You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 30 Kwi 2024, 23:47

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 29 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 
 Post #167009 Wysłany: 09 Wrz 2008, 10:30; 
 Temat postu: Kropas na CNG:)
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Limanowa
Rejestracja: 27 Sty 2008,
Posty: 416
Co myslicie o tym?
http://moto.allegro.pl/item434715745_fi ... warto.html

_________________
www.energytuningteam.net
http://twojafura.pl/auta/1142/dziara-fiat-punto-ii


Góra
 Profil  
 

 
 Post #167012 Wysłany: 09 Wrz 2008, 10:33; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
HTG i gaz to jedna wielka pomyłka.
A przy CNG dochodzi jeszcze problem braku stacji... a nie wierzę, że HGT przejedzie AŻ 300km na jednym zbiorniku...

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #167064 Wysłany: 09 Wrz 2008, 12:36; 
 Temat postu: :)
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Limanowa
Rejestracja: 27 Sty 2008,
Posty: 416
Z tymi stacjami masz racje STax,ale jest rozwiazanie tego o mozna sobie taka stacje np. w garazu zamontowac a wtedy jest to ciekawe rozwiazanie...Zastanawia mnie tylko jak samochod sie zachowuje na tym paliwie i gdzie zamontowali butle bo z tego co sie orientuje to pprzychodza trzy naraz i sa bardzo ciezkie...a czemu twierdzisz ze do HGT gaz to pomyłka?

_________________
www.energytuningteam.net
http://twojafura.pl/auta/1142/dziara-fiat-punto-ii


Góra
 Profil  
 
 
 Post #167066 Wysłany: 09 Wrz 2008, 12:43; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
Dziara: gaz w aucie sportowym to pomyłka zawsze. Dodatkowo z tego co słyszałem, 1.8 z HGT nie lubi się z gazem, zwłaszcza, że nawet bez tego zdarzają mu się pewne awarie...
Stacja w garażu? To też niczego nie rozwiązuje, bo paliwa raczej brakuje w trasie a nie w domu :P

Gdzie butle? Cóż na pewno nie ma koła zapasowego no i pewnie podłoga bagażnika jest podniesiona. Tak bym obstawiał.

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #167073 Wysłany: 09 Wrz 2008, 13:06; 
 Temat postu: :)
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Limanowa
Rejestracja: 27 Sty 2008,
Posty: 416
NO tal,ale niestety ludzie wkladaja gaz do samochodow sportowych gdyz one potrafia polknac troszke etyliny,a przy dziesiejszej technologii LPG powiem szczerze ze przy zamontowaniu najnowszej instalki to nie ma roznicy co do kultury pracy silnika i wogule calej jazdy na LPG co wiecej LPG wspolnie dziala z turbina co dawniej nie bylo do pomyslenia...Co do stacjo w garazu to bardziej dedykowane dla ludzi ktorzy jezdza po miescie ,gdyz np w moim przypadku majac samochodzik na CNG to najblizsza stacje podejrzewam mialbym w Krakowie:/

_________________
www.energytuningteam.net
http://twojafura.pl/auta/1142/dziara-fiat-punto-ii


Góra
 Profil  
 
 
 Post #167074 Wysłany: 09 Wrz 2008, 13:07; 
 Temat postu:
STax dlaczego uważasz że taki gaz w HGT to porażka? Pamiętaj że tutaj mowa o CNG, a nie LPG. Mój znajomy ma Pandę 1.2 Metano i auto w mieście spala 1 litr mniej gazu niż paliwa. Co do tych 300km na zbiorniku to jest to osiągalne, pod warunkiem że zbiornik zajmuje cały bagażnik.

Dziara osiągi na CNG są takie same jak na benzynie, z tym że auto trochę mniej spala gazu. Serwisowanie takiej instalacji trochę kosztuje, ale z drugiej strony nie trzeba z tym latać co chwilę do gazownika, jak w przypadku LPG. O stacji CNG w garażu zapomnij. To nie jest LPG gdzie "Pan Kazio" może zatankować auto w szopie używając butli z gazem.


Ostatnio edytowany przez mrider, 09 Wrz 2008, 13:09, edytowano w sumie 1 raz

Góra
  
 
 
 Post #167075 Wysłany: 09 Wrz 2008, 13:09; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
mrider: z tymi osiągami to różnie mówią. Widziałem w gazetach testy leona z CNG i kii picanto z CNG (fabrycznymi) - strata mocy nie za duża ale była...
Poza tym zawsze to gaz... Chociaż fakt, lepsze już CNG niż LPG...

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #167079 Wysłany: 09 Wrz 2008, 13:13; 
 Temat postu: :)
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Limanowa
Rejestracja: 27 Sty 2008,
Posty: 416
mrider co do stacji to ogladalem na TVN Turbo wlasnie o CNG i istnieje taka opcja oczywiscie po zamontowaniu odpowiedniego sprzetu i jest to calkowicie osiagalne ale zapewne kosztowne gdyz to sa alternatywy...w sumie to jaka jest roznica intalacji CNG a LPG?

_________________
www.energytuningteam.net
http://twojafura.pl/auta/1142/dziara-fiat-punto-ii


Góra
 Profil  
 
 
 Post #167083 Wysłany: 09 Wrz 2008, 13:15; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
Dziara: no jakieś tam szczegóły są... Inny wtrysk tego gazu czy coś, w sumie to nie znam się, ale coś mi się o uszy obiło. No i CNG inne ciśnienie chyba ma.

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #167085 Wysłany: 09 Wrz 2008, 13:19; 
 Temat postu: :)
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Limanowa
Rejestracja: 27 Sty 2008,
Posty: 416
A ciekawi mnie jak to wplywa na silnik?

_________________
www.energytuningteam.net
http://twojafura.pl/auta/1142/dziara-fiat-punto-ii


Góra
 Profil  
 
 
 Post #167087 Wysłany: 09 Wrz 2008, 13:23; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
Hmm, podobno lepiej niż LPG... Ale za mało tego jeździ, żeby jakąś opinię dało się wyrobić.

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #167095 Wysłany: 09 Wrz 2008, 13:39; 
 Temat postu:
Różnica jest zasadnicza, cała instalacja jest inna i nie ma żadnego wspólnego elementu z LPG gdyż gaz jest przechowywany w zbiorniku w postaci lotnej i pod dużo większym ciśnieniem. Instalacja CNG wykorzystuje wtryski samochodu ale nie jestem tego pewien na 100%. Przy okazji sprawdzę.


Góra
  
 
 
 Post #167291 Wysłany: 09 Wrz 2008, 22:17; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: śląsk
Rejestracja: 17 Cze 2007,
Posty: 280
W prawie sportowym wozie gaz to już skandal wogóle gaz w aucie to wielkie nieporozumienie jak mnie nie stać na paliwo to nie kupuje auta :D Z gazem są same problemy.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #167295 Wysłany: 09 Wrz 2008, 22:37; 
 Temat postu:
Offline
Puntomaniak
Awatar użytkownika

Miejscowość: Jasna/Tczew
Rejestracja: 10 Sie 2008,
Posty: 80
eee tam problemy. Jak nie zakłada go Fiat, to jest ok :) A CNG to gaz z rury. Więc na stacji i tak leci do baku to samo, co w domu, czyli nie wiem, dlaczego nie można by tankować w garażu. CNG zajmuje dużo miejsca, fakt. A widziałem w "Motorze" BMW, gdzie facet założył równolegle LPG i CNG, żeby mieć bezpośrednie porównanie :) Gaz jest dobry dla tych, którzy dużo jeżdżą. A ci, którzy dużo jeżdżą, też chcą czasem wyprzedzać i mieć kilka KM.


Góra
 Profil  
 
 
 Post #167307 Wysłany: 09 Wrz 2008, 23:37; 
 Temat postu:
jogurt jeśli masz odpowiednie urządzenie które to spręży to śmiało, do dzieła :D Tankowanie 20 m3 CNG do zbiornika samochodowego na stacji trwa kilka minut.


Góra
  
 
 
 Post #168275 Wysłany: 12 Wrz 2008, 12:06; 
 Temat postu: :)
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Limanowa
Rejestracja: 27 Sty 2008,
Posty: 416
NO coś za coś :)

_________________
www.energytuningteam.net
http://twojafura.pl/auta/1142/dziara-fiat-punto-ii


Góra
 Profil  
 
 
 Post #168474 Wysłany: 12 Wrz 2008, 20:31; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.3 70KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: dolnośląskie [D]
Rejestracja: 02 Lut 2007,
Posty: 978
Pomógł: 3
Pomysl moze byc dobry... W Wawie jezdzi calkiem sporo taksowek na CNG i kiedys pytalem jednego z taksiarzy jak toto jezdzi - byl bardzo zadowolony. Jedyny minus to maly zasieg takiego auta, ale jak ktos duzo jezdzi po miescie to ponoc ideal. Tanio i dobrze smiga.

_________________
Dlugodystansowy test Fiat Punto IIFL 1.3 Multijet '06 wersja specjalna "Miś". ;) Stan zaawansowania: 126.80%
(317000km)

Czasonieokreslony test Fiat Punto II 1.2/60KM '01 "Grzechotnik" ;) Stan zaawansowania: 228000km

Fiat Punto I 75SX: tournee po Polsce 1997-2001: 112000km

Góra
 Profil  
 
 
 Post #168478 Wysłany: 12 Wrz 2008, 20:34; 
 Temat postu: :)
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Limanowa
Rejestracja: 27 Sty 2008,
Posty: 416
Miejmy nadzieje ze pomysl wejdzie totalnie w zycie jak LPG

_________________
www.energytuningteam.net
http://twojafura.pl/auta/1142/dziara-fiat-punto-ii


Góra
 Profil  
 
 
 Post #168533 Wysłany: 13 Wrz 2008, 00:10; 
 Temat postu: Re: :)
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Toruń
Rejestracja: 09 Wrz 2007,
Posty: 1681
Dziara napisał(a):
NO tal,ale niestety ludzie wkladaja gaz do samochodow sportowych gdyz one potrafia polknac troszke etyliny,a przy dziesiejszej technologii LPG powiem szczerze ze przy zamontowaniu najnowszej instalki to nie ma roznicy co do kultury pracy silnika i wogule calej jazdy na LPG co wiecej LPG wspolnie dziala z turbina co dawniej nie bylo do pomyslenia...Co do stacjo w garazu to bardziej dedykowane dla ludzi ktorzy jezdza po miescie ,gdyz np w moim przypadku majac samochodzik na CNG to najblizsza stacje podejrzewam mialbym w Krakowie:/


Różnica jednak jest. Fabryka wyposaża auto w komputer który w miarę idealnie podaje dawkę paliwa w całym zakresie obrotów. Zgadzam się również z tym że przy nowoczesnych instalacjach LPG również da się idealnie wystroić silnik. No właśnie...tylko który gazownik martwi się o to żeby auto w cały zakresie miało właściwy AFR, żeby silnik nie dostawał po dupie? Gazownicy regulują na oko, byle mało palił bo klient wtedy zadowolony. Mało który zakład używa sond szerokopasmowych czy hamowni do strojenia aut z LPG a tak to powinno się odbywać.

_________________
Fiat Stilo 1,6 16V Dynamic


Góra
 Profil  
 
 
 Post #168563 Wysłany: 13 Wrz 2008, 11:29; 
 Temat postu: :)
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Limanowa
Rejestracja: 27 Sty 2008,
Posty: 416
Massz racje tutaj kolego ,te regulacje maja wiele do zyczenia,ja jak kupilem Kropasa to na LPG praktycznie tak powoli schodzil z obrotow ze porazka a to dlatego ze tak byl ustawiony zeby malo palil,ale jak ktos mogl tak jezdzic przeciez auto nie mialo wogule mocy :/

_________________
www.energytuningteam.net
http://twojafura.pl/auta/1142/dziara-fiat-punto-ii


Góra
 Profil  
 
 
 Post #168569 Wysłany: 13 Wrz 2008, 11:49; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Miejscowość: Zabrze
Rejestracja: 12 Wrz 2007,
Posty: 990
CNG to nie LPG to po pierwsze
butle zajmują cały bagażnik i są cho*****e ciężkie
moc samochodu trochę spada
ale i tak jest to rozwiązanie o niebo lepsze niż LPG(podobno :P )

_________________
Wyżej wymieniony post wyraża moje zdanie w dniu dzisiejszym, być może takie samo będzie w dniu jutrzejszym, jednakże zastrzegam sobie prawo zmiany zdania w każdym momencie bez podania przyczyny


Góra
 Profil  
 
 
 Post #168595 Wysłany: 13 Wrz 2008, 13:12; 
 Temat postu:
Nie wiem skąd macie takie informacje że moc spada... Panda na fabrycznym CNG zhamowana wyświetla różnice w stosunku do benzyny rzędu 1% czyli w tolerancji błędu urządzenia pomiarowego. Przy czym tak jak pisałem zużycie CNG jest mniejsze i cena też.


Góra
  
 
 
 Post #168621 Wysłany: 13 Wrz 2008, 14:29; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
mrider: wszystkie testy w prasie mówią o mniejszej mocy. Zresztą porównaj nawet moc podawną przez fiata przy pandzie benz i CNG...
1.2 CNG
moc 52km
moment 88nm
przyspieszenie 0-100 16s
v-max 140km/h

1.2 benzyna
moc 60km
moment 102nm
przyspieszenie 0-100 14s
v-max 155km/h

No nie powiesz mi, że te różnice to z powietrza się biorą...

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #168703 Wysłany: 13 Wrz 2008, 21:41; 
 Temat postu:
Offline
Puntoświr
Awatar użytkownika

Samochód: Punto II FL 3d
Silnik: 1.3 70KM mJTD
Paliwo: ON
Województwo: dolnośląskie [D]
Rejestracja: 02 Lut 2007,
Posty: 978
Pomógł: 3
Nie ma co przesadzac... Na gazie zrobilem ze cwierc miliona kilometrow, jakos mocy mi nie brakowalo, a jezdzilem i silnikami majacymi nominalnie 100KM i takim co ma 75KM. Za to ile zaoszczedzilem na paliwie...

Jak LPG dobrze mi sie zapisalo w pamieci, tak i teraz na CNG tez chetnie bym pojezdzil, z jednego prostego powodu - oszczednosci!!! Mnie tam mocy do scigania nie potrzeba, jezdze jak emeryt. :D

_________________
Dlugodystansowy test Fiat Punto IIFL 1.3 Multijet '06 wersja specjalna "Miś". ;) Stan zaawansowania: 126.80%
(317000km)

Czasonieokreslony test Fiat Punto II 1.2/60KM '01 "Grzechotnik" ;) Stan zaawansowania: 228000km

Fiat Punto I 75SX: tournee po Polsce 1997-2001: 112000km

Góra
 Profil  
 
 
 Post #168717 Wysłany: 13 Wrz 2008, 22:50; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
ka-8: hmm... ale jednak teraz wybrałeś diesla...
I może tyle, bo to nie temat o LPG...

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 29 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO