Facet powyżej ciebie dokładnie napisał gdzie to jest. Znajdź sobie leniu.
Poza tym, w dziale "Zrób to sam", masz tematy (np.
Wymiana świec,
Regulacja zaworów), gdzie jest pokazany ten rejon silnika.
"Punkty masy" wypada sprawdzić wszystkie (
typowa wada modelu), od tych małych oczek zaczynając, po duże, grube.
Oprócz pokrywy zaworów, drugie małe oczko jest np. na mocowaniu sprężarki klimatyzacji, obok bagnetu oleju.
Klemy na akumulatorze też do przeglądu (wszystkie przewody które z nich odchodzą, wszystkie oczka rozkręcić i złożyć).
"Plusowe" przewody dużo rzadziej się psują.
Przewody wysokiego napięcia ("średniego" tak na prawdę według Elektrotechniki) celowo mają skomplikowaną konstrukcję (to nie jest byle drut w izolacji), aby tłumić zakłócenia (w sumie po nic więcej). Mogą być wady produkcyjne albo wręcz podróbki, które nie tłumią syfu radiowego.