You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 28 Mar 2024, 21:31

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 29 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 
 Post #802495 Wysłany: 09 Kwi 2016, 16:37; 
 Temat postu: Awaria systemu multiair-system do wymiany.
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 16V 135KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 13 Lip 2012,
Posty: 50
Witam,

Po przejechaniu prawie 50 tys kilometrów, zaczęła świecić kontrolka silnika, samochód nagle stracił moc. Po zatrzymaniu się, wyłączeniu i ponownym uruchomieniu problem został z kontrolką. Samochód hm, jedzie poprawnie, silnik ładnie pracuje, ale po ruszeniu i przejechaniu pierwszych kilometrów od startu pojawia się problem chwilowego szarpania i braku reakcji na gaz, po czym wszystko się wyrównuje i wraca do normy. Po podłączeniu do komputera w aso, wykazało - 4 cylinder uniair, problem z zaworem, blokada siłownika.

Czeka mnie wymiana multiair. Zastanawia mnie jak obecnie mają się te systemy, czy są one jakoś zmodernizowane itp, tak aby były hm, zaryzykuję słowo - bezawaryjne? Czy dalej są montowane te same systemy co w 2012? (głównie chodzi mi o to, czy po 2012 była jakaś ich modernizacja?)

Czy silniki multiair turbo mają koło dwumasowe? W aso powiedzieli że nie..... :shock:

Mam jeszcze parę zagadnień, ale to podczas rozmowy z Wami je napiszę :)

Pozdrawiam :)


Góra
 Profil  
 

 
 Post #802521 Wysłany: 09 Kwi 2016, 20:34; 
 Temat postu: Re: Awaria systemu multiair-system do wymiany.
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Alicja
Samochód: Punto 2012
Silnik: 1.4 16V 105KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Cult
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Częstochowa
Rejestracja: 07 Paź 2012,
Posty: 652
Oj oj.....:/ to Ci się narobiło....dewew się zaznajamial z tematem. Z nim możesz porozmawiać.

_________________
Puntolot czyli MultiAir z podtlenkiem gazotu :E oraz do tego Mały Starszy Brat - Fiat 126pe ! :E
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #802528 Wysłany: 09 Kwi 2016, 21:12; 
 Temat postu: Re: Awaria systemu multiair-system do wymiany.
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 16V 135KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 13 Lip 2012,
Posty: 50
Alice, a ile przejechałaś km już swoim punto?


Góra
 Profil  
 
 
 Post #802533 Wysłany: 09 Kwi 2016, 21:27; 
 Temat postu: Re: Awaria systemu multiair-system do wymiany.
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto Evo 3d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: MyLive
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 22 Paź 2014,
Posty: 834
Pomógł: 27
Jeśli maszyna nie jest na gwarancji to może być nieciekawie. Pozostaje mieć nadzieję, że to tylko elektrozawór sterujący zamykaniem zaworu ssącego.

Tego właśnie obawiam się w multiair'ach. Inaczej miałbym taki silnik pod maską.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #802539 Wysłany: 09 Kwi 2016, 21:50; 
 Temat postu: Re: Awaria systemu multiair-system do wymiany.
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 16V 135KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 13 Lip 2012,
Posty: 50
Niestety jest nieciekawie, 5 tys za naprawę. Tzn, za wymianę, to się całość wymienia. Dają 2 lata gwarancji potem. Ja wiedziałem co kupuję, ale byłem pewny że te 100 tys km samochód wytrzyma. Rocznie robię 10 tys, więc 10 lat, i potem samochód wystawił bym do sprzedaży. Ale żeby teraz przy 45 padł? Nigdy nie był katowany, turbina zawsze rozgrzewana i chłodzona itp. Nie po to kupowałem samochód z salonu aby teraz mieć takie coś, dla mnie to kpina.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #802549 Wysłany: 09 Kwi 2016, 23:34; 
 Temat postu: Re: Awaria systemu multiair-system do wymiany.
Offline
Sympatyk kropek

Miejscowość: Wejherowo
Rejestracja: 18 Lip 2009,
Posty: 20
Pomógł: 1
Hej Jeżeli punto było serwisowane to niech napiszą do fiata o partycypowanie w kosztach.Miałem tak z alternatorem. Zapłaciłem tylko za robociznę. Takie "good will"

