|
Obecny czas: 02 Cze 2025, 14:20
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
Hubi |
#186737 Wysłany:
06 Lis 2008, 01:23; Temat postu: |
|
 |
Przyjaciel |
 |
Samochód: Bravo
Silnik: 1.4 16V 120KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: łódzkie [E]
Miejscowość: Skierniewice Rejestracja: 26 Mar 2007, Posty: 1176 Pomógł: 1
|
ja mam h1 i też się palą
_________________ witam i zapraszam na topic922.html http://hubimar.wrzuta.pl/
- pierwszy był Fiat 126p około roku używany, - następnie przez ponad 5 lat Fiat Uno 1,0 Clip 118000km, - Punto II 2002/2003 1,2 8V wersja Activ po delikatnym tuningu - SPRZEDANE I-2014 po 10 latach jazdy i 161000km Moje auto znajdziesz na TwojaFura.pl - następnie nowe BRAVO topic34381.html aktualnie przebieg 268000km, z LPG - ostatnie kupione GP 1,4 z przebiegiem 131000km post707897.html#p707897 i sprzedane - aktualnie Skoda Superb 2,0 170 KM DSG kombi 337000km no i oczywiście Bravo
|
|
Góra |
|
 |
|
|
Pawian |
#186750 Wysłany:
06 Lis 2008, 02:34; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.8 16V 130KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: HGT
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 29 Wrz 2008, Posty: 202 Pomógł: 4
|
Też miałem problem z żarówkami, świeciły, nie świeciły. Gdy zaczęły świecić to się przepaliły. Najpierw mijania, zaraz później przeciwmgielne.
Według mnie jest to kwestia styków przy żarówkach. Gdy przestają dobrze stykać to zaczyna przeskakiwać iskra i to je pewnie osłabia.
Pojechałem do elektryka, przelutował kostki z tymi metalowymi wsuwkami na nowe i jeżdżę już prawie rok i nic mi się nie przepala i co najważniejsze wszystko świeci
Dodam jeszcze, że kostki plastikowe rozkruszyły się w ręce, jedna podczas przelutowywania, druga przy mojej zmianie żarówki.
_________________ Moja HoGaTa
Jeździć trzeba tak, żeby się nie dać trafić !
Czy masz już darmowe Assistance?
|
|
Góra |
|
 |
toom |
#206479 Wysłany:
09 Sty 2009, 14:50; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
Miejscowość: Słupsk Rejestracja: 10 Maj 2007, Posty: 94
|
Uruchamiam silnik na wyłączonych światłach, przez 1,5 roku wymieniłem tylko jedną żarówkę. Co dziwne miałem seja z 99 roku gdzie przy uruchamianiu go światła same wyłączały przez 8 lat nie wymieniłem ani jednej żarówki. Dziwi mnie to, że w punto nie zastosowano tej technologii choć weszły do produkcji póżniej niż sejcento
|
|
Góra |
|
 |
wlodwoz |
#226423 Wysłany:
08 Mar 2009, 19:05; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Bielsko-Biala Rejestracja: 29 Wrz 2007, Posty: 144
|
remind napisał(a): Zmieńcie żarówki z H7 na H1. Mi ani jedna H1 philips premium się do tej pory nie spaliła ! H7 mijania palą się często tak 2 w roku. Rzeczywiście H1 są bardzie odporne na przepalanie. Jednak zmiana , jak piszesz, z H7 na H1 wymaga wymiany reflektorów (niestety). Mnie jakoś się nie przepalają często.Gdzieś, mniej - więcej raz do roku, kiedy jasność znacząco spada, wymieniam obie na nowe. A tak nawiasem: W momencie rozruchu w moim egzemplarzu wyłącza się wszystko (z wyjątkiem rozrusznika, oczywiście). [ Dodano: 08 Mar 2009 19:05 ](p II 1,9 JTD 2001)
|
|
Góra |
|
 |
HIPER |
#246081 Wysłany:
