You Tube • FAQ •  Szukaj •  Zarejestruj się •  Zaloguj się 




Obecny czas: 28 Mar 2024, 15:00

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 4 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
 
 Post #167999 Wysłany: 11 Wrz 2008, 19:25; 
 Temat postu: Punto mk I - podstawowe dane techniczne - FAQ
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
Wszystkie dane na podstawie instrukcji obsługi z 97r i ewentualnie książki "Fiat Punto" z WKŁ

Silniki:

55 i 6 speed
kod: 176B2.000
cylindry: 4 w linii
zawory: 2 na cylinder
stopień sprężania: 9,6:1
średnica i skok tłoka (mm): 70x72
pojemność skokowa: 1108ccm
moc maksymalna: 54kM przy 5500obr/min
maksymalny moment: 86Nm przy 3250obr/min
luz roboczy na zimno: zawór ssący 0,4 +/- 0,05m, zawór wydechowy 0,5 +/- 0,05mm
Ciśnienie wtrysku: 1 bar
Obroty biegu jałowego: 800-900obr/min

60 i selecta
kod: 176B4.000
cylindry: 4 w linii
zawory: 2 na cylinder
stopień sprężania: 9,6:1
średnica i skok tłoka (mm): 70,8x78,9
pojemność skokowa: 1242ccm
moc maksymalna: 60kM przy 5500obr/min
maksymalny moment: 98Nm przy 3000obr/min
luz roboczy na zimno: zawór ssący 0,4 +/- 0,05m, zawór wydechowy 0,5 +/- 0,05mm
Ciśnienie wtrysku: 1 bar
Obroty biegu jałowego: 800-900obr/min

75 i HSD
kod: 176A8.000
cylindry: 4 w linii
zawory: 2 na cylinder
stopień sprężania: 9,8:1
średnica i skok tłoka (mm): 70,8x78,9
pojemność skokowa: 1242ccm
moc maksymalna: 73kM przy 6000obr/min
maksymalny moment: 106Nm przy 4000obr/min
luz roboczy na zimno: zawór ssący 0,45 +/- 0,05m, zawór wydechowy 0,45 +/- 0,05mm
Ciśnienie wtrysku: 2,5 bar
Obroty biegu jałowego: 800-900obr/min

85 i Sporting 1,2
kod: 176B9.000
cylindry: 4 w linii
zawory: 4 na cylinder
stopień sprężania: 10,2:1
średnica i skok tłoka (mm): 70,8x78,86
pojemność skokowa: 1242ccm
moc maksymalna: 86kM przy 6000obr/min
maksymalny moment: 113Nm przy 4500obr/min
Obroty biegu jałowego: 750-850obr/min


90 i Sporting 1,6
kod: 176A9.000
cylindry: 4 w linii
zawory: 2 na cylinder
stopień sprężania: 9,5:1
średnica i skok tłoka (mm): 86,4x67,4
pojemność skokowa: 1581ccm
moc maksymalna: 88kM przy 5750obr/min
maksymalny moment: 127Nm przy 2750obr/min
luz roboczy na zimno: zawór ssący 0,4 +/- 0,05m, zawór wydechowy 0,45 +/- 0,05mm
Ciśnienie wtrysku: 3 bar
Obroty biegu jałowego: 800-900obr/min

GT (1,4 Turbo)
kod: 176A4.000
cylindry: 4 w linii
stopień sprężania: 7,8:1
średnica i skok tłoka (mm): 80,5x67,4
pojemność skokowa: 1372ccm
moc maksymalna: 133kM przy 5750obr/min
maksymalny moment: 204Nm przy 3000obr/min
luz roboczy na zimno: zawór ssący 0,4 +/- 0,05m, zawór wydechowy 0,5 +/- 0,05mm
Turbosprężarka chłodzona płynem chłodniczym z zaworem "waste gate" i intercoolerem, doładowanie 1,3 bar
Ciśnienie wtrysku: 1 bar
Obroty biegu jałowego: 800-900obr/min

D
kod: 176B3.000
cylindry: 4 w linii
zawory: 2 na cylinder
stopień sprężania: 20,5:1
średnica i skok tłoka (mm): 82,6x79,2
pojemność skokowa: 1698ccm
moc maksymalna: 57kM przy 4500obr/min
maksymalny moment: 98Nm przy 2500obr/min
luz roboczy na zimno: zawór ssący 0,25 +/- 0,35m, zawór wydechowy 0,3 +/- 0,4mm
Obroty biegu jałowego: 770-850obr/min