_________________
Grande Punto 1,4 Estiva B&M


Góra
 Profil  
 
 
 Post #802555 Wysłany: 10 Kwi 2016, 03:10; 
 Temat postu: Re: Awaria systemu multiair-system do wymiany.
Offline
Ekstremista
Awatar użytkownika

Imię: Marek
Samochód: Inny Fiat
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 13 Cze 2007,
Posty: 1614
Pomógł: 9
Teraz są silniki MultiAir 2 - albo chwyt marketingowy, albo coś zmieniono. Na sieci ludzie piszą, że były robione zmiany w aktuatorze MA. Ile w tym prawdy :?: EPER pokazuje, że były zmiany tego podzespołu.

_________________
FIAT 500X Lounge 2016 brązowy magnetico, 1.4 MultiAir II Turbo 140KM
FIAT Grande Punto Emotion 2007 czarny crossover, 1.4 8V 77KM - był od 29.05.2007 do 03.03.2024
FIAT UNO 1993 45 MKII czerwona strzała - był
Peugeot 206 Pop Art 2005 1.4 8V 75KM - żonkowóz - był


Góra
 Profil  
 
 
 Post #802556 Wysłany: 10 Kwi 2016, 05:41; 
 Temat postu: Re: Awaria systemu multiair-system do wymiany.
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13043
Pomógł: 54
Fabryczny zdechł przy ok 55 000km :E Teraz mam 117 i jeszcze działa ;)

Ten co mam zamontowany to po którejś z rzędu "zmianie"... ponoć poprawiony... a niedawno filmiki czy fotki widziałem z zepsutym aktywatorem z moim nr który obecnie mam. Od mojej wymiany pewnie jest już kilka następnych wersji :E

krowka napisał(a):
Teraz są silniki MultiAir 2
Różnica taka, że są zalane 0W30 czy inną wodą w bańce oleju żeby mniej palił i napisem euro6 :E

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #802662 Wysłany: 10 Kwi 2016, 21:49; 
 Temat postu: Re: Awaria systemu multiair-system do wymiany.
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 16V 135KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 13 Lip 2012,
Posty: 50
Michał, a jaki masz nr aktywatora? A skoro pytam to pomęczę Ciebie kilkoma pytaniami :E
Ten silnik 1.4 multiair turbo ma koło dwumasowe?
I może dość durne pytanie, ale co mi tam, a można wymienić na normalny wałek bez multiair? wszystko tylko nie to dziadostwo, naprawdę, o ile mam zaufanie do turbiny itp, to ten multiair straszy mnie w koszmarach sennych :E


Góra
 Profil  
 
 
 Post #802668 Wysłany: 10 Kwi 2016, 22:40; 
 Temat postu: Re: Awaria systemu multiair-system do wymiany.
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13043
Pomógł: 54
Scoundrel napisał(a):
Ten silnik 1.4 multiair turbo ma koło dwumasowe?

Ma. Tjet też ma :> klik
Scoundrel napisał(a):
Michał, a jaki masz nr aktywatora?
55249566
Wymieniony pod koniec sierpnia 2013. (53600km). Olej zmieniłem od wymiany 5 razy. Teraz na szóstym od niecałego 1kkm jeździ. Po każdej wymianie oleju procedura wymiana oleju i kalibracja modułu MES-em :>

Jak dojedzie do 200-250 000km to uwierzę w to, że jest poprawiony :E

W II też wymieniałem olej co 12-14 000km, więc ok... poza drobnym szczegółem, że olej, filtr jest 2x droższy :E w zasadzie wszystkie materiały eksploatacyjne do tego silnika są 2 do 4x droższe :E Ale no trudno :P W końcu ponad 2x mocniejszy jest i da się nim bardzo sprawnie poruszać ;)

Scoundrel napisał(a):
I może dość durne pytanie, ale co mi tam, a można wymienić na normalny wałek bez multiair? wszystko tylko nie to dziadostwo, naprawdę, o ile mam zaufanie do turbiny itp, to ten multiair straszy mnie w koszmarach sennych :E
Sprzedać i kupić Tjeta :E Takie coś nie ma ekonomicznego sensu.