26 Kwi 2009, 16:27; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
Imię: Daniel
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: ELX
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 11 Sie 2007, Posty: 91
|
_________________ Punto MK2 2000r 1,2 8V ELX... wszytsko co instalowali wtedy...
|
|
Góra |
|
 |
WLBN |
#246230 Wysłany:
26 Kwi 2009, 23:24; Temat postu: Re: zbyt często przepalające się żarówki świateł mijania prz |
|
 |
Puntoświr |
 |
Miejscowość: Biecz/Kraków Rejestracja: 16 Wrz 2008, Posty: 495 Pomógł: 4
|
[quote="Tomo"][quote="kamillo.kamillo"]...Dzisiaj chciałem się umówić u elektryka, żeby sprawdzić, czy nie mam jakichś przepięć. Pan telefonicznie poinformował mnie, że żarówki montowane do fiatów jako przednie mijania mają to do siebie, że wystarczy jakaś dziurka w drodze, która spowoduje szarpnięcie samochodu, a one już mogą się przepalić...
Ba pan elektryk wie, że najlepszy na swiecie jest Golf trójka;) Ja odpalam Puntko na światłach, po 13000 km padła mi jedna H7, wymieniłem obie. Po 13000 u mnie, nie wiem kiedy wczesniej zmieniane byly.
[ Dodano: 26 Kwi 2009 23:24 ] [quote="Tomo"][quote="kamillo.kamillo"]...Dzisiaj chciałem się umówić u elektryka, żeby sprawdzić, czy nie mam jakichś przepięć. Pan telefonicznie poinformował mnie, że żarówki montowane do fiatów jako przednie mijania mają to do siebie, że wystarczy jakaś dziurka w drodze, która spowoduje szarpnięcie samochodu, a one już mogą się przepalić...
Ba pan elektryk wie, że najlepszy na swiecie jest Golf trójka;) Ja odpalam Puntko na światłach, po 13000 km padła mi jedna H7, wymieniłem obie. Po 13000 u mnie, nie wiem kiedy wczesniej zmieniane byly.
_________________ WLBN
|
|
Góra |
|
 |
pto |
#285459 Wysłany:
05 Wrz 2009, 00:46; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 04 Wrz 2009, Posty: 8
|
Może wtrącę się do dyskusji,
a szczególnie odnośnie zapalania samochodu na zapalonych światłach,
co prawda Punto stoi na podwórku bardzo króciutko i w sumie nie dla mnie, ale słyszałem że w Fiatach lubią śniedzieć styki od żarówki, niestety widziałem raz kostkę która praktycznie była do rozkruszenia w ręce, więc tu Fiat nie zastosował odpowiednich materiałów, bo jednak większość aut w których można komputerem ustawić światła dzienne, zapala je już w momencie przekręcenia kluczyka na zapłon
można to też wytłumaczyć bardziej dokładnie, zapalanie z włączonymi światłami, skutkuje spadkiem napięcia, co w zasadzie samo w sobie nie jest zjawiskiem złym, jednak podczas spadku napięcia na żarówkę idzie większy prąd ( większy prąd -> przegrzewanie styków i kostki -> pogłębianie śniedzenia ), co skutkuje śniedzeniem styków i szybszym przepalaniem żarnika.
Proponuje zmierzyć napięcie na żarówce czy na pewno nie ma spadków, i ewentualnie starać się zapalać auto bez świateł.
|
|
Góra |
|
 |
koller |
#306219 Wysłany:
08 Lis 2009, 16:55; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: dolnośląskie [D]
Rejestracja: 07 Paź 2009, Posty: 280 Pomógł: 6
|
Dlatego ja zainwestowalem w xenony i mam spokoj tez mam problem ze swiatlami ze jak chce z mijania przlaczyc na postojowe to na postojowkach nadal swieca mi sie mijania wiece delikatnie przekrecam przelacznik tak jakbym mial je wylaczyc ale jest taki moment i xenonki gasna wtedy i swieca mi sie postojowe
[ Dodano: 08 Lis 2009 15:55 ] Pytanie jedno ma ktos klosze przendie do sprzedania na zarowki H1???
_________________ Mitsubishi Galant 2.5 V6 Junkers (163HP)
|
|
Góra |
|
 |
pto |
#306293 Wysłany:
08 Lis 2009, 19:10; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 04 Wrz 2009, Posty: 8
|
koller napisał(a): Dlatego ja zainwestowalem w xenony i mam spokoj tez mam problem ze swiatlami ze jak chce z mijania przlaczyc na postojowe to na postojowkach nadal swieca mi sie mijania wiece delikatnie przekrecam przelacznik tak jakbym mial je wylaczyc ale jest taki moment i xenonki gasna wtedy i swieca mi sie postojowe
[ Dodano: 08 Lis 2009 15:55 ] Pytanie jedno ma ktos klosze przendie do sprzedania na zarowki H1??? Ile to kosztowało ? Samo poziomowanie, spryskiwacze no i same lampy pod D ( ksenon ) a nie halogen - to jest wymaganie jak nikt nie chce tracic dowodu i płacić mandatów, ale też podczas wypadku, pomimo że nie jest się sprawcą można zostać obciążonym winą, jadąc bez homologowanego oświetlenia ( homologacji nie ma gdy któryś z wymienionych wyżej przeze mnie czynników nie jest spełniony ), gdy biegły ubezpieczyciela wyłapie takie oświetlenie to można zapomnieć o wypłacie ubezpieczenia. Niestety aby poruszać się po drogach publicznych, nasze auta muszą mieć elementy które wpływają na bezpieczeństwo ( baa nawet te co nie wpływają typu wydech, żeby nie był za głośny - homologowane ). Od razu dodam też że homologacje samych zestawów druciarskich ksenonów ( typ wyciąg halogen włóż ksenon ) można od razu do kosza wywalić, w przypadku reflektora homologacja jest wydawana na całość tj. sam reflektor + źródło światła ( pisze na kloszu jakie może być ) wsadzając inne traci się hom. na komplet. Na szczęście w moim mieście liczba zenonów spadła praktycznie do 0 bo policja bierze dowody iw syatwia mandaty, co bardzo popieram, bo jak na jakiejś przelotówce nie oświetlonej wyskoczy jakiś HID to można do rowu wlecieć. Ludzie sobie nie zdają sprawy że taki chiński ksenon nie trzyma żadnych norm wykonania samego palnika, w związku z czym światło jest rozpraszane z innego punktu, ogniskowa nie jest zachowana to powoduje oślepianie, pomijam już brak wymaganego prawem spryskiwacza, odpowiedniego reflektora i samo poziomowania. Osobiście jeżdżę autem z ksenonem ( oczywiście oryginalnym ) jak i bez, jednak nie zamierzam być totalnym cynikiem i szanuję innych kierowców bo mam nadzieję że oni będą szanować mnie i nie zakładam ksenonu za 100 zł z allegro. [/quote]
|
|
Góra |
|
 |
koller |
#306297 Wysłany:
08 Lis 2009, 19:17; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: dolnośląskie [D]
Rejestracja: 07 Paź 2009, Posty: 280 Pomógł: 6
|
no wlasnie o tych zenonach napisalem
u mnie tez sie palily te zarowki i wolalem kupic te zenony jako tako sa ustawione nie powiem ze idealnie
ale mowie sobie tak:
skoro ktos mnie razi to czemu ja nie moge kogos
wiem ze przy tym nie szanuje innych kierowcow ktorzy maja zwykle zarowki
calosc mnie kosztowala 150 zl
H1 powiem tak ze sie pala gdzie je nie wlozysz to jest taka dzika zarowka ojciec ma peugota i ma na halogench przeciwmglowych h1 i tez sie czesto pala
_________________ Mitsubishi Galant 2.5 V6 Junkers (163HP)
|
|
Góra |
|
 |
pto |
#306316 Wysłany:
08 Lis 2009, 20:11; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 04 Wrz 2009, Posty: 8
|
koller napisał(a): no wlasnie o tych zenonach napisalem u mnie tez sie palily te zarowki i wolalem kupic te zenony jako tako sa ustawione nie powiem ze idealnie ale mowie sobie tak: skoro ktos mnie razi to czemu ja nie moge kogos wiem ze przy tym nie szanuje innych kierowcow ktorzy maja zwykle zarowki calosc mnie kosztowala 150 zl H1 powiem tak ze sie pala gdzie je nie wlozysz to jest taka dzika zarowka ojciec ma peugota i ma na halogench przeciwmglowych h1 i tez sie czesto pala
Ja zenonami określam właśnie te chińskie ksenony.
Idąc twoim myśleniem każdy by oślepiał... nie wiem czy chciałbyś tak jeździć. Tym się różnimy jeszcze od zachodnich cywilizacji, droga jest publiczna ale część Polaków traktuję ją jak by była ich własnością  .
Nie wiem też czy wiesz, ale bez samopoziomowania, spryskiwaczy i reflektora pod palnik ksenonowy masz to całkiem nielegalnie i to nie są żarty typu głośny tłumik, jak będziesz uczestniczył w jakimś wypadku, nie daj Bóg w nocy to możesz mieć bardzo bardzo nieprzyjemne konsekwencje ( a uwierz mi że każdy biegły jak i sporo użytkowników drogi od razu krzyknie - on ma lewe ksenony - chyba konsekwencji braku homologacji na przednie światła nie muszę dokładnie tłumaczyć ) tego że twojego auto miało niehomologowane źródło światła przedniego, a jeszcze gorzej jak ktoś powie że wyleciał z drogi przez to że go oślepiło twoje światło, wtedy jak to się potocznie mówi masz przesra**.
Najgorsze jest to ze były robione testy w laboratorium ( auto świat je zamieścił ) i zestawu HID nie da się ustawić dobrze ze względu na to że palnik jest niedokładnie wykonany. Co z tego że ktoś go ustawi ładnie jak światło i tak leci nie tam gdzie ma.
Co do żarówki H1, właśnie mam ją w jednym aucie ( tym o którym pisałem że jeżdżę bez ksenonu ) nie będę pisał marki, ale podczas 6 letniego używania tego auta wczoraj spaliła mi się żarówka drugi raz ( tak przez 6 lat wymieniłem tylko 2 razy żarówki ) żarówki kupuje byle jakie na stacji, teraz kupiłem 2x Tesla. Rocznie robię tym autem około 30 tyś km, czyli tak średnio.
Zastanów się czy na pewno chcesz się narażać na minimum zabrany dowód + mandat jeżdżąc z HIDem a w najgorszej opcji poważne konsekwencje jeśli byś uczestniczył w wypadku, bo akurat jak mi wyskakuje na jakiejś przelotówce nieoświetlonej gość z HIDem przez którego z 100 musze do 50 zwolnić bo naprawdę nic nie widać ( są takie sytuację ) to po prostu włączam długie i nie interesuje mnie to że go razi, bo jego też nie interesowało - niestety.
Ostatnio widziałem gościa z HIDem i połowa mu świeciła przed autem a połowa w górę i w bok .... nie oceniam w sumie jak to świeci bo nie wiem ale nie wyglądało że poprawia coś.
|
|
Góra |
|
 |
koller |
#306367 Wysłany:
08 Lis 2009, 22:05; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: dolnośląskie [D]
Rejestracja: 07 Paź 2009, Posty: 280 Pomógł: 6
|
coz ja kto sie mowi pozyjemy zobaczymy przekonam sie na wlasnej skorze to do siebie bede mial pretensje narazie mam zabrudzone i reflektory to i tak nie daje 100% efektywnosci tych swiatel ale w moim miescie jest tego masa
Wspomne wtedy to co tutaj napisales
_________________ Mitsubishi Galant 2.5 V6 Junkers (163HP)
|
|
Góra |
|
 |
pto |
#306433 Wysłany:
09 Lis 2009, 00:00; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Rejestracja: 04 Wrz 2009, Posty: 8
|
koller napisał(a): coz ja kto sie mowi pozyjemy zobaczymy przekonam sie na wlasnej skorze to do siebie bede mial pretensje narazie mam zabrudzone i reflektory to i tak nie daje 100% efektywnosci tych swiatel ale w moim miescie jest tego masa Wspomne wtedy to co tutaj napisales
Koniecznie je wytrzyj, brudny klosz na ksenonie powoduje właśnie oślepianie choć ty tego nie widzisz, właśnie z tego powodu ksenon musi mieć wysokociśnieniowe spryskiwacze, to się nie wzieło z lenistwa tylko właśnie z w/w powodu. W oryginale nie można np. przy włączonych światłach spryskać tylko szyby, np. u mnie w aucie z ksenonem po każdym zapaleniu auta i spryskaniu szyby idą lampy a potem co 5 spryskanie szyby....
Pozdrawiam.
|
|
Góra |
|
 |
koller |
#306605 Wysłany:
09 Lis 2009, 20:20; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: dolnośląskie [D]
Rejestracja: 07 Paź 2009, Posty: 280 Pomógł: 6
|
pto napisał(a): koller napisał(a): coz ja kto sie mowi pozyjemy zobaczymy przekonam sie na wlasnej skorze to do siebie bede mial pretensje narazie mam zabrudzone i reflektory to i tak nie daje 100% efektywnosci tych swiatel ale w moim miescie jest tego masa Wspomne wtedy to co tutaj napisales Koniecznie je wytrzyj, brudny klosz na ksenonie powoduje właśnie oślepianie choć ty tego nie widzisz, właśnie z tego powodu ksenon musi mieć wysokociśnieniowe spryskiwacze, to się nie wzieło z lenistwa tylko właśnie z w/w powodu. W oryginale nie można np. przy włączonych światłach spryskać tylko szyby, np. u mnie w aucie z ksenonem po każdym zapaleniu auta i spryskaniu szyby idą lampy a potem co 5 spryskanie szyby.... Pozdrawiam.
Dobrze wiedziec ze tak mowisz to tak zrobie ale czeka ich polerka be z tego sie nie obejdzie
_________________ Mitsubishi Galant 2.5 V6 Junkers (163HP)
|
|
Góra |
|
 |
buladag |
#306640 Wysłany:
09 Lis 2009, 22:03; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Lake Titicaca ;) Rejestracja: 08 Sie 2007, Posty: 9203 Pomógł: 40
|
|
Góra |
|
 |
koller |
#306649 Wysłany:
09 Lis 2009, 22:21; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: dolnośląskie [D]
Rejestracja: 07 Paź 2009, Posty: 280 Pomógł: 6
|
a wiesz moze dlaczego???
_________________ Mitsubishi Galant 2.5 V6 Junkers (163HP)
|
|
Góra |
|
 |
buladag |
#306651 Wysłany:
09 Lis 2009, 22:26; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Lake Titicaca ;) Rejestracja: 08 Sie 2007, Posty: 9203 Pomógł: 40
|
mysle ze nie są zrobione z typowego plastiku, tylko jest on czymś pokryty, więc po jego spolerowaniu moga powstać jakieś refleksy, załamania światła itd
Myslę ze więcej informacji znajdziesz w internecie.
_________________ Punto II 5D - Rosso Ssilla HWB - 1.2 60KM - 2001' http://fiatpunto.com.pl/topic5545.html
Ostatnio edytowany przez buladag, 09 Lis 2009, 22:58, edytowano w sumie 1 raz
|
|
Góra |
|
 |
koller |
#306652 Wysłany:
09 Lis 2009, 22:34; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Łukasz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna + LPG
Województwo: dolnośląskie [D]
Rejestracja: 07 Paź 2009, Posty: 280 Pomógł: 6
|
Rozumiem zobaczymy bo jeszcze jeden temat temu poswiecilem i zobaczymy co tam napisza ale dzieki ze dajesz taka rade napewno wezme to pod uwage
_________________ Mitsubishi Galant 2.5 V6 Junkers (163HP)
|
|
Góra |
|
 |
remind |
#311657 Wysłany:
26 Lis 2009, 14:18; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Poland Rejestracja: 19 Mar 2007, Posty: 1125 Pomógł: 7
|
Rozwiązanie problemu jest proste, wystarczy poszukać żarówek longlife heavyduty H7 / H1.
http://www.allegro.pl/item820693682_zar ... tnosc.html
Ale też inne firmy produkują żarówki LL np. philips, bosma.
Na tył tył do mijania są żarówki LongLife R10W LL oraz P21W LL np. bosma, sam takich używam i do tej pory nie wymieniałem. Mają one podwójnie zwinięty żarnik oraz pobierają mniej prądu. Świecą z grubsza tak samo inne.
Na prawdę warto wymienić światła stopu P21W oraz mijania R10W na longlife. Nie trzeba później zaglądać do świateł. Taka żarówka kosztuje około 1.00-1.20:

_________________ Dzień bez chmury jest ponury. Odpalanie na mrozie Punto 1.9D http://www.youtube.com/watch?v=-GX4nKQIMGY
___
|
|
Góra |
|
 |
scisq |
#319958 Wysłany:
23 Gru 2009, 22:53; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
Rejestracja: 19 Kwi 2008, Posty: 62
|
A powiedzcie mi dlaczego niektóre reflektory w Punto II są na żarówki H1 a niektóre na H7? Od czego to zależy? Które są niby lepsze?
_________________ Punto 75 ELX
Punto II 1.2 SX
Punto II FL 1.2 Active
Grande Punto 1.4 8V Dynamic
|
|
Góra |
|
 |
remind |
#319962 Wysłany:
23 Gru 2009, 23:02; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Poland Rejestracja: 19 Mar 2007, Posty: 1125 Pomógł: 7
|
bite autko. i ludzie wstawiają takie reflektory jakie mają pod ręką. h1 są trwalsze ale lekko słabiej świecą, h7 są minimalnie mniej trwałe i świecą lepiej , trochę. Ale przy żarówkach longlife hd to nie ma to znaczenia.
h7 droższe, a H1 tańsze.
_________________ Dzień bez chmury jest ponury. Odpalanie na mrozie Punto 1.9D http://www.youtube.com/watch?v=-GX4nKQIMGY
___
|
|
Góra |
|
 |
buladag |
#320625 Wysłany:
26 Gru 2009, 19:40; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: Benzyna
Województwo: Poza Polską
Miejscowość: Lake Titicaca ;) Rejestracja: 08 Sie 2007, Posty: 9203 Pomógł: 40
|
scisq napisał(a): A powiedzcie mi dlaczego niektóre reflektory w Punto II są na żarówki H1 a niektóre na H7? Od czego to zależy? Które są niby lepsze?
h1 montowane od 2002r.
_________________ Punto II 5D - Rosso Ssilla HWB - 1.2 60KM - 2001' http://fiatpunto.com.pl/topic5545.html
|
|
Góra |
|
 |
kristekk |
#324592 Wysłany:
08 Sty 2010, 20:50; Temat postu: |
|
 |
Puntomaniak |
 |
Miejscowość: Wawa Rejestracja: 07 Wrz 2009, Posty: 71
|
Pozwólcie, że podłącze się do dyskusji. Mam mały problem. Ostatnio zgasło mi jedno światło. Pomyślałem, że jak zwykle żarówka. Te u mnie padają wyjątkowo często. W zeszłym roku chyba z 7 razy wymieniałem. (Wymieniam i użytkuję je zgodnie z wszelkimi poprawnymi zasadami) Tym razej jednak po zdjęciu pokrywki moim oczom ukazała się żarówka z kawałkiem wypalonego denka i przytopiona kostka. Co mogło być powodem? Gdzie mogę dostać te kable do żarówki? Na allegro nie znalazłem, a do Fiata nawet boję się dzwonić.
pozdrawiam
Krzysiek
_________________ Fix It Again Tomorrow
Fehler In Allen Teilen
|
|
Góra |
|
 |
greg505 |
#324640 Wysłany:
09 Sty 2010, 00:28; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 07 Sie 2008, Posty: 4521 Pomógł: 42
|
kristekk skor spalilo ci tyle zarowek i do tego stopilo kostke to masz problem z instalacja
kostka w aso nie powinna byc droga
wybierz sie do jakiegos elektryka zeby instalacje sprawdzil
_________________ bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
|
|
Góra |
|
 |
WWL |
#324686 Wysłany:
09 Sty 2010, 11:20; Temat postu: |
|
 |
Sympatyk kropek |
Miejscowość: Wołomin Rejestracja: 04 Sty 2010, Posty: 18
|
Ja miałem ten sam problem co kristekk, żarówki się nie przepalały tylko paliły, razem z tymi plaskitowymi kostkami. Nie wiem jakie to ma znaczenie, ale gdy pousuwałem te czarne kostki i żarówki podłączone są jedynie poprzez te metalowe końcówki to od roku mam spokój.
Ogólnie gdy żarówka była wpięta z plastikową końcówką to po 5 minutach świecenia robila się czerwona z gorąca(ta obudowa żaróweczki jak i koncówki przewodów), gdy wywaliłem kostkę i podłączylem samymi metalowymi końcówkami wszystko było ok.
Pewnie nie powinno się tak robić  no ale nie miałem wyjscia, 480km od domu, późny wieczór i taka trasa bez światla zmusiły mnie to tego, no ale działa ok 
_________________ ______________________________
Punto II; 1,9 JTD; 01'
|
|
Góra |
|
 |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|