You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 29 Mar 2024, 14:00

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 2 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #844112 Wysłany: 02 Gru 2018, 01:22; 
 Temat postu: Ucieka płyn proszę ratujcie ;(
Offline
Puntoświr

Imię: Ariel
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 65KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: kujawsko-pomorskie [C]
Rejestracja: 19 Lis 2013,
Posty: 232
Punto 2001r 1.2 8v LPG

Po odpaleniu na zimnym od wczoraj leje się płyn z pod maski ( nie zdążyłem ustalić gdzie bo maska przynarzla :/
Jak się rozgrzał to przestało lecieć :shock:

Podczas jazdy od jakiegoś czasu temp rośnie do środka skali
Spada niemal do zera
Rośnie do środka i spada do 1/4 aby znów wzrosnąć do środka i tak się utrzymuje. Dopiero wtedy przełącza się na gaz.

Nagrzewnica jest zapchana i praktycznie nie ma grzania :/
Parownik podłączony szeregowo więc przy wolnych obrotach jak jest mały przepływ parownik zamarza i gaśnie

Zastanawiam się czy nie podłączyć go równolegle, tylko pytanie gdzie może uciekać płyn ? Mokre jest wszystko między filtrem a Aku.
Z którego króćca nagrzewnicy wpływa a z którego wypływa płyn w normalnym krążeniu ?
Jak jest zbudowany ten odpowietrznik ? Ukręcił się gwint i dałem trochę dłuższa śrubę czy to może być problem ?


Góra
 Profil  
 

 
 Post #844156 Wysłany: 03 Gru 2018, 01:41; 
 Temat postu: Re: Ucieka płyn proszę ratujcie ;(
Układ do rozebrania i płukania, wszystkie elementy osobno, węże, reduktor gazu, nagrzewnica, chłodnica.

Do sprawdzenia działanie termostatu (metoda tradycyjna, zagotować w garnku z wodą).

Odpowietrzniki są dwa w P1 (na chłodnicy i na wężu pod/za przepustnicą), gwintu nie pamiętam (na oko coś typu M10x1 lub rurowy 1/8 cala lub jakieś podobne drobnozwojne dziadostwo). Ograniczyć przepływ może ta zbyt długa śrubka, ale nie całkiem i to nie powinna być pierwotna przyczyna problemów. Patrzyłem na profil (Punto 1), ale w P2 8V chyba powinno być to samo.

Wywalać płyn może w wielu miejscach: węże, przyłącza (nagrzewnica, przepustnica), trójniki od LPG, kolektor dolotowy ma kanał (strona silnika przy cewkach i termostacie), chłodnica, pompa wody, rura sztywna przy pompie (o-ring).

Przyczyny: zwykła nieszczelność, zawór w korku na chłodnicy nie działa (nie upuszcza ciśnienia), uszczelka głowicy.


Góra
  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 2 posty(ów) ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO