. czy jest jakiś nagły skok w momencie szarpnięcia. I jeszcze jedno czy to szarpnięcie występuje tylko raz parę sekund po odpaleniu , czy też może się powtarza co jakiś czas np. po przygazowaniu i zejsciu z obrotów itp. Myślę że olej wymieniasz zgodnie z zaleceniami (chodzi mi oto dlaczego zabrudził się wariator).


Góra
 Profil  
 
 
 Post #831149 Wysłany: 21 Lis 2017, 12:32; 
 Temat postu: Re: Problem z szarpaniem silnikiem na biegu jałowym, brak mo
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Imię: Adam
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź
Rejestracja: 17 Kwi 2010,
Posty: 641
Pomógł: 4
marceli2, z ciekawości sporo sobie życzy taki magik za zmianę softu ? Jutro albo pojutrze postaram się zrobić te wykresy i wrzucę tutaj na forum to może ktoś kto się zna na tym to podpowie jeszcze gdzie szukać problemu :D
U mnie szarpnięcie występuje nie zaraz po odpaleniu bo wtedy ma wyższe obroty bo silnik zimny, tylko po przejechaniu już jakiegoś dystansu, gdy obroty na biegu jałowym spadają do tych 750-800. Teraz mam wrażenie że te szarpnięcia występują częściej. Olej naturalnie wymieniam średnio co 10-12 tyś, raz do roku.

_________________
MOJE PUNTO EVO http://fiatpunto.com.pl/topic55029.html
MOJA BYŁE GP http://fiatpunto.com.pl/topic45699.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #831265 Wysłany: 25 Lis 2017, 09:33; 
 Temat postu: Re: Problem z szarpaniem silnikiem na biegu jałowym, brak mo
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Imię: Mariusz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź
Rejestracja: 28 Lip 2016,
Posty: 72
Pomógł: 1
Ja swego czasu walczyłem z problemem szarpania i winne okazały się luzy zaworowe, tyle że u mnie auto śmiga na LPG i ma już 170tys km. Pamiętam że sprawdzałem wszystkie czujniki, odkręciłem czujnik spalania stukowego, wyczyściłem i dokręciłem 20Nm. Kupiłem nawet nowy sterownik silnika, a problem był nadal. Dopiero pomiar kompresji dał wynik , ja szarpnąłem się na całkowity remont głowicy, ale ogólnie w GP płytki są cienkie niczym "napletek" więc co jakiś czas wypadało by przeprowadzić regulację.

_________________
Mały ale wariat ;)
1.3 mjt => 1.4 8V Lepszy Power Gamoniu ;)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #831268 Wysłany: 25 Lis 2017, 12:38; 
 Temat postu: Re: Problem z szarpaniem silnikiem na biegu jałowym, brak mo
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Imię: Adam
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź
Rejestracja: 17 Kwi 2010,
Posty: 641
Pomógł: 4
marceli2, Marceli i jak twoja walka z wgraniem softu nowego ? Mnie chodzi po głowie wymiana komputera wtrysku, tak wynika z Elearna, ale póki co chcę to opóźnić maksymalnie bo to raczej już nie tania zabawa a nie wiadomo czy przyniesie rezultat...
Colleague, luzy zaworowe miałem regulowane przy 60 tyś, 16 tyś od regulacji to chyba nie sporo żeby już się coś tam zadziało ? no i na remont głowicy to chyba u mnie trochę za wcześnie :D

_________________
MOJE PUNTO EVO http://fiatpunto.com.pl/topic55029.html
MOJA BYŁE GP http://fiatpunto.com.pl/topic45699.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #831270 Wysłany: 25 Lis 2017, 12:57; 
 Temat postu: Re: Problem z szarpaniem silnikiem na biegu jałowym, brak mo
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Imię: Mariusz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź
Rejestracja: 28 Lip 2016,
Posty: 72
Pomógł: 1
adamcior napisał(a):
luzy zaworowe miałem regulowane przy 60 tyś, 16 tyś od regulacji to chyba nie sporo żeby już się coś tam zadziało ? no i na remont głowicy to chyba u mnie trochę za wcześnie


No faktycznie to odpada, jeśli chodzi o kompa gdybyś miał magika co potrafi zresetować immo mam taki na podmiankę, mógłbym ci użyczyć. Mój jest na 100% sprawny bo po wymianie na drugi z nowszym softem objaw był taki sam.

Autor postu otrzymał pochwałę

_________________
Mały ale wariat ;)
1.3 mjt => 1.4 8V Lepszy Power Gamoniu ;)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #831271 Wysłany: 25 Lis 2017, 13:08; 
 Temat postu: Re: Problem z szarpaniem silnikiem na biegu jałowym, brak mo
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Imię: Adam
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź
Rejestracja: 17 Kwi 2010,
Posty: 641
Pomógł: 4
Colleague, kwestia czy komputer wtrysku z GP jest taki sam jak w EVO ? Dzięki za pomoc, jak nic innego nie wymyślę to chyba się do Ciebie uśmiechnę :D

_________________
MOJE PUNTO EVO http://fiatpunto.com.pl/topic55029.html
MOJA BYŁE GP http://fiatpunto.com.pl/topic45699.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #831276 Wysłany: 25 Lis 2017, 15:53; 
 Temat postu: Re: Problem z szarpaniem silnikiem na biegu jałowym, brak mo
Offline
Sympatyk kropek

Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.2 8V 65KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: małopolskie [K]
Rejestracja: 02 Lis 2017,
Posty: 17
Pomógł: 1
adamcior koszty takiego wgrania u magika ktory nie miał u siebie takiej mapy to ok 150zł. Z tym że mówił mi że jak by miał plik z dobrą mapą z takiego sterownika i moją mapę to już przy "podglądzie" i porownaniu map byłby w stanie powiedziec czy moja jest uszkodzona. Na drugą akcje mialem jechać w czwartek ale się przesunęło na wtorek lub srode bo L4. Też obawiam się czy da się podmienić czy wgrać nową mapę w mój sterownik i czy ona się "przyjmie". Dam znać o efektach.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #831304 Wysłany: 26 Lis 2017, 12:15; 
 Temat postu: Re: Problem z szarpaniem silnikiem na biegu jałowym, brak mo
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Imię: Mariusz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź
Rejestracja: 28 Lip 2016,
Posty: 72
Pomógł: 1
adamcior napisał(a):
Colleague, kwestia czy komputer wtrysku z GP jest taki sam jak w EVO ? Dzięki za pomoc, jak nic innego nie wymyślę to chyba się do Ciebie uśmiechnę :D

Jeżeli masz komputer o numerze IAW5SF3.M2 to masz taki sam jak mój .

_________________
Mały ale wariat ;)
1.3 mjt => 1.4 8V Lepszy Power Gamoniu ;)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #831337 Wysłany: 26 Lis 2017, 23:37; 
 Temat postu: Re: Problem z szarpaniem silnikiem na biegu jałowym, brak mo
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Imię: Adam
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź
Rejestracja: 17 Kwi 2010,
Posty: 641
Pomógł: 4
marceli2, jestem ciekaw czy taki magik może stwierdzić czy taka centralka jest uszkodzona czy sprawna. Jestem ciekaw twoich efektów czy w ogóle coś w tym temacie się interesować...
Colleague, sprawdzałem przed chwilą... niestety ale mam inny komputer IAW5SF9.A2 :cry:

_________________
MOJE PUNTO EVO http://fiatpunto.com.pl/topic55029.html
MOJA BYŁE GP http://fiatpunto.com.pl/topic45699.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #831350 Wysłany: 27 Lis 2017, 11:28; 
 Temat postu: Re: Problem z szarpaniem silnikiem na biegu jałowym, brak mo
Offline
Puntoświr

Imię: Krzysiek
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Wersja: Dynamic
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 15 Wrz 2014,
Posty: 135
Pomógł: 5
Adamcior jeśli chcesz coś robić z komputerem lub sterownikami to skontaktuj się z firmą Kocar z Tychów.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #831534 Wysłany: 30 Lis 2017, 21:49; 
 Temat postu: Re: Problem z szarpaniem silnikiem na biegu jałowym, brak mo
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Imię: Adam
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Łódź
Rejestracja: 17 Kwi 2010,
Posty: 641
Pomógł: 4
puntoevodynamic, dzięki za namiar, mam nadzieje że nie będę musiał skorzystać :D swoją drogą ciekawe jaką żywotność ma taka centralka i co złego z nią się może stać :D
marceli2, wgrywałeś nową mapę ?

Tak się jeszcze zastanawiam... a może wtryskiwacze ?

_________________
MOJE PUNTO EVO http://fiatpunto.com.pl/topic55029.html
MOJA BYŁE GP http://fiatpunto.com.pl/topic45699.html


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 96 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2013
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO