You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 19 Kwi 2024, 23:41

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 9 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #842880 Wysłany: 24 Paź 2018, 19:22; 
 Temat postu: Turbo TD04HL-13t opinie a może coś innego ?
Offline
Forumowicz

Imię: Karol
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 21 Paź 2018,
Posty: 2
Cześć,
Jako że to mój pierwszy post to się przywitam - dzień dobry wszystkim!
Do rzeczy - buduje silnik do swojego GP. W planach mam 200-220hp. Stoję przed wyborem turbiny. Wpadła mi w oko td04hl-13t. Jest duży wybór w nich a są tanie jak barszcz. Ma to ktoś włożone do siebie i może podzielić się wrażeniami? Chodzi mi głównie czy długo trzeba czekać aż turbo wstanie i zacznie budować moc.
A moze ktos poleci inne turbo do tych mocy? Gt1446 odpada - nie ten budżet raczej.


Góra
 Profil  
 

 
 Post #842897 Wysłany: 24 Paź 2018, 23:13; 
 Temat postu: Re: Turbo TD04HL-13t
Offline
Sympatyk kropek

Imię: Adrian
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Emotion
Województwo: Poza Polską
Rejestracja: 11 Kwi 2018,
Posty: 8
Jesli sie pakujesz w TD04 podejrzyj na strone Revlimit lub Etuners.gr

Troche gratow bedzie ci potrzebne:
wydajniejsze wtryski
MAP sensor od wersji EsseEsse
kolektor wydechowy moze byc seryjny, pod TD04 robi sie plytki adaptacyjne.
Nowy DownPipe i wydech
Program do ECU pod to turbo
RON98
Zaleca sie wiekszy ICek

Pelny boost bedzie kolo 3200-3500 RPM, ponizej tej wartosci... bedziesz mial 1.4 16v StarJet :E

200-240HP zaleznie od programu, cisnienia, walkow i innych drobiazgow.

Jedyna niewiadoma vs GT1446 to realny stan uzywanej TD04.

Powodzenia z projektem.

_________________
GP Emotion 1.4 T-JET 120
VL36 Turbo + Soft => 168PS


Góra
 Profil  
 
 
 Post #842904 Wysłany: 25 Paź 2018, 09:18; 
 Temat postu: Re: Turbo TD04HL-13t
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Silesia
Rejestracja: 15 Paź 2010,
Posty: 767
Pomógł: 3
Na 200KM TD04 jest za duża. GT1446 jest idealna, ale jak ci nie pasuje cena to zobacz jeszcze GT1752S z SAAB 9-5. UWAGA - wymaga sporo przeróbek do wpasowania.
Noonebetter napisał(a):
Pelny boost bedzie kolo 3200-3500 RPM

Nie będzie.

_________________
GT2256S


Góra
 Profil  
 
 
 Post #842905 Wysłany: 25 Paź 2018, 09:33; 
 Temat postu: Re: Turbo TD04HL-13t opinie a może coś innego ?
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 13 Sie 2008,
Posty: 1336
Pomógł: 7
Można kupić zajechaną td04 , mam rdzenie w rozsądnych pieniądzach i wtedy poniżej tysiaka mamy turbo , tylko jak pamiętam z przejażdżki z LukasAbarthem (ma td04) to tam chyba dopiero od 4000 zaczynała się zabawa.
gt1446 wg pomiarów z hamowni idzie pełnym boostem przy 2600-2800obr , mimo iż mocny gniot to raczej ~3500+
Nie wiem czy ~1500zł za nowe turbo gt1446 to dużo , wg mnie nie , choć aktualnie brak kontaktu z wooykiem84 więc pewnie liczymy te ~2800
Jaka zaleta gt1446 ? Taka iż praktycznie montuje się bez większych kombinacji , trzeba podgiąć przewód olejowy , kupić chwyt powietrza z SS (ten od przodu już się nie zmieści) , zrobić rurkę filtr-turbo , ew. kupić z SS
Wtryski z corsy opc stykają na 225-235km , seryjne ~210km z afrem ~10,8 na górze

Jako iż kolektory lubią pękać , więc też trzeba się z tym liczyć iż może być do zmiany

Montaż td04 jest niby spoko ,ale trzeba to zrobić z głową , to jest spore turbo i nie wiem czy maska się zamknie jak sam to źle ogarniesz ;)

_________________
K&N - 3" - GT1446 - 3" DP - sport kat 100cpsi - 2,5"
310ccm CorsaOPC , 550x180x65 fmic

209KM@5650rpm & 289Nm@3915rpm by cinsoft.pl & moto-race.pl


Góra
 Profil  
 
 
 Post #842906 Wysłany: 25 Paź 2018, 09:55; 
 Temat postu: Re: Turbo TD04HL-13t opinie a może coś innego ?
Offline
Forumowicz

Imię: Karol
Samochód: Grande Punto 3d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Rejestracja: 21 Paź 2018,
Posty: 2
Macie może jakieś źródła tych gt1446? Na Allegro tylko z HDi mi wyskakują


Góra
 Profil  
 
 
 Post #842914 Wysłany: 25 Paź 2018, 12:40; 
 Temat postu: Re: Turbo TD04HL-13t opinie a może coś innego ?
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 13 Sie 2008,
Posty: 1336
Pomógł: 7
z archiwum

https://archiwum.allegro.pl/oferta/fiat ... 18053.html
https://allegro.pl/alfa-fiat-1-4-turbin ... 35778.html <-- niby używka
https://allegro.pl/fiat-1-4-t-811311-55 ... 57107.html <-- niby nówka

itd.itp kufa tak trudno ?

o źródle pisałem namierz wooyek84


PS: a ja mam rdzenie do gt1446 ;)

_________________
K&N - 3" - GT1446 - 3" DP - sport kat 100cpsi - 2,5"
310ccm CorsaOPC , 550x180x65 fmic

209KM@5650rpm & 289Nm@3915rpm by cinsoft.pl & moto-race.pl


Góra
 Profil  
 
 
 Post #842916 Wysłany: 25 Paź 2018, 16:38; 
 Temat postu: Re: Turbo TD04HL-13t
Offline
Sympatyk kropek

Imię: Adrian
Samochód: Grande Punto 5d
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Emotion
Województwo: Poza Polską
Rejestracja: 11 Kwi 2018,
Posty: 8
srbenda napisał(a):
Na 200KM TD04 jest za duża. GT1446 jest idealna, ale jak ci nie pasuje cena to zobacz jeszcze GT1752S z SAAB 9-5. UWAGA - wymaga sporo przeróbek do wpasowania.
Noonebetter napisał(a):
Pelny boost bedzie kolo 3200-3500 RPM

Nie będzie.


No nie do konca sie z kolega zgodze.
Załącznik:



Jest jeszcze GT2056, ale to turbo jest chlodzone tylko olejem jesli pamiec nie zawodzi.

UPDATE :
TRS Racing z Czestochowy duzo T-Jetow robil, TD04 tez.
Pare fotek jak wyglada taka operacja:
http://trs-racing.pl/abarth-grande-evo- ... -td04-13t/

_________________
GP Emotion 1.4 T-JET 120
VL36 Turbo + Soft => 168PS


Góra
 Profil  
 
 
 Post #842918 Wysłany: 25 Paź 2018, 16:55; 
 Temat postu: Re: Turbo TD04HL-13t opinie a może coś innego ?
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Silesia
Rejestracja: 15 Paź 2010,
Posty: 767
Pomógł: 3
Bez sensu charakterystyka z wykresu - dupnięcie a potem spadek momentu.

_________________
GT2256S


Góra
 Profil  
 
 
 Post #842928 Wysłany: 25 Paź 2018, 18:41; 
 Temat postu: Re: Turbo TD04HL-13t opinie a może coś innego ?
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Abarth Grande Punto
Silnik: 1.4 16V 155KM
Paliwo: Benzyna
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków
Rejestracja: 13 Sie 2008,
Posty: 1336
Pomógł: 7
Jeśli ktoś jara się zagranicznymi "fake" wykresami z paź hamowni to brawo dla niego ;)
O 1,4t z 360Nm na gt1446 , a niekiedy nawet na ihi to nawet nie wspomnę :lol:
Jechałem AGP na td04 i tam sporo później pojawia się gniot niż u mnie na gt1446 , druga sprawa to co na wykresie nie równa się z odczuwalnym gniotem w danym zakresie obrotów o czym też już pisałem. Zarówno gt14 jak i td04 nie da się porównać do ihi , które to jedzie jak tdi-czek od 2tyś.

Wciskam gaz przy 2400obr , pasek doładowania pełny , a wóz nie jedzie , ot zagwozdka :roll: :P :mrgreen: :shock: :E podpowiedź w obrotach max Nm w podpisie

_________________
K&N - 3" - GT1446 - 3" DP - sport kat 100cpsi - 2,5"
310ccm CorsaOPC , 550x180x65 fmic

209KM@5650rpm & 289Nm@3915rpm by cinsoft.pl & moto-race.pl


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 9 posty(ów) ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO