Fajne i są szczegóły (z których się dzisiaj robi "wielką tajemnicę", choć współcześni inżynierowie są głupsi), choćby materiał na wahacze, że było to żeliwo sferoidalne (Strona-16.jpg) albo, że metodę FIRE pomagali zastosować w USA, w General Motors (Strona-21.jpg). Na
Wikipedii takich rzeczy nie ma. Współpraca z Chryslerem też była już wtedy (Strona-15.jpg), więc połączenie firm (czy wykupienie jednej przez drugą) ponad 20 lat później nie wzięło się znikąd.
Co do
FIRE, to znalazłem taką wzmiankę w prasie z tamtych lat.
Załącznik:
HoryzontyTechniki-01.jpg [ 212.92 KiB | Obejrzany 26940 razy ]
Załącznik:
HoryzontyTechniki-02.jpg [ 289.35 KiB | Obejrzany 26940 razy ]
Załącznik:
HoryzontyTechniki-03.jpg [ 305.63 KiB | Obejrzany 26940 razy ]
Załącznik:
HoryzontyTechniki-04.jpg [ 269.59 KiB | Obejrzany 26940 razy ]
Jeden z pierwszych samochodów grupy Fiat, z silnikami składanymi przez roboty.
Załącznik:
MlodyTechnik1989_-_01.jpg [ 113.84 KiB | Obejrzany 26940 razy ]
Załącznik:
MlodyTechnik1989_-_02.jpg [ 172.67 KiB | Obejrzany 26940 razy ]
Załącznik:
MlodyTechnik1989_-_03.jpg [ 209.17 KiB | Obejrzany 26940 razy ]
Wrzucajcie swoje ciekawostki z epoki (warto przejrzeć papiery, stare gazety jak ktoś ma, w piwnicy, na strychu).