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #802673 Wysłany: 10 Kwi 2016, 23:06; 
 Temat postu: Re: Awaria systemu multiair-system do wymiany.
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 16V 135KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 13 Lip 2012,
Posty: 50
Michał, olej selenia ciągle u Ciebie? Turbinę chyba też miałeś wymienianą, o ile pamiętam (ale może źle pamiętam, a teraz już nie chcę szukać po wątkach)

Hm, 200-250 tys przebiegu to mało realne xD sukces będzie jak te 100 tys przebiegu multiair wytrzyma bez naprawy :E I pomyśleć że początkowo śliniłem się na myśl o abarth. Trudno, stało się, będę musiał po naprawie przemyśleć, czy dalej użytkować czy się pożegnać z fiatem, bo po prostu, rozczarowanie, a dwa - gwarancja się skończy i znów loteria, a ja chcę mięć święty spokój z silnikiem. Bo inne naprawy to ok, ale silnik to musi być bezawaryjny, nie ma opcji. Może być i tak że teraz te systemy są już bezawaryjne, kto wie. Teraz tipo wprowadzili, podobno ma być też w tym zwykły t-jet, ale ile w tym prawdy to nie wiem.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #802674 Wysłany: 10 Kwi 2016, 23:09; 
 Temat postu: Re: Awaria systemu multiair-system do wymiany.
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Mateusz
Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.4 16V 95KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Sporting
Województwo: łódzkie [E]
Rejestracja: 03 Paź 2011,
Posty: 788
Pomógł: 5
Z tym Multiairem to naprawdę taka padaka straszna ? Jak się zainteresowałem tematem to trochę mi mina zrzedła (tyle z nimi problemów).

_________________
http://fiatpunto.com.pl/topic35885.html Był żółty Sound (II)
http://fiatpunto.com.pl/topic57112.html Jest czarny Sporting (IIFL)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #802676 Wysłany: 10 Kwi 2016, 23:31; 
 Temat postu: Re: Awaria systemu multiair-system do wymiany.
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13043
Pomógł: 54
Scoundrel napisał(a):
olej selenia ciągle u Ciebie?
Tak
Scoundrel napisał(a):
Turbinę chyba też miałeś wymienianą,
Tak, ale w zasadzie była sprawna, tylko miała luźną dźwignię westgate-a i sobie brzęczało jak się gaz puściło (przy zamkniętym oknie lub podczas jazdy niesłyszalne) -> https://www.youtube.com/watch?v=MuwUcS0HiyA Dokładnie to samo co na filmiku.

Scoundrel napisał(a):
sukces będzie jak te 100 tys przebiegu multiair wytrzyma bez naprawy
są tacy co mają 100+ i jest wszystko ok :>

Pierwsze CR też się pewnie sypały :E

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #802677 Wysłany: 10 Kwi 2016, 23:59; 
 Temat postu: Re: Awaria systemu multiair-system do wymiany.
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 16V 135KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 13 Lip 2012,
Posty: 50
Mateusz, e tam padaka. System jest zajebisty wg fiata. Więc tak jest, tak musi być :E Przy okazji mogę Ci sprzedać po naprawie, z gwarancją, za wysoką cenę, i każdy będzie zadowolony :E Teraz ze świecą szukać punto 5 d multiair turbo na full wypasie. No, Matusz, nic tylko kupować i cieszyć się jak opętane dziecko. A na poważnie, kup sobie coś normalnego, im większy stopień zaawansowania i skomplikowania silnika, tym większe ryzyko. No ale wiadomo, bez ryzyka nie ma zabawy.

A na poważnie - takie czasy, małe pojemności, duże moce. Na plus jest to że produkcja jest coraz bardziej zaawansowana i dokładniejsza, minus że o taki samochód trzeba dbać jak o dziecko, bo wysilenie silników coraz większe.

[ Dodano: 10 Kwi 2016 23:48 ]

Michał, ja akurat miałem castrol....więc cóż...

Dokładnie co wykazał komp: "Cylinder 4 UniAir sygnał aktywacji elektrozaworu - Zablokowany siłownik"


Góra
 Profil  
 
 
 Post #802690 Wysłany: 11 Kwi 2016, 04:46; 
 Temat postu: Re: Awaria systemu multiair-system do wymiany.
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto Evo 3d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: MyLive
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 22 Paź 2014,
Posty: 834
Pomógł: 27
Cytuj:
I może dość durne pytanie, ale co mi tam, a można wymienić na normalny wałek bez multiair?


Masz chyba na myśli wymianę silnika na inny niż multiair bo to nie jest kwestia samego wałka, lecz filozofii sterowania silnikiem.

Twoja koncepcja jest podobna do próby zdemontowania skrzydeł w samolocie tak aby stał się śmigłowcem.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #802752 Wysłany: 11 Kwi 2016, 16:59; 
 Temat postu: Re: Awaria systemu multiair-system do wymiany.
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13043
Pomógł: 54
misci napisał(a):
Masz chyba na myśli wymianę silnika na inny niż multiair bo to nie jest kwestia samego wałka, lecz filozofii sterowania silnikiem.


A ja powiem ze i jednego i drugiego :v Elektronika + głowica + część osprzętu do wymiany i rzeźbienia ;)

Bez 10-15k nie podchodź :E W praktyce wyjdzie swap na Tjeta ;)

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #802801 Wysłany: 11 Kwi 2016, 22:11; 
 Temat postu: Re: Awaria systemu multiair-system do wymiany.
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Alicja
Samochód: Punto 2012
Silnik: 1.4 16V 105KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Cult
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Częstochowa
Rejestracja: 07 Paź 2012,
Posty: 652
Scoundrel napisał(a):
Alice, a ile przejechałaś km już swoim punto?

Obecnie 90 tysięcy po 3,5 roku od wyjazdu z salonu. Od 11 tysięcy MultiAir zasilany podtlenkiem gazotu. Przy czym ja mam 1.4 16v 105 kucy bez turbiny. Jeżeli chodzi o olej, to od Początku lejem Selenie.

Tak jak chłopaki piszą. Ten silnik to to inne ustrojstwo, więc aż taka ingerencja czyli wałek, to jak całkowita przeróbka silnika. Nawet niewiem czy możliwa. Tak to sobie fiat wymyślił ten silnik. Kiedyś wymyślił Common Rail i jak widać, udało się. Może tutaj, pomimo początkowych wpadek też będzie ok.

_________________
Puntolot czyli MultiAir z podtlenkiem gazotu :E oraz do tego Mały Starszy Brat - Fiat 126pe ! :E
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #802881 Wysłany: 12 Kwi 2016, 20:54; 
 Temat postu: Re: Awaria systemu multiair-system do wymiany.
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 16V 135KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: mazowieckie [W]
Rejestracja: 13 Lip 2012,
Posty: 50
hm...hm... 90 tys, brzmi optymistycznie, nabijaj kilometry najnajwięcej xD Pęknie 100 tys to trzeba oblać ten niebywały sukces konstruktorów fiata :E Zaiste, multiair i 100 tys, przebiegu bez naprawy, toż to brzmi niesamowicie, jak nie z tej bajki :E

Szkoda tylko że ja miałem przyjemność mieć tą początkową wpadkę fiata. :cry: :cry: :cry:


Góra
 Profil  
 
 
 Post #832407 Wysłany: 21 Gru 2017, 23:56; 
 Temat postu: Re: Awaria systemu multiair-system do wymiany.
Offline
Sympatyk kropek

Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Estiva Blue&Me
Województwo: dolnośląskie [D]
Rejestracja: 07 Cze 2017,
Posty: 34
Scoundrel napisał(a):
hm...hm... 90 tys, brzmi optymistycznie, nabijaj kilometry najnajwięcej xD Pęknie 100 tys to trzeba oblać ten niebywały sukces konstruktorów fiata :E Zaiste, multiair i 100 tys, przebiegu bez naprawy, toż to brzmi niesamowicie, jak nie z tej bajki :E