TD
kod: 176A5.000
cylindry: 4 w linii
zawory: 2 na cylinder
stopień sprężania: 19:1
średnica i skok tłoka (mm): 82,6x79,2
pojemność skokowa: 1698ccm
moc maksymalna: 71kM przy 4500obr/min
maksymalny moment: 134Nm przy 2500obr/min
luz roboczy na zimno: zawór ssący
Turbosprężarka napędzana spalinami z zaworem "waste gate", ciśnienie doładowania 0,75bar przy 4500obr/min
EGR
Obroty biegu jałowego: 880-920obr/min

TD + katalizator
kod: 176A3.000
cylindry: 4 w linii
zawory: 2 na cylinder
stopień sprężania: 19:1
średnica i skok tłoka (mm): 82,6x79,2
pojemność skokowa: 1698ccm
moc maksymalna: 69kM przy 4500obr/min
maksymalny moment: 134Nm przy 2500obr/min
luz roboczy na zimno: zawór ssący 0,3 +/- 0,05m, zawór wydechowy 0,35 +/- 0,05mm
Turbosprężarka napędzana spalinami z zaworem "waste gate", ciśnienie doładowania 0,75bar przy 4500obr/min
EGR

Obroty biegu jałowego: 880-920obr/min

Tyle na początek, systematycznie będę dopisywał

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Ostatnio edytowany przez STax 20 Kwi 2009, 09:19, edytowano w sumie 3 razy

Góra
 Profil  
 

 
 Post #168163 Wysłany: 12 Wrz 2008, 00:06; 
 Temat postu:
W kodach silników jest troszkę nie tak... W wolnej chwili podam prawidłowe.


Góra
  
 
 
 Post #168192 Wysłany: 12 Wrz 2008, 08:55; 
 Temat postu:
Offline
Rabarbar
Awatar użytkownika

Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole
Rejestracja: 14 Cze 2007,
Posty: 24031
Pomógł: 128
dzikidaniel: pojemność faktycznie przy kopiowaniu nie zmieniłem :E Oznaczenia wg instrukcji. Instrukcja z 97' roku więc dane dla GT też z tego roku...

mrider: te kody są prawidłowe dla punto sprzedawanych w Polsce w 97r. We Włoszech mogły być inne, ale faktycznie coś przy dieslach namieszałem przez stosowanie kopiuj+wklej :E ...

_________________
http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16
http://stax.motoblogi.pl/
http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! :thumleft:

obecnie:
http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm
Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01'
Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'

było:
Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94'
BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96'
Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92'
BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96'
Skoda 120L 52KM 82Nm 89'


Góra
 Profil  
 
 
 Post #168539 Wysłany: 13 Wrz 2008, 00:57; 
 Temat postu:
Punto 55/6 speed:
176A6.000 i 176B2.000

Punto 60:
176A7.000 i 176B4.000

Punto Selecta
176B1.000

Punto 75
176A8.000

Punto 90
176A9.000

Punto TD
176A5.000

Punto TD+kat
176A3.000

Punto GT (98kW)
176A4.000

Wersje z centralkami wtryskowo-zapłonowymi Magneti Marelli (wszystkie od 55 do 85, centralki z kodem IAW xxxxxx) występują w dwóch odmianach, z implementacją immobilisera lub bez. W przypadku immobilisera jest to zawarte w oznaczeniu centralki w postaci wpisu IMB na końcu kodu, np. IAW 6F.SB.xx.xxxxxxxxxx.IMB

Oleje:
Benzyniaki oprócz GT:
Półsyntetyk SAE 15W40 CCMC G4, API SG i półsyntetyk SAE 10W40 CCMC G5, API SH

GT:
półsyntetyk SAE 10W40 CCMC G5, API SH

Klekoty:
Mineralny SAE 15W40 CCMC PD2, API CD

Oleje do skrzyni biegów:

Manual: SAE 80W EP, API GL4
Automat: Uniwersalny CVT

Płyn chłodniczy na bazie glikolu, krzemionkowy (zielony/niebieski)

Brakuje dwóch kodów silników od GT.


Góra
  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 4 posty(ów) ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Forum Fiata Punto © 2006 - 2020
Tłumaczenie: phpbbhelp.pl
phpBB SEO