Punto 2001r 1.2 8v LPG
Po odpaleniu na zimnym od wczoraj leje się płyn z pod maski ( nie zdążyłem ustalić gdzie bo maska przynarzla
Jak się rozgrzał to przestało lecieć
Podczas jazdy od jakiegoś czasu temp rośnie do środka skali
Spada niemal do zera
Rośnie do środka i spada do 1/4 aby znów wzrosnąć do środka i tak się utrzymuje. Dopiero wtedy przełącza się na gaz.
Nagrzewnica jest zapchana i praktycznie nie ma grzania
Parownik podłączony szeregowo więc przy wolnych obrotach jak jest mały przepływ parownik zamarza i gaśnie
Zastanawiam się czy nie podłączyć go równolegle, tylko pytanie gdzie może uciekać płyn ? Mokre jest wszystko między filtrem a Aku.
Z którego króćca nagrzewnicy wpływa a z którego wypływa płyn w normalnym krążeniu ?
Jak jest zbudowany ten odpowietrznik ? Ukręcił się gwint i dałem trochę dłuższa śrubę czy to może być problem ?