Szkoda tylko że ja miałem przyjemność mieć tą początkową wpadkę fiata. :cry: :cry: :cry:


a pomyśłeć ze ten moj 1,4 FIRE 77 kucy...zrobił 115 tys...na razie mu padł termostat, i sie zagotował...ale po wymianie nadal śmiga pewnie zrobie drugie tyle :-)


Góra
 Profil  
 
 
 Post #836415 Wysłany: 08 Kwi 2018, 16:06; 
 Temat postu: Re: Awaria systemu multiair-system do wymiany.
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Alicja
Samochód: Punto 2012
Silnik: 1.4 16V 105KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Cult
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Częstochowa
Rejestracja: 07 Paź 2012,
Posty: 652
150 tysięcy.... MultiAir jeździ :E

_________________
Puntolot czyli MultiAir z podtlenkiem gazotu :E oraz do tego Mały Starszy Brat - Fiat 126pe ! :E
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #836466 Wysłany: 09 Kwi 2018, 07:26; 
 Temat postu: Re: Awaria systemu multiair-system do wymiany.
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13043
Pomógł: 54
106 000 od wymiany i też jeździ ;)

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #842667 Wysłany: 20 Paź 2018, 17:02; 
 Temat postu: Re: Awaria systemu multiair-system do wymiany.
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Alicja
Samochód: Punto 2012
Silnik: 1.4 16V 105KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Cult
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Częstochowa
Rejestracja: 07 Paź 2012,
Posty: 652
170 tysięcy :E MultiAir na podtlenku gazotu jeździ nadal :E *









*post dla niewierzących w cudownego Fiatowskiego MultiAir'a :E

_________________
Puntolot czyli MultiAir z podtlenkiem gazotu :E oraz do tego Mały Starszy Brat - Fiat 126pe ! :E
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #842921 Wysłany: 25 Paź 2018, 17:33; 
 Temat postu: Re: Awaria systemu multiair-system do wymiany.
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13043
Pomógł: 54
167200 multiair znowu padł :E

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
 
 Post #844025 Wysłany: 28 Lis 2018, 21:41; 
 Temat postu: Re: Awaria systemu multiair-system do wymiany.
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Imię: Alicja
Samochód: Punto 2012
Silnik: 1.4 16V 105KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Cult
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Częstochowa
Rejestracja: 07 Paź 2012,
Posty: 652
ipIV napisał(a):
167200 multiair znowu padł :E


Co ty robisz z tym autem? :E

_________________
Puntolot czyli MultiAir z podtlenkiem gazotu :E oraz do tego Mały Starszy Brat - Fiat 126pe ! :E
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Post #844126 Wysłany: 02 Gru 2018, 18:18; 
 Temat postu: Re: Awaria systemu multiair-system do wymiany.
Offline
Admin ds. technicznych forum.
Awatar użytkownika

Imię: Michał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: SL/SK/SZ/SZA
Rejestracja: 21 Cze 2006,
Posty: 13043
Pomógł: 54
Odwołuję :E To była najprawdopodobniej walnięta świeca ;) Ale całe zamieszanie przynajmniej pokazało jaki syf w silniku zostawia Selenia ;)

_________________
Focus 1.0 Ecoboost 92kW :E & Punto II HGT Abarth 1,8 16V 96kW & Fiesta VII FL 1,0 12V Ecoboost 74kW
Inne pod moją opieką: Tipo 1,4 16V 70kW
Były: Punto II 5d 1,8 16V 96kW & Punto Evo 1,4 16V MA 99kW@138kW & Punto II 1,2 8V 44kW & Fiesta V 1,25 55kW
Image <- Ford Focus mk4 FL Trend 1,0 Ecoboost 2022 r. :E
Image <- Fiat Punto II HGT 1,8 16V 2001 r.
Image <- Ford Fiesta VII FL 1,0 Ecoboost 2017 r.
Image <- Fiat Tipo 1,4 16V 2017 r.
Image <- Fiat Punto II 5d 1,8 16V 2002 r.
Image <- Fiat Punto Evo 1,4 MA Turbo 2010 r.
Image <- Ford Fiesta V 1,2 16V 2001 r.
Image <- Fiat Punto II 1,2 8V 2002 r.
AM, B, BE, C, CE, T


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 29 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO