|
Obecny czas: 04 Maj 2024, 16:31
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 8 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
lukaszflis |
#88529 Wysłany:
04 Lut 2008, 19:24; Temat postu: Punto GT |
|
|
Puntomaniak |
Miejscowość: Szczecin Rejestracja: 04 Lut 2008, Posty: 64
|
Witam.zaczynam sie zastanawiac nad punciakiem w wersji gt...czy ktorys z wlascicieli moglby sie szczegolowo wypowiedziec na temat tego wozidełka...jak sobie radzi z gazem czy nie wplynie on negatywnie na turbine??jaki przebieg powinna zrobic turbina od nowosci?chodzi mi o ilosc w tys. km orientacyjnie chociazby jaka jest wytrzymalosc takiego sprzetu...jak z dostepnoscia i cenami czesci do tego modelu..i jak wyglada spalanie przy normalnej jezdzie do2500-3000 obrotow po miescie a jak gdy sie go przycisnie...pozdrawiam:)
|
|
Góra |
|
|
|
|
Dela |
#88532 Wysłany:
04 Lut 2008, 19:31; Temat postu: |
|
|
Swój chłop |
|
Imię: Łukasz
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 16V 80KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: ELX
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 27 Wrz 2007, Posty: 930
|
|
Góra |
|
|
cubus1 |
#88537 Wysłany:
04 Lut 2008, 20:19; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: WND Rejestracja: 15 Maj 2007, Posty: 301
|
Po mojemu to gaz spala się w większej temperaturze niż benzyna...ale mogę się mylić...
Jak PGT to nie gaz... jeżdżą takie cuda oczywiście
_________________ Disposal in progress
|
|
Góra |
|
|
lukaszflis |
#88540 Wysłany:
04 Lut 2008, 20:30; Temat postu: |
|
|
Puntomaniak |
Miejscowość: Szczecin Rejestracja: 04 Lut 2008, Posty: 64
|
tutaj np. jest taki przypadeczek szczerze mowiac nad ktorym sie zastanawiam dosyc solidnie...gtk jak sie nie patrzy i LPG tez ma...czyli turbina moze sie po prostu uszkodzic od gazu tak??czy to jest informacja potwierdzona??:)i prosze o odpowiedz na reszte pytan jak ktos ma doswiadczenie z GT
|
|
Góra |
|
|
cubus1 |
#88675 Wysłany:
05 Lut 2008, 10:29; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: WND Rejestracja: 15 Maj 2007, Posty: 301
|
Turbina bezpośrednio z gazem nie ma nic wspólnego... ze spalinami z cylindrów - tak...
Nie wiem jaki skład mają spaliny benzyny a jaki gazu... te drugie są bardziej gorące... przy ostrej jeździe, turbince bedzie bardziej goraco niz jakby jezdzila na benie...
Nie wiem jak to sie wszystko moze skonczyc...jedno jest pewne..bedzie wiecej problemow z silnikiem... nie polecam
_________________ Disposal in progress
|
|
Góra |
|
|
2rotor |
#88677 Wysłany:
05 Lut 2008, 10:44; Temat postu: Re: Punto GT |
|
|
Puntoświr |
|
Miejscowość: Toruń Rejestracja: 09 Wrz 2007, Posty: 1681
|
lukaszflis napisał(a): Witam.zaczynam sie zastanawiac nad punciakiem w wersji gt...czy ktorys z wlascicieli moglby sie szczegolowo wypowiedziec na temat tego wozidełka...jak sobie radzi z gazem czy nie wplynie on negatywnie na turbine??jaki przebieg powinna zrobic turbina od nowosci?chodzi mi o ilosc w tys. km orientacyjnie chociazby jaka jest wytrzymalosc takiego sprzetu...jak z dostepnoscia i cenami czesci do tego modelu..i jak wyglada spalanie przy normalnej jezdzie do2500-3000 obrotow po miescie a jak gdy sie go przycisnie...pozdrawiam:)
1. LPG - zapomnij, chodzi o to że mało która instalacja radzi sobie z podawaniem gazu na tyle szybko żeby utrzymać AFR na odpowiednim poziomie, za wysoki AFR -> wysoka temperatura spalin -> stopiony tłok, uszkodzona turbina - >remoncik? oczywiście można założyć instalację za 5000+ PLN ale po co? Poza tym, kto Ci to wystroi odpowiednio? Mało który gazownik słyszał co to sonda szerokopasmowa i hamownia.
2. Turbinka wytrzyma bardzo dużo jeśli odpowiednio ją traktować, 250 000 bez problemu. Można ją zabić również w 10 000, kwestia zdolności właściciela.
3. Części są, do wyboru do koloru, nie ma problemu. Przynajmniej ja mam wszystko co chcę. Jest taniej niż Golf TDI.
4. W zimę pali 12 litrów na mieście, nie udało mi się zejść poniżej 11. Jak przyciśniesz to pewnie z 15 weźmie albo i lepiej. Ale kogo interesuje spalanie w przypadku tego sprzętu? Z założenia nie miał mało palić. Do tego jest 1,1 i 1,2 lub 1,7TD.
Jeśli nie jesteś z typu tych co uważają że każda złotówka wydana na auto to dobrze wydana złotówka to odpuść sobie PGT.
_________________ Fiat Stilo 1,6 16V Dynamic
|
|
Góra |
|
|
Grzegorz1976 |
#88719 Wysłany:
05 Lut 2008, 14:34; Temat postu: |
|
|
2rotor napisał(a): 1. LPG - zapomnij, chodzi o to że mało która instalacja radzi sobie z podawaniem gazu na tyle szybko żeby utrzymać AFR na odpowiednim poziomie, za wysoki AFR -> wysoka temperatura spalin -> stopiony tłok, uszkodzona turbina - >remoncik? oczywiście można założyć instalację za 5000+ PLN ale po co? Poza tym, kto Ci to wystroi odpowiednio? Mało który gazownik słyszał co to sonda szerokopasmowa i hamownia. 2rotor napisał(a): 4. W zimę pali 12 litrów na mieście, nie udało mi się zejść poniżej 11. Jak przyciśniesz to pewnie z 15 weźmie albo i lepiej. Ale kogo interesuje spalanie w przypadku tego sprzętu? Z założenia nie miał mało palić. Do tego jest 1,1 i 1,2 lub 1,7TD.
Bardzo rozsądnie! Kiedy ludzie zaczną w końcu kupować auta na miarę swoich potrzeb i mozliwości finansowych??? Nie sztuka jest kupić brykę, ale ją utrzymać. I dla mnie wykładnikiem dobrego statusu jest nie ten kto ma super wypasioną brykę ale ten kto taką bryke potrafi utrzymać bez wykonywania druciarni.
|
|
Góra |
|
|
Rafalinek |
#88800 Wysłany:
05 Lut 2008, 19:06; Temat postu: |
|
|
Puntoświr |
Rejestracja: 07 Mar 2007, Posty: 626
|
Ogólnie tak jak pisze 2rotor, nie polecałbym gazu do tego auta, tu nie da się i tanio i dobrze. A co do spalania to te 10l/100 zawsze trzeba liczyć, trasa 7-8, tryb "sport" - nawet i 15/100.
2rotor napisał(a): Jeśli nie jesteś z typu tych co uważają że każda złotówka wydana na auto to dobrze wydana złotówka to odpuść sobie PGT.
100% racji!
Pozdrawiam!
|
|
Góra |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 8 posty(ów) ] |
|
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|