You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 14 Gru 2017, 10:00

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 183 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Autor Wiadomość
 
 Post #799804 Wysłany: 10 Mar 2016, 19:51; 
 Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V
Offline
Puntomaniak

Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 04 Cze 2010,
Posty: 51
Pany cos "jest nie tak".

Zalozony SPRAWDZONY rozrusznik Hitachi numer 55193356, dorobiony kabelek pod stacyjke. Kreci i gasnie. Po zalozeniu oryginalnego rozrusznika motor chodzi.

Wiec nabylem kolejny rozrusznik z Hitachi o numerze 51832950 i to samo ....

Witki opadaja i kur**** leca...

Jakies pomysly ?


Aha wymiane mozna zrobic przez otwarta maske w czasie ponizej godziny :lol:


Góra
 Profil  
 

 
 Post #806808 Wysłany: 06 Cze 2016, 11:26; 
 Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V
Offline
Forumowicz

Imię: Stanisław
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: łódzkie [E]
Rejestracja: 21 Sie 2013,
Posty: 3
radencin napisał(a):
Pany cos "jest nie tak".

Zalozony SPRAWDZONY rozrusznik Hitachi numer 55193356, dorobiony kabelek pod stacyjke. Kreci i gasnie. Po zalozeniu oryginalnego rozrusznika motor chodzi.

Wiec nabylem kolejny rozrusznik z Hitachi o numerze 51832950 i to samo ....

Witki opadaja i kur**** leca...

Jakies pomysly ?


Aha wymiane mozna zrobic przez otwarta maske w czasie ponizej godziny :lol:



Mam to samo.
Mój film który kiedyś nagrałem:
https://www.youtube.com/watch?v=wSvDnycXUfo

Nowy rozrusznik pobiera za dużo prądu przez co wariuje sterownik silnika i po chwili gaśnie.
Aby odpalić należy odpalając przytrzymać wciśnięty gaz i trzymać go na obrotach przez 5 sekund.

Problem można zmniejszyć:

- wymianą akumulatora na nowy o dużym prądzie rozruchowym,
- poprowadzeniem masy do centralki bezpośrednio z akumulatora (a wywaleniem starej).

U mnie nowy akumulator i masa wyeliminowały problem ale tylko na lato. W zimie nadal występuje.
Obecnie akumulator już siada i problem jest praktycznie cały czas.

Centralki nie próbowałem wymieniać bo szkoda mi kasy na coś co może w ogóle nie pomóc.
Najśmieszniejsze jest to, że rozrusznik kręci jak oszalały wiec ładunek ma .....


Już się przyzwyczaiłem i z tym nie walczę.
I tak już niedługo pójdzie na szrot gdzie jego miejsce bo cała podłoga przerdzewiała.

Nigdy więcej Fiata!


Góra
 Profil  
 
 
 Post #816540 Wysłany: 17 Gru 2016, 01:43; 
 Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V
Offline
Puntomaniak

Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 04 Cze 2010,
Posty: 51
h1tman napisał(a):
Problem można zmniejszyć:

- wymianą akumulatora na nowy o dużym prądzie rozruchowym,
- poprowadzeniem masy do centralki bezpośrednio z akumulatora (a wywaleniem starej).


Potwierdzam 8) Rozrusznik dziala. Wymienilem kable masy i wlozylem nowy akumulator (blednie zakladalem ze stary aku jest ok).
Po kilkudniowym postojach "w zimie" odpala bez najmniejszych problemow.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #829863 Wysłany: 25 Paź 2017, 21:05; 
 Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V
Offline
Sympatyk kropek

Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 65KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: wielkopolskie [P]
Rejestracja: 03 Sty 2016,
Posty: 32
Witam wszystkich.
Trochę odkopię temat. Przyszedł dzisiaj do mnie rozrusznik, jednak za cholerę nie mogę przylutować kabelka do tego metalu w rozruszniku. Cyna nie chce się chwycić tego cholerstwa. Też mieliście takie problemy?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #831384 Wysłany: 28 Lis 2017, 00:58; 
 Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V
Offline
Przyjaciel
Awatar użytkownika

Imię: Dominik
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Active
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice
Rejestracja: 25 Maj 2008,
Posty: 13527
Pomógł: 99
Cyna bez kalafonii? Użyj pasty lutowniczej.
Nie zapomnij oczyścić kabla z lakieru na drutach.

_________________
Image
PII 1.2 16v 3D Active 2002r. 84 500 km GRIGIO STEEL
Gorąca Szesnastka Club


Góra
 Profil  
 
 
 Post #831828 Wysłany: 07 Gru 2017, 12:05; 
 Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V
Offline
Forumowicz

Imię: Marek
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 07 Gru 2017,
Posty: 2
Odpowiadam wszystkim niedowiarkom-Fiat Punto 2 1.2 8v 5D 2001r. Seryjny rozrusznik 800 watt przy +5c nie dawał rady,resetował zegarek,blokował się.Zębów na bendyksie miał 8.''Nowy'' z allegro za 50 zł. 10 zębów.Trafił mi się z kabelkiem rozruchowym i osłonką także do końca kabelka dołączyłem oczko i skręciłem śrubką z kabelkiem od stacyjki.przykręcony na 2 śruby bo tak było na fabrycznym.Wymiana na najeżdzie na parkingu pod chmurką 1 godzina 10 minut. Jak ktoś chce mieć na 3 śruby to tą z tulejką (środkową) trzeba rozwiercić wiertłem 8.Akumulator 40ah 390 A i kręci jak szalony. I ten dżwięk-łitititi -bezcenne.czyli u mnie działa :D .Aha jeszcze dodam że przy montażu ''nowego''rozrusznika przeczyściłem przewody plusowe papierem ściernym i nałożyłem troszkę smaru miedzianego,tak samo zrobiłem z przewodami masowymi.Jest o niebo lepiej.Tylko jeden fakt-jak ktoś już napisał pierwsze uruchomienie na zimnym- na tyk,lecz po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu ciut dłużej trzeba przytrzymać.Ale ok. 1 sekundy także jest git. I ten uśmiech na pysku przy pierwszym odpaleniu :E ...Także ilość zębów na bendyksie nie przeszkadza..Wszystko w temacie

[ Dodano: 07 Gru 2017, 11:05 ]

I zapomniałem dodać- rozrusznik hitachi 1 kw numer seryjny nie wiem bo wytarty.I najlepiej zdjąć kosz akumulatora do górnej śruby.No i światła więcej


Góra
 Profil  
 
 
 Post #831914 Wysłany: 08 Gru 2017, 23:41; 
 Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Tomek
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: wielkopolskie [P]
Miejscowość: Poznań
Rejestracja: 16 Lis 2011,
Posty: 991
Pomógł: 28
Ja mam też Hitachi - już dobrych parę lat i wiernie służy - parę stron do tyłu jest mój post. Mechanik pamiętam mi dzwonił, że inna ilość zębów i czy na pewno montować i że może nie działać i że na moją odpowiedzialność: powiedziałem: TAK. Nigdy więcej nie było problemów z odpalaniem :)

_________________
szamot666

Moja kropka -> http://fiatpunto.com.pl/topic32828.html


Góra
 Profil  
 
 
 Post #831981 Wysłany: 11 Gru 2017, 12:53; 
 Temat postu: Re: Wymiana rozrusznika PII/FL na GP 1.2/1.4 8V
Offline
Forumowicz

Imię: Marek
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 07 Gru 2017,
Posty: 2
A chciałem się jeszcze zapytać - jaki akumulator będzie wystarczający? tzn ile Ah?


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 183 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 4, 5, 6, 7, 8


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2013
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO